Verstandig om dat vet al vroeg te kweken, dan is de kans dat je later vanaf komt een stuk kleiner.quote:
Zeker weten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmm.. Zeker dat het in dat programma was? Kan me dit niet herinneren namelijk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou op alsjeblieft, ik word hier agressief van
ik vind weimaraners erg mooi, en corgi's.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je ook al een voorkeur voor een bepaald ras? Ik zou als ik een hond aan zou schaffen echt zo'n grote lobbes willen, die neem je ook niet overal mee naar toe
Wtf, dit wijfje is briljant.quote:
quote:
Die zijn leuk hé? Die kleur doet me denken aan Britse korthaar haha. En corgi's zijn gewoon leuke stomme beestjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind weimaraners erg mooi, en corgi's.![]()
bullterriers vind ik ook zo schattigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die zijn leuk hé? Die kleur doet me denken aan Britse korthaar haha. En corgi's zijn gewoon leuke stomme beestjes.
Ik zou dan een newfoundlander ofzo willen.
Die zijn wel tof ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die zijn leuk hé? Die kleur doet me denken aan Britse korthaar haha. En corgi's zijn gewoon leuke stomme beestjes.
Ik zou dan een newfoundlander ofzo willen.
Oh echt? Dat vind ik echt een van de lelijkste honden die er zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bullterriers vind ik ook zo schattig![]()
[ afbeelding ]
Maar ik kan nieteer dan een foto meer plakken in mn post, want als ik naar een andere tab ga en dan hier terugkom, is alle tekst die ik getikt had weg
daarom vind ik ze zo leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh echt? Dat vind ik echt een van de lelijkste honden die er zijn
Ik vind ze eng. Zou ik nooit durven aaien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind ze wel cool.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wel leuk, net als mopshondjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daarom vind ik ze zo leuk
En franse bulldoggetjes
Ja dat heb ik dus met al die soort honden, dan denk ik aan al die kampers met die honden met zo'n halsband met spikes om en die fucking agressief gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind ze eng. Zou ik nooit durven aaien.
Gebrek aan opvoeding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus met al die soort honden, dan denk ik aan al die kampers met die honden met zo'n halsband met spikes om en die fucking agressief gemaakt zijn.
Of een Tibetaanse mastiff.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wel leuk, net als mopshondjes.Maar die zou ik dan weer nooit aanschaffen ivm de gezondheid van ze.
Klopt, kankerbeestenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:00 schreef Fascination het volgende:
Mopshondjes.Volgens mij heeft Meloewa zo'n schele henkie.
Ah die zijn ook lekker dik en behaard.quote:
die zijn ook leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wel leuk, net als mopshondjes.Maar die zou ik dan weer nooit aanschaffen ivm de gezondheid van ze.
Ah nee, dat is echt zo'n typische familie hondquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn ook leuk
Maar Ado zou sowieso een meer 'normale' hond willen.
Een corgi valt daar helaas ook niet onder
Hij vindt gewoon een golden ook leuk ofzo, maar dan weet ik hier in de buurt straks niet meer welke die van mij is
Friese stabij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn ook leuk
Hij vindt gewoon een golden ook leuk ofzo, maar dan weet ik hier in de buurt straks niet meer welke die van mij is
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn ook leuk
Die zijn ook mooi ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah die zijn ook lekker dik en behaard.Akita's vind ik ook best leuk.
Ik prefereer ruwharig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze vind ik eerlijk gezegd ook wel leuk:
[ afbeelding ]
Moet wel echt een man zijn dan, ik vind het geen vrouwelijke hond
Beetje zo'n wilde boshond.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze vind ik eerlijk gezegd ook wel leuk:
[ afbeelding ]
Moet wel echt een man zijn dan, ik vind het geen vrouwelijke hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |