Echt zo'n gast die zichzelf ziet als een macho maar in werkelijkheid een heel klein mannetje is met te weinig zelfvertrouwen. Zijn relatie met zijn moeder klinkt ook niet echt gezond, bah.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:34 schreef Ambipur het volgende:
Kijk, het trouwen viel mij heel heel erg zwaar. Ik miste mijn ouders enorm en moest wennen aan elders wonen en mijn mama en papa niet naast mij te hebben. En hij kon dat maar niet begrijpen. Vanaf dag 1 werd verwacht, dat ik mijn ouders op een zijspoor zou zetten, en mij volledig zou richten op zijn familie, terwijl ik dacht, luister 1 x naar mijn ouders, de andere x naar jouw ouders is zat. De rest van de tijd is voor ons samen.
De tweede week hadden wij een discussie, omdat ik met mijn moeder wilde winkelen. Hij had een enorme manier van pushen als hij discussie voerde. Toen ik weg wilde lopen, om even af te koelen, duwde hij me en pakte hij me ruw vast. Dit klink onschuldig, maar van iemand die zwaar en lang was, is dit best heftig. En een paar dagen later volgde de tweede keer, tot ik mij een paar weken later op bed terug vond, met hem boven op me, met zijn handjes om mijn nek. Met blauwe plekken op mijn nek de volgende dag. Hij spuugde, noemde me hoer etc.
Daarnaast was het een moederskind eerste klasse.. Na werk ging hij naar zijn moeder ipv thuis te komen. Wij hebben in die korte tijd dat wij getrouwd waren nooit mijn verjaardag gevierd of ons trouwdag, want toen was hij bij zijn moeder. Die twee hadden een erg ongezonde relatie. Ze sloten mij buiten, terwijl ik van mening ben, dat wij geen concurrenten zijn. Ik lig bij hem in bed, dat hoort zij niet te doen.
Verder verdiende ik meer dan hij, kon hij niet hebben, studeerde ik hoger dan hij, kon hij niet hebben, was ik mondig, assertief, ik wilde reizen, genieten van het leven. Hij wilde dat allemaal niet.
Hij negeerde me bij anderen verkleinde me bij anderen. etc etc etc.
Verder dan dit ga ik niet, want ik word hier verdrietig door en heb geen zin bekend te staan als dramaqueen
Heheheh Gangnam style rocks.. Dit dansje doet mijn collega ltijd voor mij hahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:38 schreef Eagle_99 het volgende:
Bedankt allemaal!
@Ambipur
Geçmis olsun, echt erg![]()
Voor het slapen gaan baas der bazen met gangnam style![]()
![]()
Mooi dat dit inmiddels achter de rug is, zo te horen. Gelukkig zijn er geen kinderen in het spel gekomen; anders zat je er ongewild nog aan vast. Allah güzel insanlarla karsilastirsin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:34 schreef Ambipur het volgende:
Kijk, het trouwen viel mij heel heel erg zwaar. Ik miste mijn ouders enorm en moest wennen aan elders wonen en mijn mama en papa niet naast mij te hebben. En hij kon dat maar niet begrijpen. Vanaf dag 1 werd verwacht, dat ik mijn ouders op een zijspoor zou zetten, en mij volledig zou richten op zijn familie, terwijl ik dacht, luister 1 x naar mijn ouders, de andere x naar jouw ouders is zat. De rest van de tijd is voor ons samen.
De tweede week hadden wij een discussie, omdat ik met mijn moeder wilde winkelen. Hij had een enorme manier van pushen als hij discussie voerde. Toen ik weg wilde lopen, om even af te koelen, duwde hij me en pakte hij me ruw vast. Dit klink onschuldig, maar van iemand die zwaar en lang was, is dit best heftig. En een paar dagen later volgde de tweede keer, tot ik mij een paar weken later op bed terug vond, met hem boven op me, met zijn handjes om mijn nek. Met blauwe plekken op mijn nek de volgende dag. Hij spuugde, noemde me hoer etc.
Daarnaast was het een moederskind eerste klasse.. Na werk ging hij naar zijn moeder ipv thuis te komen. Wij hebben in die korte tijd dat wij getrouwd waren nooit mijn verjaardag gevierd of ons trouwdag, want toen was hij bij zijn moeder. Die twee hadden een erg ongezonde relatie. Ze sloten mij buiten, terwijl ik van mening ben, dat wij geen concurrenten zijn. Ik lig bij hem in bed, dat hoort zij niet te doen.
Verder verdiende ik meer dan hij, kon hij niet hebben, studeerde ik hoger dan hij, kon hij niet hebben, was ik mondig, assertief, ik wilde reizen, genieten van het leven. Hij wilde dat allemaal niet.
Hij negeerde me bij anderen verkleinde me bij anderen. etc etc etc.
Verder dan dit ga ik niet, want ik word hier verdrietig door en heb geen zin bekend te staan als dramaqueen
Neeeeeeee.... Niet zo denken hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wilde al niet trouwen,maar nu..
Hmm maar voordat je trouwt maken de families toch ook kennis? Als je geen zin hebt om te beantwoorden hoeft het niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:37 schreef Ambipur het volgende:
Ben je gek.. Die ouders van hem waren zo koud als een koelkast.. Gek werd ik er van!
Senle kavusturdu tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi dat dit inmiddels achter de rug is, zo te horen. Gelukkig zijn er geen kinderen in het spel gekomen; anders zat je er ongewild nog aan vast. Allah güzel insanlarla karsilastirsin.
Klopt, maar je denkt het komt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm maar voordat je trouwt maken de families toch ook kennis? Als je geen zin hebt om te beantwoorden hoeft het niet.
Als ik ooit zulke schoonouders zou krijgen en mijn man zo'n mama's kindje is, zou ik het geen dag volhouden, denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:37 schreef Ambipur het volgende:
Ben je gek.. Die ouders van hem waren zo koud als een koelkast.. Gek werd ik er van!
Dogru, maar ik geloof nog steeds in de goedheid van de mens. Shit happens, dit is achter de rug nu. .M'n volgende relatie wordt een toprelatie in ieder geval. Weet nu alles wat niet moet.quote:
OH MY GODDDDDDDDD.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:38 schreef Eagle_99 het volgende:
Bedankt allemaal!
@Ambipur
Geçmis olsun, echt erg![]()
Voor het slapen gaan baas der bazen met gangnam style![]()
![]()
Ik ben extreem hoor.. Ben zelfs langer dan mijn vader.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:42 schreef xminator het volgende:
Erzincanlilar (die ik ken dan) zijn in het algemeen best wel lang, is toch best raar gezien Turken normaal gesproken een kort volkje is.
Zo bedoelde ik 't ook!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedoelde als relatiemateriaal, maar toch bedankt.
lol wij noemen dat gewoon manti corbasi.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:45 schreef Ambipur het volgende:
Borte, ga je voor mij yuksuk soep maken
uitdaging!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
Let maar niet op TM hoor, niemand is goed genoeg voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |