Ik ben halverwege naar de wc gevlucht omdat ik het echt niet meer hieldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef papillion het volgende:
[..]
Tsja, eerst algemene praat over zweverige zaken tijdens te bevalling, toen Karl Noten met dubbele opmerkingen en vervolgens ook nog een nagesynchroniseerde yoga mevrouw waarvan haar voice over waarschijnlijk bij rtl5 werkt voor home shopping.
Het was iig goed voor mijn humeur dat moet ik toegeven, wat minder dat mijn lachspieren al getraind werden.
Jah schijterd!, snel vluchten en mij daar een beetje als een soort puber tijdens de penis-vagina biologieles laten zitten.quote:Ik ben halverwege naar de wc gevlucht omdat ik het echt niet meer hield
De chocomel was wel lekker. Miste vooral de koekjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:24 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
Jah schijterd!, snel vluchten en mij daar een beetje als een soort puber tijdens de penis-vagina biologieles laten zitten.
Maja was weer een ervaring op zich, volgende keer wel zelf senseo mee trouwens lijkt me.
Het was echt zo'n puber moment idd. proberen niet te lachen en hoe meer je dat probeert hoe harder je moet lachen.. helpt ook niet echt als er nog 4 man om je heen in het zelfde moment vast zittenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:24 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
Jah schijterd!, snel vluchten en mij daar een beetje als een soort puber tijdens de penis-vagina biologieles laten zitten.
Maja was weer een ervaring op zich, volgende keer wel zelf senseo mee trouwens lijkt me.
Ja ik ook! Heb me echt ingehouden om daar geen opmerking over te makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:27 schreef papillion het volgende:
[..]
De chocomel was wel lekker. Miste vooral de koekjes.
Staat dat ergens op youtube?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:19 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik ben halverwege naar de wc gevlucht omdat ik het echt niet meer hield
Karl noten die voor 3 zwangere vrouwen staat met de hand tussen de benen, "leg hem maar in je holletje" serieus wie veegt me op
Die man van het stel naast jullie ging ook helemaal kapot trouwens, nog nooit zo'n rode kop gezien
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is er ook een DVD over bevallen terwijl je snotverkouden bent ipv fit
Ja, maar dat helpt maar even...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:57 schreef Logician78 het volgende:
[..]Awww heb je al een stoombadje genomen?
quote:
bah jij ook al verkouden. Ik heb er ook al last van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is er ook een DVD over bevallen terwijl je snotverkouden bent ipv fit
Ik ben nu even blij van niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:09 schreef Skoap het volgende:
[..]
bah jij ook al verkouden. Ik heb er ook al last van.
Is het bij jou al serieus aan het rommelen?
Nou zeg dat. Ik hoop ook dat het bij mij rustig blijft tot ik weer fit ben. Lijkt me niks om strontverkouden te moeten bevallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik kan in elk geval heel goed volgen hoe het met Enf gaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |