Ik ga maar niet terug kijken danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:10 schreef PretKroket het volgende:
Van die laatste 25 posts is mijn eetlust toch maar mooi verdwenen. Sixpack. [ afbeelding ]
Lul nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
Ik zette mijn auto vanmiddag op een gehandicapten parkeerplaats in de stad. Stond er een verkeersagent aan de andere kant van de straat die riep: 'Hé, wat is je handicap?!' Dus ik riep terug: ' Gilles de la Tourette... Klootzak'
XD
Vandie TROS grapjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
Ik zette mijn auto vanmiddag op een gehandicapten parkeerplaats in de stad. Stond er een verkeersagent aan de andere kant van de straat die riep: 'Hé, wat is je handicap?!' Dus ik riep terug: ' Gilles de la Tourette... Klootzak'
XD
iks dee, iks dee.......KUTHOERquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
XD
Hij wou neukenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik werd vanochtend zowat van de snelweg afgereden door een rode nissan micra met een vent erinDie raakte helemaal in paniek bij het invoegen, maar helaas voor hem reed ik daar al.
Gaat ie me een paar kilometer achtervolgen en in het voorbijgaan handgebaren maken, like wtf.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Honger, want ik heb mijn brood niet opgegeten
Van de schrik?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Honger, want ik heb mijn brood niet opgegeten
Ik doe niets met mannen die in een rode Nissan Micra rijden die kleine meisjes van de weg af rijdenquote:
Ga je me zwepen ja?quote:
Ja, ik schrok zo van mijn broodje met pindakaas.quote:
Oh kutquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe niets met mannen die in een rode Nissan Micra rijden die kleine meisjes van de weg af rijden
[..]
Ga je me zwepen ja?
Misschien doe ik dat wel ja, door gebrek aan een paard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe niets met mannen die in een rode Nissan Micra rijden die kleine meisjes van de weg af rijden
[..]
Ga je me zwepen ja?
die stukjes noot, verwacht je nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik schrok zo van mijn broodje met pindakaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |