Posten!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik krijg trouwens rare prive berichten via youtube
WAAROM HEB JE NEPNAGELS?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:59 schreef PriemGirl het volgende:
@Schaar: Euh.. vergeten in drievoud aan je te melden?![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohja spees dr nepnagelsquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
over nepnagels gesproken, ik was laatst eens wat ouden topics aan het teruglezen...
[ afbeelding ]
Was dat niet Spees?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
over nepnagels gesproken, ik was laatst eens wat ouden topics aan het teruglezen...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]DafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
[..]fetissshhhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knoei
Omdatquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]een handen pervert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker fappen op jouw handen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Doe eens pic! Zijn ze acceptabel?quote:
Omnomnomquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een handen pervert!
Lekker fappen op jouw handen
Hebben jullie ook altijd tussenpauzes dat jullie geen nagels hebben?quote:Ik heb al van kleinsaf aan valse nagels, Het begon op mijn 14 doordat een tante van mij nagels zette, sindsdien heb ik altijd al nagels gehad, met af en toe natuurlijk een tussen pauze.
weet ik heul nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Net als dat ik laatst die gast had op facebook met die nagel fetish
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe eens pic! Zijn ze acceptabel?
Ik blijf ze eng vindenquote:
Da kanquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik blijf ze eng vinden![]()
Ik heb ook ooit nepnagels gehad... Toen vond ik ze ook eng
Maar ik respecteer jouw keuzequote:
dat is een special effect johquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is ook een goeden swatch
[ afbeelding ]
instagram zeker?quote:
Ik vind ze nu nog tof. Maar wellicht dat ik over een maand mezelf weer vervloek en ze helemaal beu ben en weer schreeuw dat ik NOOIT MEER GELNAGELS WILquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ik respecteer jouw keuze
Omdat je verder heul tof bent![]()
En omdat tetten
Of je denkt ZOMG IK WIL MEER en dan ga je er zo bijlopen:quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind ze nu nog tof. Maar wellicht dat ik over een maand mezelf weer vervloek en ze helemaal beu ben en weer schreeuw dat ik NOOIT MEER GELNAGELS WIL
Googelen op "scary fake nails"quote:
ZOMG IT'S HUMAN!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
AmyGrace februari 2010![]()
[ afbeelding ]
samequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
echt zo grappig hoe iedereen steeds beter is gaan lakken en verzorgen enzo
mijn nagels waren vroeger te lang :<
OMG she is human afterall!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
AmyGrace februari 2010![]()
[ afbeelding ]
Ik had vooral dat er 9 heul lang was en 1 een stompjequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
echt zo grappig hoe iedereen steeds beter is gaan lakken en verzorgen enzo
mijn nagels waren vroeger te lang :<
dat ziet er nog wel okay uit, ze zijn iig niet zo dik of debiel lang... maar nog steeds zijn nepnagels stomquote:
seriously! Dat vind ik er wel goed uit zien hoorquote:
dit ja!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, nu heb ik zin om mijn nagels te lakken
met citroen erin?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:33 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd het ruikt LEKKER hier.
staat een cheesecake in de oven, voor een avondje met maisjens morgen
lekker hoor, heel klein stukje dan, want mijn god wat is dat machtigquote:
Ja, ik hou het sowieso bij een klein stukje, anders wordt de weegschaal boosquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lekker hoor, heel klein stukje dan, want mijn god wat is dat machtig
Ik ga voor vanavond appelcake maken denk ik, lekker
ja dat ook ja, en je bent natuurlijk hartstikke goed bezig met afvallen, dus das zondequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, ik hou het sowieso bij een klein stukje, anders wordt de weegschaal boos![]()
Ja, al krijg ik het nu wel moeilijk af en toe, meer EAT ALL THE THINGS buien merk ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat ook ja, en je bent natuurlijk hartstikke goed bezig met afvallen, dus das zonde
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom pak je 'm dan eigenlijk?
Wel knap als je dat kan, bij mij wordt dat 1 grote faal, ik rook nooit meer
Denk aan al de troep die je je lijf niet in duwt, geen lichaamsvervuiling meerquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, al krijg ik het nu wel moeilijk af en toe, meer EAT ALL THE THINGS buien merk ik
Dan moet je denk ik geen cheesecake bakken. Of zeg ik nu iets geks?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, al krijg ik het nu wel moeilijk af en toe, meer EAT ALL THE THINGS buien merk ik
quote:
uiterst vermakelijk en anders ben ik me te veel bewust van het feit dat ik moet kotsen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ben je lekker aan het teruglezen mevrouwtje
Hij is niet voor mij maar voor het meidenavondje, dus wat ik er van ga eten is nihilquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik geen cheesecake bakken. Of zeg ik nu iets geks?
goed plan dan wel jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiterst vermakelijk en anders ben ik me te veel bewust van het feit dat ik moet kotsen.
een buikgriepje is nog geen permanent lidmaatschap he, da's meer een proefabonnementquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed plan dan wel ja
En niet ziek worden he, de kneuzenclub is al groot genoeg
das ist auch verboten in das SHJN SC jahwohl!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een buikgriepje is nog geen permanent lidmaatschap he, da's meer een proefabonnement
Ik dacht dat je juist iets kneuzigs moest hebben omdat je er anders niet bij hoortquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das ist auch verboten in das SHJN SC jahwohl!
Die was heul niet matig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg ik heb niets voor niets een matigen tutorial gemaakt
NEINZ DAS HABEN SIE VERKEERT BEGREIPEN!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist iets kneuzigs moest hebben omdat je er anders niet bij hoort![]()
Goeien matigen Duitsquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEINZ DAS HABEN SIE VERKEERT BEGREIPEN!
DA MUSS BALANZ IN SIND, SCHWITSCHEN DER GESUNDE KNEUZEN UND DAS UNGESUNDE KNEUZEN
Ik ben erg goed in slecht Duits lullenquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben erg goed in slecht Duits lullen
Goeie plek.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
bij mij zit er ook nagellak op de wc
moet nog ff eraf halen
ik heb geen idee wat het is maar het klinkt goed!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:55 schreef Mss het volgende:
Kip zou een goeden oberstormbahnfuhrer zijn!
wees blij dat je geen kinderen hebtquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zo "ik koop kleine zakjes met spekkies, want dan eet ik niet in 1 keer zo'n grote zak leeg![]()
Heb al drie zakjes op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Fail.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zo "ik koop kleine zakjes met spekkies, want dan eet ik niet in 1 keer zo'n grote zak leeg![]()
Heb al drie zakjes op
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wees blij dat je geen kinderen hebtJa jonge, dan had ik ze moeten delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een vrijheid om ze zelf te mogen eten
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
en dan eet je hont ze op!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja jonge, dan had ik ze moeten delen![]()
![]()
Wat een vrijheid om ze zelf te mogen eten
Vond het wel een slekte matigequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan eet je hont ze op!![]()
Maaruh, die troll in dat kindertopic viel nog wel mee toch?
Ja dat welquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wel een matig topic trouwens.
Rellen in OUDquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Zou een nog garpige topic zijn als hij in OUD geplaatst was
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Zou een nog garpige topic zijn als hij in OUD geplaatst was
Hate that feelingquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
zo hard aan de diarree zijn dat je aars aanvoelt als een open wond
Insmeren met sudocreme een optie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
zo hard aan de diarree zijn dat je aars aanvoelt als een open wond
ik heb geen babie, dus ik heb geen sudocreme!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Insmeren met sudocreme een optie?
Heelt het sneller van
Ik ook niet, maar wel altijd sudo in huis voor allerhande ellende. ook goed tegen scheerbultjes enzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb geen babie, dus ik heb geen sudocreme!
tegen jeugdpuistjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel altijd sudo in huis voor allerhande ellende. ook goed tegen scheerbultjes enzo
als je maar wel slappe thee e.d. blijft drinken met klein beetje suiker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
als ik niks eet en drink moet het op gegeven moment toch wel leeg zijn?
quote:Sorry I don’t know
-----------------------------------------------
What website would that be?
And it sounds German to me, not Dutch...
Best regards, Mirjam.
---------------------------------------------------------------
NGLS and Nagellack Jet Set
---------------------------------------------------------
Hello,
Thanks you for your reply.
I would like to order a few, so could you please pass me the distrbutor?
Best regards,
---------------------------------------------------------------------------------
Hi Mirjam
There is no problem, to order our nail polish.
If you want to buy just couple of them I can pass you the company name from The Netherlands which distributes our products.
If you want to order nail polish and sell them in your country, write me please how many you need, and what colors.
--------------------------------------------------------------------------
Hello,
I am quite impressed with your nailpolish, and would like t buy some.
But I live in the Netherlands, and I seem to be unable to use the online shop.
Do you ship to the Netherlands? Do you have any idea of what the costs would be?
Best regards, Mirjam.
water?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je maar wel slappe thee e.d. blijft drinken met klein beetje suiker.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef Mirjam het volgende:
zucht
mijn conversatie met iemand van Quiz cosmetics.. (lees van onder naar boven)'
[..]
failquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef Mirjam het volgende:
zucht
mijn conversatie met iemand van Quiz cosmetics.. (lees van onder naar boven)'
[..]
kan ook, maar spoelt vaak meteen door, dus dan blabt dan meteen uit je reet. Zeker als het koud water is.quote:
Je bent al aan het ontbinden zo te horen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
neus, bloedkut.
En bloedaars.
Ik ga dood
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
neus, bloedkut.
En bloedaars.
Ik ga dood
Dat krijg je als je boven de 30 bent!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
neus, bloedkut.
En bloedaars.
Ik ga dood
ik ga je uitlachen als over vijftien jaar je tieten er af vallen, als je niet uitkijktquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat krijg je als je boven de 30 bent!
Gewoon nieuwe zettenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga je uitlachen als over vijftien jaar je tieten er af vallen, als je niet uitkijkt
zo van *plop* *plop*quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga je uitlachen als over vijftien jaar je tieten er af vallen, als je niet uitkijkt
Boobs where are you going, boobs staaahhhhhppppquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat Sjaan haar bh uittrekt en dat der tetten ineens in de bh zitten.
jij bent dan ook nog geen 30quote:
anders diarree ik je LV tassen onderquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
okay sorry SQ ik zal stoppen
kusjekroel
lotgenotencontactquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Nog 2,5 maand... dan ben ik ook 30....
[ afbeelding ]
IK DEED TOCH AL WEER LIEFquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders diarree ik je LV tassen onder
Vergeet de mondrimpels niet!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
neus, bloedkut.
En bloedaars.
Ik ga dood
gaan we een zelfhulpgroep startenquote:
ERMAHGERD!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Nog 2,5 maand... dan ben ik ook 30....
[ afbeelding ]
ik rook niet en heb meer overgewicht, dus ik hoop dat die nog even uitblijven bij mijquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vergeet de mondrimpels niet!
Snel, NEEM KINDEREN!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
vijf dertigplussers in de databank: drie mama's, een oma en Skjoe.
en waar val ik straks onder qua categorie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
vijf dertigplussers in de databank: drie mama's, een oma en Skjoe.
feeksquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vergeet de mondrimpels niet!
Rammelaarsquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en waar val ik straks onder qua categorie?
oh ja, dat kan ook nog, whehehehehequote:
jij bent dan weer getrouwd, jij krijgt je eigen categoriequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en waar val ik straks onder qua categorie?
getrouwde rammelaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent dan weer getrouwd, jij krijgt je eigen categorie
In die categorie val jij binnenkort ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent dan weer getrouwd, jij krijgt je eigen categorie
dan ben ik al bijna 32quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In die categorie val jij binnenkort ook
ik stem op kip.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:44 schreef Mss het volgende:
Dat we geld gaan inzetten wie de eerstvolgende zwangere is
Neem snel een jongen, een meisje en een golden retrieverlabradoodle!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat ben ik heerlijk standaard en burgerlijk als ik het zo zie
hehehehe, nee hoor, van de week nog aan de klats geweest helaaschquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
zul je zien dat kip stiekem al twee maanden zwanger is (ze is ook verdacht moe de laatste tijd) en dat ze me toch nog pwnt
huisdierenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neem snel een jongen, een meisje en een golden retrieverlabradoodle!
Ik stem op Trix!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:44 schreef Mss het volgende:
WAAROM STA JE NIET IN DE DATABANKquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik word over 5 maanden 30
Wil je er nou bijhoren of niet?quote:
En wanneer ga jij aan de koters?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik word over 5 maanden 30
ik neem wel een namaak hont ofzo. En ik heb al huisstofmijtenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wil je er nou bijhoren of niet?
Een hamsterquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik neem wel een namaak hont ofzo. En ik heb al huisstofmijten
Er worden weer furby's verkochtquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik neem wel een namaak hont ofzo. En ik heb al huisstofmijten
Daarom heeft ze ook al die bultjes nu!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat Spees de eerstvolgende zwangere is
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
als je aan de schijt bent moet je een volkoren boterham met pindakaas etendat geeft je darmen wat te doen
En dan komt alles er aan de voorkant uit in plaats van aan de achterkant?quote:
Weet ik nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WAAROM STA JE NIET IN DE DATABANK
die was ook 31?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ is straks een "oudere bruid"
![]()
![]()
![]()
sorry, maar da's zo grappig. Werd tegen een bruidje gezegd in een winkel toen ik een keer mee was met iemand met de trouwjurk kijken![]()
En die was heeeeel verontwaardigd
Dafuqquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
![]()
sorry, maar da's zo grappig. Werd tegen een bruidje gezegd in een winkel toen ik een keer mee was met iemand met de trouwjurk kijken![]()
Nein!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
En dan komt alles er aan de voorkant uit in plaats van aan de achterkant?![]()
hebben die dan ook last van een bozen maag?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nein!
Ik voer mijn aandeschijtkinderen altijd lauwe cola en brood pindakaas, en dat helpt echt wel
Rijstebrei met veul kaneel kan ook, maar dat moet je lekker vinden
En lauwe cola hoef je niet lekker te vinden?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nein!
Ik voer mijn aandeschijtkinderen altijd lauwe cola en brood pindakaas, en dat helpt echt wel
denk 40 ofzo. Ze was met haar "vriendinnetjes" en het was ook een sneu mens, maar echt, dat HOOFD van haarquote:
Ik hoor vaker van mensen dat ze rijstebrij vies vinden dan lauwe cola, eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En lauwe cola hoef je niet lekker te vinden?![]()
Sorry, ik snap wat je bedoeld, maar ik moest lolleren
Ermahgerd, ik zie SQ nu voor me in zo'n trouwjurk die 50+ers aanhebben als ze voor de 6e keer gaan trouwenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
![]()
dus wat je eigenlijk zegt is dat ik er uit zie als 40??quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
denk 40 ofzo. Ze was met haar "vriendinnetjes" en het was ook een sneu mens, maar echt, dat HOOFD van haar![]()
En ik vond het ook niet bepaald tactisch van de verkoopsterDie vond ook dat ze niet alle jurken aan kon omdat ze dus een oudere bruid was
Hoe ben je op die redenatie gekomen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus wat je eigenlijk zegt is dat ik er uit zie als 40??(((((((((((((((
minstens!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus wat je eigenlijk zegt is dat ik er uit zie als 40??(((((((((((((((
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
DOE EENS CRUCIALE GEGEVENS DANquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SCHAAAAAAR
Ik moet nog in de databank!!!!
ze vergeleek mij met dezen verhaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe ben je op die redenatie gekomen?
Lauw alsin echt opgewarmd tot lauw, of gewoon op kamertemperatuur?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nein!
als in cupmaat, geboortedatum, garpig feit en blogadresquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DOE EENS CRUCIALE GEGEVENS DAN
O ja, dan vindt ze dat je eruit ziet als 40quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze vergeleek mij met dezen verhaal
En autistenscore!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als in cupmaat, geboortedatum, garpig feit en blogadres
zo'n "pittig" pakje met een pittig kapsel, verrookt verrimpeld hoofd/decolletee, net even te hoge hakken en 2 tattoos waarvan 1 de doorgestreepte naam van een vorige lover is. En een ketting met een foto eraan van de vorige hontquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, ik zie SQ nu voor me in zo'n trouwjurk die 50+ers aanhebben als ze voor de 6e keer gaan trouwen.
Kamertemperatuur. Als het maar niet koelkastkoud isquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lauw alsin echt opgewarmd tot lauw, of gewoon op kamertemperatuur?
Dat eerste lijkt me namelijk echt goor, dat tweede is nog prima te doen
Heul nietus!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ja, dan vindt ze dat je eruit ziet als 40
Dag 7, maand 3, jaar 1983quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DOE EENS CRUCIALE GEGEVENS DAN
met brood met pindakaas, als ik de schijterij heb,. huuuuuuuh moet er niet aan denkenquote:
ZO KAN IK TOCH NIET WERKEN!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dag 7, maand 3, jaar 1983
Leeftijd 29
Cupmaat 75D
Maar weet ff geen garpige feiten
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo'n "pittig" pakje met een pittig kapsel, verrookt verrimpeld hoofd/decolletee, net even te hoge hakken en 2 tattoos waarvan 1 de doorgestreepte naam van een vorige lover is. En een ketting met een foto eraan van de vorige hont
Dat ja!quote:
je hebt geen smaak toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leeftijd 29
Cupmaat 75D
IKKE!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:44 schreef Mss het volgende:
iets met bussen misschien?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leeftijd 29
Cupmaat 75D
Ooowwww das goed te doen tochquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kamertemperatuur. Als het maar niet koelkastkoud is
Oh ja ik had geen smaakquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt geen smaak toch?
En je bent onze hoogste opgeleide SHJN nerdje
Zoiets?quote:
Ik had de leeftijd er speciaal voor jou al bijgezet omdat jij niet kan rekenenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoiets?
(ik hoop dat ik de leeftijd goed heb![]()
![]()
)
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leeftijd 29
Cupmaat 75D
Niet helemaal gelezen, maar WTFquote:Why Marry a Whore?
By Blackest Bart
Greetings again eh? Me hopes you enjoyed last weeks missive. Tis was great fun sharing how Aha Wendigo’s name came about, and I still piss myself laughing about the memory. But enough of Aha Wendigo, at least for now. A bigger character you will never meet, but it is possible to talk too much about the real thing if you know what I mean. This week I explain to all the Stickman readers why regular guys such as yourself (me and Aha are NOT regular guys, hahahaha) marry whores.
Whore too rough a word for you? Get over it! If a woman s displays her naked body to accessorize a chrome pole, and then sets a price for sex acts, then she is a whore. W H O R E ! ! ! W H O R E ! ! ! W H O R E ! ! ! If it makes you feel better to call her a prostitute then be my guest. If it makes the experience seem more sophisticated or cosmopolitan to say she is a sex worker then good on you, possibly your CV says you are a Sanitation Engineer eh? Ok, now that we have decided to call a spade a spade, let us get on with the mysterious WHY’.
How many otherwise intelligent and successful men I have come in to contact with here in the Land of Smiles who have a young Thai girl 30+ years their junior hanging off their arm dressed in spaghetti tops with tats on display, shorts with her ass on display, and wearing heels for her walk around town? The answer is many. It is obvious to everyone with eyes that these men are in the company of a whore and I would never say this is wrong. Whore’s are a lot of fun, more fun than say a barrel of monkey’s if you know what I mean eh? Every man should have at least 2-3 regular whores to meet his needs as far as I am concerned. It would make for happier marriages, less frustration on everyone’s part, and probably the men would be healthier getting all that exercise.. hahahaha..
The problem is when a man MARRY’S the whore! When this happens I want to slap the guys fat sweaty face, and grab him by the ears and shake his head back and forth with great vigor and listen for that little ball they have inside of spray paint cans to break loose and start rattling around, because then it is time to ask him “why did you marry a whore?” Ka chink, ka chink, rattle rattle, rattle, ka chink, ka chink (listen, that’s the sound of the paint ball in the can), TELL ME, WHY DID YOU MARRY A WHORE???
Does this sound harsh to you guys? Maybe it is. But you must agree it would be helpful to know the answer eh? If men knew the answer to this question then maybe they would not make the same mistake eh? I think I know the answer, but then I am one sharp guy which is why I am me and you are you. Let me ask you this question, you can answer it inside your head because really, it is a rhetorical question. Why would a man marry a Thai whore, but never consider a whore from his own country?
I have heard men answer this question before. They say, whore’s in their country look like whores, dress like whores, behave like whores, and everyone would know they married a whore. Whore’s would lie to them, use them for money, cheat on them, and most whores are low class from a very low lifestyle. Who would want that mess of a situation right?
But then, there is the guy with the 30+ younger Thai whore on his arm, tats on display, ass on display, in heels, taking them shopping, arms full of bags from shopping centers, baht gold chains around their necks, mobile phones full of their old customers numbers, and most of these girls come right off the farm or very low rural living lifestyle. Everyone knows right? I know, you know, the shoe shine boy in front of the Landmark knows, everyone knows. And we are supposed to believe there is a difference? HAHAHAHHA! Must be some other reason.
So you grab the guys ears and shake with extreme vigor until that paint ball is really rocking around in there and you yell in his ear “TELL ME, WHY DID YOU MARRY A WHORE, REALLY???” His eyes ready to glaze over at this point and thinking you might be a US government GTMO travel agent about to render his ass to Club Paradise, he blurts out “I’ll tell you, I’ll tell you, but pleaseeee.. pleaseeee… stop rattling my paint ball… “
By now, looking on in disgust, you watch him as he tells you the real truth. “Whore’s in my own country are disgusting to look at, they are old, they are fat, they are huge, they know the divorce laws, and to be very honest I can not afford a quality looking whore in my own country, can not you tell I am a loser and that is why I am here in the first place?” Ok, we are on to something here. There really is a difference in the way a whore from Canada looks compared to a whore from Thailand, at least if you compare them Canadian dollar to Thai baht, same same.
And I do agree, most men who marry whores are losers, and probably can not afford quality whores which I have been told can run from $500 Canadian every two hours. Thai whores are a bargain!!! I can believe that. How about you guys? The reason a guy wants a whore in the first place is because he wants to bonk her brains out, maybe every day! I don’t know about you guys, but I would much rather bonk the brains out of a good lookin Thai whore than some scaggy Canadian hooker, and because most guys must be careful with their finances, you can for sure get “more whore” for your money in Thailand than in Canada and I am assuming most western country’s.
“More Whore for Your Money” There is probably a decent country and western song in that title. I think it is true. The average guy who finds hisself single in his later years is probably paying some serious VAGINAMONY in addition to having lost HALF of everything. The only good news is hopefully the courts made the guys ex wife return the poor sods balls in return for the VAGINAMONY. Now that the guy has a pair, and providing he has not forgotten what to do with them (this is why you guys are reading Stickmanbangkok.com eh? Hahahahah), he will naturally be looking for the best bargain in pussy.
Now, as a businessman I want to tell these guys the best pussy bargain is always to RENT, DO NOT BUY. You heard that right, once you reach a certain age it is much smarter for a man to rent pussy than it is to buy pussy. I could probably get one of the three lawyers I own to draw you up a graph giving you a visual aid about why it is better to rent pussy than to buy pussy, but not being engineers you guys probably can not read a graph eh? Just trust me on this one eh? When it comes to pussy, RENT, DO NOT BUY!!!
Of course, you guys will think you know better than me. What does a young 30ish guy with tons of money really know about how some old retired fart without a pot to piss in afteralls? Ok, fair enough. But let us continue with this train of logic (hahahha, I crack myself up) Here is an old guy, fat and out of shape, sweating his fat ass off in Bangkok I’m sure, who needs to send VAGINAMONY checks to his ex every month, who just lost everything, and the judge ordered his ex to return his balls and he is feeling their weight for the first time as they dangle where no balls have dangled in many years.
This new REINVENTED MAN wants PUSSY! He is thinking pussy, smelling pussy, and wants pussy very bad. He probably can not remember what to do with it once he has it, but I digressing. He stops by the doctor on his way to Thailand and you would think this would be to get his blood pressure, cholesterol, and weight checked eh? NOPE! Reinvented Man does not care about such things, all Reinvented Man wants is a big bottle of the most powerful blue pills money can buy! With blue pills in his hand, the smell of pussy filling his nostrals, and his returned balls swaying dangerously down below he boards a plane for Thailand after figuring out losers can not afford decent looking whores in his own country.
Reinvented Man sways his way through immigration, customs, and in to the taxi queue (the loser can not afford a Camry Limo, hahaha) and pulling out a print out of Thai Thoughts and Anecdotes Part XX (does it really matter, they are all works of genius eh?) by Dana describing NEP and the Mothership he is soon making an easy 160kph down the Expressway in the back of a Toyota Corolla Taxi that had seen better days in the early 80’s. The taxi driver said they did not need a meter and Reinvented Man agrees! “Meter? We donna need no Fucking meter!” and felt proud of himself for negotiating a very cheap 2000 baht fare using his Lonely Planet Guide and Phrase book and his only four words of Thai. Nope, no way Reinvented Man will let this uneducated Thai loser of a man take advantage of him, imagine, trying to charge him the full metered fare!
Now dropped off at the Mothership and all checked in, Reinvented Man still clutching Thai Thoughts and Anecdotes Part XX heads across the soi to hunt some pussy! Once through the curtain of the first bar he accidently finds all he can do is stare, this is the first non-ancient pussy he has seen LIVE in 30-40 years. Eyes glaze over, pulse quickens, blood pressure through the roof, and so starts the vacation of a lifetime as Reinvented Man completes multiple check flights on his newly reattached testicles. She might have stretch marks, she might have hideous c-section scars, and she might have saggy titties, but THE LORD KNOWS THERE IS NO ROLL OF FAT TO MOVE ASIDE TO SEE HER PUSSY!!! This is the best pussy Reinvented Man has seen in half a century, since stationed in the Marshal Islands during WWII where he fondly remembers island girls in grass skirts, forgetting he only saw those on recruiting posters and not in real life. But none of that matters now, REAL PUSSY is within reach and Reinvented Man has seen the light. Reinvented Man is broken no more! Testicles intact, blue pills ingested, hotel room booked, prime pussy dead ahead full steam a head! Nothing can stop him now.
And nothing does stop him. Over the course of this trip and several others Reinvented Man plows his way through a gaggle of whores and even learns he can bargain the taxi driver down to only 750 baht! The man is sharp and at the top of his game. Pan at the Motherships reception desk even remembers his name, and for some reason this makes him feel special, manly even. This trip is different though. Reinvented Man noticed he had to try four credit cards to get his last plane ticket paid for, Reinvented Man has went through all his savings and most of his credit conquering pussy over these last few wonderful trips. But Reinvented Man has a plan. He’s smarter than the average punter, and more handsome too!
His plan will work, it must work, or its back to the Elk Lodge’s weekly dances with western ladies more shriveled than the Dole prunes he must eat to be regular. He shudders at the thought of moving roll after roll of fat away from the old western ladies pussy, as she grabs his ears and pulls his head into her many folds, the only moisture/lubrication coming from sweat and nothing else. The old lady is really getting into it now, yelling “more handsome man Somoa (tell me you didn’t Aha Wendigo, tell me you didn’t?)” and looking up he sees her false teeth slip out unnoticed only to get snagged on her flattened and saggy titties. Reinvented Man is desperate, his plan must work!
Reinvented Man sold the last items of value and carefully assembled just enough money. He’d read every single StickmanBangkok.com submission, scoured the internet for more information, and talked with Lounge Lizard Larry at the Mothership. He had even checked on to the immigration website for his country and printed out the forms he would need. This night as he heads across Soi 4 to NEP he has a mission: Shop for ANY Thai whore who will accept his proposal of marriage.
Surprisingly it took him days, but finally in the back of Soi Zero he found a well used Thai whore 30 years his junior and to his eyes she is beautiful. She agreed to marry him, but only after a necessary sinsot which she told him is Thai custom for her forth marriage, after he bought her old mother a new Honda Dream, he paid for a fish farm pond and business startup for her two drunk brothers, and agreed that her three Thai sons who she had when she was five could be brought over as children when he did the visa paperwork. He felt he made a great bargain but he couldn’t think about any of that, all he could think about was his dream was about to become true, a dream of a lifetime, a marriage to beat all others marriages, someone he could take to his 50th high school reunion next month and show off to all the other losers. He was marrying a Thai Whore and life couldn’t be better eh?
Kutquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had de leeftijd er speciaal voor jou al bijgezet omdat jij niet kan rekenen
[..]
Aangevuld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
taart heeft een rolstoel en woont in een bouwkeet
p-a is een zangeres en heeft een neukertje met een micropenis gehad
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut.
[..]
Aangevuld.
En het feit van Debs geheel ongevraagd ook aangevuld
wie gaat er nou strijken manquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
3 kwartier later ik heb 3 broeken, 3 shirts, 1 vest en 1 trui gestreken. Staat er nog een halve wasmand vol
Ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wie gaat er nou strijken man![]()
Waste of time
Maar in die 3 kwartier heb je nog wel wat anders gedaan toch? Hoop ik?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
3 kwartier later ik heb 3 broeken, 3 shirts, 1 vest en 1 trui gestreken. Staat er nog een halve wasmand vol
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Is spees nog steeds geen 20?Koetchiekoe!
ja anders zit brum er toch niet uit op zn stage, het zijn voor 90% zijn klerenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wie gaat er nou strijken man![]()
Waste of time
Ik zat net al te kijken, maar het valt mee... Jacqie... BGT.. De rest post nog wel aardig toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:02 schreef Mss het volgende:
Wellicht kunnen er meteen een aantal namen uit de sheet? Volgens mij zitten er wat namen tussen van mensen die niet meer posten.
Jacques en Aardbei bedoel je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:02 schreef Mss het volgende:
Wellicht kunnen er meteen een aantal namen uit de sheet? Volgens mij zitten er wat namen tussen van mensen die niet meer posten.
Neequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar in die 3 kwartier heb je nog wel wat anders gedaan toch? Hoop ik?
Dan gaat hij toch zelf strijken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja anders zit brum er toch niet uit op zn stage, het zijn voor 90% zijn kleren
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Is spees nog steeds geen 20?Koetchiekoe!
ik strijk alleen linnen broeken en die koop ik dus niet meer voor de zomer, omdat ik het zo haat om te strijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik
Ik heb zaterdag in 3 sessies gestreken, de laatste sessie van 9 tot 10 's avonds
Ik geloof idd dat dat ze zijn ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zat net al te kijken, maar het valt mee... Jacqie... BGT.. De rest post nog wel aardig toch?
Aardbei komt nog wel eens langs toch?quote:
dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch zelf strijken?
Man, ik vind opvouwen al te veel moeite
zijn jullie al getrouwd?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja anders zit brum er toch niet uit op zn stage, het zijn voor 90% zijn kleren
quote:
linkje naar de site? dan doe ik hem opnieuwquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
En als we BGT uit de autistenscore halen staat Spees bovenaan en daar kan ik niet mee leven
Waarom sta jij niet bovenaan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
En als we BGT uit de autistenscore halen staat Spees bovenaan en daar kan ik niet mee leven
Opvouwen heb zo mogelijk nog een grotere hekel aan dan aan strijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch zelf strijken?
Man, ik vind opvouwen al te veel moeite
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zijn jullie al getrouwd?![]()
Hij werkt op een lab neem ik aan, met die petrischaaltjes? Dan heeft hij vast een labjas aan en zit hij tussen de nerds, dus dan boeit een ongestreken trui/broek echt niet
Omdat ik een slekte matigen autist benquote:
Ja?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
omdat Schaar toch nog licht sociale ondertonen heeft
niks tegen nerds hequote:
je kan ze beter jong indoctrineren juistquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niks tegen nerds he
Maar dan hoeft zijn vriendin zijn kleding niet te strijken man, en Spees is nog niet eens 20
ik kan me om een of andere reden nooit zo goed verplaatsen in die rol, die van de geïndoctrineerdequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ze beter jong indoctrineren juist
Verwarrend...quote:
O hai, dat is mijn google-accountquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef Loqi het volgende:
wie is die wintervlinder die in de database zit te lurken?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O hai, dat is mijn google-account
neuh, vooral een google account die ik 100 jaar geleden heb gemaakt en altijd te lam geweest om een nieuwe aan te makenquote:
Neequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
48. Ik ben een goede diplomaat.
wat moet ik hierop antwoorden
quote:
Nu is het volledig naar waarheid ingevuldquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Klein verschilletje met vorige keer![]()
En vorige keer was jij heel boos op Skjoe omdat die jouw score niet geloofdequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu is het volledig naar waarheid ingevuld
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En vorige keer was jij heel boos op Skjoe omdat die jouw score niet geloofde![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |