True..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je betaald voor 15 dagen. Maar als je pas in de middag vliegt, en in de ochtend terug. Ben je gewoon 2 dagen kwijt!
Nu heb ik 15 volle dagen
Same here, maar toch eerst naar Tenerife omdat ik dan zeker weet wat ik hebquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb heimwee naar Tenerife maar mag eerst nog niet van mijzelf.
Eerst nog naar Fuerteventura en la Palmas. Dan pas mag ik oordelen of ik Tenerife toch echt het leukst vind.
Tenerife
hertz is vanaf 18 jaar geloof ik. Wel duur.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:53 schreef BlackRhino het volgende:
Vraagje voor de Tenerife kenners: in december gaat de vriend van mijn zus dus ook mee, en die is dan 22 jaar. Echter, wilt hij een auto huren daar, maar de meeste verhuurbedrijven hanteren een minimum leeftijd van 23 of 24 jaar én 2 jaar rij-ervaring.
Kent er iemand hier een betrouwbare verhuurmaatschappij die wel 22 jarigen laten rijden, evt. met een extra betaling?
Aviacar is vanaf 21quote:Op zondag 16 juni 2013 14:53 schreef BlackRhino het volgende:
Vraagje voor de Tenerife kenners: in december gaat de vriend van mijn zus dus ook mee, en die is dan 22 jaar. Echter, wilt hij een auto huren daar, maar de meeste verhuurbedrijven hanteren een minimum leeftijd van 23 of 24 jaar én 2 jaar rij-ervaring.
Kent er iemand hier een betrouwbare verhuurmaatschappij die wel 22 jarigen laten rijden, evt. met een extra betaling?
Hertz is ook 21+, met minimaal 12 maanden rijbewijsquote:Op zondag 16 juni 2013 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hertz is vanaf 18 jaar geloof ik. Wel duur.
naam moet overeenkomen met je idquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef ejfaar het volgende:
Bij de reisorganisatie waar ik geboekt heb, heb ik alleen mijn voornaam en achternaam op hoeven geven. Dit betekent dat mijn doopnamen dus niet opgegeven zijn. Weten jullie of dit wel klopt i.v.m. de vliegtickets (ik dacht dat daar altijd de doopnamen op moeten staan)
Mijn id geeft 3 voornamen, terwijl de reisorganisatie om mijn voornaam vraagtquote:Op zondag 16 juni 2013 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
naam moet overeenkomen met je id
alleen eerste naam geloof ikquote:Op zondag 16 juni 2013 16:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mijn id geeft 3 voornamen, terwijl de reisorganisatie om mijn voornaam vraagt
Valt reuze mee als je vooraf betaaldquote:Op zondag 16 juni 2013 16:07 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hertz is ook 21+, met minimaal 12 maanden rijbewijs
Dus niet. Kan zelf ook geen vervoer regelen, terwijl ik een paar dagen te jong benquote:Op zondag 16 juni 2013 16:23 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Valt reuze mee als je vooraf betaaldThanks!
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:25 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dus niet. Kan zelf ook geen vervoer regelen, terwijl ik een paar dagen te jong ben
Dat ik een paar dagen nadat ik een auto wil huren oud genoeg ben, maar dus geen auto kan hurenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:27 schreef BlackRhino het volgende:
[..]Wat bedoel je?
Aviscar ook een goeie trouwens, top
Ohquote:Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef BlackRhino het volgende:
Avia is trouwens geen Aviscar hè... daar is het 21.
Damn you ! Maak veeeeeeeeel pics ok?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:12 schreef Playin-g het volgende:
Jongens, wie gaat er 24 juni naar Tenerife? Present
Haha er is vast nog wel een plekje in het vliegtuig voor jouquote:Op zondag 16 juni 2013 18:22 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Damn you ! Maak veeeeeeeeel pics ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |