__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Heel erg handing, maar ik mis nog de pricefix methodequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Zo even wat info toegevoegd aan de OP
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:03 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
Heel erg handing, maar ik mis nog de pricefix methode
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:03 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
Pricefix methode is geen hogere wiskunde of een of ander trucje, maar vooral het goed kennen van de markt, een gewilde en zeldzame speler volledig opkopen, en de verkoopprijs substantieel verhogen naar een bepaald niveau.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:03 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
En dat voor een brabanderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pricefix methode is geen hogere wiskunde of een of ander trucje, maar vooral het goed kennen van de markt, een gewilde en zeldzame speler volledig opkopen, en de verkoopprijs substantieel verhogen naar een bepaald niveau.
Edit: zo, dat heb ik eigenlijk best wel snel uitgelegd in een mooie volzin
Gardnerquote:
Waarom? Zo goed kan die niet koppen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:17 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Je moet Guidettialleen gebruiken met vleugelspelers
Jij bent gewoon slecht. Mensen die Guidetti slecht vindenquote:
Sterk aanspeelpunt, ik heb hem tussen Sana en Nsue in staan en hij heeft de meeste assists van heel m'n teamquote:
Puur rationalismequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom zit iedereen hier als gekken pakjes te openen?![]()
Als je het niet kunt laten, doe het dan in een happy hour!
Dat is net zoiets als nu sex willen hebben maar wachten tot je vriendin zin heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Terwijl ik Sana dan weer tegen vind vallen. Ik vind Lukoki op de andere vleugel 3x lekkerder spelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:20 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Sterk aanspeelpunt, ik heb hem tussen Sana en Nsue in staan en hij heeft de meeste assists van heel m'n teamSana daardoor topscorer.
Vidic, Remy en Villa uit 10 packsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:20 schreef Ajacied7 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als nu sex willen hebben maar wachten tot je vriendin zin heeft.
Okequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij bent gewoon slecht. Mensen die Guidetti slecht vinden
Nice! Wel geluk, dan haal je het aankoopbedrag er vast weer uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vidic, Remy en Villa uit 10 packs
Ja is goed, ik zet er 500 voor 500 coins op en dan koop jij ze ok?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef Baje het volgende:
Doet er iemand mee met pricefixen van de voetballen?
Sana + close dribbling =quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Terwijl ik Sana dan weer tegen vind vallen. Ik vind Lukoki op de andere vleugel 3x lekkerder spelen.
Koop alle rode, blauwe, zwarte en andere onzinnig gekleurde ballen maar op en discard ze.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef Baje het volgende:
Doet er iemand mee met pricefixen van de voetballen?
Vidic 140, Villa 28, Remy 28quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nice! Wel geluk, dan haal je het aankoopbedrag er vast weer uit
....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koop alle rode, blauwe, zwarte en andere onzinnig gekleurde ballen maar op en discard ze.
Dat ben ik dan weer wel met je eensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:24 schreef TheFastOne het volgende:
Ik heb trouwens echt een grafhekel aan mensen met een zwarte bal die in een stadion met veel schaduw spelen
Al die gekleurde ballen zijn verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:24 schreef TheFastOne het volgende:
Ik heb trouwens echt een grafhekel aan mensen met een zwarte bal die in een stadion met veel schaduw spelen
Mijn grootste FIFA-ergernis is verholpen: bij H2H moest je steeds weer die opstelling aanpassen naar je voorkeuren...nu laadt-ie hem automatisch zoals je hem opgeslagen hebtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al die gekleurde ballen zijn verschrikkelijk.
En stadions met veel schaduw ook.
Mijn grootste FIFA ergernis, al jaren.
Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk dat jij zoveel geluk hebt! Afspraakje met Rik gemaakt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef knux het volgende:
Ik zag iedereen pakjes openen, dus deed ik er ook maar even twee. Lavezzi 4-3-3 en Arteta 4-4-1-1.
Maar na elk squad update ben je je custom formatie kwijt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn grootste FIFA-ergernis is verholpen: bij H2H moest je steeds weer die opstelling aanpassen naar je voorkeuren...nu laadt-ie hem automatisch zoals je hem opgeslagen hebt
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn grootste FIFA-ergernis is verholpen: bij H2H moest je steeds weer die opstelling aanpassen naar je voorkeuren...nu laadt-ie hem automatisch zoals je hem opgeslagen hebt
Dat wist ik dus nog nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar na elk squad update ben je je custom formatie kwijt...
Rik is mijn homie. Vanaf nu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk dat jij zoveel geluk hebt! Afspraakje met Rik gemaakt?
In de FCC catalogus uitbreiding kopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:29 schreef 5M1L3 het volgende:
Weet iemand, hoe ik meer dan max consumables kan opslaan?
Extra account bij aanmaken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:29 schreef 5M1L3 het volgende:
Weet iemand, hoe ik meer dan max consumables kan opslaan?
Ik heb echt hele fijne keepers: Neto, Padt en Proto.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef knux het volgende:
Grootste FIFA ergernis is de scheidsrechter die in de weg van een lopende speler staat of de bal blokkeert
Oh en sinds dit jaar keepers in FUT.
iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar na elk squad update ben je je custom formatie kwijt...
Padtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb echt hele fijne keepers: Neto, Padt en Proto.
thnx:Dquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:29 schreef Covati het volgende:
[..]
In de FCC catalogus uitbreiding kopen
Nu heb ik hem zelf dus binnenkort gaan we weer potjes spelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Padtmaar dat wist je al, want hij hield alles er uit tegen jou.
Jij hackt gewoon de packs, het is gewoon niet mogelijk dat iemand met elk pack (op 1 na) winst maakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef knux het volgende:
Ik zag iedereen pakjes openen, dus deed ik er ook maar even twee. Lavezzi 4-3-3 en Arteta 4-4-1-1.
Gek genoeg plaatst hij nooit puushjes van zijn packs.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hackt gewoon de packs, het is gewoon niet mogelijk dat iemand met elk pack (op 1 na) winst maakt.
Puush gaat niet vanaf mijn werk. Heb in het verleden genoeg pack openings gepuushed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gek genoeg plaatst hij nooit puushjes van zijn packs.
Printscreen-knop ook kapt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:33 schreef knux het volgende:
[..]
Puush gaat niet vanaf mijn werk. Heb in het verleden genoeg pack openings gepuushed.
Ik heb letterlijk nog nooit ervaren dat ik me ergerde aan de kleur van de bal, is dit omdat je het niet goed zichtbaar vindt? Is wit dan de beste?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al die gekleurde ballen zijn verschrikkelijk.
En stadions met veel schaduw ook.
Mijn grootste FIFA ergernis, al jaren.
imageshackquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:35 schreef knux het volgende:
Speciaal voor jullie dan:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/832/lavezziy.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Dan brengt je werk dus gewoon geluk, net als dat ik vorig jaar tijdens stage 2 silver IFs in 2 dagen had en ook een keer een El Shaaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:33 schreef knux het volgende:
[..]
Puush gaat niet vanaf mijn werk. Heb in het verleden genoeg pack openings gepuushed.
Een blauwe bal kan ik letterlijk gewoon echt helemaal niet zien. Ligt misschien aan mijn ogen of mijn TV, maar ik zie ze niet, dan moet ik aan de hand van hoe de spelers lopen maar gokken waar de bal isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nog nooit ervaren dat ik me ergerde aan de kleur van de bal, is dit omdat je het niet goed zichtbaar vindt? Is wit dan de beste?
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:36 schreef n0ir het volgende:
[..]
imageshackdoe eens opnieuw uploaden op imgur
daar doen we de ps3 wel voor aanquote:
beetje overdreven maar ik heb er ook last van. Blauw, roze, zwart..allemaal kut.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een blauwe bal kan ik letterlijk gewoon echt helemaal niet zien. Ligt misschien aan mijn ogen of mijn TV, maar ik zie ze niet, dan moet ik aan de hand van hoe de spelers lopen maar gokken waar de bal is.
zelfde. gelukkig kom ik het bijna nooit tegen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
beetje overdreven maar ik heb er ook last van. Blauw, roze, zwart..allemaal kut.
Even bellen met Rik van EA.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:43 schreef UltimateTeam het volgende:
Is er een oplossing om die gekochte spelers bug op te lossen heb nu zo 2 spelers gekocht die ik nu niet kan gebruiken???
Jij hebt de pech dat je altijd uit speelt, ik speel bijna altijd thuis dus heb geen last van die ballen etc.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
beetje overdreven maar ik heb er ook last van. Blauw, roze, zwart..allemaal kut.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een blauwe bal kan ik letterlijk gewoon echt helemaal niet zien. Ligt misschien aan mijn ogen of mijn TV, maar ik zie ze niet, dan moet ik aan de hand van hoe de spelers lopen maar gokken waar de bal is.
Niet flauw bedoeld maar kan je op deze plaatjes de getallen zien?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je dat niet kan zien ben je echt ene mongool jonguhquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:44 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Niet flauw bedoeld maar kan je op deze plaatjes de getallen zien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had in FUT11 nog een gold IF die je voor 800c oppikken, die heb ik overigens nogquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Toen hij nog in NL speelde vond ik hem een baas
Ja, maar in een bewegend beeld terwijl ik ook op andere details moet letten is het anders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:44 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blinde kokoquote:
Het lijkt ook wel op een 7 maar ik schrijf de 7 met een streepje dus dan kwam het vraagteken dichter in de buurt.quote:
8% van de mensen in NL is kleurenblind en kan dat nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je dat niet kan zien ben je echt ene mongool jonguh
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:47 schreef UltimateTeam het volgende:
Maar nog geen oplossing voor die bug? dus ik kan me Rooney nu dus niet gebruiken? balen
kan je ook niet serieus kleurenblind zijn dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:47 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben serieus kleurenblind, kutpost Noir
hij zegt dat hij het niet flauw bedoeltquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:47 schreef el-blanchito het volgende:
Balen dat je er op zo'n manier achter moet komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:47 schreef el-blanchito het volgende:
Het was ook een overduidelijke troll van mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
8% van de mensen in NL is kleurenblind en kan dat niet
Is niet goed jongen blauwe ballen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:49 schreef n0ir het volgende:
Blijkbaar heb ik meer kans om te winnen met een rode en een blauwe
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
kan je ook niet serieus kleurenblind zijn dan?
Hoe gaat het eigenlijk met je meisje?
Oh, maar ik wist het al lang hoor. Ik had ooit eens eerder een test gehadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Balen dat je er op zo'n manier achter moet komen
Daarom fap ik me ook altijd even voordat ik naar buiten ga.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is niet goed jongen blauwe ballen.
Zeer verstandig knul.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom fap ik me ook altijd even voordat ik naar buiten ga.
PS3? Nee nu zie ik het!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:53 schreef n0ir het volgende:
Iemand één van deze linksbuitens kopen (xbox)? Ik ga ze er voor iets te weinig opgooien maar als een fokker er toevallig nog eentje nodig heeft...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Ik heb Kandji nodig in die formatiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:53 schreef n0ir het volgende:
Iemand één van deze linksbuitens kopen (xbox)? Ik ga ze er voor iets te weinig opgooien maar als een fokker er toevallig nog eentje nodig heeft...
Mijn Kandji kostte 400c, als je hem voor minder weg doet...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:53 schreef n0ir het volgende:
quote:
Geluk kopen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IEDEREEN HEEFT GELUK BEHALVE IK EN DAT IS NIET EERLIJK
Heb jij een eigen utjoep kanaal en doe je daar packopenings op?quote:
Nee dat is het kanaal van Rijst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb jij een eigen utjoep kanaal en doe je daar packopenings op?
Moet je maar niet stoer doen op Fok jonge! Bewijs maar eens dat je ze hebt, geen puush gezien!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wtf, Vidic en Villa zijn weg van m'n TP?
Wat Messi nu is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:57 schreef KC.PSV het volgende:
Stel dat er vroeger FUT was en je kreeg een kaartje met deze naam in je pakje
[ afbeelding ]
Wat zou zijn rating en waarde geweest zijn?
Heb ze al. Pc staat uit, ff aanzettenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je maar niet stoer doen op Fok jonge! Bewijs maar eens dat je ze hebt, geen puush gezien!
Mijn trade pile is ook ineens leegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wtf, Vidic en Villa zijn weg van m'n TP?
Vandermar had liever Pelle gehad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:57 schreef KC.PSV het volgende:
[ afbeelding ]
72 ofzo, Martins Indi is ook maar 72 ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:57 schreef KC.PSV het volgende:
[ afbeelding ]
pacequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:58 schreef BDIL het volgende:
Ik heb de key tot overwinning gevonden
[ afbeelding ]
Dat is bij mij alleen wat health cards...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
haha de helft van mijn TP is ook weg
Gewoon pacehoerenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:58 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kun je gelukkig sterven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik maak eindelijk de completing bug mee
Silver pack dabeiquote:
Open dan ook packs, niet 1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gast ik heb al wel 50 packs geopend zo niet meer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Silver pack dabei
[..]
Open dan ook packs, niet 1
Ik heb ook nog niks gehad hoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ibarbo > Zaratequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:58 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien een geval karmaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gast ik heb al wel 50 packs geopend zo niet meer.
1 week voor release heb jij een IF Ronaldo oidquote:
Hoeveel kost dit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:06 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb ook de weg naar divisie 1 en winst gevonden :
[ afbeelding ]
Ik ga wel douchen na elke wedstrijd.
Je hebt twee linkspoten in je defensie en toch zet je de enige rechtspoot links neer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:06 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb ook de weg naar divisie 1 en winst gevonden :
[ afbeelding ]
Ik ga wel douchen na elke wedstrijd.
Te duurquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pff ik heb er denk ik 400/500K voor betaald.
Is puur random, heb ik niet eens op geletquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt twee linkspoten in je defensie en toch zet je de enige rechtspoot links neer.
Bewuste voorkeur?
Je begon zo goed met je Benzema'squote:
Alsof preferred foot uitmaakt tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt twee linkspoten in je defensie en toch zet je de enige rechtspoot links neer.
Bewuste voorkeur?
Ben blij, je wordt er niet echt beter in fifa van door ermee te spelen, telkens op B rammen en rennen met die neger op links of die kale op rechts.quote:
Speel weinig/geen FUT op het moment, dus die handel lag ook stil.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je begon zo goed met je Benzema's
Suggereer je nu dat ik slecht ben?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben blij, je wordt er niet echt beter in fifa van door ermee te spelen, telkens op B rammen en rennen met die neger op links of die kale op rechts.
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik slecht ben?
Ik vind het opbouwen veel fijner met een linkspoot links, anders krijg je zo vaak van die mislukte passes die makkelijk onderschept worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alsof preferred foot uitmaakt tegenwoordigverdedigen doe je door te duwen en scoren doe je door op de schietknop te drukken, hij gaat er toch altijd in.
opbouwenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind het opbouwen veel fijner met een linkspoot links, anders krijg je zo vaak van die mislukte passes die makkelijk onderschept worden.
/ikbengewoonslecht
FUT is ren-je-rotquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
opbouwenof met de bal aan de voet rennen of gewoon hoge ballen naar voren pompen.
FUT
Jep.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt jullie webapp?
jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt jullie webapp?
Ja. Ik denk dat je een ban te pakken hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt jullie webapp?
Wat dacht je? Ik ga voor chemistry?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef Maver24 het volgende:
mijn BPL First Owner Player Team incl bank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Lekker ditquote:
Rot opquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:13 schreef Fomalhaut het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat je een ban te pakken hebt.
Misschien is dit wel een teken van de illuminatiquote:
Omdat GJE het zegt daarom!quote:
PS3quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Elyounoussi kost op PS3 zo'n 18k.
Klopt: heb er al best wel wat tradewinst mee gemaaktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Elyounoussi kost op PS3 zo'n 18k.
bij deze ben jíj het kneusje van de reeks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:16 schreef Fomalhaut het volgende:
[..]
Dacht dat GJE het kneusje van deze reeks was? Maar oké.
Je post in 2 delen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:16 schreef Fomalhaut het volgende:
[..]
Dacht dat GJE het kneusje van deze reeks was? Maar oké.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je post in 2 delen.
Of je bent een lurker of je hebt niet door wie de broek aan heeft hier
GJE, jij hebt nooit een broek aan zodat je pappie easy access heeft, dus STFUquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je post in 2 delen.
Of je bent een lurker of je hebt niet door wie de broek aan heeft hier
OOOOOHHHH SSNNNAAAAPPPP!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
GJE, jij hebt nooit een broek aan zodat je pappie easy access heeft, dus STFU
Jou moeder is zo dik, dat als ze voor de tv langsloopt ik meerdere afleveringen mis!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
59 pace.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebber
Wa kosta da?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebber
92 koppen 87 def, zieke stats imo, maar geen 150k waardquote:
Pakkies mienjongquote:
Thorb oid wilde een puushquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom post je dan dat het expired is? Wat is je punt?
Zegt ie ook "voor de liefhebber" alsof ie het in de uitverkoop zetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom post je dan dat het expired is? Wat is je punt?
78k begon ik mee, dus 10quote:
Dat zie ik gewoon. Heb verder ook een prima tv, al is het geen HD. Gewoon irritant..zie ze nooit ergens met die debiele ballen spelen en snap niet waarom ze überhaupt ieder jaar in het spel zittenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:44 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Rijst.........quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was echt een packs open dag vandaag.![]()
BDIL een IF Mata, een knaap zonder UI IF Micolli, GJE Vidic.. ik één pack geopend, IF Monreal 41212. 20k waarde op het moment helaas, maar die houd ik gewoon.
Oh ja, Joodnl heeft echt miljoenen packs hier gepost zonder echt goede spelers.![]()
Ik heb ook aardig wat gekregen in 2 dagen tijd:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
BDIL een IF Mata, een knaap zonder UI IF Micolli, GJE Vidic.. ik één pack geopend, IF Monreal 41212. 20k waarde op het moment helaas, maar die houd ik gewoon.
Oh ja, Joodnl heeft echt miljoenen packs hier gepost zonder echt goede spelers.![]()
Wat dat betreft is Rijst wel schlemiel van de dag al was het gisteravondquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
I'm inquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef Baje het volgende:
wie doet er nou mee met een speler pricefixen?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb ook aardig wat gekregen in 2 dagen tijd:
Hazard
Valencia
Sagna
Cazorla
Nani
Modric
Pirlo
ok ik hou op
quote:
Daar was ik niet bijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Rijst wel schlemiel van de dag al was het gisteravond
Ik zei het toch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:29 schreef Tim86 het volgende:
Snel allemaal packs openen, rijst heeft alle kutpacks eruit gefilterd! Profit!!1!2RR%
lol wutquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
You're fucked ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
lol wut?
Wat moet je doen als je tegenstander ragequit en je game blijft, na de melding dat de connection has been lost, rondwezen over het veld met die EA balk onderin, zonder dat je ergens op kan drukken
Betekent een loss wss he?
Op Start drukken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
lol wut?
Wat moet je doen als je tegenstander ragequit en je game blijft, na de melding dat de connection has been lost, rondwezen over het veld met die EA balk onderin, zonder dat je ergens op kan drukken
Betekent een loss wss he?
Wat, daar bood ik net opquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moet toch winst op gehaald kunnen worden.
thx voor de supr hendiche tip gr gr gr gr grquote:
quote:
Ben je van aanvaller naar middenvelder ofzo gedaan, moet je ze opnieuw halen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:40 schreef poker4lifee het volgende:
EA heeft de skillmoves van m'n VP gejatvan 5 naar 2*
jupquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:41 schreef Eurynox het volgende:
Iedereen hier ook problemen met het kopen van cards in de auction, alles blijf op completion staan
nope gewoon zelfde gebleven :-/quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:41 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ben je van aanvaller naar middenvelder ofzo gedaan, moet je ze opnieuw halen.
Ja, hij bleef zo lang op 1k staan en toen besloot ik maar te bieden. Toen kwam er een dikke bidding warquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan zat ik tegen jou op te bieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Wat voor team heb je nu dan ter waarde van een miljoen?quote:
en die heb ik gewonnenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, hij bleef zo lang op 1k staan en toen besloot ik maar te bieden. Toen kwam er een dikke bidding war![]()
Zonet had ik de Columbus Crew badge + nog een Saudi badge die misschien wel wat waard is in 1 pack (maar ik verzamel de badges en kits)
Ik vind ooit nog wel een James of Opara voor een lage prijs (hopelijk) Ik heb Kandji en Nyassi al, nu de rest nogquote:
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#dQ1DB0XVkwl:360quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat voor team heb je nu dan ter waarde van een miljoen?
Not bad, al had ik met die coins hele andere keuzes gemaakt denk ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:45 schreef knux het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#dQ1DB0XVkwl:360
Die had ik laatst ook..was ook geen zak waard..pauper communityquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Not bad, al had ik met die coins hele andere keuzes gemaakt denk ik
Issie ook niet, maar wel baasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die had ik laatst ook..was ook geen zak waard..pauper community
Nederlands. Praat het. Je komt uit een boerendorp.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lekker, de completing bug hit al m'n waardevolle spelers
Het hit bij mij alles wat ik koop, kan nu niks omdat ik geen contract kaarten kan gebruikenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lekker, de completing bug hit al m'n waardevolle spelers
Ja lekker goedkoopquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:45 schreef n0ir het volgende:
Ik ga dit kaartje (LM) erop gooien voor 25k BIN (xbox) hij is waarschijnlijk snel weg maar misschien wil iemand hem hier
[ afbeelding ]
Multiculti allesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nederlands. Praat het. Je komt uit een boerendorp.
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:51 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Het hit bij mij alles wat ik koop, kan nu niks omdat ik geen contract kaarten kan gebruiken
Zijn het dan vaste of vlottende activa?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Multiculti alles
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige
Staat voor 200k aan goederen vast op de TP_!
Vlottend natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn het dan vaste of vlottende activa?
Even vervelend als iedereen die hier alles post wat hij in zijn pack heeft. We gaan hier niemand voortrekken of anders behandelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is leuk als fokkers geluk hebben met packs, maar jij bent vervelend aan het worden.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even vervelend als iedereen die hier alles post wat hij in zijn pack heeft. We gaan hier niemand voortrekken of anders behandelen.
Ja, ik vind het ook totaal niet vervelend. Ik vind het alleen zo scheef om het bij de ene wel irritant te vinden maar bij een ander niet. Ze doen hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij een Vidic uit een pack haalt post jij het ook
Ja maar niet voor een LMquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja lekker goedkoopnormale prijs is dat.
Oh zo, mee eens jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook totaal niet vervelend. Ik vind het alleen zo scheef om het bij de ene wel irritant te vinden maar bij een ander niet. Ze doen hetzelfde.
Och, beetje geluk dan heb je zo'n kaartje voor 500 coins.quote:
Dat maak ik zelf wel uit natuurlijk, dat laat ik me niet voorschrijven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even vervelend als iedereen die hier alles post wat hij in zijn pack heeft. We gaan hier niemand voortrekken of anders behandelen.
Dat maakt mij verders niet uit hoor, ik vind het alleen scheef.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit natuurlijk, dat laat ik me niet voorschrijven.
Iemand die vidic heeft en 80k is specialer dan iemand die 1, 5 miljoenn heeft en eto'o uit een pack haaltquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook totaal niet vervelend. Ik vind het alleen zo scheef om het bij de ene wel irritant te vinden maar bij een ander niet. Ze doen hetzelfde.
Tja misschien wil iemand hier toevallig graag Lavezzi in een 3-5-2 en dan is dat toch makkelijk jongequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Och, beetje geluk dan heb je zo'n kaartje voor 500 coins.
Als iemand hier alleen komt om te pronken en te provoceren en verder totaal niets post of bijdraagt dan is dat een stuk irritanter dan een regular die zijn packs post imo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat maakt mij verders niet uit hoor, ik vind het alleen scheef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |