Lijkt me wel zacht liggen, die onderkin.quote:
Ja die had 2 van die dingen in huis toch? En nog meer reptielen enzo.quote:
Ik vind Staffords vet cool.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je ook al een voorkeur voor een bepaald ras? Ik zou als ik een hond aan zou schaffen echt zo'n grote lobbes willen, die neem je ook niet overal mee naar toe
Wanneer was die? Misschien heb ik die gemist.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die had 2 van die dingen in huis toch? En nog meer reptielen enzo.
Fas, doe normaal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me wel zacht liggen, die onderkin.
2 weken terug volgens mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wanneer was die? Misschien heb ik die gemist.
Ja sommige mensen krijgen niks betersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft echt iets van 5 kinderen, dus die man heeft best vaak seks met dat ding gehad.
Echt? Ik kan het niet laten om ze te knuffelen. Een vriend van een jongen die ik weer ken had die van hem altijd bij, echt, wat een machtig lief beest was dat. Eigenlijk alle Staffords die ik gehad heb, waren bizar lief.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe goed ze ook opgevoed zijn loop er altijd omheen.
Hmm.. Zeker dat het in dat programma was? Kan me dit niet herinneren namelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |