quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een graflelijk ding! Ik zou mijn oma er nog niet eens in begraven. Godverdomme, dat je daar mee over straat durft te lopen!
Hup.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind die jas wel leuk.
Ik wil ookk op paardrijles
dan kunnen er ook twee piemels inquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:39 schreef Mozy het volgende:
Sophie heeft een mond zo breed daar kan een stoeptegel in.
Haha truequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:39 schreef Mozy het volgende:
Sophie heeft een mond zo breed daar kan een stoeptegel in.
Hoort gewoon bij de verzorging hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom begin jij over cremespoeling, ben je geen man?
een mond hoeft niet diep te zijn, de keel is een prima verlengstuk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat om de diepte, niet de breedte.
Deze post klonk als een 12jarige, watquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind die jas wel leuk.
Ik wil ookk op paardrijles
Nou fijn hoor, lekker tegen een andere lul aan wrijven terwijl je gepijpt wordt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan kunnen er ook twee piemels in
Gag is ho.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
een mond hoeft niet diep te zijn, de keel is een prima verlengstuk.
Ja, en ik hou van vrouwen die zichzelf verzorgen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom begin jij over cremespoeling, ben je geen man?
echt vet ranzig dat jij hier meteen aan denkt je bent gvd een moeder jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan kunnen er ook twee piemels in
We hebben toch van jumi geleerd dat het niet homo is als de ballen niet touchenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou fijn hoor, lekker tegen een andere lul aan wrijven terwijl je gepijpt wordt.
Deze sma.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoort gewoon bij de verzorging hoor
Nee? Valt best opquote:
Vind eikeltouching gayer dan baltouchingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
We hebben toch van jumi geleerd dat het niet homo is als de ballen niet touchen
je moet er wat voor over hebben om door Sophie Hilbrand gepijpt te wordenhequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou fijn hoor, lekker tegen een andere lul aan wrijven terwijl je gepijpt wordt.
stiekem ben ik ook 12quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deze post klonk als een 12jarige, wat.
Daarom shine je zo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef Mozy het volgende:
ik gebruik ook crèmespoeling, is goed voor je haar. idgaf
Ook nog googlenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik googlen en ok, ja. Nu zie ik het wel.
daarom heb ik ook nooit meer sex.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
echt vet ranzig dat jij hier meteen aan denkt je bent gvd een moeder ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |