quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat ik iemand na 2,5 jaar leuk begin te vinden. Maar ik weet het niet zeker.

Waar het hart vol van is... Ransaapje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef MohMi het volgende:
Ik las 'Stop with the anal talk' onder je UI![]()

Het ligt aan hem!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Cassandra87 het volgende:
nee uiteindelijk krijgen we beiden ons zinHij speelt psychologische spelletjes

quote:
Dit is uiterst tricky want het is een klasgenote. Ach we zullen zien.quote:

quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is... Ransaapje.

Dat was gewoon even mijn recalcitrante puber-ik die dat poste. Probleem is meneer die niet weet hoe hij het aan haar moet vertellen enzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
*Fobo lurk* :
Relatie: Liever niet
Sexualiteit: Liever wel
Wat is het probleem nu eigenlijk?
Ja nee maar je begrijpt m'n punt. Dan houden we het maar op echt vreemdgaan, ook prima.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:15 schreef dawg het volgende:
[..]
je kunt niet half vreemdgaan. het is niet officieel dus mag hij zich als een eckte vent gedragen en derhalve zijn erecte slaaf achterna lopen.
Dat hij niet weet of hij een relatie met haar wil of met mij verder wil etc etc. En daar kan ik nu dus niks mee als hij het niet eerst aan haar vertelt. Wat hij dus steeds maar niet doet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat heb jij nog met hem te maken nu dan. Wilde je een relatie met hem? Wilde je scharrelen met hem?

quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik beter kan zeggen wat ik daarmee bedoelWeten wat je wilt is belangrijk, weten wat je niet wilt ook. Ik weet bijv dat ik niet meer een relatie wil zoals mijn vorige om uiteenlopende redenen. Maar aangezien je nog kennis gaat maken met een hoop nieuwe indrukken, kun je die nog niet meenemen in je 'wil'-lijstje, zou zonde zijn als je ze daardoor automatisch al uitsluit.
Godver, wat een fucking EO-post
Ook al kijk ik nooit naar de EO, ik snap wel wat je bedoelt, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk nu ook te weten wat ik wil. Maar ik weet ook wel dat dat zo weer kan veranderen. En ik weet óók dat het misschien wel heel onrealistische verwachtingen zijn...maar daarom kan ik nu nog wel weten wat ik wil
Oké, dat was amper een EO-post. Leest meer als TROS of zo![]()

Zullen we de small talk overslaan en maar meteen op de anal talk overgaan?quote:

Dat is wel lastig inderdaad. Tsja helaas geen tips. Succes kan ik je wel wensenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dit is uiterst tricky want het is een klasgenote. Ach we zullen zien.

scholen zijn niet eeuwigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dit is uiterst tricky want het is een klasgenote. Ach we zullen zien.

Zijn probleem. Hou het daar. Bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef msacras het volgende:
Dat was gewoon even mijn recalcitrante puber-ik die dat poste. Probleem is meneer die niet weet hoe hij het aan haar moet vertellen enzo.
Blijkbaar bevalt het prima zo voor hem. Hij heeft twee walletjes waarvan hij kan eten. Zijn vriendin weet niks en jij accepteert het. Wedden dat zijn vrienden respect voor hem hebben?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef msacras het volgende:
Dat hij niet weet of hij een relatie met haar wil of met mij verder wil etc etc. En daar kan ik nu dus niks mee als hij het niet eerst aan haar vertelt. Wat hij dus steeds maar niet doet.

Ik denk dat ik maar eerst eens kijk of ik haar wel echt leuk vind. Of alleen maar denk dat ik haar leuk vind.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel lastig inderdaad. Tsja helaas geen tips. Succes kan ik je wel wensen

Hij was al het wijf dus dan moet jij maar de kerel zijn. Dus:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat was gewoon even mijn recalcitrante puber-ik die dat poste. Probleem is meneer die niet weet hoe hij het aan haar moet vertellen enzo.
[..]
Ja nee maar je begrijpt m'n punt. Dan houden we het maar op echt vreemdgaan, ook prima.
[..]
Dat hij niet weet of hij een relatie met haar wil of met mij verder wil etc etc. En daar kan ik nu dus niks mee als hij het niet eerst aan haar vertelt. Wat hij dus steeds maar niet doet.

Jij kent haar dan tenminste nog op een andere manier dan enkel van zien...ik heb dat met OV-dame niet. Die is echt slechts puur leuk op het oog. En dat vind ik eigenlijk best sneuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eerst eens kijk of ik haar wel echt leuk vind. Of alleen maar denk dat ik haar leuk vind.
Ik ben een beetje in de war.

Wordt vanzelf duidelijk, geloof me.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eerst eens kijk of ik haar wel echt leuk vind. Of alleen maar denk dat ik haar leuk vind.

Als je aardig vind als in vriendschappelijk is dat toch ook leuk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]

Ik accepteer het niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn probleem. Hou het daar. Bemoei je er niet mee.
[..]
Blijkbaar bevalt het prima zo voor hem. Hij heeft twee walletjes waarvan hij kan eten. Zijn vriendin weet niks en jij accepteert het. Wedden dat zijn vrienden respect voor hem hebben?

Gaat ik doen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij was al het wijf dus dan moet jij maar de kerel zijn. Dus:
Of! Je neemt zelf het initiatief en geeft hem een trap in z'n ballen.Oh wacht, nou, dan z'n hol
![]()
Of! Je wacht het af, maar ook niet miepen dat het lang duurt dan

ga met haar omquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |