trek het maar door in het absurde ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daarom heb ik ook nooit meer sex.
Als je moederbent hoort dat niet meer vind ik. Maar ja, dan denk je er dus nog wel aan af en toe. Sorry
Ik ben niet absurd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe jij toch ook altijd met je piemel.
Ik vind het wel tof dat ze zich zo naturel durft te presenteren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:43 schreef Sinosappel het volgende:
Maar wel grappig, ik vind Sophie Hilbrand altijd wel mooi
Smaken verschillen I guess
Die heeft net als Nicolette kluijver iets moois maar kan niet thuisbrengen wat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:43 schreef Sinosappel het volgende:
Maar wel grappig, ik vind Sophie Hilbrand altijd wel mooi
Smaken verschillen I guess
Ik moest er even het mijne van weten en alles.quote:
Nee joh die is veel knapper, net als Geraldinequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heeft net als Nicolette kluijver iets moois maar kan niet thuisbrengen wat.
Valt wel mee hoor, ik zorg goed voor mijn piemol, die komt nergens waar mijn vingers ook niet komen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe jij toch ook altijd met je piemel.
Dat 'ie zo z'n hele hand in jouw mond doet netals dat topic laatst, en dan zich doortrekt van binnenuit.quote:
Nee joh, Geraldine past niet tussen hun 2 die is gewoon lekker. Sophie en Nicolette zijn beide helemaal niet zo knap maar hebben gewoon iets wat ze weer leuk maakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee joh die is veel knapper, net als Geraldine
Tieten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh, Geraldine past niet tussen hun 2 die is gewoon lekker. Sophie en Nicolette zijn beide helemaal niet zo knap maar hebben gewoon iets wat ze weer leuk maakt.
Die vind ik dan weer echt lelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heeft net als Nicolette kluijver iets moois maar kan niet thuisbrengen wat.
Niet op de goede manier, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
Tering waarom heeft die homo zulke dunne armpjes
Dacht dat ie veel aan z'n uiterlijk werkte
Wit staat haar goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdomme wat had ze me daar toch een geile outfit aan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |