Die vragen altijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vond de tina stom
zeikwijven erin
De break out, want tetten!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:49 schreef bleiblei het volgende:
Wij hadden de bobo, taptoe, yes, tina, penny, break out en kijk. Mag sq via pm raaien wie welk abo had
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
dat was zo chanantquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hitkrant en breakout, naakte mensen
quote:De Break Out! was in de jaren negentig een tijdschrift dat vooral gekocht werd vanwege de goede interviews. En voor de rubriek Liefde en Seks waarin stelletjes naakt gingen om over hun seksleven te praten. U snapt het al: de verhalen over pijpen en meer van die dingen werden verslonden. Nu blijkt dat alles een hoax.
De stelletjes die er in stonden blijken dus helemaal geen Nederlandse stelletjes. Sterker, het waren armlastige Polen en Roemenen die een centje bij verdienden door naakt te gaan. Het blad heeft zelfs Poolse grenshoeren gebruikt om het één en ander wat op te leuken.
Op Viceland vertelt voormalig hoofdredacteur Leo van Rooijen -tegenwoordig ZijOnline en Privé- dat de verhalen vervolgens werden verzonnen. Waarmee de illusie van een hele generatie aan flarden is geschoten.
Ojaaaaah,echt herkenbaar en al!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hitkrant en breakout, naakte mensen
Hoe gaat het met #3?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:05 schreef milka82 het volgende:
Mijn dochter heeft nu een abo op de Tina......
ja, dat hoort als je tiener bentquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:05 schreef milka82 het volgende:
Mijn dochter heeft nu een abo op de Tina......
Zo lang al! Ik dacht dat je pas 3 maanden wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:08 schreef milka82 het volgende:
[..]
Druk aan het koprollen en schoppen,morgen 17 weken zwangert.
Hou op zeg,ik verbaas me echt over die meiden,dochterlief ligt o acht uur in der nest maar als ik dan haar vriendinnetjes hoor: GTST kijken,Dokter Tinus en dan op bed. Echt wtf? En dan ben ik nog de jongste *en koelstequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat hoort als je tiener bent
Nope,ben wel retenieuwsgierig.... Over een paar weken hoop ik het te weten en kan ik los gaan met shoppen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Zo lang al! Ik dacht dat je pas 3 maanden was. Weet je al wat het gaat worden?
Of juist niet, want je hebt alles al!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nope,ben wel retenieuwsgierig.... Over een paar weken hoop ik het te weten en kan ik los gaan met shoppen.
MOAR!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:13 schreef milka82 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook,maar denk je nu echt dat ik dan ook niet ga shoppen?dit,dat alles!
Of nog een Butch net zoals de jongste,die is gek op trekkers en Bob de Bouwer....quote:
Maar een jongetje met twee grote zussenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:29 schreef Mss het volgende:
Ik denk trouwens dat Milka nog een meisje krijgt!
+1. Ik moet over een half uur wegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
hoerige pakketmeneerschiet nou toch op
Het is nog geen 21.00quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
hoerige pakketmeneerschiet nou toch op
hoezo, heb je met een zeker persoon gebatst?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef milka82 het volgende:
Jullie horen het wel,ik denk dat het een baby-girafje wordt.
*of nog een meid die wanneer ze geboren wordt roept: I got my nails did!*
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig voor jou dan dat je soberso een keizersnede moet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo, heb je met een zeker persoon gebatst?
Omfg,zo'n hoofd past der nooit door heen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig voor jou dan dat je soberso een keizersnede moet![]()
![]()
ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:35 schreef milka82 het volgende:
[..]
Omfg,zo'n hoofd past der nooit door heen!
herrlich!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:39 schreef milka82 het volgende:
Ik lig hier nu op bank te lolleren,hormones!
Lekker zuur!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klinkt ook zo lekker in het Fries
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Lekker zuur!
En dan iedereen van 'hoe' en Milka die dan gaat van HOE HOE HOE HOE!1 Hehehehehe.
Noooo!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:44 schreef Loqi het volgende:
mehehehe, ik ben aan het bijlezen
ik heb kaarten voor de kreadoe![]()
![]()
![]()
Ermagerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:44 schreef Loqi het volgende:
mehehehe, ik ben aan het bijlezen
ik heb kaarten voor de kreadoe![]()
![]()
![]()
Ik ben jaaaaaaren geleden geweest en toen was t voornamelijk 3D kaarten. Nu wil ik graag nog eensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
vorig jaar ook geweest, erg veel te doen!
Ja ik wil ook, mama moet ff kijken of ze vrij kan krijgen voor de vrijdag want dan kan ik gratiesh reizen, extra voordeelquote:
ik ga woensdag met mamquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wil ook, mama moet ff kijken of ze vrij kan krijgen voor de vrijdag want dan kan ik gratiesh reizen, extra voordeel
Moest ie eruit of whut?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:54 schreef milka82 het volgende:
Ik lollerde omdat ik mezelf zo lollig vond *hee je moet wat na twee dagen bankliggen vanwege blinde darm*
Oooh is ook op woensdag al?! Dan is mama vrij en als ik niet uitgenodigd word voor dat TED event kan ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:55 schreef Loqi het volgende:
niet zo happen damesik bedoelde t algemeen, niet dat jullie lopen te lolleren over iemands hobbies
[..]
ik ga woensdag met mam
Tot nu toe niet,moet alleen geen koorts krijgen,dan moeten ze het der wel uit halen. Hoe en wat zie ik dan wel,maar ik ga er nu niet van uit.quote:
boos heen gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
en het ergste is nog wel dat ik het TNT sorteercentrum kan zien liggen als ik mijn straat uit loop!!!
cool!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAHHHHH
Fantasy Fire is in tha Netherlands![]()
![]()
![]()
And I have one!![]()
Finally![]()
Bij de stations Etos gehaald in Breda, was net binnen
ja, en dat je dan boos aanbelt en dat ze dan zeggen: ja sorry, kunnen wij niks aan doen!quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en dat je dan boos aanbelt en dat ze dan zeggen: ja sorry, kunnen wij niks aan doen!
En dat je dan weer terug loopt naar je huis en dat er dan ineens wel zo'n klotebriefje ligt dat je niet thuis was
No shit, vetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAHHHHH
Fantasy Fire is in tha Netherlands![]()
![]()
![]()
And I have one!![]()
Finally![]()
Bij de stations Etos gehaald in Breda, was net binnen
Huuu?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:29 schreef Mss het volgende:
What da fuck! Ik plug de USB kabel van mijn HHD in mijn PC en die hele pc doet niks meer. Beeld zwart...
En nu start ik opnieuw op en nu maakt hij veel meer herrie.
Ik ga vanavond Grey's kijkenquote:
Jij krijgt een princes, dat hadden we al vast gesteldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:32 schreef Incantrix het volgende:
Kunnen jullie die horror-scenario's nog even een maand of wat voor je houden?Anders krijg ik weer nachtmerries
Ohja, gelukkigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij krijgt een princes, dat hadden we al vast gesteld
ZOMG PRESS ALL THE BUTTONS!quote:
Telefoontweeling.quote:
Pic naast je gtst agendaquote:
HIJ IS BIJNA NET ZO GROOT ALS JE HOOFDquote:
echt he!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HIJ IS BIJNA NET ZO GROOT ALS JE HOOFD
Mij ook nietquote:
quote:
quote:
quote:
Dat is dus een hele matige shjnsc-groepschatquote:
Heul wel dat je mijn nummer hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb van velemn ook het nummer niet, dus duh
ja dat weet ik, ik zei ook niet dat ik van niemand het nummer hadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heul wel dat je mijn nummer hebt.
Niet dat ik je opneem ofzo, maar je hebt het wel.
Ja datquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat is dus een hele matige shjnsc-groepschat
Ja warm water is er (zeker binnen een paar uur) niet zo goed voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Dwyn het volgende:
Okay, als je alleen de peel-off basecoat opdoet en dan gaat afwassen, wordt ie weer zacht.
Ik had sowieso met die peel-off basecoat binnen 2 uur op nog maar 2 nagels nagellakquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Dwyn het volgende:
Okay, als je alleen de peel-off basecoat opdoet en dan gaat afwassen, wordt ie weer zacht.
Ik merk het haha!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja warm water is er (zeker binnen een paar uur) niet zo goed voor.
Owh dat is wel kut.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had sowieso met die peel-off basecoat binnen 2 uur op nog maar 2 nagels nagellak
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:03 schreef Loqi het volgende:
meehehe, ik heb zo mijn eerste dansles, best zenuwachtiggeen idee waarom
Haha, ja man, niet te volgenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:54 schreef Mss het volgende:
Die chat was ook écht een chaos hoor. Dat was ook gewoon niet leuk.
Tof! Mocht ik vroeger nooit want ik had al een paard.quote:
mhehe, t zou handig zijn om dan met mijn 'aanstaande' te gaan dansen.. maar dat doe ik niet.. dus neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Waar je niet ging oefenen voor je bruiloft toch?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tof! Mocht ik vroeger nooit want ik had al een paard.
Goeden argumentquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tof! Mocht ik vroeger nooit want ik had al een paard.
Mijn ouders waren per maand al zo'n 500 euro aan mij kwijt i.v.m. stalling, spullen, wedstrijden etc. Dus het was best een goeden argument.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden argument
O en ik heb teruggelezen: Penny![]()
dan ga je t nu toch leren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn ouders waren per maand al zo'n 500 euro aan mij kwijt i.v.m. stalling, spullen, wedstrijden etc. Dus het was best een goeden argument.
Dat snap ik wel, maar het stond er zo leuk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn ouders waren per maand al zo'n 500 euro aan mij kwijt i.v.m. stalling, spullen, wedstrijden etc. Dus het was best een goeden argument.
Meh, heeft nu minder aantrekkingskracht. Toen gingen al m'n vriendinnen dat ook doen dus wilde ik dat ook.quote:
Haha oh zo ja soms heb ik niet door dat de argumenten in mijn hoofd logischer klinken dan op papierquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het stond er zo leuk.
Ik wilde dansen, maar ik had een paard![]()
Het klonk even alsof je zoiets had van "ik wil zo graag dansen maar ik mag niet door dat kutpaard"
(WEET DAT JE HET NIET ZO BEDOELD MAAR HET KLONK ZO GARPIG EINZ)
En ik mocht geen paard![]()
En toen werd m'n verzorgpony verkocht en heb ik een heel plan van aanpak gemaakt om dat beest te kunnen kopen... En toen hebben me ouders me maar een hond gegeven
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha oh zo ja soms heb ik niet door dat de argumenten in mijn hoofd logischer klinken dan op papier.
Ik werd verwend. Mijn vader had spontaan voor m'n 11e verjaardag een pony gekocht
.
ik wil ook gewoon echt ECHT leren dansen, omdat dat tof is, maar als ik dit nu niet ging doen had ik voor mn bruiloft wel wat lessen genomen jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Waar je niet ging oefenen voor je bruiloft toch?
Haha ja dat was best tof, geblinddoekt de auto in, ouders helemaal een andere route gereden, op de manege (dat ruik je nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef Loqi het volgende:
[..]episch cadeau wel
[..]
ik wil ook gewoon echt ECHT leren dansen, omdat dat tof is, maar als ik dit nu niet ging doen had ik voor mn bruiloft wel wat lessen genomen jamaar nu dus voor echt, en niet alleen voor de trouw
![]()
Ik werd ook verwend, maar een paard ging mijn ouders net te verquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha oh zo ja soms heb ik niet door dat de argumenten in mijn hoofd logischer klinken dan op papier.
Ik werd verwend. Mijn vader had spontaan voor m'n 11e verjaardag een pony gekocht
.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja dat was best tof, geblinddoekt de auto in, ouders helemaal een andere route gereden, op de manege (dat ruik je niet) naar de stal gebracht en tadaaaaa
een pony
En heb ik iets gemist...? Of ben ik dement aan het worden...?
Oh nee op het hoogtepunt reden we alledrie paardquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik werd ook verwend, maar een paard ging mijn ouders net te ver.
Maar dan vooral omdat ze zelf echt niks met paarden hebben, ze zouden me er ook op geen enkele manier mee kunnen helpen.
Hond vonden zij ook nog wel een grappig idee en dat was maar goed ook, want mijn vader moest er 's avonds ook mee aan de wandel enzo. Achteraf was het ook de beste keuze voor mij, heb nog wat meer met honden dan met paarden
![]()
Hoe is het dan verder gelopen met de paardenhobby? Want je hebt er nu niks meer mee toch?
Haha ik dacht al! Mijn blogbaby gaat trouwen steampunk bruiloft EINZ!1111!!11!1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:20 schreef Loqi het volgende:
[..]helden ouders
meheh nee je hebt niks gemist... er werd hier ooit eens gezegd dat het 'raar' was dat sommige mensen speciaal voor hun bruiloft danslessen namen. En toen zei ik dat ik dat ook zou doen.\![]()
En toen kwam ik een paar weken later aanzetten met: 'hey ik ga stijldansen, EINZ'
Dus nu plaagt Mss mij![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, reed heel veel, ook wedstrijden
Het kan ook zeker heel duur zijn hoor! Ik werkte daarom ook al vanaf m'n 13e, moest alle extra's zeg maar (extra dekjes, rijbroeken enzo) zelf betalen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:28 schreef Loqi het volgende:
Ik mocht niet op paardrijden want dat was te duur en te ver weg..
Springenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ookdressuur. Ben alleen nooit verder gekomen dan de L, had veel verder kunnen komen met mijn laatste paard maar ja toen verpestte ik school dus. En jij?
Haha ja ergens vind ik springen ook wel meer bij jou passenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SpringenHeb trouwens wel 2 dressuur bekers maar ik ben redelijk ongeduldig
Ik werd altijd gebracht door mijn vader enzo en toen hij overleed ben ik gelijk gekapt
Nu wel spijt van, maar toen kon ik het niet meer.
Ja was toen 14 en niet zo goed met gevoelens en emoties, nog steeds niet trowuensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja ergens vind ik springen ook wel meer bij jou passen. Zou wel weer eens een goede bosrit willen maken
.
Begrijpelijke beslissing voor toen al snap ik wel dat je daar nu spijt van hebt.
Of buiten het seizoen gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:35 schreef Sharana_LV het volgende:
maar voor t strand moet je zo verrekte vroeg op
HAHAHAHAHAHA mental image.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
PAARDENMEISJES UNITED
Spees mag mee op een lama
je hebt wat gemistquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nog nooit op het strand gereden.
DATquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je hebt wat gemist
zo
freaking
hard
crossen
dat kan je in een bos niet
Eens moest ik iemands paard rijden voor haar, maar dat kutbeest had schuurplekken dus ik moest zonder zadel. Gaat die mongool er vandoor in de bak. Ze hebben me met 5 paarden klem moeten zetten want ja, zonder zadel klem je je benen. Dus gaat 'ie nog harderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je hebt wat gemist
zo
freaking
hard
crossen
dat kan je in een bos niet
Is leuk met een bril, da's pas matglas.quote:
ZONDER ZADEL RIJDENquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eens moest ik iemands paard rijden voor haar, maar dat kutbeest had schuurplekken dus ik moest zonder zadel. Gaat die mongool er vandoor in de bak. Ze hebben me met 5 paarden klem moeten zetten want ja, zonder zadel klem je je benen. Dus gaat 'ie nog harder.
Da's niet chill.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eens moest ik iemands paard rijden voor haar, maar dat kutbeest had schuurplekken dus ik moest zonder zadel. Gaat die mongool er vandoor in de bak. Ze hebben me met 5 paarden klem moeten zetten want ja, zonder zadel klem je je benen. Dus gaat 'ie nog harder.
Haha dat deed ik niet, heb wel een tijdje een verzorgpony gehad die knielde als ik ging opstappen, en die steigerde op commandoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZONDER ZADEL RIJDEN
ik deed ook altijd kunstjesin de bak tegen de muur op lopen en dan weer op paard springen enzo
Daar ben ik te horkerig voor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZONDER ZADEL RIJDEN
ik deed ook altijd kunstjesin de bak tegen de muur op lopen en dan weer op paard springen enzo
Het liefst de grote lomperds.quote:
Mijn vader (1.93) reed altijd op Commando van 1.94quote:
Gaaf.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn vader (1.93) reed altijd op Commando van 1.94.
Dat heb ik ook nog ooit gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik was vroeger bij de majoretten
Nu al zon tekort? Wel vervelend!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb er weer eentje op de bingokaart! Ik heb een vitamine D tekort
Yeah, internist mailde over m'n labresultaten en dat m'n vitamine D dus heel laag is, dus krijg druppels die ik 1x per maand moet nemen nuquote:
Niet zo overdrijven hequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
Jacqie, BGTes en Joysa zijn hier al 8 miljoen ajar niet meer geweest
Hij is nog iets veller in het echtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:03 schreef Diconnected het volgende:
Ik vind het wel een toffe kleur Mss!
Leuk met carnaval dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is nog iets veller in het echt. Behoorlijk barbie
Ik moest er ook om lachenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:07 schreef Dwyn het volgende:
Heeft schoonheidsglans nu serieus een artikel over handen wassen?
Lekker belerend inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik moest er ook om lachenVooral om de "misschien begrijpen mensen nu waarom het zo vaak moet" ondertoon
Ja inderdaad! Het mooiste vind ik dat dan nergens uit blijkt 'waarom', gewoon omdat zij het zegt.. tsjahquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Lekker belerend inderdaad.Ik beslis zelf wel of iets moet, kthnxbye.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Het mooiste vind ik dat dan nergens uit blijkt 'waarom', gewoon omdat zij het zegt.. tsjah![]()
En ik ging gillen, en heb direct weggeklikt, bij 'Minty'. Fluffy, puffy, random, minty, gymbag, flirty, pinky. Echt FUCK YOU! Je bent gewoon Hollandse MasjaGa normaal praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |