__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Heel erg handing, maar ik mis nog de pricefix methodequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Zo even wat info toegevoegd aan de OP
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:03 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
Heel erg handing, maar ik mis nog de pricefix methode
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:03 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
Pricefix methode is geen hogere wiskunde of een of ander trucje, maar vooral het goed kennen van de markt, een gewilde en zeldzame speler volledig opkopen, en de verkoopprijs substantieel verhogen naar een bepaald niveau.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:03 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
En dat voor een brabanderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pricefix methode is geen hogere wiskunde of een of ander trucje, maar vooral het goed kennen van de markt, een gewilde en zeldzame speler volledig opkopen, en de verkoopprijs substantieel verhogen naar een bepaald niveau.
Edit: zo, dat heb ik eigenlijk best wel snel uitgelegd in een mooie volzin
Gardnerquote:
Waarom? Zo goed kan die niet koppen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:17 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Je moet Guidettialleen gebruiken met vleugelspelers
Jij bent gewoon slecht. Mensen die Guidetti slecht vindenquote:
Sterk aanspeelpunt, ik heb hem tussen Sana en Nsue in staan en hij heeft de meeste assists van heel m'n teamquote:
Puur rationalismequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom zit iedereen hier als gekken pakjes te openen?![]()
Als je het niet kunt laten, doe het dan in een happy hour!
Dat is net zoiets als nu sex willen hebben maar wachten tot je vriendin zin heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Terwijl ik Sana dan weer tegen vind vallen. Ik vind Lukoki op de andere vleugel 3x lekkerder spelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:20 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Sterk aanspeelpunt, ik heb hem tussen Sana en Nsue in staan en hij heeft de meeste assists van heel m'n teamSana daardoor topscorer.
Vidic, Remy en Villa uit 10 packsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:20 schreef Ajacied7 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als nu sex willen hebben maar wachten tot je vriendin zin heeft.
Okequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij bent gewoon slecht. Mensen die Guidetti slecht vinden
Nice! Wel geluk, dan haal je het aankoopbedrag er vast weer uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vidic, Remy en Villa uit 10 packs
Ja is goed, ik zet er 500 voor 500 coins op en dan koop jij ze ok?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef Baje het volgende:
Doet er iemand mee met pricefixen van de voetballen?
Sana + close dribbling =quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Terwijl ik Sana dan weer tegen vind vallen. Ik vind Lukoki op de andere vleugel 3x lekkerder spelen.
Koop alle rode, blauwe, zwarte en andere onzinnig gekleurde ballen maar op en discard ze.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:22 schreef Baje het volgende:
Doet er iemand mee met pricefixen van de voetballen?
Vidic 140, Villa 28, Remy 28quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nice! Wel geluk, dan haal je het aankoopbedrag er vast weer uit
....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koop alle rode, blauwe, zwarte en andere onzinnig gekleurde ballen maar op en discard ze.
Dat ben ik dan weer wel met je eensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:24 schreef TheFastOne het volgende:
Ik heb trouwens echt een grafhekel aan mensen met een zwarte bal die in een stadion met veel schaduw spelen
Al die gekleurde ballen zijn verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:24 schreef TheFastOne het volgende:
Ik heb trouwens echt een grafhekel aan mensen met een zwarte bal die in een stadion met veel schaduw spelen
Mijn grootste FIFA-ergernis is verholpen: bij H2H moest je steeds weer die opstelling aanpassen naar je voorkeuren...nu laadt-ie hem automatisch zoals je hem opgeslagen hebtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al die gekleurde ballen zijn verschrikkelijk.
En stadions met veel schaduw ook.
Mijn grootste FIFA ergernis, al jaren.
Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk dat jij zoveel geluk hebt! Afspraakje met Rik gemaakt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef knux het volgende:
Ik zag iedereen pakjes openen, dus deed ik er ook maar even twee. Lavezzi 4-3-3 en Arteta 4-4-1-1.
Maar na elk squad update ben je je custom formatie kwijt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn grootste FIFA-ergernis is verholpen: bij H2H moest je steeds weer die opstelling aanpassen naar je voorkeuren...nu laadt-ie hem automatisch zoals je hem opgeslagen hebt
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn grootste FIFA-ergernis is verholpen: bij H2H moest je steeds weer die opstelling aanpassen naar je voorkeuren...nu laadt-ie hem automatisch zoals je hem opgeslagen hebt
Dat wist ik dus nog nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar na elk squad update ben je je custom formatie kwijt...
Rik is mijn homie. Vanaf nu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk dat jij zoveel geluk hebt! Afspraakje met Rik gemaakt?
In de FCC catalogus uitbreiding kopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:29 schreef 5M1L3 het volgende:
Weet iemand, hoe ik meer dan max consumables kan opslaan?
Extra account bij aanmaken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:29 schreef 5M1L3 het volgende:
Weet iemand, hoe ik meer dan max consumables kan opslaan?
Ik heb echt hele fijne keepers: Neto, Padt en Proto.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef knux het volgende:
Grootste FIFA ergernis is de scheidsrechter die in de weg van een lopende speler staat of de bal blokkeert
Oh en sinds dit jaar keepers in FUT.
iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar na elk squad update ben je je custom formatie kwijt...
Padtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb echt hele fijne keepers: Neto, Padt en Proto.
thnx:Dquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:29 schreef Covati het volgende:
[..]
In de FCC catalogus uitbreiding kopen
Nu heb ik hem zelf dus binnenkort gaan we weer potjes spelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Padtmaar dat wist je al, want hij hield alles er uit tegen jou.
Jij hackt gewoon de packs, het is gewoon niet mogelijk dat iemand met elk pack (op 1 na) winst maakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef knux het volgende:
Ik zag iedereen pakjes openen, dus deed ik er ook maar even twee. Lavezzi 4-3-3 en Arteta 4-4-1-1.
Gek genoeg plaatst hij nooit puushjes van zijn packs.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hackt gewoon de packs, het is gewoon niet mogelijk dat iemand met elk pack (op 1 na) winst maakt.
Puush gaat niet vanaf mijn werk. Heb in het verleden genoeg pack openings gepuushed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gek genoeg plaatst hij nooit puushjes van zijn packs.
Printscreen-knop ook kapt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:33 schreef knux het volgende:
[..]
Puush gaat niet vanaf mijn werk. Heb in het verleden genoeg pack openings gepuushed.
Ik heb letterlijk nog nooit ervaren dat ik me ergerde aan de kleur van de bal, is dit omdat je het niet goed zichtbaar vindt? Is wit dan de beste?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al die gekleurde ballen zijn verschrikkelijk.
En stadions met veel schaduw ook.
Mijn grootste FIFA ergernis, al jaren.
imageshackquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:35 schreef knux het volgende:
Speciaal voor jullie dan:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/832/lavezziy.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Dan brengt je werk dus gewoon geluk, net als dat ik vorig jaar tijdens stage 2 silver IFs in 2 dagen had en ook een keer een El Shaaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:33 schreef knux het volgende:
[..]
Puush gaat niet vanaf mijn werk. Heb in het verleden genoeg pack openings gepuushed.
Een blauwe bal kan ik letterlijk gewoon echt helemaal niet zien. Ligt misschien aan mijn ogen of mijn TV, maar ik zie ze niet, dan moet ik aan de hand van hoe de spelers lopen maar gokken waar de bal isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nog nooit ervaren dat ik me ergerde aan de kleur van de bal, is dit omdat je het niet goed zichtbaar vindt? Is wit dan de beste?
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:36 schreef n0ir het volgende:
[..]
imageshackdoe eens opnieuw uploaden op imgur
daar doen we de ps3 wel voor aanquote:
beetje overdreven maar ik heb er ook last van. Blauw, roze, zwart..allemaal kut.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een blauwe bal kan ik letterlijk gewoon echt helemaal niet zien. Ligt misschien aan mijn ogen of mijn TV, maar ik zie ze niet, dan moet ik aan de hand van hoe de spelers lopen maar gokken waar de bal is.
zelfde. gelukkig kom ik het bijna nooit tegen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
beetje overdreven maar ik heb er ook last van. Blauw, roze, zwart..allemaal kut.
Even bellen met Rik van EA.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:43 schreef UltimateTeam het volgende:
Is er een oplossing om die gekochte spelers bug op te lossen heb nu zo 2 spelers gekocht die ik nu niet kan gebruiken???
Jij hebt de pech dat je altijd uit speelt, ik speel bijna altijd thuis dus heb geen last van die ballen etc.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
beetje overdreven maar ik heb er ook last van. Blauw, roze, zwart..allemaal kut.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een blauwe bal kan ik letterlijk gewoon echt helemaal niet zien. Ligt misschien aan mijn ogen of mijn TV, maar ik zie ze niet, dan moet ik aan de hand van hoe de spelers lopen maar gokken waar de bal is.
Niet flauw bedoeld maar kan je op deze plaatjes de getallen zien?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je dat niet kan zien ben je echt ene mongool jonguhquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:44 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Niet flauw bedoeld maar kan je op deze plaatjes de getallen zien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had in FUT11 nog een gold IF die je voor 800c oppikken, die heb ik overigens nogquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Toen hij nog in NL speelde vond ik hem een baas
Ja, maar in een bewegend beeld terwijl ik ook op andere details moet letten is het anders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:44 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Niet flauw bedoeld maar kan je op deze plaatjes de getallen zien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blinde kokoquote:
Het lijkt ook wel op een 7 maar ik schrijf de 7 met een streepje dus dan kwam het vraagteken dichter in de buurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |