quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 06:32 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zwart, maar als jij ze donkerblauw noemt vind ik het ook goed hoor.Ze zijn er nog. Wil je die romper en dat shirt ook?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Graag alleen de zootjes, even PM en ?
Top, thx !
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Incl. verzenden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook even PM en ?quote:
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Nou zeg dat wel! Zelfs ik ga rammelen, maar over een uur weet ik ook weer waarom er geen 4de komtquote:
Nou idd, daar kan ik niet tegen op. * flowerbox gaat gauw op zoek naar actie-foto's van geposte kledingquote:
Ik keek net even en hij staat maar op 58%, maar je pm is alsnog binnengekomenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:34 schreef Poppejans het volgende:
Volgens mij zit je inbox vol Inca, ik kan geen berichtje terugsturen. Je eerste berichtje dus wel gekregen net
edit: al gelukt
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
Die paddenstoelen jas. Mag ik die even reserveren? Dan bekijk ik de rest zo even op de laptop!
Thanks, ook een hoop Wibra kleding enzo hoor, maar desondanks veel plezier van gehad. Doet een beetje pijn wel dit...quote:
Hoe lief dat tuinpakje is zie ik niet zo goed maar ik wil wél graag het schattige meisje met Sophie!!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:15 schreef loeszie het volgende:
en het megalieve tuinpakje!
[ afbeelding ]
Snap ik!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:02 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Thanks, ook een hoop Wibra kleding enzo hoor, maar desondanks veel plezier van gehad. Doet een beetje pijn wel dit...
Jup die gaat naar Soesa! Heb je het mooie DPAM jurkje gezien?!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:30 schreef Marjolijntje het volgende:
Die paddenstoelenjas is zeker weg nu? Anders wil ik hem!
jij ging toch wachten tot de SEO?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:05 schreef Kyara het volgende:
oooooooooooooh![]()
maar ik ben weer net te laat.
as usual
Heb je niks meer wat Hannah niet meer draagt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:10 schreef octopussy het volgende:
_Isis_ wat een mooie kleertjesBijna jammer dat het te klein is voor mijn mupje.
Ik gooi ze er nog maar een keertje in want er is nog mooi spul over:
Meisjeskleding maat 50 en 56
Babykleding maat 62 en 68
Diverse spullen waaronder een Bumbo, Medela Freestyle, Beco en draagdoeken.
pm me of mail naar paintpiet at gmail.com
Ik zal straks even kijken, heb wel een rood DPAM jasje van Hannah wat ik niet echt bij Mia vind passen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
Heb je niks meer wat Hannah niet meer draagt?Kleding van Mia zijn te klein voor mijn bollo
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:19 schreef Tinuviel het volgende:
Octo freestyle is toch een enkelzijdige kolf? Maar weleentjedieookop batterijenkan dachtik? Zijn er eigenlijk dubbelzijdige kolven die je op batterijen kunt laten lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |