hoequote:Op zondag 17 februari 2013 14:28 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik heb tot lvl 21 () eerlijk gespeeld. Nu heb ik oneindig donuts omdat ik geen geduld heb
.
Whehehehequote:Op zondag 17 februari 2013 14:28 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik heb tot lvl 21 () eerlijk gespeeld. Nu heb ik oneindig donuts omdat ik geen geduld heb
.
Hoe?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:28 schreef Baghdaddy het volgende:
.
Meteen maar gedaan met 1000 hartjes. Het varieert van 250, 500, 750 tot 1000.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:18 schreef larry_flynt het volgende:
Hartjes zijn tijdelijk in te leveren voor geld bij de heart grinder in het koopmenup
While Homer is playing with MyPad, tap him repeatedly. You will unlock the Jebediah Springfield Statue and 10 donuts after 10 taps!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe krijg je het standbeeld van Jebediah Springfield?
Aha! Weer tien gratis donuts erbij, dat zijn er dan al 77quote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
While Homer is playing with MyPad, tap him repeatedly. You will unlock the Jebediah Springfield Statue and 10 donuts after 10 taps!
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9043283.page
Nice!!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:58 schreef Klonk het volgende:
57 donuts gewonnen
Heb de tirefire maar gekocht
Er zijn mensen die echt bakken donuts zo gewonnen hebben. Helas zelf deze bug niet gehad de twee keer dat de balk vol zat...quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:58 schreef Klonk het volgende:
57 donuts gewonnen
Heb de tirefire maar gekocht
2x gedaan, 15 donutsquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Klonk het volgende:
Update via iTunes, extra decoratie, extra pakje voor opa en gouden kraskaarten voor 0,89 cent als in app aankoop, we moesten het uiteraard ff proberen. Vriendinlief wa blij met 12, daarna minder blij toen ik 50 donuts vrijspeelde
heb tot nu toe een groot reclamebord voor worstelopa ontdekt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
2x gedaan, 15 donuts. Nouja, alsnog voordeliger dan ze in één kopen
Welke extra decoratie zit er nu in dan?
Maar waar kan ik die kras kaarten kopen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Klonk het volgende:
Update via iTunes, extra decoratie, extra pakje voor opa en gouden kraskaarten voor 0,89 cent als in app aankoop, we moesten het uiteraard ff proberen. Vriendinlief wa blij met 12, daarna minder blij toen ik 50 donuts vrijspeelde
kwik-e marktquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Maar waar kan ik die kras kaarten kopen?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:17 schreef larry_flynt het volgende:
Nieuwe update voor St. Patricksday.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice!!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:42 schreef Klonk het volgende:
Vriendin had net bij die betaalde krasloten 100 donuts
klopt helemaal, vraag niet waarom maar in de Androidversie ben je helemaal op jezelf aangewezen.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:21 schreef Kadooosh het volgende:
Klopt het dat je op Android geen vrienden kan toevoegen? Kan het nergens vinden.
Je kan bij het origin scherm, je vrienden zien. Daar kan je op een friend klikken en dan heb je de optie remove of delete. Heb er al genoeg uit gemikt : Pquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er een manier om mensen te ontvrienden? Ik krijg het niet voor elkaar.
jeps. Behalve die roltrap, skycraper en dat 50 foot ding. En de donutsgebouwen ook nog niet allemaal.quote:
Dus nog niet allesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps. Behalve die roltrap, skycraper en dat 50 foot ding. En de donutsgebouwen ook nog niet allemaal.
ik vind dat stomme dingen dus die ga ik niet bouwenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:42 schreef freud het volgende:
[..]
Dus nog niet alles. Nog 1 mio voor het vergrootglas...
Zegt de pauperquote:Op zaterdag 16 maart 2013 06:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vind dat stomme dingen dus die ga ik niet bouwen
al gedaan, nog niets nieuws kunnen ontdekken.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nieuwe update in de App Store, ben 'm nu aan het downloaden.
Dan zal er morgen of overmorgen wel een wijziging in zitten.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
al gedaan, nog niets nieuws kunnen ontdekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er meer van dat soort dingen in Tapped Out?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
While Homer is playing with MyPad, tap him repeatedly. You will unlock the Jebediah Springfield Statue and 10 donuts after 10 taps!
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9043283.page
Ik doe het alleen als ik geld over heb. Het blijft gokkenquote:Op zondag 24 maart 2013 00:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat is jullie advies bij de Racing Track?
Als ik zo de kosten met rewards vergelijk is geen van de keuzes echt rendabel. Al krijg je wel 50 exp sowieso.
ik ben nu aan het sparen om dat ding te kopen en dan ga ik de wat schuiven bij de school, tirefire, en hondenracebaan en gevangenis opzij op een nieuw stuk land en daar ga ik dan plek maken voor tempel en dat adult learning thing.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:30 schreef freud het volgende:
Hey Klonk, waar ga jij die adult learning annex kwijt kunnen bij je school?
komt vanzelfquote:Op maandag 25 maart 2013 18:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Krijg je die hondenracebaan vanzelf of moet je die met donuts kopen?
ik heb dat met elk willekeurig rijtje nieuwbouwhuizen, zie de dollartekens erboven....quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef freud het volgende:
Ik ben trouwens goed verslaafd. Was bij de V&D, daar lagen dus roze geglaceerde donuts met witte sprinkels...
Waar geef je anders 5.000.000 aan uit?quote:
Komt hier 100K per dag binnenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:34 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hoe kom je uberhaupt aan zo veel geld
Met de kerst toen je 25% extra kreeg, heb ik er een zwik gekocht. Daarnaast heb ik er al een stuk of 30 gekregen via de level up bonus als je in het hoogste level zit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
323 donuts, heb je die gecheat of legit.
kijken hoevaak je on komt en daar je huisjes op aanpassen. Koop ook niet teveel wegen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:10 schreef Gatenkaas het volgende:
Lijkt me een toffe game, even installeren. Wat is de beste/snelste manier van bouwen?
wegen zijn gratisquote:Op woensdag 3 april 2013 17:02 schreef blow... het volgende:
[..]
kijken hoevaak je on komt en daar je huisjes op aanpassen. Koop ook niet teveel wegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |