ik ben nu aan het sparen om dat ding te kopen en dan ga ik de wat schuiven bij de school, tirefire, en hondenracebaan en gevangenis opzij op een nieuw stuk land en daar ga ik dan plek maken voor tempel en dat adult learning thing.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:30 schreef freud het volgende:
Hey Klonk, waar ga jij die adult learning annex kwijt kunnen bij je school?
komt vanzelfquote:Op maandag 25 maart 2013 18:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Krijg je die hondenracebaan vanzelf of moet je die met donuts kopen?
ik heb dat met elk willekeurig rijtje nieuwbouwhuizen, zie de dollartekens erboven....quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef freud het volgende:
Ik ben trouwens goed verslaafd. Was bij de V&D, daar lagen dus roze geglaceerde donuts met witte sprinkels...
Waar geef je anders 5.000.000 aan uit?quote:
Komt hier 100K per dag binnenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:34 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hoe kom je uberhaupt aan zo veel geld
Met de kerst toen je 25% extra kreeg, heb ik er een zwik gekocht. Daarnaast heb ik er al een stuk of 30 gekregen via de level up bonus als je in het hoogste level zit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
323 donuts, heb je die gecheat of legit.
kijken hoevaak je on komt en daar je huisjes op aanpassen. Koop ook niet teveel wegen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:10 schreef Gatenkaas het volgende:
Lijkt me een toffe game, even installeren. Wat is de beste/snelste manier van bouwen?
wegen zijn gratisquote:Op woensdag 3 april 2013 17:02 schreef blow... het volgende:
[..]
kijken hoevaak je on komt en daar je huisjes op aanpassen. Koop ook niet teveel wegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |