__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Nieuwe UT app dus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef Coenehv het volgende:
Die ultimate trader app is trouwens wel echt handig. Bronze packs kopen en gelijk voor 150 erop zetten tijdens de les
Ja, is gewoon van de makers van the ultimate app. Kost wel 2,50 maar ik hem dat wel waard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nieuwe UT app dus?
Zelfde als van The Ultimate App vorig jaar?
Alleen voor Android zie ik nu jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:00 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ja, is gewoon van de makers van the ultimate app. Kost wel 2,50 maar ik hem dat wel waard.
Was ook de goedkoopste LM maar het is gewoon een normale prijsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:02 schreef n0ir het volgende:
Hij was binnen 5 minuten gekocht hoor vdm dus schijnbaar vond tenminste íémand het wel een dealtje
ik doe niet aan giveawaysquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was ook de goedkoopste LM maar het is gewoon een normale prijs
Hij doet carrière geloof ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:03 schreef Fomalhaut het volgende:
[..]
Ik ging nog echt op Voetbalzone kijken ook
Ja, maar ik denk dat hij wel nog voor ios komt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen voor Android zie ik nu ja
Jammer, jammer
Stomme vraag, wie heeft er meer pace?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
ik doe niet aan giveaways
Maar Pirlo of Marchisio op CDM in 3-5-2??
Hoop het wel, officiele app van EA is namelijk zeer matig, meer een geheugenvreter dan echt handig..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:04 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat hij wel nog voor ios komt.
Wie denk je?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stomme vraag, wie heeft er meer pace?
Je hebt gelijk Marchisio wordt hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stomme vraag, wie heeft er meer pace?
Slim eruitgelultquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon: pak degene met de meeste pace
NOcerinoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:04 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Marchisio wordt het![]()
Maar Pirlo heeft schijnbaar een goeie pass.
EA kennende nooit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:06 schreef Eurynox het volgende:
Wanneer gaan ze die teringzooi bij ea nou eens oplossen
Niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef Coenehv het volgende:
[ afbeelding ]
Heb een paar spelers er zo opstaan, hoe krijg ik die in mijn club?
Ben je kwijt voor altijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef Coenehv het volgende:
[ afbeelding ]
Rik bellen. Of wachten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef Coenehv het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je mij lachen?quote:
Heerlijk altijd dat realisme in career modequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Boerrigter voor 5 miljoen verkocht aan Juventus
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef Coenehv het volgende:
[ afbeelding ]
http://irc.fok.nl/quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:10 schreef Lindgren. het volgende:
Heerlijk.Een Maggio 4-1-2-1-2 (shiny) voor 400c, en nog een shiny RB: Konko in 4-4-2 voor 500c.
Post0nquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:11 schreef vandermar het volgende:
Iemand die een Frans/Sirigu team wil voor 50K?
Volgens mij wel, ik stond ineens in de minquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:14 schreef stoereboii het volgende:
Gaan packs van je trade profit af? Eigenlijk weet ik dat ik bullshit krijg maar iedereen heeft zoveel luck vandaag
Very nicequote:
D:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:16 schreef KC.PSV het volgende:
En had ik net nog een lucky pack ook![]()
[ afbeelding ]
Ga toch geen packs kopen. Vorig jaar ook een 20tal (mss niet veel, maar doe es 7500x20)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik stond ineens in de min
Heb je het nog niet meegekregen van mij dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga toch geen packs kopen. Vorig jaar ook een 20tal (mss niet veel, maar doe es 7500x20)
Zoveel spijt van gehad want ik had mooiere teams kunnen bouwen! Mss als Messi en Ronaldo IF zijn dat ik wel 20euro psn haal
Niet toen ik hem kochtquote:
Ja en dan krijg ik weer niks en danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je het nog niet meegekregen van mij dan?
En de rest hier trouwens
quote:
Als je niks uit packs krijgt moet je wel heeeeel unlucky zijn, iedereen krijgt de meest waardevolle spelersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik weer niks en dan
75k
Ze haten me bij EA.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je niks uit packs krijgt moet je wel heeeeel unlucky zijn, iedereen krijgt de meest waardevolle spelers
Geojen sempel ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je niks uit packs krijgt moet je wel heeeeel unlucky zijn, iedereen krijgt de meest waardevolle spelers
Karma ofzoquote:
Vorig jaar niks uit 20 packs.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's snelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:23 schreef BDIL het volgende:
Ik ga stoppen met FUTWie coins wilt kopen kan bij mij aankomen 15 euro = 100k
Je doet niet altijd even aardig tegen sommige usersquote:
Kijk even terugquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vorig jaar niks uit 20 packs.
Waarom zou iedereen nu bazen krijgen dan?
Ja na paar potjes vandaag merk ik dat ik grijs wordt tegen de tijd dat FIFA 14 komtquote:
Zeg ff, zit Latijn te leren maar ben al te afgeleidquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je doet niet altijd even aardig tegen sommige users
[..]
Kijk even terug
IF Mata, Rooney, nog een UI-loze gast had ook een goeie, ik had vidic remy david villa, en er is nog veel meer gevallen vandaag, iedereen behalve Rijst en DutchSL hebben gelukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zeg ff, zit Latijn te leren maar ben al te afgeleid
Ik speel gewoon voorlopig niet met gold tot ik verbetering zie..alleen wat cheap ass Colombianen en verder lekker met silvers, dat speelt prima en heeft een wat normalere snelheid.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja na paar potjes vandaag merk ik dat ik grijs wordt tegen de tijd dat FIFA 14 komtBeter om mijn tijd in school en dames te steken
Clubben altijd
Dan haten ze mij ook.... Ze hebben me het tamperen nog niet vergevenquote:
Pics or it did not happenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:28 schreef Kamikazie het volgende:
Je moet gewoon een budget team bouwen, spelen bij mij veruit het beste.
Ik heb zoveel mogelijkheden geprobeerd maar dit spel is idd FIFA 12 2.0 , pret is er nu al vanafquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel gewoon voorlopig niet met gold tot ik verbetering zie..alleen wat cheap ass Colombianen en verder lekker met silvers, dat speelt prima en heeft een wat normalere snelheid.
En ik straks dan ook wss. Hoeveel packs hebben jullie allen geopend dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
IF Mata, Rooney, nog een UI-loze gast had ook een goeie, ik had vidic remy david villa, en er is nog veel meer gevallen vandaag, iedereen behalve Rijst en DutchSL hebben geluk
Ik had IF Sinclair(170K) uit een 400c packquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
IF Mata, Rooney, nog een UI-loze gast had ook een goeie, ik had vidic remy david villa, en er is nog veel meer gevallen vandaag, iedereen behalve Rijst en DutchSL hebben geluk
Dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen de maker.quote:
Wie zegt dat ik het tegen jou heb?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen de maker.
Rustig kindersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het tegen jou heb?
Geef gewoon niet zo'n domme korte reactie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het tegen jou heb?
Een normale dag in het FUT topicquote:
Mijn Rémy heb ik er opnieuw op kunnen zettenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:39 schreef Eurynox het volgende:
Pffff ik wil nu toch wel eens verder met de kaarten die ik gekocht heb
Ga ik ook doen als ik alles verkoop heb ik denk ik 500k en een IF Suarezquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:28 schreef Kamikazie het volgende:
Je moet gewoon een budget team bouwen, spelen bij mij veruit het beste.
Is die bug nu weer terug?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:39 schreef Eurynox het volgende:
Pffff ik wil nu toch wel eens verder met de kaarten die ik gekocht heb
Ik kan er wel kaarten opzetten, maar alles wat ik gekocht heb kan ik niet gebruiken door completion gate, aangezien meerdere spelers contracten nodig hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn Rémy heb ik er opnieuw op kunnen zetten
Ik bedoelde dat mijn Rémy geunlockt isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Ik kan er wel kaarten opzetten, maar alles wat ik gekocht heb kan ik niet gebruiken door completion gate, aangezien meerdere spelers contracten nodig hebbenkan ik dus geen fuck nu
Ga leren voor je GO Latijnquote:
Sorry echt sorry ik zal het niet meer doen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat mijn Rémy geunlockt is
[..]
Ga leren voor je GO Latijn
Heujj voor jou, geen fuck nog voor mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat mijn Rémy geunlockt is
Zit je op PS3 of xbox btw?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Heujj voor jou, geen fuck nog voor mij
Hmm, lijkt erop dat alleen PS3 er last van heeft danquote:
Echt huilen ditquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, lijkt erop dat alleen PS3 er last van heeft dan
Dat is helemaal huilenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef KC.PSV het volgende:
Jezus weer wat nieuws. Mijn expired items staan niet meer op de tradepile en zijn foetsie :S
Als dat zo is ben ik 70k armerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef KC.PSV het volgende:
Jezus weer wat nieuws. Mijn expired items staan niet meer op de tradepile en zijn foetsie :S
Ja ik ben tot nu toe cole en boateng kwijt wat ik weet. En heb nu mijn Brazil team met neymar en Thiago Silva er voor wat te duur opstaan dus dat gaat straks aflopen en zijn die ook weg. ik zal even een paar puush maken als bewijs zodat ik dat kan declareren als het niet terug komt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik 70k armer [ afbeelding ]
Das ook mijn enige goede die ik tot nu uit bronzepacks heb gehaaldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weston (en nu wel de goede) in een 400c pack. Duurste speler tot nu toe in een bronze pack
EA doesnt give a neukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja ik ben tot nu toe cole en boateng kwijt wat ik weet. En heb nu mijn Brazil team met neymar en Thiago Silva er voor wat te duur opstaan dus dat gaat straks aflopen en zijn die ook weg. ik zal even een paar puush maken als bewijs zodat ik dat kan declareren als het niet terug komt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Das ook mijn enige goede die ik tot nu uit bronzepacks heb gehaald
Ik heb nu even geluk. Ik krijg vandaag meer squad fitnesses en ik had een paar packs na die Weston een Forbes in 4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Das ook mijn enige goede die ik tot nu uit bronzepacks heb gehaald
Ik kan nu ff niet kijken of ik ze nog heb, maar volgens mij komen ze uiteindelijk wel terug hoor. Is nog gebeurd. Maar in 4 dagen 3 keer dezelfde bug hebben is wel triest voor zo'n bedrijfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja ik ben tot nu toe cole en boateng kwijt wat ik weet. En heb nu mijn Brazil team met neymar en Thiago Silva er voor wat te duur opstaan dus dat gaat straks aflopen en zijn die ook weg. ik zal even een paar puush maken als bewijs zodat ik dat kan declareren als het niet terug komt.
Ik hoop het maar! Slaat wel nergens op, hoeveel geld die gasten binnen krijgen met dit spel en het lijkt ieder jaar wel dramatischer te worden met de kwaliteit. Maar we blijven toch spelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik kan nu ff niet kijken of ik ze nog heb, maar volgens mij komen ze uiteindelijk wel terug hoor. Is nog gebeurd. Maar in 4 dagen 3 keer dezelfde bug hebben is wel triest voor zo'n bedrijf
Waarom ging hij in vredesnaam voor zoveel weg, misschien kocht een Amerikaan die de waarde niet wist hemquote:
mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoi.
Heb ik de afgelopen dagen nog wat leuks gemist?.
HAHA XD XDquote:
ha lachen xD xPquote:
Geef me snel je login en ik fix het voor je broeder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef KC.PSV het volgende:
enkele items komen terug maar blijven wel op expired vast staan.
Alsof EA een neuk geeftquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef jonkolier het volgende:
https://docs.google.com/s(...)JrWjJHTFF6ZUE6MQ&ifq
Nu ga je duizenden mensen krijgen die Messi en Ronaldo als missende items gaan opgevenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef jonkolier het volgende:
https://docs.google.com/s(...)JrWjJHTFF6ZUE6MQ&ifq
Ik wil echt alleen nog keepers van 1.90+ vaakquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
WOW, dat team had ik zelf nog niet bedacht
Ospina is een klere keeper, die zou ik er sowieso niet in doen.
twitter:ajaxnetwerk twitterde op dinsdag 09-10-2012 om 18:51:08Opvallend is dat Lorenzo Ebecilio bij het oefenduel van Ajax vanmorgen als rechtsback uitkwam #ajax reageer retweet
Ja lekker man, nog een back die niet kan verdedigen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:07 schreef wieisboos het volgende:
Ebecilio toekomstige rechtsback NL elftaltwitter:ajaxnetwerk twitterde op dinsdag 09-10-2012 om 18:51:08Opvallend is dat Lorenzo Ebecilio bij het oefenduel van Ajax vanmorgen als rechtsback uitkwam #ajax reageer retweet
Ik zou ja willen zeggen maar wil eigenlijk beneden gaan zitten. Wordt niet echt goed hier boven. Lijkt wel alsof er een verbrande plastic lucht/bezine of gaslucht hangt maar we kunnen niet vinden waar het is. Is ook alleen maar op mijn kamer.quote:
Gelukkig hebben we Janmaat, die kan geweldig verdedigen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja lekker man, nog een back die niet kan verdedigen.
Heb je van Rhijn, van der Wiel en Ebecilio, de backs die niet kunnen verdedigen.
VDW is toch naar PSG of hoe zit dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja lekker man, nog een back die niet kan verdedigen.
Heb je van Rhijn, van der Wiel en Ebecilio, de backs die niet kunnen verdedigen.
Slechte troll gedetecteerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
VDW is toch naar PSG of hoe zit dat?
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
VDW is toch naar PSG of hoe zit dat?
Beter dan die troep die ik opnoem ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Janmaat, die kan geweldig verdedigen!
Nee, Janmaat is ook door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter dan die troep die ik opnoem ja.
van der wiel in vorm is beter dan Janmaat. Hij is alleen nooit in vorm. Die andere back van ajax is qua talent ook beter. Janmaat is prima, maar zeker geen niveau oranje. Al is geen enkele back dat van nederlandquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter dan die troep die ik opnoem ja.
Janmaat laat tenminste in de Eredivisie zien dat hij er wel wat van kan, van Rhijn bepaald niet. Van der Wiel heeft een paar potjes goed gespeeld en daarna altijd door de mand gevallen. Janmaat wordt afgerekend op 1 helft in Oranje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
van der wiel in vorm is beter dan Janmaat. Hij is alleen nooit in vorm. Die andere back van ajax is qua talent ook beter. Janmaat is prima, maar zeker geen niveau oranje. Al is geen enkele back dat van nederland
Same here ffsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Noodgedwongen stoppen met spelen, heb in totaal 12 contracten gekocht; nog 0 gekregen. Nu kan ik geen fatsoenlijk team meer neer zetten, dan degradeer ik zoiezo naar de 2de divisie.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Flashbag het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/138433022 Zo, die zit! Online tegen barca
Zet je Feyenoord bril nou is een keer af man..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Janmaat laat tenminste in de Eredivisie zien dat hij er wel wat van kan, van Rhijn bepaald niet. Van der Wiel heeft een paar potjes goed gespeeld en daarna altijd door de mand gevallen. Janmaat wordt afgerekend op 1 helft in Oranje.
Wel grappig eigenlijk. Ach, in het land des blinden is eenoog koning. Iemand zeikt Janmaat af over een helft en gelijk doen 15 miljoen anderen het.
Janmaat heeft dit seizoen tot nu toe in elke wedstrijd laten zien de beste rechtsback in Nederland te zijn. Hield zich als een van de weinigen tegen psv staande.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef GuRBuH het volgende:
Bij Breaking Bad, dat die opoe met opzet in zn broek schijtVijf minuten geleden gezien, nu pas in staat te posten
Feyenoord uber allesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Zet je Feyenoord bril nou is een keer af man..
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Als de ajacieden hun bril van de neus afhalen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nieuw volk is nieuwquote:
Ga lekker het gras met je lul lopen aanduwen, mietje.quote:
Bedenk dit met een Fries accentquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga lekker het gras met je lul lopen aanduwen, mietje.
Haha dat mocht je willenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef knux het volgende:
[..]
Geef me snel je login en ik fix het voor je broeder.
Haten op Ebecilioquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef ertdop het volgende:
Ebecillio als rechts back is net als Bacuna:P
Kreeg je dat allemaal wel op?quote:
Van Rhijn heeft meer talent dan Janmaat ooit heeft gehad. Leuk voor een subtopper als Feyenoord, maar meer ook niet. Heeft niets te maken met een Ajax-bril opzetten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als de ajacieden hun bril van de neus afhalen.
Op het moment is van Rhijn niet beter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Van Rhijn heeft meer talent dan Janmaat ooit heeft gehad. Leuk voor een subtopper als Feyenoord, maar meer ook niet. Heeft niets te maken met een Ajax-bril opzetten.
Past makkelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kreeg je dat allemaal wel op?
Ebecilio is gewoon een goede speler, ik hoop dat je aan het trollen bent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef ertdop het volgende:
Ebecillio als rechts back is net als Bacuna:P
Zat er wel een sausje bij?quote:
Kan best, maar je selecteert een speler niet alleen op vorm maar ook op potentie. En zoveel heeft Janmaat dat niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op het moment is van Rhijn niet beter.
Ik ben serieus, waarom zou dat niet kunnen. Bacuna speelt het al een paar wedstrijden en is niet slecht als rechts back.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ebecilio is gewoon een goede speler, ik hoop dat je aan het trollen bent.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kan best, maar je selecteert een speler niet alleen op vorm maar ook op potentie. En zoveel heeft Janmaat dat niet.
Schwein, Hart, Gotze en meer had jij alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Patje1987 het volgende:
Zo 5 packs openen. Kijken of ik ook geluk heb.
Schwein was wel jackpot ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Schwein, Hart, Gotze en meer had jij al
?quote:
Wtf dat is echt ziekquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Happy Slapping geval in Antwerpen
Ziek
Leuke rages weer in NL..quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Happy Slapping geval in Antwerpen
Ziek
Bustedquote:
Hoezo achterlijk? Je kiest toch de spelers waarvan je denkt dat ze in 2014 op WK-niveau zijn? En ik vind Janmaat nou niet echt uitblinken ten opzichte van Van Rhijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]dan ben je echt achterlijk als je iemand selecteert op potentie. Je moet met de beste spelen toch?
Janmaat High/Lowquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:31 schreef ertdop het volgende:
Mischien gebruiken van Gaal en zijn mannen dit ook wel......
[ afbeelding ]
Dat duurt nog twee jaar en een rechtsback erin maakt veel uit? Ik zeg niet dat Janmaat in Oranje moet, ik vind van Rhijn alleen slechter. Potentie is niet belangrijk, het is het huidige niveau.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoezo achterlijk? Je kiest toch de spelers waarvan je denkt dat ze in 2014 op WK-niveau zijn? En ik vind Janmaat nou niet echt uitblinken ten opzichte van Van Rhijn.
Jij weet ook niet wat je wilt hè. Net zeg je nog dat de beste moet spelen, nu zeg je dat Janmaat beter vindt dan Van Rhijn, maar dat dat niet betekent dat hij in Oranje moet. Maar goed, genoeg hierover gezegd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat duurt nog twee jaar en een rechtsback erin maakt veel uit? Ik zeg niet dat Janmaat in Oranje moet, ik vind van Rhijn alleen slechter. Potentie is niet belangrijk, het is het huidige niveau.
Veel te snel de grote transfer gemaakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef wieisboos het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/9791/#.UHRgdZjwaSo![]()
Hij heeft wel leuke stats voor een 67, 77 shot power en 73 longshots 4* skills 78 ball control
Ik vind Janmaat geen Oranje materiaal, maar de rest ook niet. Van alle rechtsbacks is Janmaat de beste (als van der wiel niet in vorm is).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt hè. Net zeg je nog dat de beste moet spelen, nu zeg je dat Janmaat beter vindt dan Van Rhijn, maar dat dat niet betekent dat hij in Oranje moet. Maar goed, genoeg hierover gezegd.
Had Ajax nooit moeten verlatenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef wieisboos het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/9791/#.UHRgdZjwaSo![]()
Hij heeft wel leuke stats voor een 67, 77 shot power en 73 longshots 4* skills 78 ball control
Dat is mijn badge.quote:
Ik heb gewoon een badge hoorquote:
Hij doet niks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef ertdop het volgende:
Hij gaat springen
http://sportmagazine.knac(...)le-4000190350866.htm
Misschien wilde hij er zeker van zijn dat hij hem hadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom ging hij in vredesnaam voor zoveel weg, misschien kocht een Amerikaan die de waarde niet wist hem
quote:
Die had ik vorige week ook, maar die zat vast in mijn TP. Later verdween hij en ik heb hem nog niet terug (of hij werd verkocht zonder dat ik het doorhad)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Misschien wilde hij er zeker van zijn dat hij hem had![]()
Ps. heb nu wel een Powel met 91 pace bronze...
Die gaan voor minimaal 10K
[ afbeelding ]
Wel een mongool dat de koper er zoveel voor over hebtquote:
Ik denk dat ze verkocht worden soms zonder dat je het doorheb...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had ik vorige week ook, maar die zat vast in mijn TP. Later verdween hij en ik heb hem nog niet terug (of hij werd verkocht zonder dat ik het doorhad)
Heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel een mongool dat de koper er zoveel voor over hebt
Packquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heeft.
Had je hem in een pack of gewoon gekocht?
Sickquote:
Niet iedereen speelt op pacequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel een mongool dat de koper er zoveel voor over hebt
Akpala is baasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een volle tradepile en wat spelers in club + 2 teams :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan nog, zieke stats, maar niet zoveel coins waardquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niet iedereen speelt op pace
Ik dacht dat hij niks waard was eerstquote:
Voor die eerste zou ik Juan Manuel Martinez halen, echt een baasje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een volle tradepile en wat spelers in club + 2 teams :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gast, 89 OVRquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij niks waard was eerst
Ja, ik zat rustig op m'n iPad, zag Vidic zo flikkeren op het beeld weetjewel, ik dacht meh nog een kutpack. Toen keek ik naar overall idd, toen dacht ik van 'hey'. Toen hier nagevraagdquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef knux het volgende:
Mijn luck is op jongens, jullie gaan het niet geloven. Alleen maar troep uit 15 packs
Geen coins meer over om mee te traden nu, niet zo slim. Ging een beetje op mijn geluk af
Niet huilen met je miljoenenteamquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef knux het volgende:
Mijn luck is op jongens, jullie gaan het niet geloven. Alleen maar troep uit 15 packs
Geen coins meer over om mee te traden nu, niet zo slim. Ging een beetje op mijn geluk af
Je bent Holla vergeten..zijn long shots. OMG zijn long shots.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef Vijf_voor het volgende:
Donk gekocht![]()
Alle bazige NL Silvers zitten nu in mijn team![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:47 schreef wieisboos het volgende:
Ik had vanmiddag trouwens Ferguson uit een pack, is die nog wat waard want hij heeft wel [ afbeelding ]
Ik huil ook zeker niet. Eigen schuld. Moet ik maar niet zo gierig zijn haha. Komt wel weer goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niet huilen met je miljoenenteam
Allemaal voor die grijze harsesquote:
513*250= 128250quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef Joodnl het volgende:
Ps. toch nog 3 Healingkaarten verkocht voor 750 coins...![]()
Nog maar 513 te gaan
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef Joodnl het volgende:
Ps. toch nog 3 Healingkaarten verkocht voor 750 coins...![]()
Nog maar 513 te gaan
weet je uberhaupt wel wie Vidic is?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik zat rustig op m'n iPad, zag Vidic zo flikkeren op het beeld weetjewel, ik dacht meh nog een kutpack. Toen keek ik naar overall idd, toen dacht ik van 'hey'. Toen hier nagevraagd
Nee tuurlijk niet hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je uberhaupt wel wie Vidic is?
Echt hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je uberhaupt wel wie Vidic is?
Misschien kom je weinig spelers tegen met goede teams (zoals mijn Engelse bronze team) of misschien zijn de tegenstanders te slecht.quote:
Tettey heeft ook een flinke knal in de benen, bazig duo bij mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent Holla vergeten..zijn long shots. OMG zijn long shots.
quote:
Ik zet ze neer met startprijs 750 en 1500 buy nowquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nu je het zegtAls ik die kwijtraak ben ik milionaire
BTW open bid ofwat ?
Ik zou je op eten #shoutoutnaarVDM , helaas wat schoolwerk om af te makenquote:
Ik heb donderdag MO toetsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef Thorb het volgende:
Vandaag een 9.7 voor MO gehaald, dat is wel chill
Nu maar weer verder leren
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was 1 van de beste verdedigers van de PL. You're welcome
Rotte vis ruik je danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:05 schreef ertdop het volgende:
Mijn vriendin heeft een schelp op de binnenkant van haar bovenbeen laten tatoeëren, als je je oor erop legt ruik je de zee:P
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
1 van de beste verdedigers van de PL. You're welcome
Was een stoel niet goedkoper geweest?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik zat rustig op m'n iPad
Hoe is dit relevant?quote:
Kon hem wel hoor, maar ik bedoel, op FIFA zijn er betere alternatievenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GJE komt Vidic gewoon nooit tegen met FUT, dus kent hij hem niet.
Ik had vorig jaar voor de afsluitende toets een 9,8quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach dat is wel by far het makkelijkste vak vind ik.
ik heb namelijk donderdag ook mo toets, ben er nu voor aant leren hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant?
[..]
Kon hem wel hoor, maar ik bedoel, op FIFA zijn er betere alternatieven
Moet je mij hebben ja?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Was een stoel niet goedkoper geweest?
Als je alleen naar pace kijkt jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kon hem wel hoor, maar ik bedoel, op FIFA zijn er betere alternatieven
Ik dacht dat er Slow stondquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hé kijk een hele snelle neger in mijn bronze pack
[ afbeelding ]
Odjidja en Diamé scoren ook redelijk veel bij mij, echt eindbazen. Komt ook goed uit want die staan naast respectievelijk Zimling en Enoh en die schoppen letterlijk nog geen deuk in een pakje boter. Zimling is wel echt een baas..fantastische stofzuiger.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tettey heeft ook een flinke knal in de benen, bazig duo bij mij.
In mijn andere teams scoren van de middenvelders Vadis Odjiai en Juan Maneul Martinez best redelijk vaak
Haha DWDD. Echt geniaal stukje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:05 schreef ertdop het volgende:
Mijn vriendin heeft een schelp op de binnenkant van haar bovenbeen laten tatoeëren, als je je oor erop legt ruik je de zee:P
David Luiz/Kaboul komen aardig in de buurt neem ik aan, voor een fractie van de prijsquote:
Mijn bronzen Koreanen zijn daar tegen bestandquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien kom je weinig spelers tegen met goede teams (zoals mijn Engelse bronze team) of misschien zijn de tegenstanders te slecht.
2e keer al vandaagquote:
Heb je iets met Barbie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:05 schreef ertdop het volgende:
Nice, sta nu gemiddeld (cijfers van 4 en 5v tellen mee) een 9.4quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar voor de afsluitende toets een 9,8
Waarom..manne brakke statsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga een team met hem maken
Ik speel met Djourou-kaboul-distinquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
David Luiz/Kaboul komen aardig in de buurt neem ik aan, voor een fractie van de prijs
Wat was het vorige dan? Kan me niet herinneren dat ik je vandaag vaker afgekraakt heb dan normaal?quote:
Jij ging toch stoppen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand Zaha uitgeprobeerd ? Kan niet fout gaan op de flanken toch?
Nerd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nice, sta nu gemiddeld (cijfers van 4 en 5v tellen mee) een 9.4
Ik had me verslapen en moet CE M&O herkansenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nice, sta nu gemiddeld (cijfers van 4 en 5v tellen mee) een 9.4
Gewoon 'Como estas putas'quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef knux het volgende:
Als iemand nou even mijn presentatie over ecologische landbouw zou willen voorbereiden. Oh ja, in het spaans graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |