Ama manti corbasi is het niet... toch..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lol wij noemen dat gewoon manti corbasi.
Slaap zacht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga slapen want lange dag gehad.
Welterusten en zulks.
Jawel, het is gewoon manti met nohut and gitlak (Turkse croutonsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ama manti corbasi is het niet... toch..
Damn. Heftig. Binnen twee weken al. Ik ben in ieder geval blij voor je dat je van hem af bent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:34 schreef Ambipur het volgende:
Kijk, het trouwen viel mij heel heel erg zwaar. Ik miste mijn ouders enorm en moest wennen aan elders wonen en mijn mama en papa niet naast mij te hebben. En hij kon dat maar niet begrijpen. Vanaf dag 1 werd verwacht, dat ik mijn ouders op een zijspoor zou zetten, en mij volledig zou richten op zijn familie, terwijl ik dacht, luister 1 x naar mijn ouders, de andere x naar jouw ouders is zat. De rest van de tijd is voor ons samen.
De tweede week hadden wij een discussie, omdat ik met mijn moeder wilde winkelen. Hij had een enorme manier van pushen als hij discussie voerde. Toen ik weg wilde lopen, om even af te koelen, duwde hij me en pakte hij me ruw vast. Dit klink onschuldig, maar van iemand die zwaar en lang was, is dit best heftig. En een paar dagen later volgde de tweede keer, tot ik mij een paar weken later op bed terug vond, met hem boven op me, met zijn handjes om mijn nek. Met blauwe plekken op mijn nek de volgende dag. Hij spuugde, noemde me hoer etc.
Daarnaast was het een moederskind eerste klasse.. Na werk ging hij naar zijn moeder ipv thuis te komen. Wij hebben in die korte tijd dat wij getrouwd waren nooit mijn verjaardag gevierd of ons trouwdag, want toen was hij bij zijn moeder. Die twee hadden een erg ongezonde relatie. Ze sloten mij buiten, terwijl ik van mening ben, dat wij geen concurrenten zijn. Ik lig bij hem in bed, dat hoort zij niet te doen.
Verder verdiende ik meer dan hij, kon hij niet hebben, studeerde ik hoger dan hij, kon hij niet hebben, was ik mondig, assertief, ik wilde reizen, genieten van het leven. Hij wilde dat allemaal niet.
Hij negeerde me bij anderen verkleinde me bij anderen. etc etc etc.
Verder dan dit ga ik niet, want ik word hier verdrietig door en heb geen zin bekend te staan als dramaqueen
Die gast deugt niet, maar liever dit dan zelfmoordterroristen die zogenaamd uit naam van de Islam zichzelf opblazen op een drukke marktplaats. Maar of die dames daar geheel vrijwillig zijn sekte bevolken, heb ik ook mijn twijfels bij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
OH MY GODDDDDDDDD.
Die gaat gauw in mijn Adnan Oktar collection.
Ik roep al de hele tijd dat ze gedwongen worden, het moet gewoon. En volgens onderzoek chanteert hij zijn 'volgelingen'.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die gast deugt niet, maar liever dit dan zelfmoordterroristen die zogenaamd uit naam van de Islam zichzelf opblazen op een drukke marktplaats. Maar of die dames daar geheel vrijwillig zijn sekte bevolken, heb ik ook mijn twijfels bij.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
Let maar niet op TM hoor, niemand is goed genoeg voor hem.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Deniz gözlü bir dilber çaldi gönlümü.
Had 't niet door. Hij heeft twee gezichten. Niemand had t door..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damn. Heftig. Binnen twee weken al. Ik ben in ieder geval blij voor je dat je van hem af bent.
Je was zo'n 4,5 jaar samen voordat er getrouwd was. Is hij pas later veranderd of had je gewoon niet door wat persoon hij was? Ik bedoel, sommige zaken die je daar opnoemt heeft-ie eerder ook wel laten zien toch?
Mja. Zulke mannen verdienen klappen. En mijn penis in hun kont.
Wie is hij, ken de beste man niet eens..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik roep al de hele tijd dat ze gedwongen worden, het moet gewoon. En volgens onderzoek chanteert hij zijn 'volgelingen'.
De kruising van een pimp en een imam.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wie is hij, ken de beste man niet eens..
Hmpf.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had 't niet door. Hij heeft twee gezichten. Niemand had t door..
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
De kruising van een pimp en een imam.
Ik ga hem ff googlen hoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
De kruising van een pimp en een imam.
Ha, ondanks dat ik na de scheiding pas een nachtmerrie heb beleefd, is alles beter dan die 2 jaar. Ik zit er niet meer mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmpf..
Kop op, het kan alleen maar beter worden vanaf nu..
O, je ontdekt hem pas net? Dan ga je nog wat lol beleven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:54 schreef Ambipur het volgende:
Allahim... Wat is dit? Wie is dit?
Dit is een grap toch?
Ja hoor, waarom post ik hier nog. Iedereen bezet. Ik ga maar weer terug naar ChatNu ofzo.quote:
Count me in....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom post ik hier nog. Iedereen bezet.
(grapje, vertel er meer over)
Dit is echt? Hij is echt hoca?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, je ontdekt hem pas net? Dan ga je nog wat lol beleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |