La Gomera zou ik gewoon boeken voor 50-60 euro. Ben je een hele dag onderweg inclusief lunchquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:45 schreef Mixende_match het volgende:
Atm in Tenerife! Heerlijk weer hier hooreerste paar dagen hebben we echt ff lekker uitgerust. Morgen is er nog kleine markt waar we naar toe gaan, dan hebben we nog 8 dagen om uitstapjes te maken! Lees hier la gomera, ben benieuwd, is denk wel ver, we zitten in costa Adeje, playa del duque. We willen uiteraard ook naar siam park en dat nationale park. We zitten nog te twijfelen, of 3 dagen een auto huren en zelf overal heen rijden, of gewoon een busreis doen. Met de auto kan je Mss ook meer naar andere mooie plekken rijden?
Restaurante Bahia Beachquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Iemand die nog lekkere en goede restaurantjes kent in Playa de las Americas en/of Los Cristianos? We hebben geen avond eten bij het hotel geboekt omdat we wel eens bij verschillende tentjes wilden eten. Maar er zullen er ongetwijfeld een boel zijn die niet echt aan te raden zijn
Zeker afrader: Linares (2) in Los Cristianos. Gatverdamme. Druk bezig met klanten naar hun zaak te lokken, maar als je er eenmaal zit kijken ze niet meer om naar hun klanten. Eten was trouwens smerig: vriendin bestelde een risotto met konijn. Zaten er nog allemaal botten in van het konijn. Dit hoorde zo volgens de ober, maar wij twijfelden er toch sterk aan...quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Iemand die nog lekkere en goede restaurantjes kent in Playa de las Americas en/of Los Cristianos? We hebben geen avond eten bij het hotel geboekt omdat we wel eens bij verschillende tentjes wilden eten. Maar er zullen er ongetwijfeld een boel zijn die niet echt aan te raden zijn
quote:Cafe Tini: https://www.facebook.com/(...)855827319509?fref=ts
Avenida Juan Carlos Primero, Los Cristianos, ES.
De Tini burger moet je echt proberen! Heerlijk ontbijten/lunchen met verse sappen, en heerlijke broodjes. De Tortilla wordt elke dag vers gemaakt. Zit niet langs het strand, maar op weg naar het strand, veel locals.
El Cine: http://www.barelcine.com/en/
C/ Juan Bariajo, 8, Los Cristianos
Kleine menukaart, wel veel, locals eten hier
Bahia Beach: http://www.puertocolon.net/bahia-beach-restaurante/
Calle Colon, 38660 Adeje
Live muziek, goed eten, vis
Ik heb hem afgelopen keer niet gevonden, helaas. Kan je op Google Maps laten zien waar ze zitten? Want ik wil de volgende keer toch echt wel eens gaan eten daarquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Restaurante Bahia Beach
Die bij Puerto Colon, onder La Pinta. Met de rode Parasols
Leuke obers (kennissen van ons) En erg goed eten
Ga anders eens naar de bananenplantage daar in de buurt, is erg leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:45 schreef Mixende_match het volgende:
Atm in Tenerife! Heerlijk weer hier hooreerste paar dagen hebben we echt ff lekker uitgerust. Morgen is er nog kleine markt waar we naar toe gaan, dan hebben we nog 8 dagen om uitstapjes te maken! Lees hier la gomera, ben benieuwd, is denk wel ver, we zitten in costa Adeje, playa del duque. We willen uiteraard ook naar siam park en dat nationale park. We zitten nog te twijfelen, of 3 dagen een auto huren en zelf overal heen rijden, of gewoon een busreis doen. Met de auto kan je Mss ook meer naar andere mooie plekken rijden?
Cafe Tini is faillietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:57 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Zeker afrader: Linares (2) in Los Cristianos. Gatverdamme. Druk bezig met klanten naar hun zaak te lokken, maar als je er eenmaal zit kijken ze niet meer om naar hun klanten. Eten was trouwens smerig: vriendin bestelde een risotto met konijn. Zaten er nog allemaal botten in van het konijn. Dit hoorde zo volgens de ober, maar wij twijfelden er toch sterk aan...
Aanrader: Rimini Italiaans, naast appartementen Tenerife Sur in Los Cristianos. Verder zijn de lokale keukens op het plein voor het strand van Los Cristianos, erg lekker.
Ik laat altijd maar een beetje de "goedkope vreetschuren" links liggen, altijd een apart gevoel erbij, dat ze meer geven om het aantal klanten, dan om het eten wat ze serveren.
Verder niet een eigen ervaring, maar wel van een vriend van me: een restaurant met een Turks/Arabisch klinkende naam, in Las Americas. Kan de naam niet precies herinneren, iets van Günar ofzo, maar was geloof ik niet eens Turks. Hij zit in elk geval hier
Zijn nog oude beelden, maar hij zit daar nu. Moet érg goed eten zijn volgens een vriend.
Verder nog wat tips van charmed_angel uit dit topic:
[..]
Gewoon aan het strandquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:06 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik heb hem afgelopen keer niet gevonden, helaas. Kan je op Google Maps laten zien waar ze zitten? Want ik wil de volgende keer toch echt wel eens gaan eten daarWant laatst ben ik dus naar deze locatie gegaan, waar ik ze niet vond:
link
Blue Cactus?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:03 schreef BlackRhino het volgende:
Ah! Thanks! Dan ben ik daar serieus gewoon langs gelopen om vervolgens bij de Blue Cactus neer te ploffen.... was trouwens ook wel lekker en leuk was
Geen idee, drink geen bier, maar inderdaad, die zit boven...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ow wacht effe, die zit boven? waar het bier 1 euro is
Ja ik weet welke je bedoelt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Geen idee, drink geen bier, maar inderdaad, die zit boven...Erg leuk zaakje ook.
Fijne tip!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:09 schreef BlackRhino het volgende:
Voor op het eiland zelf zéker een auto huren, kost geen drol en het eiland is ERG mooi om te gaan verkennen. Wij huren altijd bij Orcar Canarias in Las Americas. Voorbeeld: Ford Focus 2 (2 liter!), 7 dagen voor 119 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |