Niets mis mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het had beter 'Doodheid ten top' kunnen zijn
Eens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:54 schreef JJH het volgende:
Meeste mensen hebben ook nog gewoon een sociaal leven naast fok, ik zou er niet aan moeten denken om driemaal per week fokkers te meeten.
Ik zit ook met verbazing te kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:57 schreef MeneerLogica het volgende:
Normaal kom ik hier en kan ik er niet eens tussen komen. Wat houd iedereen zich schuil dan
Ík moet zo nog wel ff de deur uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jij gaat me toch niet verlaten he?
Oud papier wegbrengen en misschien ff de auto door de wasstraat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oke, als het moet dan mag het wel
Had ik ook gedaan van t weekend, ik dacht het regent er wel af maar hij was echt smerig. Ik doe het altijd in een washokquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Oud papier wegbrengen en misschien ff de auto door de wasstraat.
Mijne was ook sarcastisch want geen internetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen servers dus geen werk.
Oh wacht...
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:10 schreef Murdera het volgende:
Geen zin, wel verdomd veel en lastig werk.
Heb het afentoe een beetje gehad met alles en iedereen.
Dit waren die punten waar ik vroeger alle bruggen ging verbranden.
FOK! Verslaafdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijne was ook sarcastisch want geen internet
Hoe moeten wij de sloot over dan egoist!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:10 schreef Murdera het volgende:
Geen zin, wel verdomd veel en lastig werk.
Heb het afentoe een beetje gehad met alles en iedereen.
Dit waren die punten waar ik vroeger alle bruggen ging verbranden.
waarschijnlijk ben ik die vrijdag wel in de van buren ofzo te vinden jaquote:
Ok, nice.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben ik die vrijdag wel in de van buren ofzo te vinden ja
Misschien, als vriendin zin heeft.quote:
misschien versier ik je wel zonder je te herkennenquote:
Nooit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
misschien versier ik je wel zonder je te herkennen![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
misschien versier ik je wel zonder je te herkennen![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]misschien lach ik je keihard uit zonder te weten dat jij t bent.
We zullen zien.quote:
Ik ben waarschijnlijk ook te vinden in de sombrero, maar ligt een beetje of daar mensen zijnquote:
El Sombrero, daar ben ik ook bijna altijd als ik naar Nijmegen ga. Maar idd, als het rustig is, is het nogal saai.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk ook te vinden in de sombrero, maar ligt een beetje of daar mensen zijn
Misschien heb ik je daar dus al stiekem gespotquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
El Sombrero, daar ben ik ook bijna altijd als ik naar Nijmegen ga. Maar idd, als het rustig is, is het nogal saai.
Nah, zo vaak ga ik niet uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Misschien heb ik je daar dus al stiekem gespot
Maar wat voegt het nu toe dat ze borderline heeft?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
Er zit bij ons op school een chick met borderline kwamen we vandaag achter. Ik kan zo met haar lachen. Ze had een verhaal dat ze aan het zoenen was met een meisje en dat hun tongpiercings vast kwamen te zitten.Geniaal.
Ze verslaat me wel steeds tijdens de muziekbattles maar he je kan niet alles hebben.
Als je nu denkt wat een random verhaal, dat is het ook.
Nee, ik zat ook al te denken. Deze vrijdag gaat hem niet worden, denk ik. Misschien vanavond eens overleggen, dan is Tamashii er misschien ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:43 schreef Giertje het volgende:
is er nou al gekozen uit de 3 meets datums wat het word?
Maaaaaybe.quote:
Come and get me.quote:
dan ben ik er weer nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik zat ook al te denken. Deze vrijdag gaat hem niet worden, denk ik. Misschien vanavond eens overleggen, dan is Tamashii er misschien ook.
Dan houden we daar eventueel rekening mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ben ik er weer niet
nou ja als het de 2de datum word met een beetje schuiven zou ik dan ook wel kunnen
Niks maar we wisten het gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat voegt het nu toe dat ze borderline heeft?
Toevallig hadden we het daar net over. Ik denk dat het 19 of 26 wordt, misschien dat we vanavond dit verder kunnen bespreken. Dan zijn er meer mensen online, Tam misschien ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:54 schreef TheClown1 het volgende:
wanneer worden er knopen doorgehakt wat de meet betreft?
hoop het lijkt me leuk in ieder geval om de gezichten achter de namen te zienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan houden we daar eventueel rekening mee.
Ik gok zelf ook dat het de derde datum wordt eigenlijk, ziet er tot nu toe het beste uit voor iedereen.
Me too.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoop het lijkt me leuk in ieder geval om de gezichten achter de namen te zien
Mij ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoop het lijkt me leuk in ieder geval om de gezichten achter de namen te zien
topquote:
Had jij al voorkeursdatums opgegeven?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mij ook
Hoop echt dat ik erbij kan zijn
Hmm, dan laten we die sowieso vervallen denk ik. Blijven anders weinig mensen over.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:57 schreef TheClown1 het volgende:
ik ben vanavond niet online maar lees het in de ochtend wel. ik kan dus komende vrijdag niet. helaas door omstandigheden op werk
DM/PM naar Tamashii, of anders gewoon in dit topic posten, dan kan de volgende die het nieuwe topic opent dat erin zetten. Of de huidige TS, maar die is offline nu.quote:
Ohh okee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
DM/PM naar Tamashii, of anders gewoon in dit topic posten, dan kan de volgende die het nieuwe topic opent dat erin zetten. Of de huidige TS, weet ff niet wie dat was.
Dat zal wellicht een volgende meet worden, we hebben deze data al een tijdje staan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:00 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ohh okee.
deze maand gaat het voor de weekeinden sowieso niet lukken, maar in november is er nog wel wat speling.
November of december?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zal wellicht een volgende meet worden, we hebben deze data al een tijdje staan.
Geen idee, daar is nog niet over gesproken. Ik wil er best wel eentje organiseren, in november, maar dat moeten we nog even bekijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
November of december?
Dan kan ik er nu alvast een beetje rekening mee houden
Ik wil er bij zijn dan, gewoon, de mensen hier te leren kennen van gezicht, want het is best gezellig hierquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, daar is nog niet over gesproken. Ik wil er best wel eentje organiseren, in november, maar dat moeten we nog even bekijken.
daar kun je best wel eens gelijk in hebben. November is nog maar 2 weken verwijderd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:13 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat November wel snel is. Ik gok zo dat er meer opkomst is als je het over de feestdagen heentilt.
Dat duurt zo lang. En verder is er in november geen kut te doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:13 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat November wel snel is. Ik gok zo dat er meer opkomst is als je het over de feestdagen heentilt.
Hey, over twee weken ben ik nog niet eens jarig. En dat is niet in november.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
daar kun je best wel eens gelijk in hebben. November is nog maar 2 weken verwijderd.
Sex SC New Years meet een ideetje?
3 weken danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey, over twee weken ben ik nog niet eens jarig. En dat is niet in november.
Van mij mag je hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat duurt zo lang. En verder is er in november geen kut te doen.
Ik denk dat er wel iets inzit ja. November is al redelijk dichtbij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor.
Ik laat alleen even mijn denkwijze er op los.
Combineren dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Januari 2013 gaan heloef en ik een meet houden omdat we jarig zijn.
Dat lijkt me übertof.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Januari 2013 gaan heloef en ik een meet houden omdat we jarig zijn.
Weet ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor.
Ik laat alleen even mijn denkwijze er op los.
Middagquote:
Dat wist ik al meteen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef en ik zijn dan ook bazen.
Dus lijkt het jullie leuk daar ook gelijk een Welcome 2013 Meet van te maken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef en ik zijn dan ook bazen.
Damn, wat een feest zal ik hebben. Lijkt me super als je kan komen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeeeeel misschien kan ik de laatste datum van de meet toch wel. Dus als dat 'm wordt, zal ik kijken of ik kan regelen dat ik er sowieso ben.
Dat zien we dan wel weer. Eerst eens even een venue regelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dus lijkt het jullie leuk daar ook gelijk een Welcome 2013 Meet van te maken?
HMH schijnt wel een leuk zaaltje te hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. Eerst eens even een venue regelen.
taxiquote:
quote:
Dat is niet bijzonder handig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen vergeten langere schroeven mee te brengen
feraquote:
vertel mij watquote:
Zonder transport staat alles stil, dus jij hebt jouw werk al gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fera![]()
held![]()
wat heb ik gedaan dan?
Gewoon weten dat ik je nodig had nu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fera![]()
held![]()
wat heb ik gedaan dan?
relaxtquote:
waar heb je me voor nodig danquote:
vandaag heb ik niet gewerktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:35 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zonder transport staat alles stil, dus jij hebt jouw werk al gedaan
lekkerquote:
ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
lekker
Ik ben overmorgen lekker vrij, lekker uitslapen
Maar jij bent dus vrachtwagenchauffeur?
ik stomp ze meteen op z'n bakkesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Krijg jij trouwens veel te maken van agressie in het verkeer?
dat vind ik dus altijd zo triest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik stomp ze meteen op z'n bakkes![]()
maartenminste wat noem je veel
och als ze toeteren vraag ik altijd of ze me even willen helpen met lossenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dat vind ik dus altijd zo triest.
De mensen willen wel de p[roducten kopen, maar zitten te toeteren als een vrachtwagenchauffeur even aan het inparkeren is. Die minuut winst die ze er op halen![]()
Ik vind dat echt triest. Hij, de chauffeur doet ook maar zijn werk, en zorgt ervoor dat wij ongestoort kunnen winkelen.
Ik heb respect voor vrachtwagenchauffeurs die vaak lange dagen maken, en ons voorzien van onder andere eten.
Dit idd. Ik heb deze vakantie met aardig wat chauffeurs gesproken. Wel toffe mensen allemaal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dat vind ik dus altijd zo triest.
De mensen willen wel de p[roducten kopen, maar zitten te toeteren als een vrachtwagenchauffeur even aan het inparkeren is. Die minuut winst die ze er op halen![]()
Ik vind dat echt triest. Hij, de chauffeur doet ook maar zijn werk, en zorgt ervoor dat wij ongestoort kunnen winkelen.
Ik heb respect voor vrachtwagenchauffeurs die vaak lange dagen maken, en ons voorzien van onder andere eten.
Niks van aantrekken en gewoon jouw werk doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och als ze toeteren vraag ik altijd of ze me even willen helpen met lossen![]()
en lange dagen maak ik idd![]()
morgen om half 6 aanrijden maar eerst nog 1 1/2 uur laden
doe ik dus ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niks van aantrekken en gewoon jouw werk doen
Ik ben blij dat jullie truckers er zijn en voor dag en doauw opstaan om ons te voorzien van onze levensmiddelen en goederen
Respect
Tenminste iemand met een hartquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niks van aantrekken en gewoon jouw werk doen
Ik ben blij dat jullie truckers er zijn en voor dag en douw opstaan om ons te voorzien van onze levensmiddelen en goederen
Respect
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:54 schreef Fera het volgende:
O, leven.Ik wilde net een tumbleweed posten.
Heb je wel wat aan je dag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe ik dus ook niet
en dat vroeg opstaan went vanzelf hoor![]()
alleen ben ik dus altijd vroeg wakker![]()
ook als ik vrij heb
Sorry.quote:
Stomende haatseks?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een haat liefde verhouding met vrachtwagenchauffeurs.
dat welquote:
doe mijn de liefde dan maarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef Samzz het volgende:
quote:
Hatefuckingquote:
Nee, daar kan ik over meepraten. Waar ik woonde had ik onderburen die al ruim een half jaar bezig zijn met weet ik veel wat. Je hoort van alles, maar als je naar binnen kijkt zie je weinig vooruitgang. Volgens mij zijn ze voor de kerst nog niet verhuisd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wel
maar s'morgens vroeg om 4 uur gaan verbouwen vinden de buren niet leuk
je neukt zijn truck? Of, verneuk je hemquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef Samzz het volgende:
Haha.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
je neukt zijn truck? Of, verneuk je hem
Hoe moet jij dat nou weten?quote:
je bedoelt meer het inhalen van andere vrachtwagensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha.
Ik bedoel het meer als in dat ik het tof vind op de vrachtwagen en zo, maar ze zijn zo irritant op de openbare (vooral snel)weg. Uitzonderingen daargelaten.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe moet jij dat nou weten?
Of doe je aan haatfappen?
dat inhalen is idd wel irritant ja, maar dat komt dan met name omdat men Polen en Duitsers aan het inhalen is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha.
Ik bedoel het meer als in dat ik het tof vind op de vrachtwagen en zo, maar ze zijn zo irritant op de openbare (vooral snel)weg. Uitzonderingen daargelaten.
Scene uit Californication, ken je klassiekers brah.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Denken dat ik Californication niet ken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Scene uit Californication, ken je klassiekers brah.
Ja, ik haat vrachtwagenchauffeurs die inhalen terwijl ze zien dat er een auto aankomt. Of de wagen zo voor je knallenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bedoelt meer het inhalen van andere vrachtwagens
dat het zolang duurt hebben we te danken aan de begrenzers
En wat moet ik me voorstellen bij haatfappen? Jezelf bitchslappen en uitschelden terwijl je je aftrekt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar het klonk wel cool.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
En wat moet ik me voorstellen bij haatfappen? Jezelf bitchslappen en uitschelden terwijl je je aftrekt?
Doe jij dat nooit dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
En wat moet ik me voorstellen bij haatfappen? Jezelf bitchslappen en uitschelden terwijl je je aftrekt?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dat inhalen is idd wel irritant ja, maar dat komt dan met name omdat men Polen en Duitsers aan het inhalen is.
Nee man, ik heb niet zo'n hekel aan mezelf.quote:
Jij bent meer van het kusjekroelfappen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man, ik heb niet zo'n hekel aan mezelf.
Of 60 op provinciale wegen, omdat je in duitsland op Bundesstrassen ook maar 60 mag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die rijden dus echt niet harder dan 80
Dom om te zeggen, er komen ALTIJD auto's aan.. Ik vind inhalen op 2-baans wegen sowieso irritant.. Maar ze controleren veel te weinig bij de verboden, en die staan juist weer vaker op 3-baans wegen, snap jij 't nog?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik haat vrachtwagenchauffeurs die inhalen terwijl ze zien dat er een auto aankomt. Of de wagen zo voor je knallen.
Begrenzers of niet, inhalen als er auto's aankomen doe je gewoon niet, houdt het verkeer enorm op.
winnen doe ik het iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:05 schreef JJH het volgende:
Ik ken het van beide kanten, en ik snap wel dat ze inhalen, hoe vervelend het soms ook is.:@
Als je 800km per dag rijd, en je doet dat met 80 of 83 km per uur, scheelt wel een half uur per dag.
Keer vijf dagen in de week is 2,5u.
Ik weet, puur theoretisch enzo, maar ik snap hun punt.
Ze moeten alleen wel opletten en nadenken, niet denken van ik ben 40x zwaarder, een keer zo breed en vier keer zo lang dus ik win het wel.
De MI die die opmerking oplevert is zo mogelijk nog ranziger dan die van hatefappen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent meer van het kusjekroelfappen?
Ik heb zelf op de vrachtwagen gezeten en ik snap het ook wel, maar er kunnen gewoon ontzettend gevaarlijke situaties ontstaan door vrachtwagenchauffeurs die niet opletten... Ik heb al eens bijna klem gezeten tussen twee vrachtwagens toen eentje besloot dat hij wel kon invoegen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:05 schreef JJH het volgende:
Ik ken het van beide kanten, en ik snap wel dat ze inhalen, hoe vervelend het soms ook is.:@
Als je 800km per dag rijd, en je doet dat met 80 of 83 km per uur, scheelt wel een half uur per dag.
Keer vijf dagen in de week is 2,5u.
Ik weet, puur theoretisch enzo, maar ik snap hun punt.
Ze moeten alleen wel opletten en nadenken, niet denken van ik ben 40x zwaarder, een keer zo breed en vier keer zo lang dus ik win het wel.
in Belgie ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Of 60 op provinciale wegen, omdat je in duitsland op Bundesstrassen ook maar 60 mag.
Juist wel, en DAT is het probleem, gewoon allemaal 80 laten rijden, opdonderenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die rijden dus echt niet harder dan 80
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man, ik heb niet zo'n hekel aan mezelf.
Ook knipperlicht aan als er nog verkeer naast je rijd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
winnen doe ik het idd![]()
ik zet eerst mijn knipperlicht aan en dan wacht ik even tot er plaats is en dan voeg ik in.
en als er dan zo'n idioot als een gek komt aanvliegen heeft ie toch pech gehad
Maar dat is gewoon domme onoplettendheid, en dan vergeet ie even dat ie zo groot is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zelf op de vrachtwagen gezeten en ik snap het ook wel, maar er kunnen gewoon ontzettend gevaarlijke situaties ontstaan door vrachtwagenchauffeurs die niet opletten... Ik heb al eens bijna klem gezeten tussen twee vrachtwagens toen eentje besloot dat hij wel kon invoegen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook knipperlicht aan als er nog verkeer naast je rijd?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef JJH het volgende:
[..]
De MI die die opmerking oplevert is zo mogelijk nog ranziger dan die van hatefappen.
Dat is niet waar. Vaak genoeg momenten dat er geen auto's aan komen, of iig niet in zicht zijn, nog.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dom om te zeggen, er komen ALTIJD auto's aan.. Ik vind inhalen op 2-baans wegen sowieso irritant.. Maar ze controleren veel te weinig bij de verboden, en die staan juist weer vaker op 3-baans wegen, snap jij 't nog?
Dan is het goed, ik maak het wel eens mee, en dan vraag ik me af of ik wel gezien ben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas als je langs mijn cabine hangt.
Ik doe dat juist wel met de touringcar, gewoon wanneer ik wil dat er ruimte komt.. Maar je hebt altijd van die sukkels die dan extra gas bij geven, of blijven hangen naast je..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas als je langs mijn cabine hangt.
Rijd je wel eens in de randstad? Dan is er altijd verkeer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Vaak genoeg momenten dat er geen auto's aan komen, of iig niet in zicht zijn, nog.
Komt vaker voor dan je denkt. Ik heb tijdens mijn rijlessen ook altijd extra op vrachtwagens moeten letten, dat is er bij mij echt ingehamerd gelukkig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon domme onoplettendheid, en dan vergeet ie even dat ie zo groot is.
dat moeten ze met die bussen ook doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juist wel, en DAT is het probleem, gewoon allemaal 80 laten rijden, opdonderen
Dat dus..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Rijd je wel eens in de randstad? Dan is er altijd verkeer.
Dat is dwingen, schijtirritant en eng.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe dat juist wel met de touringcar, gewoon wanneer ik wil dat er ruimte komt.. Maar je hebt altijd van die sukkels die dan extra gas bij geven, of blijven hangen naast je..
Nee, verkeer.quote:
Hell no, lekker 100 overal voorbijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moeten ze met die bussen ook doen
Dan moeten ze daar niet inhalen, makkelijk zatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Rijd je wel eens in de randstad? Dan is er altijd verkeer.
als je in de dooie hoek hangtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is het goed, ik maak het wel eens mee, en dan vraag ik me af of ik wel gezien ben.
GMTAquote:
quote:
Is ook opletten, net als scooters, en fietsers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt vaker voor dan je denkt. Ik heb tijdens mijn rijlessen ook altijd extra op vrachtwagens moeten letten, dat is er bij mij echt ingehamerd gelukkig.
quote:
Anders krijg je in de randstad echt geen kans om in te voegen hoorquote:
Ik rijd sowieso 120 als ik kan, dus lang zit ik er dan niet in.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je in de dooie hoek hangt
Invoegen is wat anders dan inhalen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders krijg je in de randstad echt geen kans om in te voegen hoor![]()
Zeker niet in de spits
in de spits mag je bijna nergens inhalenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders krijg je in de randstad echt geen kans om in te voegen hoor![]()
Zeker niet in de spits
quote:
Damn, ben ik het nou eens met Samzz?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moeten ze daar niet inhalen, makkelijk zat.
Ik welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de spits mag je bijna nergens inhalen![]()
in Belgie mag je alleen maar inhalen als er borden staan
Scooters en fietsers zijn helemaal erg, jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Is ook opletten, net als scooters, en fietsers.
Het lijkt alsof vrachtwagens vaker dom, maar ik denk dat dat wel meevalt, hun acties hebben gewoon meer impact.
Hoe vaak het ook wel niet gebeurd dat er een automobilist voor me met 70 wil invoegen, of besluit dat ie er nog wel tussenkan voor me,. of dat ik bijne zo'n pizzaboy van z'n scooter aftik omdat ie bijkans uit de lucht komt vallen. "X
en jij klagen dat je in de winkel ergens naast grijpt omdat de vrachtwagen niet op tijd is geweest om te leverenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moeten ze daar niet inhalen, makkelijk zat.
Ja dag, die 5 minuten winst max..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jij klagen dat je in de winkel ergens naast grijpt omdat de vrachtwagen niet op tijd is geweest om te leveren
Ja, vastquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jij klagen dat je in de winkel ergens naast grijpt omdat de vrachtwagen niet op tijd is geweest om te leveren
spreek me daar niet vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Is ook opletten, net als scooters, en fietsers.
Het lijkt alsof vrachtwagens vaker dom, maar ik denk dat dat wel meevalt, hun acties hebben gewoon meer impact.
Hoe vaak het ook wel niet gebeurd dat er een automobilist voor me met 70 wil invoegen, of besluit dat ie er nog wel tussenkan voor me,. of dat ik bijne zo'n pizzaboy van z'n scooter aftik omdat ie bijkans uit de lucht komt vallen. "X
wel meer dan 5 minunten hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja dag, die 5 minuten winst max..
Ligt aan de afstand.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel meer dan 5 minunten hoor
Je hebt iets meer massa.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
spreek me daar niet van![]()
die verwachten gewoon dat je een vrachtwagen meteen stil hebt staan
als ik niet op tijd ben kan ik niet lossen bij de winkel dus zijn er ook geen goederenquote:
Ik mis even het deel waarin ik daarover klaag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik niet op tijd ben kan ik niet lossen bij de winkel dus zijn er ook geen goederen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:17 schreef Samzz het volgende:
Als je te laat bent omdat je niet kan inhalen, dan is er met je tijdsplanning iets mis.
Sowieso heeft de planning gefaald als je niet op tijd bent..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:17 schreef Samzz het volgende:
Als je te laat bent omdat je niet kan inhalen, dan is er met je tijdsplanning iets mis.
ik heb morgen 7 adressen en die zou ik in principe met gemak kunnen doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso heeft de planning gefaald als je niet op tijd bent..
Maar de baas ziet het niet zo en daarom doen ze inhalen..
Is er niet ooit onderzoek gedaan naar welke voertuigen de meeste files opleveren? Ik meen me zoiets te herinneren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar die automobilisten die de file's veroorzaken wel
Dus dan kun je ze niet met gemak doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb morgen 7 adressen en die zou ik in principe met gemak kunnen doen.
alleen het verkeer houdt dus op
Leasebak rijders, pas geslaagden en ouderen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is er niet ooit onderzoek gedaan naar welke voertuigen de meeste files opleveren? Ik meen me zoiets te herinneren.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is er niet ooit onderzoek gedaan naar welke voertuigen de meeste files opleveren? Ik meen me zoiets te herinneren.
Ik wil ook.quote:
Ja, zoiets was het idd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leasebak rijders, pas geslaagden en ouderen.
Dat is nog vreemder. Ik fap gewoon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent meer van het kusjekroelfappen?
Joh, hoe zou dat komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het bleken de auto's te zijn
die figuren die 60 of 70 rijden op de snelwegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet toch meer aan het imago van taxichauffeurs gaan werken, in de hele discussie nog niet genoemd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
Dat ja, enorm irritant..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die figuren die 60 of 70 rijden op de snelweg![]()
of stil gaan staan omdat ze de weg kwijt zijn
Je werkt dan ook in België, dat is nog wel een extra factortjes hè?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die figuren die 60 of 70 rijden op de snelweg![]()
of stil gaan staan omdat ze de weg kwijt zijn
Ook lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oeh, ik bedenk me net dat ik nog B&J cookie dough heb
Jij zou je schamen voor de meesten hier in Rotterdamquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet toch meer aan het imago van taxichauffeurs gaan werken, in de hele discussie nog niet genoemd.
die zijn gewoon asociaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet toch meer aan het imago van taxichauffeurs gaan werken, in de hele discussie nog niet genoemd.
Sorry Vin, Roy heeft iets beters.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oeh, ik bedenk me net dat ik nog B&J cookie dough heb
iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Je werkt dan ook in België, dat is nog wel een extra factortjes hè?
Fappen is sowieso saai. Na 6 jaar is het niet meer zo spannend.quote:
Zes jaar? Dan ben je laat begonnen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Fappen is sowieso saai. Na 6 jaar is het niet meer zo spannend.
en het zijn allemaal F1 coureursquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, hoe zou dat komen.
Er rijden dan ook wel echt mongolen rond.
Ik heb eens zware ruzie gehad omdat ik niet de voorste taxi paktequote:
Heul niet.quote:
quote:
ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eens zware ruzie gehad omdat ik niet de voorste taxi pakte.
Wel dicht in de buurt ja, ik kan zo de bus pakken.quote:
Dan ga ik voor Toyotaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
maar als ik met een mercedes naar huis kan of met een toyota
Toyota it isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
Iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
quote:
Laat? Ik vond 12 wel jong genoeg.quote:
dan mag jij de voorste taxiquote:
GMTAquote:
Ohquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel dicht in de buurt ja, ik kan zo de bus pakken.
Ik hoor meestal dat jongens met 9 of 10 al beginnen.quote:
meisjes ook....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor meestal dat jongens met 9 of 10 al beginnen.
Ik dacht die meestal wat later.quote:
Wut?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, kwalitatief zitten die toch wel een beetje beter in elkaar.quote:
Ik hoor het zelfs van mensen ouder dan mij. Maar misschien gewoon toeval.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut?Die kindertjes van tegenwoordig misschien, onze generatie niet volgens mij hoor
Dan was het nu nog saaier geweest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, vast.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, kwalitatief zitten die toch wel een beetje beter in elkaar.
De status is wat minder, maar fuck dat
Dat is wel wat jong.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmm toeval denk ik danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor het zelfs van mensen ouder dan mij. Maar misschien gewoon toeval.
Dat wel. Nog even spanning kunnen opbouwen dus.quote:
Ik was acht of zo. Doktertje spelen met m'n beste vriendje toentertijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut?Die kindertjes van tegenwoordig misschien, onze generatie niet volgens mij hoor
Oversekste omgeving waar ik in leef dus.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was acht of zo. Doktertje spelen met m'n beste vriendje toentertijd.
Hier krijg ik rillingen van ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:34 schreef vanillaforlife het volgende:
Je bent nooit te jong om te beginnen met ontdekken denk ik zo maar...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was acht of zo. Doktertje spelen met m'n beste vriendje toentertijd.
Ik denk het. Stelletje vuilakken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Oversekste omgeving waar ik in leef dus.
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:34 schreef vanillaforlife het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik ben natuurlijk weer de grote uitzondering, met m'n 14 jaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders dan soppen he.
[..]
Ik denk het. Stelletje vuilakken.
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld
quote:
Als ik ooit een dochter krijg word ik meteen Christen zodat ze toorn van God vreest en niet durft te ontdekken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:34 schreef vanillaforlife het volgende:
Nee, want er kwam geen seks bij kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders dan soppen he.
[..]
Ik denk het. Stelletje vuilakken.
Daarom zit je dus ook in de Sex SC op FOK!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je kleine onwetende monstertjes wil maken wel jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik ooit een dochter krijg word ik meteen Christen zodat ze toorn van God vreest en niet durft te ontdekken.
De Bijbel, best handig voor overbezorgde ouders.
Ja, kom op nou ... Dat gaat me nou net wat te ver.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:36 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ja,...je zal geen commentaar hebben....
Ja en dan gaan ze een beetje praten over het verkeer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zit je dus ook in de Sex SC op FOK!
Mwah, mwah. Jij bent ook een vuilakje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik ben natuurlijk weer de grote uitzondering, met m'n 14 jaar.
Dan is het toch wel anders? Bijna iedereen doet wel eens op jonge leeftijd dat soort dingen. Maar is toch anders dan actief jezelf bevredigen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want er kwam geen seks bij kijken.
Als ze 18 is vertel ik wel dat God niet bestaat, net zoals Sinterklaas en de Kerstman.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je kleine onwetende monstertjes wil maken wel ja
dan kende ik je dus toen nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want er kwam geen seks bij kijken.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze 18 is vertel ik wel dat God niet bestaat, net zoals Sinterklaas en de Kerstman.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, mwah. Jij bent ook een vuilakje.
[..]
Dan is het toch wel anders? Bijna iedereen doet wel eens op jonge leeftijd dat soort dingen. Maar is toch anders dan actief jezelf bevredigen.
Dat was wel het resultaat van doktertje spelenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, mwah. Jij bent ook een vuilakje.
[..]
Dan is het toch wel anders? Bijna iedereen doet wel eens op jonge leeftijd dat soort dingen. Maar is toch anders dan actief jezelf bevredigen.
dat is om jou van vieze gedachten af te houdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze een beetje praten over het verkeer.Helpt ook niet mee, verdomme.
Ik was ook 14 volgens mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik ben natuurlijk weer de grote uitzondering, met m'n 14 jaar.
lees even tweede post over dit....ik had dat meteen zo moeten verwoorden,je hebt gelijk dat het wat raar klinkt ....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, kom op nou ... Dat gaat me nou net wat te ver.
Damn....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:38 schreef MissExpert het volgende:
Ik was 10, seks met een meid. Lekker
Damn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was wel het resultaat van doktertje spelen.
Je mag het wel toegeven hoor.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:38 schreef MissExpert het volgende:
Ik was 10, seks met een meid. Lekker
Van mezelfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Damn.
Dat was intensief onderzoeken van die jongen.
[..]
Je mag het wel toegeven hoor.
Hij speelde gynaecoloogje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Damn.
Dat was intensief onderzoeken van die jongen.
Ik schrik nergens van...maar dat je dat toen lekker vond lijkt me sterk...op die leeftijd weet je nog niet wat lekker isquote:
dat heb ik gelukkig niet gehadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:41 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mijn 1e sexuele ervaring was met iemand van mn eigen geslacht.. dat is pas erg.
Watquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:41 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ik schrik nergens van...maar dat je dat toen lekker vond lijkt me sterk...op die leeftijd weet je nog niet wat lekker is
Ik speelde toen alleen met jongetjes. Ik heb wat gemist kennelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mezelf. Ik kwam er zelf achter dat het lekker voelde toen we gingen kijken wat hij had en wat ik had
.
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik speelde toen alleen met jongetjes. Ik heb wat gemist kennelijk.
[..]![]()
Zou leuk zijn als dat zijn beroep is geworden. Allemaal te danken aan de grot van Samzz.
Hij is een homofiele danserquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]![]()
Zou leuk zijn als dat zijn beroep is geworden. Allemaal te danken aan de grot van Samzz.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |