quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:39 schreef golfer het volgende:
*snif* snif*
Wat ruik ik toch in deze CS?
quote:
Het lijken net Nederlanders....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:05 schreef Den_Haag het volgende:
Engelsen en sushi. Met mes en vork het op eten, de sushi kapot snijden en de wasabi en soja-saus weggooien.
Die prakken het en vragen om Ketjap en Sambalquote:
Zo, beter!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Die prakken het en vragen om Ketjap en Sambal ketchup
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Fixeden de verwarming staat aan en ik ga nu douchen
PARTYquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb lekker alleen gedoucht.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Ha, ook al voortvarendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Boven nog 9 bruine pakken liggen. Helaas wel in totaal 3 pakken met beschadigingmaar die gaan we dit weekend omruilen.
Ik ben ook heeeeel benieuwd. Heb net de pot opengetrokken en ik waag het er maar op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha, ook al voortvarend![]()
Ben benieuwd naar de verf...
En lang leve de openingstijden.
Wat is de dikte van dit laminaat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Boven nog 9 bruine pakken liggen. Helaas wel in totaal 3 pakken met beschadigingmaar die gaan we dit weekend omruilen.
De tuin winterklaar maken doe je met Neutronenkorrelsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Lekker is dat dan?
En ik dacht dat jij zelden of nooit de verwarming aan had?
Heerlijkin de tuin gewerkt.
Laatste keer 2012 grasgemaaid - randjes afgestoken - herfstgazonmest gestrooid over-het-onkruid-dat-grasmat-heet, plastic potten en verdorde kruidenplanten weggemieterd, onkruid uit het grind gepeuterd, parasol in de schuur.
Poeh-poeh en moei.
Wat een barbaren met de sushi
7mm. Maar het beste is om niet blind te staren op dikte, of je nou 8 mm aan samengeperst hout hebt of 7, dat maakt niet zo heel veel meer uitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat is de dikte van dit laminaat?
Die Tundra had niet de kleur die ik wildequote:
We hadden eerst beide computers in de logeerkamer staan en daar werd het rustig 19-20 graden zonder de verwarming aan te hebben. In de woonkamer is het niet zo'n feestquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef AnneX het volgende:
![]()
Lekker is dat dan?
En ik dacht dat jij zelden of nooit de verwarming aan had?
Heerlijkin de tuin gewerkt.
Laatste keer 2012 grasgemaaid - randjes afgestoken - herfstgazonmest gestrooid over-het-onkruid-dat-grasmat-heet, plastic potten en verdorde kruidenplanten weggemieterd, onkruid uit het grind gepeuterd, parasol in de schuur.
Poeh-poeh en moei.
Wat een barbaren met de sushi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |