Die vragen altijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vond de tina stom
zeikwijven erin
De break out, want tetten!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:49 schreef bleiblei het volgende:
Wij hadden de bobo, taptoe, yes, tina, penny, break out en kijk. Mag sq via pm raaien wie welk abo had
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
dat was zo chanantquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hitkrant en breakout, naakte mensen
quote:De Break Out! was in de jaren negentig een tijdschrift dat vooral gekocht werd vanwege de goede interviews. En voor de rubriek Liefde en Seks waarin stelletjes naakt gingen om over hun seksleven te praten. U snapt het al: de verhalen over pijpen en meer van die dingen werden verslonden. Nu blijkt dat alles een hoax.
De stelletjes die er in stonden blijken dus helemaal geen Nederlandse stelletjes. Sterker, het waren armlastige Polen en Roemenen die een centje bij verdienden door naakt te gaan. Het blad heeft zelfs Poolse grenshoeren gebruikt om het één en ander wat op te leuken.
Op Viceland vertelt voormalig hoofdredacteur Leo van Rooijen -tegenwoordig ZijOnline en Privé- dat de verhalen vervolgens werden verzonnen. Waarmee de illusie van een hele generatie aan flarden is geschoten.
Ojaaaaah,echt herkenbaar en al!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hitkrant en breakout, naakte mensen
Hoe gaat het met #3?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:05 schreef milka82 het volgende:
Mijn dochter heeft nu een abo op de Tina......
ja, dat hoort als je tiener bentquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:05 schreef milka82 het volgende:
Mijn dochter heeft nu een abo op de Tina......
Zo lang al! Ik dacht dat je pas 3 maanden wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:08 schreef milka82 het volgende:
[..]
Druk aan het koprollen en schoppen,morgen 17 weken zwangert.
Hou op zeg,ik verbaas me echt over die meiden,dochterlief ligt o acht uur in der nest maar als ik dan haar vriendinnetjes hoor: GTST kijken,Dokter Tinus en dan op bed. Echt wtf? En dan ben ik nog de jongste *en koelstequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat hoort als je tiener bent
Nope,ben wel retenieuwsgierig.... Over een paar weken hoop ik het te weten en kan ik los gaan met shoppen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Zo lang al! Ik dacht dat je pas 3 maanden was. Weet je al wat het gaat worden?
Of juist niet, want je hebt alles al!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nope,ben wel retenieuwsgierig.... Over een paar weken hoop ik het te weten en kan ik los gaan met shoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |