Nee, nog nooit op betrapt... ga er ook vanuit dat het niet het geval is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar wat ik me afvraag he; heeft een van jullie je bedpartner wel eens betrapt op faken? Hoe merk je dat verschil?
Nee, en ik voel als ze komtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar wat ik me afvraag he; heeft een van jullie je bedpartner wel eens betrapt op faken? Hoe merk je dat verschil?
Zelfs op je mobiel kan je een tt aanpassen. Gewoon niet lui doen..quote:
Hij heeft m zelfs aangepast, pt. 2 erachter.gezet..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs op je mobiel kan je een tt aanpassen. Gewoon niet lui doen..
+1quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs op je mobiel kan je een tt aanpassen. Gewoon niet lui doen..
Nee, nog nooit betrapt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja wel eens betrapt en ben zelf ook wel eens betraptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kom maar langsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Potdomme, nu zit ik geil te zijn in de trein naar werk.
nope gewoon een kwestie van communicatie. je hebt dagen dat het ff niet meezit en dan lukt het niet altijd. kun je gewoon aangeven vind ik in plaats van...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nicequote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je faked niet, maar kom je meestal? Of niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat idee heb ik ook ja, dat je het niet hoeft te merken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja wel eens betrapt en ben zelf ook wel eens betrapt
Beiden bij/door een vrouw.. mannen merken het niet
Ik heb een erg gevoelige g-spotquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je faked niet, maar kom je meestal? Of niet?
leuk! mijn vrouw komt wel intens en lang maar niet vaak. ze kan amper een tweede aan. voelt meer pijnlijk aan zegt zequote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een erg gevoelige g-spot
Ik kom heel snel, heel intens/lang en vaak
Lucky girlquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een erg gevoelige g-spot
Ik kom heel snel, heel intens/lang en vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |