quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Charlie Fuqua, Arkansas Legislative Candidate, Endorses Death Penalty For Rebellious Children In Book
1http://www.huffingtonpost(...)ldren_n_1948490.html
http://www.arktimes.com/A(...)-rebellious-children
In welke context?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef eriksd het volgende:
Ik moest nog aan je denken vandaag Waht.
Kwam eerder al voorbij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar waarom reageert niemand hier op?
[..]
Was een of andere oersaaie spreker die op Ben Franklin-stripper uit The Office leek. Toen dacht ik aan Michael die dan zo vermoeid in zijn ogen kneep met Hank die op zijn gitaar speelt bij de fundraiser en begon ik steeds meer te stralen. Dat viel de vent op, en die vroeg wat er was. En iedereen keek glazig voor zich uit, dus ik zo: binnenpretje. Daardoor wist hij dat nagenoeg niemand oplette en werd hij bozigquote:
Tja een of andere extreem rechtse Amerikaanse gek die wat doms roept. Hoe spannend is dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
[..]
Ook echt weer met "God's Law"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
[..]
Nou, ik vond het toch vrij schokkend dat hij "rebelse" jongen dan maar de doodstraf wil geven als ze niet naar papa en mama luisterenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja een of andere extreem rechtse Amerikaanse gek die wat doms roept. Hoe spannend is dat?
Dat stuk met Hank is prachtig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Was een of andere oersaaie spreker die op Ben Franklin-stripper uit The Office leek. Toen dacht ik aan Michael die dan zo vermoeid in zijn ogen kneep met Hank die op zijn gitaar speelt bij de fundraiser en begon ik steeds meer te stralen. Dat viel de vent op, en die vroeg wat er was. En iedereen keek glazig voor zich uit, dus ik zo: binnenpretje. Daardoor wist hij dat nagenoeg niemand oplette en werd hij bozig
Joh, hij riep al eens eerderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het toch vrij schokkend dat hij "rebelse" jongen dan maar de doodstraf wil geven als ze niet naar papa en mama luisteren
quote:Fuqua, who served in the Arkansas House from 1996 to 1998, wrote there is "no solution to the Muslim problem short of expelling all followers of the religion from the United States," in his 2012 book, titled "God's Law."
Staat beiden in hetzelfde boek las ik het goed hebquote:
Ik keek net even de aflevering waar Michael gehuldigd wordt bij de shareholder-meeting.quote:
Haha, lose the twirl!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ik keek net even de aflevering waar Michael gehuldigd wordt bij de shareholder-meeting.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef Friek_ het volgende:
Neergeknuppelde zeehondjes, dat wil ik zien hier.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef Friek_ het volgende:
Neergeknuppeld links tuig ook goed?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef Friek_ het volgende:
Is dat die Leo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef remlof het volgende:
Haha, een wannabe brandweerman die al voor een miljoen schade heeft aangericht in Opgelicht op Ned1.
Gewoon een gek dus en geen aandacht waard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat beiden in hetzelfde boek las ik het goed heb
Mwah, dat valt mee hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is vaak ook wel lastig. De projectmatig ontwikkelde studentenkamers zijn lang niet altijd in een beetje aantrekkelijke prijsklasse beschikbaar.
250 - 400.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
hoeveel mag die huisvesting dan kosten?
Duurt helaas niet lang mee zo te zienquote:
Zo lief vond ik het anders nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, ik wilde het nog lief houden.
Correct. Enorme mutatiekosten, onderhoud, forse afschrijving op je pand en je binnenwerk en vaak niet echt een katalysator voor waardegroei of een positieve exit yield. Valt me tegen dat tijgertje niets van vastgoed snapt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Valt wel tegen, je bent relatief veel geld kwijt aan administratie en beheer en als je nieuwbouw realiseert krijg je meteen een enorme afschrijving voor je kiezen. Bovendien is bouwgrond in die steden ook niet aan de goedkope kant.
Tijgertje snapt heel veel meer niet zo goed geloof ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. Enorme mutatiekosten, onderhoud, forse afschrijving op je pand en je binnenwerk en vaak niet echt een katalysator voor waardegroei of een positieve exit yield. Valt me tegen dat tijgertje niets van vastgoed snapt.
Het is bij mij ook maar dat het me boeit, als je aan mij vraagt hoeveel Harry de HBO'er uitgeeft aan voedsel en kleding zit ik er waarschijnlijk flink naast. Vastgoed snap ik, maar voor de rest sta ik een stukkie af van de gemiddelde student.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tijgertje snapt heel veel meer niet zo goed geloof ik
Cadeau voor uw generositeit:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, ook weer een jeugdvriend aan een leuke baan geholpen, anderen helpen geeft toch wel een goed gevoel.
Zo lief, in gedachten voel ik nu het zachte vacht tegen mijn huid.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:44 schreef waht het volgende:
[..]
Cadeau voor uw generositeit:
[ afbeelding ]
*de.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo lief, in gedachten voel ik nu het zachte vacht tegen mijn huid.
Ik zou hem in ieder geval geen onderneming laten leiden, na zijn opmerkingen elders hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tijgertje snapt heel veel meer niet zo goed geloof ik
Niet voor niets zegt een Duits spreekwoord: als je een vriend zoekt, neem dan een hond.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef eriksd het volgende:
Voor V_P:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)e-in-ziekenhuis.html
Is hij de wannabebrandweerman?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou hem in ieder geval geen onderneming laten leiden, na zijn opmerkingen elders hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |