Heb je de uitzending van Labyrinth van vandaag er over ook gezien?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
Er is een correlatie tussen onregelmatige diensten en obesitas / diabetes etc. Maar de causatie ligt natuurlijk niet aan onregelmatige diensten per se, maar aan bijvoorbeeld verhoogde calorieinname, verminderde insulinesensitiviteit, fucked up leptinehuishouding, chronisch verhoogde cortisol etc.
Is net als te zeggen dat wanneer je uit een gezin komt met ouders die laagopgeleid zijn, dat dat een verhoogde kans oplevert dat de kids ook laagopgeleid worden. Correlatie ja, causatie iets anders specifieker.
/zeepdoosje
Zoiets gaat wel gebeuren geloof ik idd. En er komt ook een nooddouche oid. We zien het welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Op iedere etage een Dixie ?![]()
óf een weekje vakantie?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat hij het zo niet wilde achter latenEn dat terwijl het vooral mijn zooi was
Ik eh, zocht iets.
Ik moest net weer van alles doen aan de telefoonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Mooizo, kan je eindelijk warm douchenIk ben wel reuze benieuwd wat er aan de hand is
Ja leuk, eerst zelf oplossenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest net weer van alles doen aan de telefoon
Nou ja, er gebeurde dus echt niets, nada, noppes, dus er komt een monteur.
Ergens vandaag.
En de zon schijnt, dus ik had een geweldige herfstwandeling kunnen maken!(who am I kidding)
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:39 schreef golfer het volgende:
*snif* snif*
Wat ruik ik toch in deze CS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |