__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:13 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik ga kijken voor Ogbonna. Diakite centraal omdat hij de snelste is? wordt ik dan niet overlopen via de zijkanten omdat ik dan nog minder pace heb? Lucio ook maar 66?
Ogbonna heeft iets van 80 pace en is dus de snelste.quote:
Als je party joinedquote:
quote:
Ja maar ik moest Diakite in midden doen. Dat betekent ogbonna links en lucio rechts met zijn 66 pace. ik dacht juist lucio met zn sloomheid in het midden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ogbonna heeft iets van 80 pace en is dus de snelste.
Ja ik twijfel ff of ik niet beter nu meteen mijn laatste potje kan spelenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef BDIL het volgende:
Join Party Mathijs en Rijstbal , Thorb kom ook online HOLY ANYYYYY
Ik speelde ook met Lucio in het midden en Ogbonna links. Werkt goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja maar ik moest Diakite in midden doen. Dat betekent ogbonna links en lucio rechts met zijn 66 pace. ik dacht juist lucio met zn sloomheid in het midden?
hou je bek en kom gewoonquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik twijfel ff of ik niet beter nu meteen mijn laatste potje kan spelen
Waarom speel je met random spelers?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef Covati het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ff#dyrgAwiNnHuPG:ps3
wie wil deze kaka kopen
(5 atb is kut om mee te spelen ben ik achter gekomen...)
ondoordringbaar is het wel, in totaal 3 tegendoelpunten uit 10matches
gewoon serie A en een beetje pacewhorenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom speel je met random spelers?
Die fitness.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef Covati het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ff#dyrgAwiNnHuPG:ps3
wie wil deze kaka kopen
(5 atb is kut om mee te spelen ben ik achter gekomen...)
ondoordringbaar is het wel, in totaal 3 tegendoelpunten uit 10matches
Je hebt slechts een paar Serie A spelers en je hebt zelfs geen linksback in je team.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:20 schreef Covati het volgende:
[..]
gewoon serie A en een beetje pacewhoren
Moet je nagaan met spelers als Lampard zelf, dan gaan ze door het net heen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Gaan ze die afstandsschoten nog patchen? Iedere speler heeft nu een Ballack/Lampard schot in de benen zitten word een beetje saai zo
Met zijn kwaliteiten is dat vast geen probleemquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je speelt met spelers met 35% conditie.
quote:
Goedkoopste BIN in zelfde formatie? Want formaties maken ontzettend veel uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:23 schreef Duuc-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort dingen, goedkoopste BIN is 7800. Waarom 9000 bieden. waarom.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij snapt er echt geen kut van hé!![]()
Ja maar is Hernanes beter als Hamsik? Futhead zegt van niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hernanes halen dus. Maar dat zei ik de vorige keer ook al
Dan zou ik het zeker niet doen aangezien Futhead altijd gelijk heeftquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:25 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja maar is Hernanes beter als Hamsik? Futhead zegt van niet.
Ja kent, zelfde formatie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Goedkoopste BIN in zelfde formatie? Want formaties maken ontzettend veel uit.
Wat vertelde futhead je dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:25 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja maar is Hernanes beter als Hamsik? Futhead zegt van niet.
Wat ga je nou leuk doen, ik probeer alleen maar een verklaring te vinden waarom ze tot 9K bieden.quote:
Niemand die mijn correctie bekijkt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:24 schreef Covati het volgende:
wtf ik klik op die link en dat is een heel ander team dan ik heb...
even de link opnieuw pakken:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ff#fjPz3i8jnHEiI:ps3
EDIT" oh dta was mijn oude team die totaal uit elkaar gerukt is
Alsnog heerlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:24 schreef Covati het volgende:
wtf ik klik op die link en dat is een heel ander team dan ik heb...
even de link opnieuw pakken:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ff#fjPz3i8jnHEiI:ps3
EDIT" oh dta was mijn oude team die totaal uit elkaar gerukt is
Ik ga er geen geld aan besteden als het toch verkocht gaat wordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Alsnog heerlijk
[ afbeelding ]
Futhead zei:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ben geen complete mongoolquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat ga je nou leuk doen, ik probeer alleen maar een verklaring te vinden waarom ze tot 9K bieden.
Puushquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef 5M1L3 het volgende:
hoe maken jullie die pics zosnel en plaatsen?
puushquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef 5M1L3 het volgende:
Puushquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef 5M1L3 het volgende:
Diakite centraal omdat ie zwart is. En met Ogbonna en Gamberini heb je meer pace dan dat je nu hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:13 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik ga kijken voor Ogbonna. Diakite centraal omdat hij de snelste is? wordt ik dan niet overlopen via de zijkanten omdat ik dan nog minder pace heb? Lucio ook maar 66?
puushquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef 5M1L3 het volgende:
Boeit mij verder niks hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:30 schreef Covati het volgende:
maar als jullie willen krik ik die fitness wel even op
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Diakite centraal omdat ie zwart is. En met Ogbonna en Gamberini heb je meer pace dan dat je nu hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:28 schreef leoon. het volgende:
[..]
Futhead zei:Fair enough. Ik vind zelf Hernanes fijner/beter iig. Althans, dat vond ik vorig jaar. Toen was Hernanes fijner dan TOTY Hamsik. Heb dit jaar alleen met IF Hernanes gespeeld en dat is ook een eindbaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Hij is alleen zo sloom, als ik naar zijn stats kijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fair enough. Ik vind zelf Hernanes fijner/beter iig. Althans, dat vond ik vorig jaar. Toen was Hernanes fijner dan TOTY Hamsik. Heb dit jaar alleen met IF Hernanes gespeeld en dat is ook een eindbaas.
Pace is op CAM niet heel erg belangrijk imoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:34 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hij is alleen zo sloom, als ik naar zijn stats kijk natuurlijk.
Die IF hernanes wat een stats! Ik ga is even kijken hoe duur die moet zijn. En dan kiezen tussen hem en boatengquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Pace is op CAM niet heel erg belangrijk imo
Die man is echt duur omdat hij zeldzaam is..prijs is 60k gestegen ofzo afgelopen 2 weken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef leoon. het volgende:
[..]
Die IF hernanes wat een stats! Ik ga is even kijken hoe duur die moet zijn. En dan kiezen tussen hem en boateng
Lucky bastardquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van Persie in mijn pack wat ik vond dat ik verdiende omdat ik gepromoveerd was weer terug naar Divisie 1
Alleen nog ff img tagsquote:
Lekker Rickyquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van Persie in mijn pack wat ik vond dat ik verdiende omdat ik gepromoveerd was weer terug naar Divisie 1
Ik zie het godverquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die man is echt duur omdat hij zeldzaam is..prijs is 60k gestegen ofzo afgelopen 2 weken.
Sowieso idd, maar was ook niet mijn eerste packquote:
3 CB's spelen joh, tis maar Andorra.quote:
Als je de wingers omdraait heb je een opstelling die tegen Andorra nog wel werkt, maar waar komt dit vandaan/van wie is het?quote:
Dit doe ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb geen zin om te traden en heb ook geen motivatie omdat ik voorlopig geen golds hoef. Ga nu gewoon iedere dag even 7.5k bij elkaar bronzepacken op mijn trade account en daarvoor een pack kopen, kijken wat dit na een paar weken gaat brengen
Maak gewoon nog een silverteam.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb geen zin om te traden en heb ook geen motivatie omdat ik voorlopig geen golds hoef. Ga nu gewoon iedere dag even 7.5k bij elkaar bronzepacken op mijn trade account en daarvoor een pack kopen, kijken wat dit na een paar weken gaat brengen
VI zo te zien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de wingers omdraait heb je een opstelling die tegen Andorra nog wel werkt, maar waar komt dit vandaan/van wie is het?
Koop je 400 of 750c bronze pakjes?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:38 schreef Tim86 het volgende:
4 is wel genoeg..nu wachten op IF's. En uiteindelijk kom ik er zo wel achter wie er echt fijn zijn en wie er afvallen en dan hoop ik icm wat IF's weer een ultiem silverteam te bouwen net als vorig jaar...Man wat was dat team toch goed, gewoon letterlijk geen enkele zwakke plek..echt bizar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak gewoon nog een silverteam.![]()
Deze bijvoorbeeld. Moet je alleen iemand anders nemen voor Vadis.
[ afbeelding ]
ik, even een kutteam makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de wingers omdraait heb je een opstelling die tegen Andorra nog wel werkt, maar waar komt dit vandaan/van wie is het?
400c. Icm cheatengine heb je altijd profit..op iedere packquote:
Ik vind die hybrids maar niks, alles in 1 competitie is makkelijker, omdat je dan kunt roulerenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak gewoon nog een silverteam.![]()
Deze bijvoorbeeld. Moet je alleen iemand anders nemen voor Vadis.
[ afbeelding ]
Ik rouleer sowieso niet/nauwelijks omdat ik altijd wel een favoriet heb voor een bepaalde positie. In game kan ik dan altijd nog wisselen. Hybrids vind ik gewoon veel leuker omdat het tof is om te bouwen en omdat het origineel isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind die hybrids maar niks, alles in 1 competitie is makkelijker, omdat je dan kunt rouleren
Ik gooi teams bij elkaar op de bank. Ik hoef niet echt te rouleren. Ik heb 4 silverteams, dus 44 spelers. Nu heb ik een paar spelers in 2 teams dus ik heb 38 spelers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind die hybrids maar niks, alles in 1 competitie is makkelijker, omdat je dan kunt rouleren
RTquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik rouleer sowieso niet/nauwelijks omdat ik altijd wel een favoriet heb voor een bepaalde positie. In game kan ik dan altijd nog wisselen. Hybrids vind ik gewoon veel leuker omdat het tof is om te bouwen en omdat het origineel is
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:53 schreef knux het volgende:
Supah toll, heb een of andere contest gewonnen waar ik aan mee had gedaan op Facebook. 8400 Microsoft Points gewonnen. Even wat pakjes openen brb.
Als je MP koopt mag je dat ook gewoon zeggen hoor, like we care.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:53 schreef knux het volgende:
Supah toll, heb een of andere contest gewonnen waar ik aan mee had gedaan op Facebook. 8400 Microsoft Points gewonnen. Even wat pakjes openen brb.
Je geluk is nog niet op?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:53 schreef knux het volgende:
Die rianne is echt een downie, piercings lelijke lok haar altijd voor d'r face die afghaan was wel grappigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
Die afghaanse uit puberruil woont in mijn geboorte dorp en iemand uit mijn klas woont vrijwel tegenover hun
Wel 20k voor ¤35quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:54 schreef Alovenac het volgende:
Iemand die hier 100k voor een tientje verkoopt? Zin in pakjes te openen :d.
jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:54 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Doet deze het bij jullie?
Maak is een puushje van de ps3. aub.quote:
5k voor 75¤ bij mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:54 schreef Alovenac het volgende:
Iemand die hier 100k voor een tientje verkoopt? Zin in pakjes te openen :d.
Supply and demand jwzquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:55 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dat zijn onderhand de prijzen van Ebay yes.
Kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:56 schreef Alovenac het volgende:
Laatste voorstel: Iemand die 150c voor 150eu verkoopt?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef Burrito het volgende:
Ik speel in divisie 1 met een soort van eredivie team.
Mertens Matavz Lens
Fer Strootman De Jong
Braafheid Douglas Heitinga Vd wiel
Kampioen worden lukt niet![]()
Heb 40k gold te besteden. Kan iemand mij een team adviseren?
Laatste voorstel 20.5k voor ¤30quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:56 schreef Alovenac het volgende:
Laatste voorstel: Iemand die 150c voor 150eu verkoopt?
oh die doet het dan weer nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak is een puushje van de ps3. aub.
Heb het niet zo op hybrids en als ik niet in jouw "orginaliteits" plaatje pas.. big whoopquote:
Kon maar 4 3-5-2 kaartjes kopen omdat mijn TP vol met blessurekaarten zitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij te skeer voor een 352 kaartje
GJE praktijken
Die kon ik vanmiddag niet vinden voor een prijs die mij aanstond. Maar moet nog een schaduw elftal kopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bassong zou ik daar neerzitten ipv die midget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek het opquote:
Of dat bod is van 23 uur geleden...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:08 schreef wieisboos het volgende:
Sommige mensen letten echt niet op[ afbeelding ]
quote:
Kreeg net uit pack, en zag er vet uit :pquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Zoek het anders even op.
Hij is ook wel wat waard, maar dat kan je toch gewoon zelf opzoeken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:10 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
[..]
Kreeg net uit pack, en zag er vet uit :p
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:07 schreef GuRBuH het volgende:
Zou het slim zijn om vandaag/morgen een IF Pepe op te pikken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, tof dat je het even gedeeld hebtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:10 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
[..]
Kreeg net uit pack, en zag er vet uit :p
Nee, daarvoor ben jij er. Lees post voorwaarden ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is ook wel wat waard, maar dat kan je toch gewoon zelf opzoeken.
Appel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:11 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
Nee, daarvoor ben jij er. Lees post voorwaarden ...
Ik ga er zelf denk ik ook maar eentje oppikken.quote:
Ik vind het wel fijn, maakt het meer realistisch en vaak zorgt het ook voor onverwacht veel ruimte..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:08 schreef OmniRocket het volgende:
FIFA 13 is frustrerend met die aannames...
Even fappen hoorquote:
Had vanmiddag een sanchez uit 7.5 k pakjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Avond
Nog packs geopend met mooie inhoud na vanmiddag?
Een IF met 0 balance lijkt me wel leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
NUL KOMMA NUL
DIKKE VIEZE SCHWALBE GVD![]()
![]()
Jewsburyquote:
Nice!...maar niet meer zulke spectaculaire vondsten als eerder vanmiddag dus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Had vanmiddag een sanchez uit 7.5 k pakjetoch weer 20k winst
Het succes van anderen is onweerstaanbaarquote:
Lucky punkquote:
Of jij in dit leven?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien ben je in je vorige leven fout geweest in de oorlog?
Hmm, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien ben je in je vorige leven fout geweest in de oorlog?
Gemiddelde prijs waarin ook de eerste weken zijn meegerekend...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
Goedkoopste BIN van BPL silvers is soms meer dan 2x de waarde die UDB aangeeft voor een speler
Dan koop je een ander team met snelle verdedigers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Waarom zijn alle eredivisie verdedigers zo sloom, het is echt onmogelijk te winnen van een sterrenteam met een eredivisie verdediging
Email: Panda_im_so_hot29@hotmail.comquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Stuur me je inloggegevens en ik roggel het voor je.
omg ze werken echtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Email: Panda_im_so_hot29@hotmail.com
Wachtword: Boomstam23
Ik ben Gurbuh nietquote:
karmaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef knux het volgende:
Wat is dit nou weer. Net wat pakjes geopend en er is echt veel troep van mijn trade pile weg zonder dat ik daar coins voor terug heb gezien. Onder andere Nani, Kompany, Aguero, Xabi Alonso
groetjes van Rikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef knux het volgende:
Wat is dit nou weer. Net wat pakjes geopend en er is echt veel troep van mijn trade pile weg zonder dat ik daar coins voor terug heb gezien. Onder andere Nani, Kompany, Aguero, Xabi Alonso
ik gun het mezelf ook wel maar ik vind het zo zonde van mijn coinsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Mensen met goede packs die ik het ook daadwerkelijk gun
en wie behoren tot die groep?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Mensen met goede packs die ik het ook daadwerkelijk gun
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
7.5k grens bereikt, dus ik mag van mezelf een pack kopen
Ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
Iedereen wel, behalve mensen die hier alleen posten om te pronken en mensen die echt vervelend zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
en wie behoren tot die groep?
Xboxquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:42 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Die heb je heul niet nodig om in mn xbox live te komen! Betalen!
Ben benieuwd wat er in zit! Beste bij mij is Nasri tot nu toequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
In de EA store halen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:44 schreef dion_v_k het volgende:
Misschien een stomme vraag maar wanneer wordt je TP uitgebreid van 30 naar 40?
Moet je daarvoor offline wedstrijden spelen?
die unlock moet je kopen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:44 schreef dion_v_k het volgende:
Misschien een stomme vraag maar wanneer wordt je TP uitgebreid van 30 naar 40?
Moet je daarvoor offline wedstrijden spelen?
Ok. Kan alleen via de console dan?quote:
3k voor Santon als ik geluk hebquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kun je misschien net quitte op spelen. Op PS3 iig.
Wat is er loos dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:45 schreef knux het volgende:
Hang alweer in de wacht met EA Chat. Dit wordt fantastisch
Ajax badgequote:
Beter discarden johquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax away kit in een 2.5k pack, dat zou winst kunnen opleveren maar ik ga hem uiteraard houden en gebruiken
Deze man weetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax away kit in een 2.5k pack, dat zou winst kunnen opleveren maar ik ga hem uiteraard houden en gebruiken
[..]
Ajax badge
Oehh Nice!quote:
Nou?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kentje wie moet ik CAM zetten in mijn MLS Bronze team?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kentje wie moet ik CAM zetten in mijn MLS Bronze team?
Je weet toch.. YOLOquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iets wat 3-4k waard is ga ik dus echt niet discarden
Ik kocht hem voor 14kquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Kelvin blijft maar dalen, nu nog maar 48k..
Ik kocht hem voor 14K en verkocht hem voor 25K terwijl hij daarna veel meer waard werd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik kocht hem voor 14kalleen die account zit nu op slot
Die van de timbers moet RM, snel en 4* skillsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Die Cascio is echt mannegoed, 5* weakfoot, sterk en snel
Nu nog die Martinez CAM, Nyassi RM (?) en wat betere verdedigers
Songo'o toch? Alleen heeft die kutrates, Cruz is net een extra RBquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die van de timbers moet RM, snel en 4* skills
Ennnn zoals verwacht:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef knux het volgende:
Spelers kwijt t.w.v. +/- 280k coins:
[ afbeelding ]
Niet veel vertrouwen in
Correa Cascio/Fucitoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Die Cascio is echt mannegoed, 5* weakfoot, sterk en snel
Nu nog die Martinez CAM, Nyassi RM (?) en wat betere verdedigers
Dunno, 4* skills iig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Songo'o toch? Alleen heeft die kutrates, Cruz is net een extra RB
Van persie is nooit waardeloos.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef Tito_Makani het volgende:
Zijn spitsen zoals huntelaar/van persie/falcao nog steeds waardeloos in FUT?
ik weiger 25k neer te tellen voor een CB.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Correa Cascio/Fucito
Martinez
Kandji Camargo Watson/ Balchan Nyassi/Harris
Opara James Oguko
Cannon
Falcaoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef Tito_Makani het volgende:
Dan doe je voor Opara tijdelijk iemand anders.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weiger 25k neer te tellen voor een CB.
Zoek het zelf op zou ik zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef Dhill0n het volgende:
Eerst pakje vandaag geopend en daniele de rossi erin : ) hoeveel is die ongeveer waard?
http://www.ultimatedb.nlquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef Dhill0n het volgende:
Eerst pakje vandaag geopend en daniele de rossi erin : ) hoeveel is die ongeveer waard?
Ik vind Huntelaar in een 433 systeem echt fijn spelen, erg sterk. Andere heb ik nog niet gehad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef Tito_Makani het volgende:
Spannend maar meestal zo'n grote kater als je weer niks hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kon de verleiding niet weerstaan: ook maar weer eens een goldpack geopend:
N'Zogbia (41212), Kroos en een shiny fitness...da's minstens quitte. Heb ik vanavond toch maar weer even mooi dat heerlijke intens spannende gevoel van een pakje openen gehad
Met dat fantastische vuurwerkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
N'Zogbia (41212), Kroos en een shiny fitness...da's minstens quitte. Heb ik vanavond toch maar weer even mooi dat heerlijke intens spannende gevoel van een pakje openen gehad
Die gaat op de PS3 voor 18Kquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:06 schreef Ajacied7 het volgende:
Iedereen zit weer eens te slapen!
Ik koop net een Hovland voor 2100 die er al 16 minuten opstond!
Ik kan het nog weerstaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Huntelaar ging prima in 4-3-2-1, goed sterk in duels top schot en prima kopbal. Toch uiteindelijk voor een snellere spits gekozenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik ben trots op jequote:
Mensen letten gewoon niet op, helaas was ik er niet op tijd bij (overigens heb ik ook niet naar hem gezocht)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:06 schreef Ajacied7 het volgende:
Iedereen zit weer eens te slapen!
Ik koop net een Hovland voor 2100 die er al 16 minuten opstond!
Hij is dan ook niet bij iedereen bekend. Ook zit ik op de ps3 dus kon jij dit koopje nooit vindenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen letten gewoon niet op, helaas was ik er niet op tijd bij (overigens heb ik ook niet naar hem gezocht)
Dat maakt het al minder ergquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet bij iedereen bekend. Ook zit ik op de ps3 dus kon jij dit koopje nooit vinden
Toch heb ik het idee dat de xbox vol zit met noobs(en daardoor koopjes). Een vriend vond laatst Kelvin voor 450c op de 59th minute!quote:
Galaxy s2quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef GuRBuH het volgende:
Wat is een beetje een goede budget Android dan momenteel?
Zo'n deal heb ik dit jaar nog niet gehad, wel zijn er genoeg deals geweest waar ik 5k of meer winst op maakte. Maar ik moet mijn zoekopdracht beperken doordat we nog steeds niet voorbij pagina 835 kunnen komenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat de xbox vol zit met noobs(en daardoor koopjes). Mijn vriend vond laatst Kelvin voor 450c op de 59th minute!
Af en toe laten ze hun klasse zien maar pace is zo belangrijk dat je op de lange termijn beter een 85+ pace spits kunt hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef Tito_Makani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |