jeps. Behalve die roltrap, skycraper en dat 50 foot ding. En de donutsgebouwen ook nog niet allemaal.quote:
Dus nog niet allesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps. Behalve die roltrap, skycraper en dat 50 foot ding. En de donutsgebouwen ook nog niet allemaal.
ik vind dat stomme dingen dus die ga ik niet bouwenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:42 schreef freud het volgende:
[..]
Dus nog niet alles. Nog 1 mio voor het vergrootglas...
Zegt de pauperquote:Op zaterdag 16 maart 2013 06:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vind dat stomme dingen dus die ga ik niet bouwen
al gedaan, nog niets nieuws kunnen ontdekken.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nieuwe update in de App Store, ben 'm nu aan het downloaden.
Dan zal er morgen of overmorgen wel een wijziging in zitten.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
al gedaan, nog niets nieuws kunnen ontdekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er meer van dat soort dingen in Tapped Out?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
While Homer is playing with MyPad, tap him repeatedly. You will unlock the Jebediah Springfield Statue and 10 donuts after 10 taps!
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9043283.page
Ik doe het alleen als ik geld over heb. Het blijft gokkenquote:Op zondag 24 maart 2013 00:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat is jullie advies bij de Racing Track?
Als ik zo de kosten met rewards vergelijk is geen van de keuzes echt rendabel. Al krijg je wel 50 exp sowieso.
ik ben nu aan het sparen om dat ding te kopen en dan ga ik de wat schuiven bij de school, tirefire, en hondenracebaan en gevangenis opzij op een nieuw stuk land en daar ga ik dan plek maken voor tempel en dat adult learning thing.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:30 schreef freud het volgende:
Hey Klonk, waar ga jij die adult learning annex kwijt kunnen bij je school?
komt vanzelfquote:Op maandag 25 maart 2013 18:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Krijg je die hondenracebaan vanzelf of moet je die met donuts kopen?
ik heb dat met elk willekeurig rijtje nieuwbouwhuizen, zie de dollartekens erboven....quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef freud het volgende:
Ik ben trouwens goed verslaafd. Was bij de V&D, daar lagen dus roze geglaceerde donuts met witte sprinkels...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |