Niets mis mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het had beter 'Doodheid ten top' kunnen zijn
Eens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:54 schreef JJH het volgende:
Meeste mensen hebben ook nog gewoon een sociaal leven naast fok, ik zou er niet aan moeten denken om driemaal per week fokkers te meeten.
Ik zit ook met verbazing te kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:57 schreef MeneerLogica het volgende:
Normaal kom ik hier en kan ik er niet eens tussen komen. Wat houd iedereen zich schuil dan
Ík moet zo nog wel ff de deur uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jij gaat me toch niet verlaten he?
Oud papier wegbrengen en misschien ff de auto door de wasstraat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oke, als het moet dan mag het wel
Had ik ook gedaan van t weekend, ik dacht het regent er wel af maar hij was echt smerig. Ik doe het altijd in een washokquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Oud papier wegbrengen en misschien ff de auto door de wasstraat.
Mijne was ook sarcastisch want geen internetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen servers dus geen werk.
Oh wacht...
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:10 schreef Murdera het volgende:
Geen zin, wel verdomd veel en lastig werk.
Heb het afentoe een beetje gehad met alles en iedereen.
Dit waren die punten waar ik vroeger alle bruggen ging verbranden.
FOK! Verslaafdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijne was ook sarcastisch want geen internet
Hoe moeten wij de sloot over dan egoist!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:10 schreef Murdera het volgende:
Geen zin, wel verdomd veel en lastig werk.
Heb het afentoe een beetje gehad met alles en iedereen.
Dit waren die punten waar ik vroeger alle bruggen ging verbranden.
waarschijnlijk ben ik die vrijdag wel in de van buren ofzo te vinden jaquote:
Ok, nice.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben ik die vrijdag wel in de van buren ofzo te vinden ja
Misschien, als vriendin zin heeft.quote:
misschien versier ik je wel zonder je te herkennenquote:
Nooit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
misschien versier ik je wel zonder je te herkennen![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
misschien versier ik je wel zonder je te herkennen![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]misschien lach ik je keihard uit zonder te weten dat jij t bent.
We zullen zien.quote:
Ik ben waarschijnlijk ook te vinden in de sombrero, maar ligt een beetje of daar mensen zijnquote:
El Sombrero, daar ben ik ook bijna altijd als ik naar Nijmegen ga. Maar idd, als het rustig is, is het nogal saai.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk ook te vinden in de sombrero, maar ligt een beetje of daar mensen zijn
Misschien heb ik je daar dus al stiekem gespotquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
El Sombrero, daar ben ik ook bijna altijd als ik naar Nijmegen ga. Maar idd, als het rustig is, is het nogal saai.
Nah, zo vaak ga ik niet uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Misschien heb ik je daar dus al stiekem gespot
Maar wat voegt het nu toe dat ze borderline heeft?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
Er zit bij ons op school een chick met borderline kwamen we vandaag achter. Ik kan zo met haar lachen. Ze had een verhaal dat ze aan het zoenen was met een meisje en dat hun tongpiercings vast kwamen te zitten.Geniaal.
Ze verslaat me wel steeds tijdens de muziekbattles maar he je kan niet alles hebben.
Als je nu denkt wat een random verhaal, dat is het ook.
Nee, ik zat ook al te denken. Deze vrijdag gaat hem niet worden, denk ik. Misschien vanavond eens overleggen, dan is Tamashii er misschien ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:43 schreef Giertje het volgende:
is er nou al gekozen uit de 3 meets datums wat het word?
Maaaaaybe.quote:
Come and get me.quote:
dan ben ik er weer nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik zat ook al te denken. Deze vrijdag gaat hem niet worden, denk ik. Misschien vanavond eens overleggen, dan is Tamashii er misschien ook.
Dan houden we daar eventueel rekening mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ben ik er weer niet
nou ja als het de 2de datum word met een beetje schuiven zou ik dan ook wel kunnen
Niks maar we wisten het gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat voegt het nu toe dat ze borderline heeft?
Toevallig hadden we het daar net over. Ik denk dat het 19 of 26 wordt, misschien dat we vanavond dit verder kunnen bespreken. Dan zijn er meer mensen online, Tam misschien ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:54 schreef TheClown1 het volgende:
wanneer worden er knopen doorgehakt wat de meet betreft?
hoop het lijkt me leuk in ieder geval om de gezichten achter de namen te zienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan houden we daar eventueel rekening mee.
Ik gok zelf ook dat het de derde datum wordt eigenlijk, ziet er tot nu toe het beste uit voor iedereen.
Me too.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoop het lijkt me leuk in ieder geval om de gezichten achter de namen te zien
Mij ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoop het lijkt me leuk in ieder geval om de gezichten achter de namen te zien
topquote:
Had jij al voorkeursdatums opgegeven?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mij ook
Hoop echt dat ik erbij kan zijn
Hmm, dan laten we die sowieso vervallen denk ik. Blijven anders weinig mensen over.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:57 schreef TheClown1 het volgende:
ik ben vanavond niet online maar lees het in de ochtend wel. ik kan dus komende vrijdag niet. helaas door omstandigheden op werk
DM/PM naar Tamashii, of anders gewoon in dit topic posten, dan kan de volgende die het nieuwe topic opent dat erin zetten. Of de huidige TS, maar die is offline nu.quote:
Ohh okee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
DM/PM naar Tamashii, of anders gewoon in dit topic posten, dan kan de volgende die het nieuwe topic opent dat erin zetten. Of de huidige TS, weet ff niet wie dat was.
Dat zal wellicht een volgende meet worden, we hebben deze data al een tijdje staan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:00 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ohh okee.
deze maand gaat het voor de weekeinden sowieso niet lukken, maar in november is er nog wel wat speling.
November of december?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zal wellicht een volgende meet worden, we hebben deze data al een tijdje staan.
Geen idee, daar is nog niet over gesproken. Ik wil er best wel eentje organiseren, in november, maar dat moeten we nog even bekijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
November of december?
Dan kan ik er nu alvast een beetje rekening mee houden
Ik wil er bij zijn dan, gewoon, de mensen hier te leren kennen van gezicht, want het is best gezellig hierquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, daar is nog niet over gesproken. Ik wil er best wel eentje organiseren, in november, maar dat moeten we nog even bekijken.
daar kun je best wel eens gelijk in hebben. November is nog maar 2 weken verwijderd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:13 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat November wel snel is. Ik gok zo dat er meer opkomst is als je het over de feestdagen heentilt.
Dat duurt zo lang. En verder is er in november geen kut te doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:13 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat November wel snel is. Ik gok zo dat er meer opkomst is als je het over de feestdagen heentilt.
Hey, over twee weken ben ik nog niet eens jarig. En dat is niet in november.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
daar kun je best wel eens gelijk in hebben. November is nog maar 2 weken verwijderd.
Sex SC New Years meet een ideetje?
3 weken danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey, over twee weken ben ik nog niet eens jarig. En dat is niet in november.
Van mij mag je hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat duurt zo lang. En verder is er in november geen kut te doen.
Ik denk dat er wel iets inzit ja. November is al redelijk dichtbij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor.
Ik laat alleen even mijn denkwijze er op los.
Combineren dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Januari 2013 gaan heloef en ik een meet houden omdat we jarig zijn.
Dat lijkt me übertof.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Januari 2013 gaan heloef en ik een meet houden omdat we jarig zijn.
Weet ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor.
Ik laat alleen even mijn denkwijze er op los.
Middagquote:
Dat wist ik al meteen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef en ik zijn dan ook bazen.
Dus lijkt het jullie leuk daar ook gelijk een Welcome 2013 Meet van te maken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef en ik zijn dan ook bazen.
Damn, wat een feest zal ik hebben. Lijkt me super als je kan komen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeeeeel misschien kan ik de laatste datum van de meet toch wel. Dus als dat 'm wordt, zal ik kijken of ik kan regelen dat ik er sowieso ben.
Dat zien we dan wel weer. Eerst eens even een venue regelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dus lijkt het jullie leuk daar ook gelijk een Welcome 2013 Meet van te maken?
HMH schijnt wel een leuk zaaltje te hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. Eerst eens even een venue regelen.
taxiquote:
quote:
Dat is niet bijzonder handig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen vergeten langere schroeven mee te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |