SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy slapping is dus een verschijnsel waarbij grote groepen jongeren ombeurte iemand in elkaar meppen en dit vastleggen op video. Het komt uit de UK, maar als het al in Antwerpen gearriveerd is, is het overal mogelijk.
We zagen in Haren al dat er een hoop gefrustreerde leeghoofden in NL rondlopen, dus wie weet wat de toekomst gaat brengen. Hopelijk wordt dit geen veelvoorkomend verschijnsel.
Klacht: Happy slapping duikt op in Antwerpen.
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
Daar wil ik dan wel weer aan mee doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Piye het volgende:
TS leeft onder een steen. Happy Banging is de nieuwste hype.
Ze kiezen zwakke loners uit, dat zie je toch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hoop echt dat dit een keer gebeurd bij een professioneel kickboxer/mma vechter ofzo. Sla ze allemaal maar invalide. Kutvolk
Ik hoop dat ze het bij mij proberen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hoop echt dat dit een keer gebeurd bij een professioneel kickboxer/mma vechter ofzo. Sla ze allemaal maar invalide. Kutvolk
Pleurt op man, dit kan toch niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef theunderdog het volgende:
Kijk hoe die kill er uitziet, met zijn lange/onverzorgde haar. Ik promoot dit soort geweld niet, maar je kan het ook over jezelf afroepen, hoor.
Weer zo'n staalharde reactie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef theunderdog het volgende:
Kijk hoe die kill er uitziet, met zijn lange/onverzorgde haar. Ik promoot dit soort geweld niet, maar je kan het ook over jezelf afroepen, hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |