Heb er geen clip bij, maar zoek je dit?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef mesa555 het volgende:
Ik zoek een liedje van 538 TV Non Stop Gemist rond 20:34 hoorde ik dat liedje maar kon de naam niet zo snel zien.
I got money on my mind. Money on my mind. Een liedje met zo'n Idiase of Pakistaanse man in de clip. Alleen weet ik niet van wie dit nummer is, kan iemand me helpen. Thanks!
Niemand iets voor mij?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:51 schreef BeschuitjeNL het volgende:
Ik weet een nummer waarvan ik de naam niet weet![]()
Dit komt er in voor:
gotta use my imagination
tryin to deal with the situation
Misschien is het in de verkeerde volgorde, idk maar dit is wel het refrein (niet helemaal)
Het is een beetje een nieuwe song![]()
Het is een beetje reggae-achtig![]()
Bedankt voor je tijd en moeite..
EDIT: Nee, het is niet van Gladys Knight and the Pips
Half of my Heart is niet de song die ik bedoel manquote:
Nou ja, wat toevallig.quote:
Geen dank.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:26 schreef djmaup het volgende:
[..]
Nou ja, wat toevallig.
Ik hoorde hem net op de radio, gelijk ge shazamd...
Ik elk geval bedankt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef SherlockHolmes het volgende:
I have been dying to find out the name of this song
quote:DayZ - The Survivors (Music + MP3 Link)
-the song was made by Rocket(Dean) only for this video, so i assume it doesn't have a name
Geen dank.quote:
Sarah Connor - Ive Got To Use My Imagination?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:51 schreef BeschuitjeNL het volgende:
Ik weet een nummer waarvan ik de naam niet weet![]()
Dit komt er in voor:
gotta use my imagination
tryin to deal with the situation
Misschien is het in de verkeerde volgorde, idk maar dit is wel het refrein (niet helemaal)
Het is een beetje een nieuwe song![]()
Het is een beetje reggae-achtig![]()
Bedankt voor je tijd en moeite..
EDIT: Nee, het is niet van Gladys Knight and the Pips
Ik wilde Olly Murs met 'Heart skips a beat' hier posten van YouTube maar YouTube is uit de lucht. Maar, misschien is het die dus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 06:51 schreef TheHunterAmin het volgende:
Ik zoek een nummer, lijkt een beetje op maroon 5, maar is het niet.. ze zingen iets van 'The Beat, The beat' of "the beep, The beep."
Op dit moment weet ik niet zoveel
Lol, ik reed naar me werk vanmorgen en ik hoorde hem toevallig op slam fm, gelijk soundhound app geopend en idd het was Olly Mursquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 06:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde Olly Murs met 'Heart skips a beat' hier posten van YouTube maar YouTube is uit de lucht. Maar, misschien is het die dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |