watquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
zucht.. jullie moeten geen vragen stellen, man.. Ik beantwoord alles altijd zo snel
Hij begon met slaan. 2de week al.
Ik heb alle tijd voor jou.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:11 schreef Ambipur het volgende:
Dat was 1 ding hoor. Als ik de rest van alles vertel ben ik bezig tot in de nacht.
Vertel, alle lurkers aanwezig!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:11 schreef Ambipur het volgende:
Dat was 1 ding hoor. Als ik de rest van alles vertel ben ik bezig tot in de nacht.
feta is makkelijker te onthouden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Je bent toch ook geen griek of wel dan?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij is te jong voor jouDenk ik.
Yemin, dat was niet mijn intentie!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij is te jong voor jouDenk ik.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:13 schreef xminator het volgende:
[..], WCeend je hebt oude posts goed in de gaten gehouden. Misschien kom je er een daarover tegen.
WCeend ben jij nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]ik heb geen idee om eerlijk te zijn.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:14 schreef Ambipur het volgende:
Mensen, ik ben niet op zoek naar 'n vent..... Alle mannen hier zijn toch te klein.
X, vertel ff ongeveer.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eerlijk, ben hier voor de lol en niet voor n vent.
Eerlijk, ik hou van jong. Liefst 'n jaar of 23 tot 25. Can't help it.
Ik volg je niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:15 schreef xminator het volgende:
[..]
WCeend ben jij niet, als je wilt noem ik je voortaan zo.
Ambipur?? Wceend? Get the connection?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik volg je niet.Ben net thuis van college en moe.
Wzzp?...quote:
ambipur is hetgeen je in je WC spuitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik volg je niet.Ben net thuis van college en moe.
De Turkse gemeenschap kennende zal er wel heel veel over je geroddeld worden, dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In het echte leven ben ik ook zo, helaas.
21 ongeveer, nou happy?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:14 schreef Ambipur het volgende:
Mensen, ik ben niet op zoek naar 'n vent..... Alle mannen hier zijn toch te klein.
X, vertel ff ongeveer.
Yes. Je hoeft niet te schreeuwen. Typisch Turkse mannengedrag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Ambipur?? Wceend? Get the connection?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |