Nee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:54 schreef KatyM het volgende:
[..]
US Postal was destijds een staatsbedrijf misschien?
Idd. Net als Hincapie is het makkelijk sorry zeggen als je financieel binnen bent en een deal hebt gemaakt waardoor je niet de cel in hoeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Who's next? Leipheimer? Danielson? Zabriskie? Trouwens: 'ik aanvaard mijn schorsing'.Komt het even goed uit dat hij net gestopt is.
Het is net als met drugsverslaafden, ze zeggen altijd ik ben clean en ik blijf dat ook. De realiteit is dus anders. ik wil die doktoren in de bajes zien, dan verandert er misschien echt wat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Deze renners worden deel van de oplossing genoemd. Dat is natuurlijk onzin. Ze waren en zijn een onderdeel van het probleem.
Over het algemeen heb ik niks tegen spijtoptanten. In veel gevallen geven ze ook wel een positieve bijdrage aan een probleem. Italiaanse mafia bijvoorbeeld. Maar die betuigen dan tenminste spijt, ook al hebben ze veel crimineler gedrag vertoont van wielrenners.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Snap nooit echt wat het probleem is met spijtoptanten. Ik schat die niet hoger of lager in dan degenen die ze aan de galg praten. Ze zijn gewoon wat sneller/slimmer/opportunistischer dan de rest (die hetzelfde hadden gedaan als ze de kans kregen, want dat opportunisme toonden ze al toen ze doping namen)
Niks mooier toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:55 schreef marcodej het volgende:
Ik ben net 50 pagina's onderweg in Tyler's boek, krijg je 1000 pagina's voor je kiezen die ook wel lekker weglezen eigenlijk...
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 10-10-2012 om 20:41:26Tour of Luxembourg: riders on team bus heard police were at the hotel. They stopped and buried doping in the woods reageer retweet
twitter:inrng twitterde op woensdag 10-10-2012 om 20:40:11"Zabriskie began to ask questions. He was fearful of the health implications of using EPO. Would he grow larger ears?" reageer retweet
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 10-10-2012 om 20:47:34Soigneur Emma O’Reilly applied make-up/concealer on Armstrong’s arm in TDF1999 because a bruise caused by a syringe showed reageer retweet
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 10-10-2012 om 20:49:17In 1999 Armstrong had a cortisone injection but no medical authorization. Dr. Del Moral falsified a prescription and predated it reageer retweet
twitter:hetiskoers twitterde op woensdag 10-10-2012 om 20:52:36In 2002 krijgt Christian vande Velde op zijn donder van Lance. Kan alleen bij Postal blijven als-ie Ferrari's programma naar de letter volgt reageer retweet
Hier een statement van Leipie:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Leipie gaat pas op 23 oktober bekennen:
Ik snap deze post niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef kawotski het volgende:
Het zijn allemaal bazen.. Jeweettoch.. Gilbert is voor mij eindbaas, waarom twittert tour de jose over 10 jaar..
het is een antwoord op de post van letourdefrance. Topic gaat iets sneller dan ik dacht . Had m even moeten quotenquote:
Heeft Riis de boel net zo systematisch van doping voorzien en alles zo afgekocht als Bruyneel?quote:
Afgekocht denk ik niet, maar hij onderhield toch banden met Fuentes?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heeft Riis de boel net zo systematisch van doping voorzien en alles zo afgekocht als Bruyneel?
Denk dat Riis ook niet zuiver is, maar Bruyneel is een van de grootste smeerlappen van de moderne wielrennerij.
Ben trouwens benieuwd wie 'Rider 14' is onder punt 50 van Leipie's verklaring...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef marcodej het volgende:
http://d3epuodzu3wuis.clo(...)+Levi,+Affidavit.pdf
Onder punt 49 zegt Leipie dat de teamarts van Rabo (Leinders) hem EPO toediende...
http://d3epuodzu3wuis.clo(...)2c+Tom+Affidavit.pdf
Onder punt 25 betrekt Danielson de huidige teamarts van Liquigas erbij...
Lijkt me het meest logische dat dat Boogerd is. Freire lijkt me volstrekt onlogisch. Dat is al helemaal geen prater, laat staan dat hij hierover in gesprek gaat. Andere goede optie zou Rasmussen zijn, al kunnen er nog een tiental renners in aanmerking komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd wie 'Rider 14' is onder punt 50 van Leipie's verklaring...
Boogerd was ook de eerste die in me opkwam ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me het meest logische dat dat Boogerd is. Freire lijkt me volstrekt onlogisch. Dat is al helemaal geen prater, laat staan dat hij hierover in gesprek gaat. Andere goede optie zou Rasmussen zijn, al kunnen er nog een tiental renners in aanmerking komen.
Lijkt me ook het meest voor de hand liggend. Maar goed, Erik Dekker, Den Bakker, Niermann, De Jongh, Wauters, zelfs fucking Jantje Boven is een mogelijkheid.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Boogerd was ook de eerste die in me opkwam ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |