Ja, doodsimpel iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Makkelijk te vinden eigenlijk
Mooie borsten
In uniform?quote:
Oww, dan heb ik ze vast wel eens gezienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarvoor? Iemand die tieten online zet?
Ik heb wel vaker in KPD gepost ook, heb er alleen geen zin meer in. By boob posting days are over.
Ik ben trots op je brahquote:
Ja, dat bedoelde ik. Maar goed dat ik er al bij zei dat ik totaal niet kan pretenderen je te kennenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarvoor? Iemand die tieten online zet?
Ik heb wel vaker in KPD gepost ook, heb er alleen geen zin meer in. By boob posting days are over.
Dank je, je waardering betekent veel voor mij.quote:
Is al jaren geleden, hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oww, dan heb ik ze vast wel eens gezien.
Met schots geruite rokjes en kniekousen.quote:
Ahh dan ben ik ze vast alweer vergeten als het zo lang geleden isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is al jaren geleden, hoor. In mijn post-puberale fase
.
Oh nee dan heb ik ze niet gezien....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is al jaren geleden, hoor. In mijn post-puberale fase
.
Beetje jammer dit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom moet ik dan aan britney spears denken![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom moet ik dan aan britney spears denken![]()
Britney toenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Met schots geruite rokjes en kniekousen.
Je kant toch ook met de ladder naar benden komen? Einde pijn, start fijn :pquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
Tuinhuisje ofzo, komt anders zo hard aan
Ja ik ben verpestquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje jammer dit.Ik denk aan de anime die ik heb gezien.
Dank jequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ahh dan ben ik ze vast alweer vergeten als het zo lang geleden is.
Helaasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh nee dan heb ik ze niet gezien....jammer
* Fera danst voor Lola in een Japans school uniform.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ben verpest![]()
Help me uit die nachtmerrie
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
* Fera danst voor Lola in een Japans school uniform.
dat heb ik niet dat is de vloer van de bovenbuurmanquote:
Wel zo handig jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Helaas. Ze zijn ook verwijderd, dus ook niet terug te vinden.
Nah, het is niet perse nodig. KPD is ja afgeschermd van Google.quote:
Niet omdat ze te min zijn hoorquote:
Ik kan ze niet vinden... wel lekkere billenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Nu ga ik twijfelen of ik de boobs van Samz wel eens gezien heb of niet
Je maakt het me ook niet gemakkelijk he Samzz?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het is niet perse nodig. KPD is ja afgeschermd van Google.
Alleen voor Lola.quote:
Zou jij dat wel doen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je maakt het me ook niet gemakkelijk he Samzz?
picsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera danst voor Lola in een Japans school uniform.
Ik weet het anders ook niet.
weet ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het is niet perse nodig. KPD is ja afgeschermd van Google.
quote:
Oja failquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je kant toch ook met de ladder naar benden komen? Einde pijn, start fijn :p
Ik kom toch al niet in KPD. Ik denk soms dat ik wat mis, maar volgens mij valt het wel meequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmmmm billenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan ze niet vinden... wel lekkere billen
Filmpje is dan beter, anders zie je het gedans niet.quote:
Is Britney al uit je hoofd?quote:
oke dealquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Filmpje is dan beter, anders zie je het gedans niet.
Oow nu wordt het toch nog interessant.... Samzz en lekkere billenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hahaquote:
Internet heeft meer te bieden dan kpd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kom toch al niet in KPD. Ik denk soms dat ik wat mis, maar volgens mij valt het wel mee
Ik zeg niet dat ik dat ga doen.quote:
Ja want jijquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kom toch al niet in KPD. Ik denk soms dat ik wat mis, maar volgens mij valt het wel mee
Blij dat ik vanmorgen mijn foto's heb weggehaaldquote:
Hoe saaiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
Blij dat ik vanmorgen mijn foto's heb weggehaald
Want ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want jij
[..]
[..]
Geintje, hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet omdat ze te min zijn hoor, dat weet ik niet
. Meer omdat ik er ondertussen weer een hoop andere heb gezien
.
Niet de mijne, tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ja, juist wel. Je hoeft niet te zoeken, je zal niet vindenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verstandig, ik durf sowieso niet werk of geen werk. Of wat dan ookquote:
quote:
Ik zeg net dat ik er niet kom, dus voor mij had het niet uitgemaaktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want jij
[..]
[..]
Wel van jouquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geintje, he.
[..]
Niet de mijne, toch?
[..]
Nou ja, juist wel. Je hoeft niet te zoeken, je zal niet vinden.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja een post met jouw username....
Ik heb wel een mooie desktop achtergrond nu
Jouw billen staan ook in ABOquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geintje, he.
[..]
Niet de mijne, toch?
[..]
Nou ja, juist wel. Je hoeft niet te zoeken, je zal niet vinden.
faxies nieuwe wallpaper?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja een post met jouw username....
Ik heb wel een mooie desktop achtergrond nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee i knowquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben we 't niet over.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
faxies nieuwe wallpaper?Werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat doet-ie op dat dakquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
faxies nieuwe wallpaper?LolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I miss the misery staat op![]()
Roep gewoon: "IK WAARSCHUW NIET MEER".quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Is iedereen nou zo flauw bezig of snapt werkelijk niemand de TT?
leuk.. ik miss the misery ff niet.. Ik heb de laatste 2 dagen wel genoeg voor mijn kiezen gehadquote:
Nee echt? Kijkt verrastquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DAT IS OOK DE GRAP!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Is iedereen nou zo flauw bezig of snapt werkelijk niemand de TT?
?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Roep gewoon: "IK WAARSCHUW NIET MEER".
Oeps niet gezienquote:
Sorryquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk.. ik miss the misery ff niet.. Ik heb de laatste 2 dagen wel genoeg voor mijn kiezen gehad
Voor je kiezen krijgen is nooit leuk....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk.. ik miss the misery ff niet.. Ik heb de laatste 2 dagen wel genoeg voor mijn kiezen gehad
5 posts pochen over de ttquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat blijkt ja
Zijn er toch nog mensen die het snappen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor je kiezen krijgen is nooit leuk....
Denken dat ik hierom moet lachenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je laatste paar posts gingen over de tt. /zelf het hardst lachen om je eigen grap.
Vrouwenhumorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DAT IS OOK DE GRAP!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey you.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je laatste paar posts gingen over de tt. /zelf het hardst lachen om je eigen grap.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:43 schreef DaMook het volgende:
Ik ga een ep van flashpoint kijken, samzz mag de foto's dmen als ze daar behoefte aan heeft.
Jij wel ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt zo grappig he?
Gelukkig vond ik het wel leuk
Ik ben blij dat je er om kon lachenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt zo grappig he?
ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt zo grappig he?
Alles goed?quote:
Doegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Goed het is duidelijk....
Fijne avond
Slaap lekker Lola.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Goed het is duidelijk....
Fijne avond
Ik ga nog niet slapen hoorquote:
Met mij heel goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaaa lekker hoor, met jou ook? Beetje verkouden
Volgens mij is iedereen dat toch wel eens, zo eens in de 2 weken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapen hoorlekker douchen en boekkie lezen.. ben eigenlijk wel een beetje klaar met fok
Dat roep je al dagen maar je kunt ons niet verlatenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapen hoorlekker douchen en boekkie lezen.. ben eigenlijk wel een beetje klaar met fok
De meeting deze maand, welke datum gaan we nu pakken? Dit weekend wordt het sowieso niks meer denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nog steeds kats ende onmeunig vast vin
en wat fera?
moet jij eens op lettenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat roep je al dagen maar je kunt ons niet verlaten
Oh noesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nog steeds kats ende onmeunig vast vin
en wat fera?
pfoeeehhh ja daar vraag je me wat.. gezien de aanmeldingen zal het vast sowieso niet dit weekend worden.. maar verder weet ik t ook niet echtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
De meeting deze maand, welke datum gaan we nu pakken? Dit weekend wordt het sowieso niks meer denk ik.
wsl morgen dus, maar morgen nog ff weer bellen.. ik moet dat ff gaan regelen met m'n hapto ditdat.. lang verhaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noesWaarneer kon je ook alweer naar fysio?
Ja, idd? Maar wat vind jij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pfoeeehhh ja daar vraag je me wat.. gezien de aanmeldingen zal het vast sowieso niet dit weekend worden.. maar verder weet ik t ook niet echt.. miss komt tamashii zo nog?
Beetje ver weg nu. Nijmegen enz.quote:
Weltrusten schat.quote:
Hmm okequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wsl morgen dus, maar morgen nog ff weer bellen.. ik moet dat ff gaan regelen met m'n hapto ditdat.. lang verhaal
Say whut?quote:
Geen van beiden wordt wat voor mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd? Maar wat vind jij?
Trouwens ook even aan andere mensen, nog voorkeuren tussen 19 en 26?
Bummer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen van beiden wordt wat voor mij.
Who knows.quote:
ik hoop zelf eigenlijk op 26, dat komt voor mij wel t beste uit.. 19e kan ook, maar 26e zou fijner zijn denk ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil je wel rolstoelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tenzij we ergens op het station zitten, dat ik niet hoef te lopen
Ik ook 26, want jarig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hoop zelf eigenlijk op 26, dat komt voor mij wel t beste uit.. 19e kan ook, maar 26e zou fijner zijn denk ik
en wat vind jij dan?
quote:
Ik had volgens mij al gezegd dat het te ver en te laat voor mij is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had volgens mij al gezegd dat het te ver en te laat voor mij is.
ik verwacht dat uiteraard ook van de mannenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Maakt mij niet uit
[..]
Jij hoopt gewoon op gratis drank van iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Nee hoor, maar ik vind het wel leuk. Tevens heeft die datum de meeste mensen staan geloof ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Maakt mij niet uit
[..]
Jij hoopt gewoon op gratis drank van iedereen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik verwacht dat uiteraard ook van de mannenJij kreeg sowieso al een drankje van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I knowquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind het wel leuk. Tevens heeft die datum de meeste mensen staan geloof ik.Ik vind die datum prima.
heck yeahquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij kreeg sowieso al een drankje van mij
[..]
I knowIk vind die datum prima.
Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik serieus wat mis aan KPD
Wat had je dan verwacht aan veranderingen in KPD ??quote:
anticlimax .. there's your impressionquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Geef me eens een impressie. Ik wil weten wat ik al of niet mis
Klopt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik serieus wat mis aan KPD
Een hoop kwijlende FOK!ers over een hoop over het algemeen kwalitatief slechte foto'squote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Geef me eens een impressie. Ik wil weten wat ik al of niet mis
Toentertijd mocht je nog negatief commentaar gevenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht aan veranderingen in KPD ??
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Een hoop kwijlende FOK!ers over een hoop over het algemeen kwalitatief slechte foto's.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
anticlimax .. there's your impression
Wat je verwacht staat er dus niet, en wat je zou hopen niet te hoeven verwachten staat er wel? Mag ik het zo zien?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Een hoop kwijlende FOK!ers over een hoop over het algemeen kwalitatief slechte foto's.
Mjah sommige mensen verwarden geloofik "commentaar" met "personen afbranden" en toen ging het een beetje mis;)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toentertijd mocht je nog negatief commentaar geven.
jawelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik neem ook perenijsjes mee, lust je dat?
Hmmm... Cryptisch, maar dat klopt wel zo ongeveer. Nou ja, ik weet natuurlijk niet wat jij wel en niet verwachtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Wat je verwacht staat er dus niet, en wat je zou hopen niet te hoeven verwachten staat er wel? Mag ik het zo zien?
ik denk het.. wat ik verwacht zou eerder KEL materiaal zijn, maar geen zin om dat aan te vragenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Wat je verwacht staat er dus niet, en wat je zou hopen niet te hoeven verwachten staat er wel? Mag ik het zo zien?
Getroll had je altijd wel, kan ook niet anders op een forum als FOK!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah sommige mensen verwarden geloofik "commentaar" met "personen afbranden" en toen ging het een beetje mis;)
Dat vind je niet in KPD.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk het.. wat ik verwacht zou eerder KEL materiaal zijn, maar geen zin om dat aan te vragen
Jij perenbaas.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BAM, al 2 personen waarvoor ik perenijs hossel
quote:
Moet ik hier mijn ziel blootleggen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Cryptisch, maar dat klopt wel zo ongeveer. Nou ja, ik weet natuurlijk niet wat jij wel en niet verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Voor KEL moet je een hele motivatiebrief schrijven, dacht ikquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mijn lippen zijn schraalShit te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet helemaal niksquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Moet ik hier mijn ziel blootleggen?
Koeltas.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat ze niet snel smelten want ik moet ze een half uur vervoeren in de bus
Idd hoe en waarom geloof. En ik meen ook dat je actief moet meeposten om toegang te houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor KEL moet je een hele motivatiebrief schrijven, dacht ik.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mijn lippen zijn schraalNoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kloptquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
ja ik weet.. daarom doe ik t ook niet.. luiheid + terughoudendheid toch wel enigszins..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. En je mag absoluut niet lekken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Idd hoe en waarom geloof. En ik meen ook dat je actief moet meeposten om toegang te houden.
"EWA tasjuhhhh mag ik mijn perenijsje in jou stoppen babehhhhquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent slimGelijk 1 hosselen bij de AH of zoiets
Een van de redenen waarom ik daar ook niet post. De wil is er wel maar de uitvoering nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja ik weet.. daarom doe ik t ook niet.. luiheid + terughoudendheid toch wel enigszins..
en volgens mij MOET je daar posten en miss durf ik dat wel heul niet
Niet weten dat ik hyperintelligent ben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent slimGelijk 1 hosselen bij de AH of zoiets
Ik denk dat het veilig is te stellen dat mijn eigen fantasietjes dus wellicht toch spannender zullen zijn dan wat daar te vinden is, toch?quote:
Nogmaals, eetsmakelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zooo, wachten tot mn eten klaar is
Die kans is relatief groot, jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk dat het veilig is te stellen dat mijn eigen fantasietjes dus wellicht toch spannender zullen zijn dan wat daar te vinden is, toch?
Ik kom er niet, not my piece of cookie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. En je mag absoluut niet lekken.
Ik vond het helemaal niks, dat forumdeel. Maar goed, ieder zijn ding.
Laat!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zooo, wachten tot mn eten klaar is
mja.. daarbij vind ik dat idd ook iets te persoonlijk.. deel ik wel met diegenen die er evt mee te maken zouden krijgen.. en daarbij: miss ben ik wel veel te "braaf" ook voor KELquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik daar ook niet post. De wil is er wel maar de uitvoering niet
Nou ja, ik heb ook niet voor niks geen toestemming om er te posten gevraagdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom er niet, not my piece of cookie.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"EWA tasjuhhhh mag ik mijn perenijsje in jou stoppen babehhhh"
SPOILER: funzige editOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hyperintelligent wist ik niet, dat je intelligent was welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet weten dat ik hyperintelligent ben.![]()
Same here.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja.. daarbij vind ik dat idd ook iets te persoonlijk.. deel ik wel met diegenen die er evt mee te maken zouden krijgen.. en daarbij: miss ben ik wel veel te "braaf" ook voor KEL
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Ik kan hem nu heel funzig edittenik........ga even huilen..WALGELIJK!!!SPOILER: funzige editOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hyperintelligent wist ik niet, dat je intelligent was wel
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Mwah, tot op zekere hoogte.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook niet voor niks geen toestemming om er te posten gevraagd. Hoewel ik best wel into BDSM ben
. Maar niet te extreem.
Sorryquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik........ga even huilen..WALGELIJK!!!
Je kunt het zo soft, of extreem maken als je zelf toestaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook niet voor niks geen toestemming om er te posten gevraagd. Hoewel ik best wel into BDSM ben
. Maar niet te extreem.
Ja, terecht ook welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar de drempel voor daar is me te hoog. En volgens mij is dat ook precies wat ze willen.
Dat weet ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Je kunt het zo soft, of extreem maken als je zelf toestaat
Ik vind het een beetje eng worden, we zijn het weer eens...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, terecht ook wel. Voor mij is het ook niks, ik ben sowieso helemaal niet actief op dat gebied en dat wil ik eigenlijk ook niet, het is voor de leuk, niet voor de moet
.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Is het er stiekum niet gewoon heul stil ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar de drempel voor daar is me te hoog. En volgens mij is dat ook precies wat ze willen.
Ik wil ook een keer dominant zijn, echter is me dat nog nooit echt gelukt, ik ben in bed meer onderdanigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Beetje vastbinden, teasen, jij in command zijn
Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is het er stiekum niet gewoon heul stil ?
Ik zit op een ander forum waar bv een " men only " sectie is, waar alleen af en toe door een man gepost wordt om de dames in het " ladies only " sectie-tje jaloers te maken dat "wij" -wel- wat te posten hebben
Voor de gein dat eens omdraaienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer dominant zijn, echter is me dat nog nooit echt gelukt, ik ben in bed meer onderdanig.
Ik neig daar meestal ook naar, maar ik kan wel switchen. Mits goede bui.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer dominant zijn, echter is me dat nog nooit echt gelukt, ik ben in bed meer onderdanig.
Ja, les van 6 tot half 9 in Utrecht, voor de tijd eten is te vroegquote:
Op een of andere manier durf ik dat niet, terwijl ik weet dat hij het waardeertquote:
Welke opleiding doe jij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, les van 6 tot half 9 in Utrecht, voor de tijd eten is te vroeg
Pfieuwquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
ok ok het is al goed
O, dan snap ik het.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, les van 6 tot half 9 in Utrecht, voor de tijd eten is te vroeg
Na jouw foto "8/13" begluurd te hebben biedt ik me overmatig spontaan aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon als hij weer eens lui voor de TV zit, trek een leuk pakje aan, zet dit nummer op:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een of andere manier durf ik dat niet, terwijl ik weet dat hij het waardeert. Ik moet echt die knop eens omzetten
. Maar ik weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken.
Mijn foto 8/13quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Na jouw foto "8/13" begluurd te hebben biedt ik me overmatig spontaan aan*grinnik*
(sorry)
Gewoon, gewoon, gewoonquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Gewoon als hij weer eens lui voor de TV zit, trek een leuk pakje in, zet dit nummer op:
tease hem, eenmaal valt hin op bed, bind je hem vast en beveelt hem gewoon te gaan luisteren.
Fobo--> 8e fotoquote:
Er zijn 13 foto's? Mind is blown.quote:
Gewoon doen, proberen schatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon, gewoon, gewoon. Het klinkt allemaal zo makkelijk
.
Oquote:
Durfal ben ik he, zo'n ongeluksgetal aan foto's in m'n Foboquote:
Ik durf niet te kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
Durfal ben ik he, zo'n ongeluksgetal aan foto's in m'n Fobo.
Deze muziek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Gewoon als hij weer eens lui voor de TV zit, trek een leuk pakje aan, zet dit nummer op:
tease hem, eenmaal valt hin op bed, bind je hem vast en beveelt hem gewoon te gaan luisteren.
Ik houd nou eenmaal van wat subtielere foto'squote:
Ik ook, hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik houd nou eenmaal van wat subtielere foto's
Niets mis meequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Ik heb de kousen eraf gecropt
.
Ik kreeg een verzoek van een heerschap om een foto op te sturen in high boots en latex topjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Ik heb de kousen eraf gecropt
.
Wtfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik kreeg een verzoek van een heerschap om een foto op te sturen in high boots en latex topje
A woman with balls.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Durfal ben ik he, zo'n ongeluksgetal aan foto's in m'n Fobo.
Nou ja een foto's van boots en een fotos van het topje kan nog.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik kreeg een verzoek van een heerschap om een foto op te sturen in high boots en latex topje
Even opzetten.quote:
?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
Not sure if being hit on ... or if he's just messing with me.
Wie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
Snap ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Heb ik niet op gereageerd, is enkel voor mijn vriend en mijzelf
Kill it with firequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
Smsjes van iemand.quote:
Nee, gelukkig niet.quote:
Dat is gemeen.quote:
Latex pakjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik zit te bedenken met welk pakje ik meneer kan verrassen...
Hij heeft sowieso n ander, zou raar zijn.quote:
Nah, ik houd niet zo van latex...quote:
TAM. Wanneer zullen we de meet plannen? Diverse mensen geven een voorkeur aan de 26e.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef Tamashii het volgende:
Je hoeft geen diehard te zijn om in het keldertje te mogen posten heur!
Nah, geen reden toe.quote:
Ik wist niet dat het een smsje was, dat las ik later pasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso n ander, zou raar zijn.
Maakt niet uit Vin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een smsje was, dat las ik later pas
Maar 't kan op verschillende manieren bedoeld zijn hé.. .Oke ik leg het echt kut uit
Slaap lekker.quote:
Winterdekbed al op het bed alhierquote:
Weltrusten!quote:
Moet je toch eens proberen, en hoeft niet duur te zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik houd niet zo van latex.... En ik heb ook geen zin om er heel veel aan uit te geven.
que?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Even teruggelezen, jammer van de voooroordelen over kel. Just try, gewoon niet lekken wat me niet raar lijkt en indd een kleine motivatie. Het is gevoelig omdat sommige mensen gewoon kleuters zijn op FOK! Je wilt je toch veilig voelen.
O, ik dacht al, wat ga je vroeg vandaag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Dat zei ik tegen de mensen die naar bed gingen
A.s. vrijdag iig niet. De rest laat ik nog even open vanwege ovb en tijd. Aanstaande maandag zal ik een datum prikken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
TAM. Wanneer zullen we de meet plannen? Diverse mensen geven een voorkeur aan de 26e.
Volgens mij hadden we dat laatst ook alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik dacht al, wat ga je vroeg vandaag.
Dat weet ik allemaal wel, maar dan heb ik alsnog niet de behoefte om er te posten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Even teruggelezen, jammer van de voooroordelen over kel. Just try, gewoon niet lekken wat me niet raar lijkt en indd een kleine motivatie. Het is gevoelig omdat sommige mensen gewoon kleuters zijn op FOK! Je wilt je toch veilig voelen.
Mja, we zullen zienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Moet je toch eens proberen, en hoeft niet duur te zijn
Maar goed, ik ga nu slapen. Is al té laat en moet vroeg opstaan.
Als je je veilig wilt voelen, moet je zaken niet op internet plempenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Is goed. Wel handig voor mensen om het wel een beetje van tevoren te weten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
A.s. vrijdag iig niet. De rest laat ik nog even open vanwege ovb en tijd. Aanstaande maandag zal ik een datum prikken.
Hoeft ook niet. Maar je hoeft het ook niet af te vallen als je er verder weinig van weet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal wel, maar dan heb ik alsnog niet de behoefte om er te posten.
Daar mag ik niet inquote:
niet knipogenquote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar je hoeft het ook niet af te vallen als je er verder weinig van weet.
Onzin natuurlijk. Kan veilig genoeg zijn, maar niks is natuurlijk 100% te vertrouwen. En KEL niks vinden als buitenstaander, dunnow. Hoe kan je dat nou zeker weten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, we zullen zien. Hij ziet me toch het liefste naakt, dus ik denk dat ik daar maar wat mee moet doen
.
[..]
Als je je veilig wilt voelen, moet je zaken niet op internet plempen. Just my two cents.
Ik vind KEL echt helemaal niks.
Doen we wel even via wa.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet knipogen
mja haha.. pffff ik zou niet eens weten wat ik als motivatie zou moeten sturen.. mgoed.. might be worth givin' a shot
Wie zegt dat ik een buitenstaander benquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Kan veilig genoeg zijn, maar niks is natuurlijk 100% te vertrouwen. En KEL niks vinden als buitenstaander, dunnow. Hoe kan je dat nou zeker weten?
Ach is nog tijd zat voor die andere data maar denk ook dat het de 26e wordt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Wel handig voor mensen om het wel een beetje van tevoren te weten.Doet het er nog toe wat de voorkeuren zijn?
Mehh. Denk dat ik het wel zeker weet. Als je daar verder over wilt horen of praten, dm staat open.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een buitenstaander ben? Dat ik er nooit binnen heb gekeken? Beetje voorbarig, he
.
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mehh. Denk dat ik het wel zeker weet.
Oké.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach is nog tijd zat voor die andere data maar denk ook dat het de 26e wordt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:39 schreef Tamashii het volgende:
Zucht. Ik heb hoofdpijn. Iets te voorbarig met denken dat ik niet ziek meer was
Die hebben een grotere kopquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofd.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofd.
Volgens mij moet jij gewoon eens een week thuis zitten en goed uitziekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:39 schreef Tamashii het volgende:
Nee, hoor. Ik weet wat ik gezien en gelezen heb toentertijd, not my cup of teaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mehh. Denk dat ik het wel zeker weet. Als je daar verder over wilt horen of praten, dm staat open.
Beterschap. Doe het rustig aan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:39 schreef Tamashii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |