Huis? Bezittingen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No man.. 400 euro en 3 maanden verder zijn. Geen zitting, niets. Papierwerk.
En met kinders?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No man.. 400 euro en 3 maanden verder zijn. Geen zitting, niets. Papierwerk.
iets met dat ik zo onwijs prachtig was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef Weissman het volgende:
Nog iets van waarde om terug te lezen ?
Nope.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef Weissman het volgende:
Nog iets van waarde om terug te lezen ?
Maar dat ben je ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
iets met dat ik zo onwijs prachtig was.
Huis verkopen. (als dat lukt) Bezittingen heb ik fair gedaan, jij wat jij gekocht heb, ik wat ik gekocht heb.quote:
Afspraken maken en op papier zetten.quote:
Het punt is meestal kan dat dus niet 'fair' gebeuren, als je gaat winkelen betaal je toch niet apart als je getrouwd bent oid?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Huis verkopen. (als dat lukt) Bezittingen heb ik fair gedaan, jij wat jij gekocht heb, ik wat ik gekocht heb.
[..]
Afspraken maken en op papier zetten.
Scheiden is easy... Mits je snel van elkaar af wilt.
Is het ook. Vooral als de ene helft psycho wordt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Fuck, een scheiding lijkt me echt stront.
Ik heb stellen gezien in de supermarkt die apart afrekenen terwijl ze samenwonen. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Het punt is meestal kan dat dus niet 'fair' gebeuren, als je gaat winkelen betaal je toch niet apart als je getrouwd bent oid?
Ja weet je.. Ben 'n slechte raadgever.. Ik had een flitshuwelijk. Er was nog niets samengekocht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Het punt is meestal kan dat dus niet 'fair' gebeuren, als je gaat winkelen betaal je toch niet apart als je getrouwd bent oid?
Mag ik vragen waar jij(en hij) vandaan komen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is het ook. Vooral als de ene helft psycho wordt.Dan heb je een probleem.
Dafuq... Nee..?.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb stellen gezien in de supermarkt die apart afrekenen terwijl ze samenwonen. Onbegrijpelijk.
Woonplaats bedoel je? Zeg ik liever nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar jij(en hij) vandaa? komen?
Nederlanders zeker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb stellen gezien in de supermarkt die apart afrekenen terwijl ze samenwonen. Onbegrijpelijk.
Een beetje stoer doen tegen ons héquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja weet je.. Ben 'n slechte raadgever.. Ik had een flitshuwelijk. Er was nog niets samengekocht.
Hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dafuq... Nee..?.....
Heb wel eens zusjes gezien in de supermarkt. Marja, ik krijg not 2 euro voor jou, ik heb per ongeluk jouw koekjes afgerekend...
Afkomstquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Woonplaats bedoel je? Zeg ik liever niet
Samen uit E'can...quote:
Jazekers, jaartje of 6,5.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Nederlanders zeker?
[..]
Een beetje stoer doen tegen ons hé. Klote dan, hadden jullie al lang een relatie?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Of een vrouw die met haar moeder boodschappen ging doen en ze had een band vol spullen en haar bejaarde moeder had één broccoli, en die MOEST apart.
Wanneer ik aan een huwelijk denk, denk ik aan samenwonen en alles wat erbij hoort. Als je dat alles al kan doen of doet, dan heeft een huwelijk inderdaad geen toegevoegde waarde. Ik snap dan ook niet waarom mensen die al jaaaren samenwonen en kinderen hebben opeens gaan trouwen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef Ambipur het volgende:
Maar, idd.. 'n huwelijk voelt geen flikker toe.
Alleen dat feest dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |