quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:39 schreef Tamashii het volgende:
Zucht. Ik heb hoofdpijn. Iets te voorbarig met denken dat ik niet ziek meer was
Handboeien enzo kunnen leuk zijn, maar niet KEL waardig gok ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik weet wat ik gezien en gelezen heb toentertijd, not my cup of tea.
Nee wijn. En allemaal elastiekjes op mijn benen.quote:
Elastiekjes op je benen? wtfuckquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee wijn. En allemaal elastiekjes op mijn benen.
nja vast wel.. het is ook een vorm van bondage.. miss een milde maar dan nogquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Handboeien enzo kunnen leuk zijn, maar niet KEL waardig gok ik.
whut.. elastiekjes?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee wijn. En allemaal elastiekjes op mijn benen.
Jawel! Dit bedoel ik nou haha.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee. Ik vond het in veel gevallen gewoon te extreem naar mijn smaakquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een vriend doet dat altijd. ik plaag hem dan ook maarja.quote:
Valt reuze mee tegenwoordig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee. Ik vond het in veel gevallen gewoon te extreem naar mijn smaak.
Misschien moet je er voor zorgen dat ie dat niet doen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een vriend doet dat altijd. ik plaag hem dan ook maarja.
Jawel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien moet je er voor zorgen dat ie dat niet doen?
Pijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mijn broer schoot ooit eens een elastiekje keihard in m'n oog
dat wou ik even delen
Elastiekjes ftw. Is nt een zweep.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja vast wel.. het is ook een vorm van bondage.. miss een milde maar dan nog
[..]
whut.. elastiekjes?![]()
zuipschuit
Daarna heb je 'm helemaal afgetuigd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat wou ik even delen
Auwstjquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat wou ik even delen
jaquote:
jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarna heb je 'm helemaal afgetuigd?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja vast wel.. het is ook een vorm van bondage.. miss een milde maar dan nog
[..]
whut.. elastiekjes?![]()
zuipschuit
Ow dan zou ik me dus ook kunnen aanmeldenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel! Dit bedoel ik nou haha.
Kel is voor iedereen die into whatever is qua soft sm of bdsm of fetish of stoeien/machtsrelaties.
Te extreem vind ik ook nietsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee. Ik vond het in veel gevallen gewoon te extreem naar mijn smaak.
Kutbroer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat wou ik even delen
zo lief was ik anders ook niet hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kutbroer.ik ooit eens zo'n geel balletje in mn oog.
Uit zo'n bb gun?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kutbroer.ik ooit eens zo'n geel balletje in mn oog.
kutquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:48 schreef Tamashii het volgende:
Ah zie nu pas die TT!![]()
Maar goed, ik hou wel van uitdagen en uitgedaagd worden. Niet van de pijn tough/though.
Ik ook niet. Broertje en ik hebben de nodige aanvaringen gehad. Nu gaat alles heul goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo lief was ik anders ook niet hoor![]()
![]()
![]()
.. maar dat zal ik je besparen
hoe zo'n geel balletje?
Hebben wij ooit eens met pijltjes blazen gedaan... sorry zusje!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat wou ik even delen
Die is niet lullig, D weet dat ik het goed bedoel.quote:
Af-schu-we-lijk. Nog erger dan paintballen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Uit zo'n bb gun?
Die dingen leveren al blauwe bulten als eieren op.
ik kan nog steeds niet met m.. mijn oudste broer wel, maar die andere.. nee.. niet verstandigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook niet. Broertje en ik hebben de nodige aanvaringen gehad. Nu gaat alles heul goed.
Ja van zo'n bbgun geval.
Spannende dingen (plekken) zijn leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:48 schreef Tamashii het volgende:
Ah zie nu pas die TT!![]()
Maar goed, ik hou wel van uitdagen en uitgedaagd worden. Niet van de pijn tough/though.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die is niet lullig, D weet dat ik het goed bedoel.of dak hem uitdaag.
Nja, soms is het maar beter ook. Je kunt niet met iedereen vrienden zijn. Zie ook hoe dat gaat bij mijn vriend, die heeft ook een zus en broer en dat loopt af en toe ook vet raar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan nog steeds niet met m.. mijn oudste broer wel, maar die andere.. nee.. niet verstandig
aiii dat is wel pijnlijk
ik denk dat mijn broers uiteindelijk meer pijn hebben geleden dan ikzelfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:49 schreef Triple het volgende:
[..]
Hebben wij ooit eens met pijltjes blazen gedaan... sorry zusje!
Ik had er ooit eentje meegenomen uit spanje, de lol was er gauw vanaf...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Af-schu-we-lijk. Nog erger dan paintballen.
Vond vorige keer (spannende plek) toch wel eng. Ik ben een beetje bang voor confrontatie met mensen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Spannende dingen (plekken) zijn leuk.
Beetje pijn is perfect.quote:
Hoezo? Gebruikte je hem op knetter?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had er ooit eentje meegenomen uit spanje, de lol was er gauw vanaf...
nja ergens vind ik t best jammer hoor.. had t best graag anders willen zien, maar het gaat m gewoon niet worden.. dus nu maar vrede met de gedachte dat dit gewoon de manier is waarop we met elkaar omgaan. miss is dit wel onze "ik hou wel van je bro/sis" uitingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja, soms is het maar beter ook. Je kunt niet met iedereen vrienden zijn. Zie ook hoe dat gaat bij mijn vriend, die heeft ook een zus en broer en dat loopt af en toe ook vet raar.
Nee, van way before knetter. Ik was toen 17.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beetje pijn is perfect.
[..]
Hoezo? Gebruikte je hem op knetter?
Ach je moet ze gewoon kiezen op opvallendheidquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vond vorige keer (spannende plek) toch wel eng. Ik ben een beetje bang voor confrontatie met mensen.
beetje bloed is go.. oh nee, daar was jij niet zo van ehquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beetje pijn is perfect.
[..]
Hoezo? Gebruikte je hem op knetter?
Mehh jammer ja, kan me voorstellen. Maar er is no way dat het ooit goed kan gaan? Misschien overheen groeien?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja ergens vind ik t best jammer hoor.. had t best graag anders willen zien, maar het gaat m gewoon niet worden.. dus nu maar vrede met de gedachte dat dit gewoon de manier is waarop we met elkaar omgaan. miss is dit wel onze "ik hou wel van je bro/sis" uiting
Oh lol. Ja maar je schiet toch ook niet op levende dingen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, van way before knetter. Ik was toen 17.
Maar omdat het zo zeer doet...
Hahaha, pittig zusje danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk dat mijn broers uiteindelijk meer pijn hebben geleden dan ikzelf
Klopt. Kom maar hier jij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die is niet lullig, D weet dat ik het goed bedoel.of dak hem uitdaag.
Euhm, 16/17 jarige pubers bij voorkeur op elkaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh lol. Ja maar je schiet toch ook niet op levende dingen?
weet niet.. dacht dat t wel goed zat na die 2,5 jaar in arnhem.. mja niet.. zijn denkwijzes en karakter en levenswijze en alles.. het is alles waar ik niet voor sta en andersomquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mehh jammer ja, kan me voorstellen. Maar er is no way dat het ooit goed kan gaan? Misschien overheen groeien?
Gozers van 20-25 ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, 16/17 jarige pubers bij voorkeur op elkaar.
Keer in het bos en er kwamen continu mensen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach je moet ze gewoon kiezen op opvallendheid, in het bos, niemand in de buurt, in het zwembad, plek waar niemand het echt ziet, maar het toch weet
.
Op elkaar, prima. Als het maar niet op dieren of voorbijgangers is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
O, dan maar goed dat ik hem op een gegeven moment weggegooid heb.quote:
Bloed is eng. Maar misschien.... Nee, toch eng.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beetje bloed is go.. oh nee, daar was jij niet zo van eh
amen to thatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Keer in het bos en er kwamen continu mensen.Normaal echt weinig, maar nu.
Damn!
Maar goed, van mij hoeft het geen eens seks te zijn, andere dingen kunnen al tof zijn.
Mijn pa heeft een keer een duif geraakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is zeker, knuffelen en kussen is al lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Keer in het bos en er kwamen continu mensen.Normaal echt weinig, maar nu.
Damn!
Maar goed, van mij hoeft het geen eens seks te zijn, andere dingen kunnen al tof zijn.
Nooit gedaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een keer een duif geraakt.![]()
![]()
Vet zielig!!!!
Is gewoon heel anders dan de jouwe. Can imagine. Heb dat ook wel bij sommige mensen, door een deur gaat al moeilijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
weet niet.. dacht dat t wel goed zat na die 2,5 jaar in arnhem.. mja niet.. zijn denkwijzes en karakter en levenswijze en alles.. het is alles waar ik niet voor sta en andersom
spoiler.. bloedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bloed is eng. Maar misschien.... Nee, toch eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but it's actually not that scary![]()
maar ja ik weet.. mening
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Vind het behoorlijk eng overal, ben ook snel afgeleid en om het dan maar even plat te zeggen daar word ik niet opgewonden cq nat van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is zeker, knuffelen en kussen is al lekker, maar ik weet nog wel wat plekjes die jij misschien ook leuk vind
.
mja dat dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is gewoon heel anders dan de jouwe. Can imagine. Heb dat ook wel bij sommige mensen, door een deur gaat al moeilijk.
Wtf is er met jouw wa/fb? Of wil je me gewoon niet spreken?
Ligt er ook aan met wie je bent natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind het behoorlijk eng overal, ben ook snel afgeleid en om het dan maar even plat te zeggen daar word ik niet opgewonden cq nat van.
Dat ligt maar aan waar en wat je intiem vindt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die intimiteit in het openbaar ranzig vindt.
Jammerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die intimiteit in het openbaar ranzig vindt.
En wat er precies gaande is, dat ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ligt er ook aan met wie je bent natuurlijk.
Openbaar terrein en vanaf heftig tongzoenen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ligt maar aan waar en wat je intiem vindt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
spoiler.. bloedJa ligt eraan hoe en waarom en wat enzoenzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but it's actually not that scary![]()
maar ja ik weet.. mening
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik heb me er schuldig aan gemaakt. Excuusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Openbaar terrein en vanaf heftig tongzoenen.
quote:
care 2 share?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ligt eraan hoe en waarom en wat enzoenzo.
Vind ik nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jammer, het kan erg leuk/spannend zijn en iets toevoegen
.
Wow, dat is hard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Oom van mij heeft in zijn jonge jaren ooit eens een lantaarnpaal kapotgeschoten op die manier.
Ik heb er nog niet zoveel ervaring mee. Maar als pijn opgebouwd word kan ik het wel goed hebben, maar meer richting gewoon klappen enzo, niet bloed.quote:
Je hebt een puntquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik wil niet lastig gevallen worden met de intimiteit van een ander en andersom val ik anderen niet lastig met de mijne
.
sowieso als je echt "bezig" bent kun je natuurlijk sowieso al meer verdragenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet zoveel ervaring mee. Maar als pijn opgebouwd word kan ik het wel goed hebben, maar meer richting gewoon klappen enzo, niet bloed.
Ik kan goed zonder die spanning. Ik vind het dan ook totaal niet spannend, maar ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar ik moet eerlijk zeggen, die spanning voegt wel wat toe aan de relatie
.
Hmmm okquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan goed zonder die spanning. Ik vind het dan ook totaal niet spannend, maar ongemakkelijk.
Gek genoeg, nu ik vrijgezel ben heb ik ook vaak weer iets van: "moet dat nou?" als ik er in het wild tegenaan loopquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan goed zonder die spanning. Ik vind het dan ook totaal niet spannend, maar ongemakkelijk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sowieso als je echt "bezig" bent kun je natuurlijk sowieso al meer verdragen
maar klappen ja?nja daar ben ik dan weer als de dood voor eigenlijk
![]()
Maar vind toch dat je het (voorzichtig) moet proberenquote:
Ik heb dat ook tijdens een relatiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gek genoeg, nu ik vrijgezel ben heb ik ook vaak weer iets van: "moet dat nou?" als ik er in het wild tegenaan loop
Ik zie je punt nu veel meerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook tijdens een relatie. Ik vind in het openbaar flikflooien ronduit asociaal
.
Waarom denk je dat ik weet dat ik me er ongemakkelijk door voelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar vind toch dat je het (voorzichtig) moet proberen, het is echt wel leuk en lekker en extra dimensie enzo
,
No wayquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook tijdens een relatie. Ik vind in het openbaar flikflooien ronduit asociaal
.
Weeeee got a M, an I, a S, a S, an I, an O....quote:
He, ben jij nou moderator of fp redactie geweest of niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar vind toch dat je het (voorzichtig) moet proberen, het is echt wel leuk en lekker en extra dimensie enzo
,
Ik vind het niet asociaal, maar ik trek het me wel aan wat andere mensen zien, dus liever echt dat niemand het ziet.quote:
Hooooooooooooooooooooooooi! Haaaaaaaaaaaaaaaaai!quote:
Bring it, you.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weeeee got a M, an I, a S, a S, an I, an O....oke oke kusjeas.
Dat je niks moet snap ik, en dat je er een idee bij hebt ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik weet dat ik me er ongemakkelijk door voel?
En ik moet helemaal niks.
Ik heb wel ooit een blauw kleurtje gehad, maar ben nooit officieel iets geweestquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
He, ben jij nou moderator of fp redactie geweest of niet?
Zie WA.quote:
Ah ik dacht al, jij was toch blauw of had een tag... Maar dan weet ik het.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een blauw kleurtje gehad, maar ben nooit officieel iets geweest.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hooooooooooooooooooooooooi! Haaaaaaaaaaaaaaaaai!
quote:
Ik heb wel eens in het openbaar geneukt. Ik vind het kut en wil het dus niet meer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat je niks moet snap ik, en dat je er een idee bij hebt ook. Ach we meeten toch nooit helaas
![]()
.
Zijn dat plus of min punten ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah ik dacht al, jij was toch blauw of had een tag... Maar dan weet ik het.
Nuja als het niet echt iets was undzo. Eh, neutraal?quote:
Neutraal sounds goodquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nuja als het niet echt iets was undzo. Eh, neutraal?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:17 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga een account aanmaken met: Ikheb((g)een)rokje.![]()
![]()
ga je over ons dromen ja?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:20 schreef DaMook het volgende:
Bedtijd, sorry
.
Slaap lekker allemaal en tot straks.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:17 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga een account aanmaken met: Ikheb((g)een)rokje.![]()
![]()
Over sommige jaquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Over sommige ja, jij niet uiteraard
.
Sorry? Zulke dingen moeten ook gebeurenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:20 schreef DaMook het volgende:
Bedtijd, sorry
.
Slaap lekker allemaal en tot straks.
DM? DaMook?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neutraal sounds good, maar dan wel via dm verder nieuwsgierigen
.
Mijn DM staat openquote:
Da's ook niet aardigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Over sommige ja, jij niet uiteraard
.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had liever een nagel gescheurd dan m'n meniscus. Dat weet ik wel.
Jij zit er zeker inquote:
hihihihih. dubbelzinnig, vat je hem. Ik heb én een rokje en ik heb rokje?!.?1.!?#?!1quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
hihihihih. dubbelzinnig, vat je hem. Ik heb én een rokje en ik heb rokje?!.?1.!?#?!1![]()
![]()
Ja misschien toch een beetje aangeschoten en aan het ijlen.quote:
En niks terug aan het sturen ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja misschien toch een beetje aangeschoten en aan het ijlen.
Pfffquote:
BWOAAAAAAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
hihihihih. dubbelzinnig, vat je hem. Ik heb én een rokje en ik heb rokje?!.?1.!?#?!1![]()
![]()
Wat is deze. Ik had een verlovings trouw hertrouw aanzoek verwacht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
BWOAAAAAAHAHAHAHA
You can see inside me, will you come inside me
Do you wanna ride, inside my love![]()
Was er brand?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
Mijn nichtje is verloofd. Ze is jonger dan mij. Nu gaan ze zitten wachten tot ik met iemand kom.
moet je hier komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is deze. Ik had een verlovings trouw hertrouw aanzoek verwacht.
Wat?quote:
Rawrr...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
moet je hier komenKOM DAN
Kan toch niet.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en schiet eens op met je kloon
wrom?quote:
ROAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRquote:
Wat vroegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
Mijn nichtje is verloofd. Ze is jonger dan mij. Nu gaan ze zitten wachten tot ik met iemand kom.
Hindoestanen hebben sowieso haast.quote:
Of toch welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zegt met twee woorden wat ik met die brand van mij in acht nog niet uitgelegd krijg
Ik moest heel hard lachen, vraag me niet waaromquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zegt met twee woorden wat ik met die brand van mij in acht nog niet uitgelegd krijg
Doe ik ook niet. Dan is 't meteen niet leuk meerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen, vraag me niet waarom.
Ze zijn nu bezig met mijn moeder lastig te vallen met vragen over met mijn liefdesleven. Daar ging mijn hoop dat ik een moderne familie had.quote:
Hahaha, arme jijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met mijn moeder lastig te vallen met vragen over met mijn liefdesleven. Daar ging mijn hoop dat ik een moderne familie had.
Ze kunnen heel lang wachten. Heel lang op een vriendin nog langer op nageslacht en nog langer op een verloofde.quote:
Way to goquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze kunnen heel lang wachten. Heel lang op een vriendin nog langer op nageslacht en nog langer op een verloofde.![]()
Zijn ze nou helemaal gek.
Ik was zelf nog niet weg, hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dan ga ik ook maar.. tjongejonge
daaaaaaaaaaaaaaaaaag allemaal
[ afbeelding ]![]()
Dat deden er meerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet lang meer hoor, ga zo slapen
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 09-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 321 Fera
02 288 Vinniiee
03 172 vanillaforlife
04 166 Samzz
05 124 JJH
06 122 goldfinger1963
07 116 -_Guitarist_-
08 086 JijHebtGeenRokje
09 078 heloef
10 075 DaMook
10 075 Kaneelstokje
12 071 Tamashii
13 067 Capstan
13 067 Murdera
15 066 LovelyLady
16 061 Cryothic
16 061 TheGirlNextDoor
18 057 Royco1
18 057 MissExpert
18 057 AldoTheApache
21 055 MeneerLogica
22 045 magnetronkoffie
23 036 tijnbrein
24 034 Mistress_X
24 034 fietsie
26 031 kingtoppie
27 030 Knetterkrankjorum
28 029 TheClown1
28 029 Braamyo
30 026 DevilsWhore
30 026 Jofunu-kun
32 023 Giertje
32 023 Faxie
34 021 gewoonmezelf87
35 019 Nixx-
36 013 muhahaha
37 012 Tally
38 004 Marius95
38 004 GSbrder
40 003 twi
40 003 Triple
42 001 Koen66
42 001 Drugshond
42 001 sararaats
42 001 Rick.
42 001 Evie
42 001 Drizzt_DoUrden
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Sociaal Juridische Dienstverlening in Utrecht zelf.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fera; ik studeer Creatieve Therapie aan de HU in Amersfoort
Jij studeert ook aan de HU zag ik ergens voorbij komen? Wat studeer jij?
Dat zit ook aan de FMR toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Sociaal Juridische Dienstverlening in Utrecht zelf.
Morning everybodyyy!
Jep.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zit ook aan de FMR toch?
Awesome! Hoeveelste jaar zit je nu?quote:
Welcome to life.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Beetje druk op mijn werk, weinig seks.
Miss. Nixx niet in de stemming?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Beetje druk op mijn werk, weinig seks.
Hoi TGNDquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Miss. Nixx niet in de stemming?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:06 schreef TheClown1 het volgende:
is er al duidelijkheid over de meet?
morgen,quote:
Nah, is mij te riskant. Ik ga dit weekend weer even kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:17 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
morgen,
ga je nog wat inzetten op de kwalificatiewedstrijden?
Nee, mijn vrouw is in de rode periode.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Miss. Nixx niet in de stemming?
Ach, dat duurt maar een weekjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw is in de rode periode.
et tu, brute? snap je vollledig!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw is in de rode periode.
Duurt alsnog te lang.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach, dat duurt maar een weekje
rechtdoor en de eerste deur links. meneerlogica deelt ze uitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:36 schreef Cryothic het volgende:
Goedemorgen
Waar kon je die kusjes tegen de hoofdpijn ophalen?
Dit dus, ben vlakbij Cry.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:37 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
rechtdoor en de eerste deur links. meneerlogica deelt ze uit
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:37 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
rechtdoor en de eerste deur links. meneerlogica deelt ze uit
Nice, das wel handigquote:
mijn afspraak staat op 09.00. niet voordringen vinnie. gewoon ff rustig afwachten.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:40 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
mijn afspraak staat op 09.00. niet voordringen vinnie. gewoon ff rustig afwachten.
haha zie je hoe de DOC dat oplost zonder medicijnen. beter voor je maag ookquote:
Maar niet van jouquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Komt omdat jij je kusje al hebt gehad
Goed bezigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Komt omdat jij je kusje al hebt gehad
Je kan beter je lippen trainen... Logica geeft niet zo snel op volgens mijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buikspiertraining op woensdagochtend, damn
Foto bewijsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buikspiertraining op woensdagochtend, damn
Good point, good point.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je kan beter je lippen trainen... Logica geeft niet zo snel op volgens mij
Imternet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Good point, good point.
Geen imternetverbinding, servers doen het wel weer na een nacht doorwerken
Autocorrect jonge... gebruik t...quote:
Allergisch voor werk denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Autocorrect jonge... gebruik t...
Hier staat de printer uit, maar toch hangt die lucht er denk ik nog.
Gistere middag werd de koppijn steeds erger, kom ik buiten, BAM... niks meer aan de hand.
Dat woord kende hij nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Autocorrect jonge... gebruik t...
Hier staat de printer uit, maar toch hangt die lucht er denk ik nog.
Gistere middag werd de koppijn steeds erger, kom ik buiten, BAM... niks meer aan de hand.
Ik ken geen Peterquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Krijg een peter aan de lijn? Is dat je pa ofzo?
Ik was nog 2 cijfers vergeten, het is 0906-Vinniiee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
O mijn god, je geeft me net je verkeerde nummer
Hmm ik ken geen Henkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik kreeg ome Henk aan de lijn!
Of ik 5 Euro voor hem had....
Weet jou niet, wil je niet sexten met mijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was nog 2 cijfers vergeten, het is 0906-Vinniiee.
Weet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Weet jou niet, wil je niet sexten met mij
Hmmm nee dankjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik whatsapp je de plaatjes wel als je je dan moderner voel.
Te veelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom wil je niks van me wetenik doe zoveel moeite.
Van ME?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die krijg ik genoeg![]()
Morgen weer
Heul nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En ik zal niet opgeven. Ooit zal je voor me zwichten!
Nee, gistere heeft hier in de ruimte bijna de hele dag een laser-printer z'n ozon staan te versprijden... dat helpt niet zeg maar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Allergisch voor werk denk ik.
Weet je hoe koud?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat woord kende hij niet
Raam open?
Hele dag koppijn of eventjes koud?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, gistere heeft hier in de ruimte bijna de hele dag een laser-printer z'n ozon staan te versprijden... dat helpt niet zeg maar.
[..]
Weet je hoe koud?
Hmm das knapquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je wilt het stiekem. Al die dms die je me stuurt ga ik maar niet openbaar maken.
en ik maar denken dat ik speciaal ben. je dm't dus iedereenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je wilt het stiekem. Al die dms die je me stuurt ga ik maar niet openbaar maken.
Ik ben al verkouden, en heb al koppijn... vandaag gaat die printer niet de hele dag aan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele dag koppijn of eventjes koud?
Jij bent natuurlijk de enige naar wie ik stuur, maar Vinnie stuurt mij erg vunzige dms.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:10 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik speciaal ben. je dm't dus iedereen
naar huis, kopje thee en hoofd stomen. ff een rust moment voor jezelf. blijkbaar gaat het rond...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben al verkouden, en heb al koppijn... vandaag gaat die printer niet de hele dag aan.
Heb ik straks een reden om naar huis te gaan
Ga lekker naar huis, laat LoLa je verzorgenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben al verkouden, en heb al koppijn... vandaag gaat die printer niet de hele dag aan.
Hmm, mooi naae huis toequote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, tot nu toe ben ik volgens mij al bijna het hele jaar niet ziek geweest. Wat voor mijn doen best positief isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:12 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
naar huis, kopje thee en hoofd stomen. ff een rust moment voor jezelf. blijkbaar gaat het rond...
Die ziet me aankomen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga lekker naar huis, laat LoLa je verzorgen
Je kan het fakenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, tot nu toe ben ik volgens mij al bijna het hele jaar niet ziek geweest. Wat voor mijn doen best positief is
[..]
Die ziet me aankomen...![]()
Zo ziek ben ik nog lang niet natuurlijk
hoezo "als"?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou jij blij worden als je vriendin faked?
Ten eerste het ging over ziek zijn faken TEGEN je vriendin. En ik weet dat mijn vriendin niet fakedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou jij blij worden als je vriendin faked?
I know, ik draai het alleen even om. Jij zou t niet leuk vinden als ze dat deed, vind zij ook niet als jij faked dat je ziek bent.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ten eerste het ging over ziek zijn faken TEGEN je vriendin. En ik weet dat mijn vriendin niet faked
Haha als ik fake omdat ik haar lekker bij me wil als ik ziek ben gaat ze niet boos worden hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, ik draai het alleen even om. Jij zou t niet leuk vinden als ze dat deed, vind zij ook niet als jij faked dat je ziek bent.
Dan nog zou ik het fijner vinden als je zegt dat je doet alsof voor je werkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha als ik fake omdat ik haar lekker bij me wil als ik ziek ben gaat ze niet boos worden hoor.
Ja maar dit loopt uit de hand, ik zei tegen cry fake het omdat hij zei dat lola het niet zou doen (verzorgen).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog zou ik het fijner vinden als je zegt dat je doet alsof voor je werk
Dat dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog zou ik het fijner vinden als je zegt dat je doet alsof voor je werk
Ik zeg je gewoon hoe ik erover denk, wat je ermee doet moet jij wetenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar dit loopt uit de hand, ik zei tegen cry fake het omdat hij zei dat lola het niet zou doen (verzorgen).
eerlijkheid duurt het langstquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar dit loopt uit de hand, ik zei tegen cry fake het omdat hij zei dat lola het niet zou doen (verzorgen).
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg je gewoon hoe ik erover denk, wat je ermee doet moet jij weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |