Nog niet veel te vertellen, hoor. Staan pas aan het begin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom post ik hier nog. Iedereen bezet. Ik ga maar weer terug naar ChatNu ofzo.
(grapje, vertel er meer over)
Turken hebben ook blauwe ogen hoor..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:58 schreef Bilge het volgende:
Gezien haar blauwe ogen ben ik ook wel benieuwd naar haar afkomst.
Geniet ervan.. Het begin is het aller aller mooist..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog niet veel te vertellen, hoor. Staan pas aan het begin.
Mijn halve familie heeft dat. Maar het komt toch wat minder voor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turken hebben ook blauwe ogen hoor..
Ja wie is dit vreemde wezen. Blauwe ogen kennen we niet in TR.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:58 schreef Bilge het volgende:
Gezien haar blauwe ogen ben ik ook wel benieuwd naar haar afkomst.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oke. Vooruit. Je krijgt een paar weken de tijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zeker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:01 schreef Ambipur het volgende:
Hey, dit is wel een leuke scene..
Waar heb ik geleefd man.. Ga me prima vermaken met deze filmpjes.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:01 schreef Ambipur het volgende:
Hey, dit is wel een leuke scene..
Waar heb ik geleefd man.. Ga me prima vermaken met deze filmpjes.
I Knowwww! M'n ex was aantrekkelijk en viel ZEER in de smaak, maar dat zijn niet de echte mannen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Echtttttt?
Gadver meen. Ik kan gladde herifler niet uitstaan. Die mannen in die video zijn knap, dat is duidelijk. Maar gooi ze een paar maanden de bergen in zonder gilet, en kijk hoe ze er dan uitzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |