abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127931114
O+

pi_127934122
Had je toch beter hier kunnen blijven :P
pi_127934356
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 07:06 schreef ejfaar het volgende:
Had je toch beter hier kunnen blijven :P
hoezo :D

Dit is Tenerife he ;)
pi_127949414
Oh lekkere temperatuur met een lekker briesje. Heerlijk :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_127949482
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 07:44 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

hoezo :D

Dit is Tenerife he ;)
Dat snap ik :P
Is nu ook vrij warm hier. Veel plezier iig :)
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:45:30 #281
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_128000217
Atm in Tenerife! Heerlijk weer hier hoor :) eerste paar dagen hebben we echt ff lekker uitgerust. Morgen is er nog kleine markt waar we naar toe gaan, dan hebben we nog 8 dagen om uitstapjes te maken! Lees hier la gomera, ben benieuwd, is denk wel ver, we zitten in costa Adeje, playa del duque. We willen uiteraard ook naar siam park en dat nationale park. We zitten nog te twijfelen, of 3 dagen een auto huren en zelf overal heen rijden, of gewoon een busreis doen. Met de auto kan je Mss ook meer naar andere mooie plekken rijden?
~ Bonito La Risa ~
pi_128000750
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:45 schreef Mixende_match het volgende:
Atm in Tenerife! Heerlijk weer hier hoor :) eerste paar dagen hebben we echt ff lekker uitgerust. Morgen is er nog kleine markt waar we naar toe gaan, dan hebben we nog 8 dagen om uitstapjes te maken! Lees hier la gomera, ben benieuwd, is denk wel ver, we zitten in costa Adeje, playa del duque. We willen uiteraard ook naar siam park en dat nationale park. We zitten nog te twijfelen, of 3 dagen een auto huren en zelf overal heen rijden, of gewoon een busreis doen. Met de auto kan je Mss ook meer naar andere mooie plekken rijden?
La Gomera zou ik gewoon boeken voor 50-60 euro. Ben je een hele dag onderweg inclusief lunch :)

Siam Park kan je gewoon lopend of met de taxi doen :P

En de hoofdstad is leuk om te winkelen, let op ga niet op zondag :)
pi_128001065
Iemand die nog lekkere en goede restaurantjes kent in Playa de las Americas en/of Los Cristianos? We hebben geen avond eten bij het hotel geboekt omdat we wel eens bij verschillende tentjes wilden eten. Maar er zullen er ongetwijfeld een boel zijn die niet echt aan te raden zijn :P
No amount of money ever bought a second of time.
pi_128001494
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Iemand die nog lekkere en goede restaurantjes kent in Playa de las Americas en/of Los Cristianos? We hebben geen avond eten bij het hotel geboekt omdat we wel eens bij verschillende tentjes wilden eten. Maar er zullen er ongetwijfeld een boel zijn die niet echt aan te raden zijn :P
Restaurante Bahia Beach O+
Die bij Puerto Colon, onder La Pinta. Met de rode Parasols O+
Leuke obers (kennissen van ons :@ ) En erg goed eten :9
pi_128050916
Aangezien het voor mij lastig wordt een auto te huren, ben ik van plan een quad/scooter te huren. Weet iemand een mooi adresje hiervoor? Ik neem aan dat je voor een quad niet minimaal x-jaar je rijbewijs nodig hebt?
Hoever zou een quad ongeveer kunnen rijden op een tankje denken jullie?
pi_128113165
Misschien leuk voor de mensen die het kennen, dit radiostation luisteren wij altijd op de Tenerife (in de ato) *D

http://www.los40.com/player/
pi_128113310
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Zeker afrader: Linares (2) in Los Cristianos. Gatverdamme. Druk bezig met klanten naar hun zaak te lokken, maar als je er eenmaal zit kijken ze niet meer om naar hun klanten. Eten was trouwens smerig: vriendin bestelde een risotto met konijn. Zaten er nog allemaal botten in van het konijn. Dit hoorde zo volgens de ober, maar wij twijfelden er toch sterk aan... _O-

Aanrader: Rimini Italiaans, naast appartementen Tenerife Sur in Los Cristianos. Verder zijn de lokale keukens op het plein voor het strand van Los Cristianos, erg lekker.

Ik laat altijd maar een beetje de "goedkope vreetschuren" links liggen, altijd een apart gevoel erbij, dat ze meer geven om het aantal klanten, dan om het eten wat ze serveren.

Verder niet een eigen ervaring, maar wel van een vriend van me: een restaurant met een Turks/Arabisch klinkende naam, in Las Americas. Kan de naam niet precies herinneren, iets van Günar ofzo, maar was geloof ik niet eens Turks. Hij zit in elk geval hier

Zijn nog oude beelden, maar hij zit daar nu. Moet érg goed eten zijn volgens een vriend.

Verder nog wat tips van charmed_angel uit dit topic:

quote:
Cafe Tini: https://www.facebook.com/(...)855827319509?fref=ts
Avenida Juan Carlos Primero, Los Cristianos, ES.
De Tini burger moet je echt proberen! Heerlijk ontbijten/lunchen met verse sappen, en heerlijke broodjes. De Tortilla wordt elke dag vers gemaakt. Zit niet langs het strand, maar op weg naar het strand, veel locals.

El Cine: http://www.barelcine.com/en/
C/ Juan Bariajo, 8, Los Cristianos
Kleine menukaart, wel veel, locals eten hier

Bahia Beach: http://www.puertocolon.net/bahia-beach-restaurante/
Calle Colon, 38660 Adeje
Live muziek, goed eten, vis
pi_128113516
quote:
99s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Restaurante Bahia Beach O+
Die bij Puerto Colon, onder La Pinta. Met de rode Parasols O+
Leuke obers (kennissen van ons :@ ) En erg goed eten :9
Ik heb hem afgelopen keer niet gevonden, helaas. Kan je op Google Maps laten zien waar ze zitten? Want ik wil de volgende keer toch echt wel eens gaan eten daar :P Want laatst ben ik dus naar deze locatie gegaan, waar ik ze niet vond:

link
pi_128113585
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:45 schreef Mixende_match het volgende:
Ga anders eens naar de bananenplantage daar in de buurt, is erg leuk :P http://www.tenerife-reisg(...)lantico_bananera.asp

Over La Gomera: gaan wij ook doen, schijnt zeker mooi te zijn. Echter, met de boot naar Tenerife is al 45 euro per persoon, dus ik kies ervoor om een Jeep Safari via Tamaran te doen, kost iets van 85 euro, maar dan hoef je én niet zelf te rijden, je krijgt een lekkere lunch én je krijgt een leuke rit in een jeep 8-)

Voor op het eiland zelf zéker een auto huren, kost geen drol en het eiland is ERG mooi om te gaan verkennen. Wij huren altijd bij Orcar Canarias in Las Americas. Voorbeeld: Ford Focus 2 (2 liter!), 7 dagen voor 119 euro. De benzine is er rond de 1.08 per liter... dus gewoon doen! En dan naar National Parcue El Teide rijden, Masca én last but not least: het Anaga gebergte achter Santa Cruz! En daar door het Las Cañadas bos weer naar huis terug, dan zie je heel veel mooi dingen...

[ Bericht 2% gewijzigd door BlackRhino op 22-06-2013 12:17:51 ]
pi_128115715
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:57 schreef BlackRhino het volgende:

[..]

Zeker afrader: Linares (2) in Los Cristianos. Gatverdamme. Druk bezig met klanten naar hun zaak te lokken, maar als je er eenmaal zit kijken ze niet meer om naar hun klanten. Eten was trouwens smerig: vriendin bestelde een risotto met konijn. Zaten er nog allemaal botten in van het konijn. Dit hoorde zo volgens de ober, maar wij twijfelden er toch sterk aan... _O-

Aanrader: Rimini Italiaans, naast appartementen Tenerife Sur in Los Cristianos. Verder zijn de lokale keukens op het plein voor het strand van Los Cristianos, erg lekker.

Ik laat altijd maar een beetje de "goedkope vreetschuren" links liggen, altijd een apart gevoel erbij, dat ze meer geven om het aantal klanten, dan om het eten wat ze serveren.

Verder niet een eigen ervaring, maar wel van een vriend van me: een restaurant met een Turks/Arabisch klinkende naam, in Las Americas. Kan de naam niet precies herinneren, iets van Günar ofzo, maar was geloof ik niet eens Turks. Hij zit in elk geval hier

Zijn nog oude beelden, maar hij zit daar nu. Moet érg goed eten zijn volgens een vriend.

Verder nog wat tips van charmed_angel uit dit topic:

[..]

Cafe Tini is failliet ;(
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:06 schreef BlackRhino het volgende:

[..]

Ik heb hem afgelopen keer niet gevonden, helaas. Kan je op Google Maps laten zien waar ze zitten? Want ik wil de volgende keer toch echt wel eens gaan eten daar :P Want laatst ben ik dus naar deze locatie gegaan, waar ik ze niet vond:

link
Gewoon aan het strand :P

Met de rode parasols :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2013 13:39:31 ]
pi_128124756
Ah! Thanks! Dan ben ik daar serieus gewoon langs gelopen om vervolgens bij de Blue Cactus neer te ploffen.... was trouwens ook wel lekker en leuk was :)
pi_128124866
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:03 schreef BlackRhino het volgende:
Ah! Thanks! Dan ben ik daar serieus gewoon langs gelopen om vervolgens bij de Blue Cactus neer te ploffen.... was trouwens ook wel lekker en leuk was :)
Blue Cactus?
Die ken ik niet :P
pi_128124923
Ow wacht effe, die zit boven? waar het bier 1 euro is :P
pi_128124946
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ow wacht effe, die zit boven? waar het bier 1 euro is :P
Geen idee, drink geen bier, maar inderdaad, die zit boven... :) Erg leuk zaakje ook.
pi_128124985
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef BlackRhino het volgende:

[..]

Geen idee, drink geen bier, maar inderdaad, die zit boven... :) Erg leuk zaakje ook.
Ja ik weet welke je bedoelt.
Om wat te drinken vond ik het wel leuk. 1 Keer gegeten en dat vonden we wat minder :@

Ow nog minder dan een week O+
6 nachtjes slapen (hoewel ik donderdag niet slaap denk ik :P )
pi_128125061
Oh, da's dan wel jammer. Maar ik hoor toch wel goede dingen erover van andere mensen her en der.

Alvast veel plezier! 8-)
pi_128125136
Tevens vind ik daar altijd zo rioollucht hangen -O-
Heel dat hoge stukje boulevard ;)

IS je dat nooit opgevallen?
pi_128125179
Euhmmm... :D Eigenlijk niet, maar dat zegt niks, met mijn geur.. (als kind chronisch verkouden geweest, dus mijn geur is f*cked up :P )

Maar ik kom sowieso weinig in Adeje moet ik zeggen.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 19:28:43 #299
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_128249245
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:09 schreef BlackRhino het volgende:
Voor op het eiland zelf zéker een auto huren, kost geen drol en het eiland is ERG mooi om te gaan verkennen. Wij huren altijd bij Orcar Canarias in Las Americas. Voorbeeld: Ford Focus 2 (2 liter!), 7 dagen voor 119 euro.
Fijne tip!
Zijn die Focusjes daar allemaal 2 liter? Zou voor mij een reden zijn om daar te boeken dan :Y
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_128269065
Geen idee hoeveel Focussen ze hebben, volgens mij maar één en die was inderdaad 2 liter. Reed erg lekker.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')