Waar geef je anders 5.000.000 aan uit?quote:
Komt hier 100K per dag binnenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:34 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hoe kom je uberhaupt aan zo veel geld
Met de kerst toen je 25% extra kreeg, heb ik er een zwik gekocht. Daarnaast heb ik er al een stuk of 30 gekregen via de level up bonus als je in het hoogste level zit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
323 donuts, heb je die gecheat of legit.
kijken hoevaak je on komt en daar je huisjes op aanpassen. Koop ook niet teveel wegen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:10 schreef Gatenkaas het volgende:
Lijkt me een toffe game, even installeren. Wat is de beste/snelste manier van bouwen?
wegen zijn gratisquote:Op woensdag 3 april 2013 17:02 schreef blow... het volgende:
[..]
kijken hoevaak je on komt en daar je huisjes op aanpassen. Koop ook niet teveel wegen.
Ik ben niet zo rijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:43 schreef Klonk het volgende:
gewoon sparen voor grond
stadje moet wel een beetje leuk worden natuurlijk.
stug doorsparen, heb je er uitgegooid omdat je nauwelijks online wasquote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik ben niet zo rijk.
Ik dacht dat ik jou als vriend had? Maaruh, kun je een mooi dorpje maken zonder donuts?
Ah, vandaar. Klopt, ik had geen zin om elke 5 min on te komen voor die bruine huisjes waardoor ik niets verdiendequote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
stug doorsparen, heb je er uitgegooid omdat je nauwelijks online was
Hm dat is opzich ook wel slim. Nu gewoon overal 1 vanquote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef blow... het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Klopt, ik had geen zin om elke 5 min on te komen voor die bruine huisjes waardoor ik niets verdiende. Heb nu 12 blauwe huisjes, 1 in aanbouw.
Probeer er minstens 80 te krijgen voor ik iets anders doe.
Was ook mijn aanpak, werkt prima!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:55 schreef blow... het volgende:
Nog een in de aanbouw.. Dat bouwen gaat gelukkig kwadratisch dus heb er vrij snel 80 denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |