quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahaen turken vechten bijna om iets van een ander te betalen
Dat is wel klote dan en hoelang verloofd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Samen uit E'can...
[..]
Jazekers, jaartje of 6,5.
Alles veranderde toen wij samen gingen wonen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef Ayca het volgende:
En jullie hebben geen goede gesprekken gehad in die 6.5 jaar? Apart.
Een jongen uit mijn klas vroeg een keer twee euro terug aan zijn vriendin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Of een vrouw die met haar moeder boodschappen ging doen en ze had een band vol spullen en haar bejaarde moeder had één broccoli, en die MOEST apart.
uhhhmmmmm... ff nadenken hoor.. 1 jaar en een beetje verloofd ofzo? en binnen 2 jaar gescheiden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is wel klote dan en hoelang verloofd?
Ik deel je mening.. Wij gingen trouwen om samen te kunnen wonen en de restquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer ik aan een huwelijk denk, denk ik aan samenwonen en alles wat erbij hoort. Als je dat alles al kan doen of doet, dan heeft een huwelijk inderdaad geen toegevoegde waarde. Ik snap dan ook niet waarom mensen die al jaaaren samenwonen en kinderen hebben opeens gaan trouwen.
Ik wilde ooit börek bij een Turkse bakker maar ik heb nooit contant geld. Had toevallig 80 cent en dat ding was 1,50. Schoot een studiegenoot het voor, maar ik moest beloven de volgende dag 0,70 cent te geven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een jongen uit mijn klas vroeg een keer twee euro terug aan zijn vriendin.![]()
'Hey, ik krijg not twee euro van je he'
(ze waren destijds ongeveer 17 ofzo)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wilde ooit börek bij een Turkse bakker maar ik heb nooit contant geld. Had toevallig 80 cent en dat ding was 1,50. Schoot een studiegenoot het voor, maar ik moest beloven de volgende dag 0,70 cent te geven.
Dit hoor je wel vaker van gescheiden koppels. Misschien een persoonlijke vraag, maar wat veranderde er dan precies?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alles veranderde toen wij samen gingen wonen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:07 schreef Ambipur het volgende:
Waar de fuck wonen jullie? Wonen alle ouderwetse Turken bij mij ofzo?
Ik kom nooitt mannen tegen die zo denken?
Kom naar de grote stad .quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:07 schreef Ambipur het volgende:
Waar de fuck wonen jullie? Wonen alle ouderwetse Turken bij mij ofzo?
Ik kom nooitt mannen tegen die zo denken?
Kon je beter tegen die bakker zeggen, kon je zo een borek meenemen voor 80 cent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wilde ooit börek bij een Turkse bakker maar ik heb nooit contant geld. Had toevallig 80 cent en dat ding was 1,50. Schoot een studiegenoot het voor, maar ik moest beloven de volgende dag 0,70 cent te geven.
Het was zo een ronde met spinazie. Zo lekker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Kon je beter tegen die bakker zeggen, kon je zo een borek meenemen voor 80 cent.
Turkse bakkers
zucht.. jullie moeten geen vragen stellen, man.. Ik beantwoord alles altijd zo snelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dit hoor je wel vaker van gescheiden koppels. Misschien een persoonlijke vraag, maar wat veranderde er dan precies?
Dat is wat ik dachtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Kon je beter tegen die bakker zeggen, kon je zo een borek meenemen voor 80 cent.
Turkse bakkers
Met kaas?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het was zo een ronde met spinazie. Zo lekker.
Wat een pic. Sorry voor mijn taalgebruik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
zucht.. jullie moeten geen vragen stellen, man.. Ik beantwoord alles altijd zo snel
Hij begon met slaan. 2de week al.
Mkay, goed dat je bij hem weg bent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
zucht.. jullie moeten geen vragen stellen, man.. Ik beantwoord alles altijd zo snel
Hij begon met slaan. 2de week al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |