Juist daarom is het wel grappigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:39 schreef papillion het volgende:
Ik sluit me aan bij Pvoesss, gewoon duidelijk zijn werkt waarschijnlijk het beste!
@Logi, ja ik ben er zo bij, lief dat je ons gaat pesten.
@Troel, manlief snapt er vast niets van als logi hem een knuffel geeft.
ik ben ook geen lastige zwangerequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
De partnerlessen waren hier optioneel, ik heb ze overgeslagen om eerlijk te zijn, het leek me niets voor hem. Maar ik geloof dat ik sowieso geen "lastige" zwangere ben![]()
Dat heb ik ook vaakquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:45 schreef OooLizaooO het volgende:
Nog liever dat hij niet meegaat dan met een lang gezicht...
Man van mij gaat mee bij controles-bij-gyn-met-echo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb hem inderdaad wel gevraagd of hij deze week weer eens meegaat naar de controle, het was al ff geleden dat hij erbij was.
Dat is elke controle bij mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Man van mij gaat mee bij controles-bij-gyn-met-echo.
De rest niet.
Wij hebben bewust voor een vk gekozen die ook avond spreekuur heeft, zodat mijn vriend ook bij elke controle mee kan gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:53 schreef Tally het volgende:
Hij is tot nu toe elke keer mee geweest maar omdat we afgelopen maandag weer de hele ochtend in het ziekenhuis hebben gezeten zei ik hem dat ik wel alleen ga voortaan. Ik wil niet dat hij gezeik krijg op zn werk.
Mja, als ik het zou "eisen" zou hij zeker meegaan, maar ik vraag me af wat het uiteindelijk oplevert als ik hem iets vraag te doen wat gewoon echt niet bij zijn karakter past.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef Pvoesss het volgende:
Verloskundige zou voor mij ook niet nodig zijn als het gewoon alleen even de korte apk is.
Maar als hij bij andere niet mee zou gaan zou ik echt not amused zijn.
En hij zou van mij ook mee moeten als ik naar een pufclub wil (heb ik totaal niets mee maar ik zou wel de steun verwachten op dat soort momenten)
Jeejquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:54 schreef -mandy- het volgende:
Ik meld me ook weer na een paar weken afwezigheid.
Vanmiddag een eerste echo en intake gehad bij de vk!
Wat we gezien hebben was een compleet mini-mensje met alles er op eraan en een luid en duidelijk kloppend hartje.
De baby ligt mooi op groeischema. Gisteren 10 weken, en vandaag mooi 3,4 cm.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:54 schreef -mandy- het volgende:
Ik meld me ook weer na een paar weken afwezigheid.
Vanmiddag een eerste echo en intake gehad bij de vk!
Wat we gezien hebben was een compleet mini-mensje met alles er op eraan en een luid en duidelijk kloppend hartje.
De baby ligt mooi op groeischema. Gisteren 10 weken, en vandaag mooi 3,4 cm.
heb je ook 'n punt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mja, als ik het zou "eisen" zou hij zeker meegaan, maar ik vraag me af wat het uiteindelijk oplevert als ik hem iets vraag te doen wat gewoon echt niet bij zijn karakter past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |