Sowieso een man die niet kan rijden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe niets met mannen die in een rode Nissan Micra rijden die kleine meisjes van de weg af rijden
Wil je dat wel eens latenquote:
* Hinnikt zachtjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel ja, door gebrek aan een paard.
Ja, dood eng.. Ik wil dat nooit meer meemaken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:23 schreef PretKroket het volgende:
[..]
die stukjes noot, verwacht je niet
Je moet hem eens door 070, 020 en 010 laten rijden.. als je daar kan rijden, kan je overal rijdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso een man die niet kan rijden.
Als mijn broertje straks zijn rijbewijs heeft laat ik me mooi een keer door hem naar Utrecht brengen en dan met een mooie slinger over een paar knooppunten die hij niet kent.
Ok. Als we daarna neukenquote:
Volgens mij is het in Rusland verplicht een camera in je auto te hebben als je hem verzekerd hebtquote:
Nee, als hij in Rome of Barcelona kan rijden dan pas.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet hem eens door 070, 020 en 010 laten rijden.. als je daar kan rijden, kan je overal rijden
Romequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, als hij in Rome of Barcelona kan rijden dan pas.
Oh, en in Mumbai ofz.
Ja laten we de agenda's eens naast elkaar leggen.quote:
Sowieso Rusland, wat een lomp land zegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij is het in Rusland verplicht een camera in je auto te hebben als je hem verzekerd hebt.
Chai's broertje staat heel wat te wachten..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, en in Mumbai ofz.
Ik kan donderdagquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja laten we de agenda's eens naast elkaar leggen.
[..]
Sowieso Rusland, wat een lomp land zeg
[..]
Chai's broertje staat heel wat te wachten..
Nou liever niet. Hij heeft nu als het goed is nog een beetje defensieve rijstijl en bij een jongvolwassen jongeman is het wel prettig om dat zo te houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chai's broertje staat heel wat te wachten..
Maakt mij niet zoveel uitquote:
Klopt. Prima zaak trouwens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij is het in Rusland verplicht een camera in je auto te hebben als je hem verzekerd hebt.
Komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, en in Mumbai ofz.
Combinatiesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uitgewoon combineren.
Het beste is om zo'n constant mogelijk tempo te houden denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sowieso.. als je niet doorrijdt tijdens file's ofzo..Dan maak je de file alleen maar langer toch?
Soms zie ik wel eens een gat ter grootte van 3 auto's ertussen
Hahahaha vas haar poes lol xDquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
een gat ter grootte van 3 auto's ertussen
Sletjquote:
De dochter van Balkenende deed ook viertal rijdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Het beste is om zo'n constant mogelijk tempo te houden denk ik.
Net als bij viertal rijden. XD
1 op 1 combinaties, hoowrrr waar zit jij met je hoofd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |