abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:55:03 #26
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_117826473
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:54 schreef KatyM het volgende:

[..]

US Postal was destijds een staatsbedrijf misschien?
Nee.

US Postal ontvangt al sinds ergens begin jaren tachtig geen cent meer van de staat.

Is ook een federaal onderzoek geweest tegen Armstrong op dit punt, maar dat heeft dus jammerlijk gefaald en men heeft er met stille trom afscheid van genomen, aka we hebben er nooit meer wat van gehoord.

Maar ach, we gooien het er nu maar weer even bij hè, ook al is het de grootste leugen. Alles ter meerdere eer en glorie van meneer Tygart. Als op dit punt de waarheid al zo wordt verdraaid, dan geloof ik geen enkel woord van wat er in dat rapport staat.

[ Bericht 19% gewijzigd door Zelva op 10-10-2012 20:00:15 ]
pi_117827072
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Who's next? Leipheimer? Danielson? Zabriskie? Trouwens: 'ik aanvaard mijn schorsing'. :') Komt het even goed uit dat hij net gestopt is.
Idd. Net als Hincapie is het makkelijk sorry zeggen als je financieel binnen bent en een deal hebt gemaakt waardoor je niet de cel in hoeft.
En ook alweer gestopt met doping in 2006. Lijkt mij eerder een nieuw netwerk dat toen van start ging.
Vind dit soort nep spijtopstanten net zo vreselijk als een Virenque.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_117827349
Deze renners worden deel van de oplossing genoemd. Dat is natuurlijk onzin. Ze waren en zijn een onderdeel van het probleem.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:14:14 #29
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_117827476
Snap nooit echt wat het probleem is met spijtoptanten. Ik schat die niet hoger of lager in dan degenen die ze aan de galg praten. Ze zijn gewoon wat sneller/slimmer/opportunistischer dan de rest (die hetzelfde hadden gedaan als ze de kans kregen, want dat opportunisme toonden ze al toen ze doping namen)
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_117828875
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Deze renners worden deel van de oplossing genoemd. Dat is natuurlijk onzin. Ze waren en zijn een onderdeel van het probleem.
Het is net als met drugsverslaafden, ze zeggen altijd ik ben clean en ik blijf dat ook. De realiteit is dus anders. ik wil die doktoren in de bajes zien, dan verandert er misschien echt wat.
Zolang alleen de renners dit blijven zeggen verandert er niets!
Ze zitten nu ook erg aan de dope,maar mindere sterke middelen dan EPO!
meer de producten om af te vallen/vrverbranders.
pi_117828929
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:50 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Doet niet ter zake.
dan blijf je toch gewoon naïef
pi_117829376
quote:
2s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Snap nooit echt wat het probleem is met spijtoptanten. Ik schat die niet hoger of lager in dan degenen die ze aan de galg praten. Ze zijn gewoon wat sneller/slimmer/opportunistischer dan de rest (die hetzelfde hadden gedaan als ze de kans kregen, want dat opportunisme toonden ze al toen ze doping namen)
Over het algemeen heb ik niks tegen spijtoptanten. In veel gevallen geven ze ook wel een positieve bijdrage aan een probleem. Italiaanse mafia bijvoorbeeld. Maar die betuigen dan tenminste spijt, ook al hebben ze veel crimineler gedrag vertoont van wielrenners.
Deze wielrenners zeggen sorry dat ik in het systeem zat en werd meegezogen. Eerst nemen ze geen verantwoordelijkheid door naar doping te grijpen en als ze na jaren worden gepakt en niks anders kunnen dan sorry zeggen nemen ze nog niet eens echt de verantwoordelijkheid voor hun eigen daden.
And that is the news.''
pi_117829650
Ik ben net 50 pagina's onderweg in Tyler's boek, krijg je 1000 pagina's voor je kiezen die ook wel lekker weglezen eigenlijk... :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_117829742
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:55 schreef marcodej het volgende:
Ik ben net 50 pagina's onderweg in Tyler's boek, krijg je 1000 pagina's voor je kiezen die ook wel lekker weglezen eigenlijk... :')
Niks mooier toch? ^O^ (als je tenminste vrije tijd hebt :( )
pi_117829936
Wat sappige details:

TourDeJose twitterde op woensdag 10-10-2012 om 20:41:26 Tour of Luxembourg: riders on team bus heard police were at the hotel. They stopped and buried doping in the woods reageer retweet
inrng twitterde op woensdag 10-10-2012 om 20:40:11 "Zabriskie began to ask questions. He was fearful of the health implications of using EPO. Would he grow larger ears?" reageer retweet
TourDeJose twitterde op woensdag 10-10-2012 om 20:47:34 Soigneur Emma O’Reilly applied make-up/concealer on Armstrong’s arm in TDF1999 because a bruise caused by a syringe showed reageer retweet
TourDeJose twitterde op woensdag 10-10-2012 om 20:49:17 In 1999 Armstrong had a cortisone injection but no medical authorization. Dr. Del Moral falsified a prescription and predated it reageer retweet
hetiskoers twitterde op woensdag 10-10-2012 om 20:52:36 In 2002 krijgt Christian vande Velde op zijn donder van Lance. Kan alleen bij Postal blijven als-ie Ferrari's programma naar de letter volgt reageer retweet
pi_117830350
Ik blijf Zabriskie een baas vinden.
pi_117830457
Leipie gaat pas op 23 oktober bekennen:

pi_117830659
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Leipie gaat pas op 23 oktober bekennen:

Hier een statement van Leipie:

http://online.wsj.com/art(...)?mod=wsj_share_tweet
pi_117830662
Dan gaat ie ook zijn olympische medaille van Peking moeten inleveren.
pi_117830738
Het zijn allemaal bazen.. Jeweettoch.. Gilbert is voor mij eindbaas, waarom twittert tour de jose over 10 jaar..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_117830886
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef kawotski het volgende:
Het zijn allemaal bazen.. Jeweettoch.. Gilbert is voor mij eindbaas, waarom twittert tour de jose over 10 jaar..
Ik snap deze post niet.
pi_117831088
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:17 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik snap deze post niet.
het is een antwoord op de post van letourdefrance. Topic gaat iets sneller dan ik dacht . Had m even moeten quoten
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_117831450
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Riis ook.
Heeft Riis de boel net zo systematisch van doping voorzien en alles zo afgekocht als Bruyneel?

Denk dat Riis ook niet zuiver is, maar Bruyneel is een van de grootste smeerlappen van de moderne wielrennerij.
pi_117831553
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:28 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Heeft Riis de boel net zo systematisch van doping voorzien en alles zo afgekocht als Bruyneel?

Denk dat Riis ook niet zuiver is, maar Bruyneel is een van de grootste smeerlappen van de moderne wielrennerij.
Afgekocht denk ik niet, maar hij onderhield toch banden met Fuentes?
pi_117832470
http://cyclinginvestigation.usada.org/

Hier het volledige rapport, met alle appendices etc.
pi_117833102
http://d3epuodzu3wuis.clo(...)+Levi,+Affidavit.pdf

Onder punt 49 zegt Leipie dat de teamarts van Rabo (Leinders) hem EPO toediende, onder 51 zegt ie dat Leinders ook het dopingprogramma van Rabo runde...

http://d3epuodzu3wuis.clo(...)2c+Tom+Affidavit.pdf

Onder punt 25 betrekt Danielson de huidige teamarts van Liquigas erbij...
pi_117833189
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef marcodej het volgende:
http://d3epuodzu3wuis.clo(...)+Levi,+Affidavit.pdf

Onder punt 49 zegt Leipie dat de teamarts van Rabo (Leinders) hem EPO toediende...

http://d3epuodzu3wuis.clo(...)2c+Tom+Affidavit.pdf

Onder punt 25 betrekt Danielson de huidige teamarts van Liquigas erbij...
Ben trouwens benieuwd wie 'Rider 14' is onder punt 50 van Leipie's verklaring...
pi_117833699
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:56 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ben trouwens benieuwd wie 'Rider 14' is onder punt 50 van Leipie's verklaring...
Lijkt me het meest logische dat dat Boogerd is. Freire lijkt me volstrekt onlogisch. Dat is al helemaal geen prater, laat staan dat hij hierover in gesprek gaat. Andere goede optie zou Rasmussen zijn, al kunnen er nog een tiental renners in aanmerking komen.
pi_117833764
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:06 schreef TheArt het volgende:

[..]

Lijkt me het meest logische dat dat Boogerd is. Freire lijkt me volstrekt onlogisch. Dat is al helemaal geen prater, laat staan dat hij hierover in gesprek gaat. Andere goede optie zou Rasmussen zijn, al kunnen er nog een tiental renners in aanmerking komen.
Boogerd was ook de eerste die in me opkwam ja.
pi_117833928
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:07 schreef marcodej het volgende:

[..]

Boogerd was ook de eerste die in me opkwam ja.
Lijkt me ook het meest voor de hand liggend. Maar goed, Erik Dekker, Den Bakker, Niermann, De Jongh, Wauters, zelfs fucking Jantje Boven is een mogelijkheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')