Er schiet me daarover niets te binnen, maar het zou me zeer verbazen, gezien de aard van zijn schrijfsels. Meneer heeft wel enkele gedenkwaardige woorden gewijd aan de Nederlandse natuur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Schreef hij over het leven op het platteland?
Nou dan zitten we mooi met een TT die nergens op slaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Er schiet me daarover niets te binnen, maar het zou me zeer verbazen, gezien de aard van zijn schrijfsels. Meneer heeft wel enkele gedenkwaardige woorden gewijd aan de Nederlandse natuur.
En dit is RJP voor Dummies?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Er schiet me daarover niets te binnen, maar het zou me zeer verbazen, gezien de aard van zijn schrijfsels. Meneer heeft wel enkele gedenkwaardige woorden gewijd aan de Nederlandse natuur.
Het is duidelijk een Saksische boerderij. Steenwijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:15 schreef pyl het volgende:
Wel zo'n beetje om de hoek bij Giethoorn, goed gezien hoor Scrutinizer. Was het het type rieten dak dat het 'm deed?
Die twijfel is terecht. Geen Adriaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:30 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm ...... gokje op Adriaan Roland Holst, maar ik twijfel.
Ik zou het bijna goed rekenen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:34 schreef pos het volgende:
Wat een saaie plaatjes!...nahja zal wel komen omdat ik ze niet ken
Deze heren, Pyl? Nee liever nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:34 schreef pyl het volgende:
Jij ziet deze heren liever in hun slip, pos???
Vast wel, hij is in kleur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:38 schreef pyl het volgende:
Ik weet niet of dit nu wel een plaatje is dat aan de verwachtingen van pos voldoet ....![]()
Yep, die iemand heb ik even onopvallend weggeshopt.quote:Maar goed, het zijn de ouders van iemand die we kennen?
quote:
Geen Nederlanders.quote:
Nu schiet je door.quote:
Een portret van de hele familie, een aantal jaar eerder.quote:Zag die paarse balk trouwens pas later. Keek meer naar het schilderij aan de muur.
Yep, de familie Zappa.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:20 schreef tong80 het volgende:
Het is trouwens de vader van Dweezil nu ik goed kijk.
Geen Nederlander. Maar je bent wel warmquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef pos het volgende:
Ik ken hem maar kan niet op zijn naam komen. Nederlander toch?...heet hij Hans?
Kun je wel zeggen. Zeg het maar kapiteinquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft een Nederlands klinkende naam.
Wist ik niet eensquote:
Wie is Michael Hall ? Wel kut dat ie ziek was.quote:
De acteur die Dexter speelt. Hij had kanker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is Michael Hall ? Wel kut dat ie ziek was.
Mag ie blij zijn dat ie niet in The Singing Detective speeldequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De acteur die Dexter speelt. Hij had kanker.
Dat was niet echt mijn serie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooie serie![]()
Ik vond Michael Hall trouwens ook in Six Feet Under al geweldig spelen.
American Football ?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:43 schreef pyl het volgende:
Ik denk dat wij hier van doen hebben met Jan Hendriks.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:43 schreef pyl het volgende:
Ik denk dat wij hier van doen hebben met Jan Hendriks.
Ik weet niet meer hoe dat werkt in Windows maar op mijn Mac kreeg ik hem te zien als ik het plaatje opende in een ander tabblad/venster.quote:
Haha..ja dat is waarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst moeten weten hoe hij heet.
Ik ben die man met de lege portemonnee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:01 schreef pos het volgende:
[..]
Haha..ja dat is waar
Btw hoe herken ik je vrijdag, ik kom zeker
Tong is er nu meestal 's ochtends heel vroeg en midden in de nacht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef pos het volgende:
Is Tong aan het voetballen ofzo? Veel veranderd sinds ik weg ben geweest!..hij was nooit wakker voor 17.00...
Als je er 1 voor vrijdag koopt zeg mij even waar...ik wil er echt heen...trouwens ik ben de gene met een wijntje in mn hand.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben die man met de lege portemonnee.![]()
Ik twijfel toch een beetje of ik toch niet van tevoren een kaartje ga kopen. Het is natuurlijk wel op een vrijdag.
Dan koop ik 'm online en print 'm gewoon thuis uit. Wel je dansschoenen aandoen hoor, bij Afrobeat kun je niet stilstaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef pos het volgende:
[..]
Als je er 1 voor vrijdag koopt zeg mij even waar...ik wil er echt heen...trouwens ik ben de gene met een wijntje in mn hand.
Stuur me de url waar je het koopt, online.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan koop ik 'm online en print 'm gewoon thuis uit. Wel je dansschoenen aandoen hoor, bij Afrobeat kun je niet stilstaan.
Gewoon op de blauwe knop klikken, dan wijst het zich vanzelf. Als je voor het eerst bij Ticketmaster bestelt zul je even een accountje aan moeten maken. Ook dat wijst zich vanzelf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef pos het volgende:
[..]
Stuur me de url waar je het koopt, online.
De laatste keer dat pos en ik naar hetzelfde concert gingen heeft pos zich daarna jarenlang niet meer op FOK! laten zien.quote:
Jij weet 'm dus?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
Het plaatje van tong:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De laatste keer dat pos en ik naar hetzelfde concert gingen heeft pos zich daarna jarenlang niet meer op FOK! laten zien.
Mogguh Tongquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:43 schreef tong80 het volgende:
Heb trouwens al twee verborgen mega-hints gegeven.
Die werd idd ook begeert.quote:
Is idd een hint.quote:
Ach.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:22 schreef pyl het volgende:
Leg je het er nu niet iets te dik bovenop, tong?
Ok geven we haar cart blanchequote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:31 schreef pyl het volgende:
Nee, zo bedoel ik het niet. Laat pos maar raden; ik zie haar graag spartelen.
Hitler ook niet. Die had een scheidingquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Tennessee Williams had een snor, dus die is het niet.
Is het wel hoor!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Tennessee Williams had een snor, dus die is het niet.
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:39 schreef pyl het volgende:
Een tdp'tje terwijl pos de hersenen pijnigt?
[ afbeelding ]
Meer hints zijn denk ik niet mogelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:19 schreef pyl het volgende:
Napoleon Brandoparte is goed. Misschien dat het pos wat op weg helpt.
Zie heus wel dat het Marlon Brando is, pylquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:19 schreef pyl het volgende:
Napoleon Brandoparte is goed. Misschien dat het pos wat op weg helpt.
Neem jij me nu ook al in de malingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer hints zijn denk ik niet mogelijk.
Of ze moet van goochelen houden.
Nee.quote:
Hans zie Hans ziequote:
Dan geeft ik Pos een beurt.quote:
HR is toch de zanger van The Bad Brains ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:47 schreef pyl het volgende:
Het HR heeft geen vat op mij, Scrutinizer, dat weet jij heel goed.
Mogen mannen kussen ?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
50 jaar tong80, is dat niet prachtig?
Van harte gefeliciteerd ouwe gabber
quote:Abraham gezien hebben komt in Van Dale voor sinds de vierde druk (1898), met de betekenisomschrijving: "gezegd van iemand die reeds 50 jaar oud is en nog ongetrouwd". In de drukken daarna worden als betekenissen gegeven 'hij is al 50 jaar oud' en 'hij is gestorven'. In de tiende druk (1976) is die laatste betekenis geschrapt. F.A. Stoett vermeldt Abraham gezien hebben ook in deze betekenissen: als variant van ad patres zijn ('naar zijn voorvaderen zijn, gestorven zijn') en in de betekenis 'vijftig jaar zijn (en nog vrijgezel)'. Tegenwoordig wordt Abraham gezien hebben maar in één betekenis gebruikt: 'vijftig jaar geworden zijn'.
De zegswijze is ontstaan naar aanleiding van een bijbelpassage, Johannes 8:56-58. Jezus is in deze passage in een discussie verwikkeld in de tempel. "'De Joden zeiden: 'U bent nog geen vijftig en u zou Abraham gezien hebben?' 'Waarachtig, ik verzeker u,' antwoordde Jezus, 'van voordat Abraham er was, ben ik er.'" Zijn toehoorders zijn verbaasd dat Jezus zo over Abraham spreekt, terwijl die al heel lang voor Jezus' geboorte was overleden.
Daar ga je Deibelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:24 schreef pyl het volgende:
Ik zou zweren dat het Cees Buddingh' is, maar dat kan niet, want die is hier al voorbijgekomen.
Het is een Abraham lijkt me.quote:
Nee, dat niet, maar hij zag Abraham wel twee keer. Niet Roland Holst, uiteraard; de prins der dichters heette immers Adriaan.quote:
Shit. Natuurlijk.....ons vadertje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:33 schreef pyl het volgende:
Nee, nee, meneer werd pas na Thorbecke's overlijden geboren. Wel een verre opvolger.
Leeft de jonge Drees nog ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:45 schreef pyl het volgende:
T'is inderdaad de ouwe Willem Drees in een jonge versie.
quote:
Ook een psychopraat inderdaadquote:
Was-ie er alweer? Dit weekend was-ie er ook al.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Over ouwe rockers gesproken: ik keek daarstraks naar Kunststof met Robert Cray en die loopt ook al tegen de zestig. Maar hij oogt een jaar of tien jonger.
Ik keek naar een opname van gisteravond. Ik kijk heel veel uitgesteld, zoals dat heet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Was-ie er alweer? Dit weekend was-ie er ook al.
Dan hoop ik maar dat wyccie het weet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, een kandidaat om Erwin Kroll op te volgen
Ik zet me schrap.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ready voor het volgende plaatje van deze meneer?
Dat kon inmiddels niet missen, hè? Branson is iemand voor wie de baard is uitgevonden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat wyccie wel weet dat dat Richard Branson is.
Ach, hij hoeft het niet van z'n uiterlijk te hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat kon inmiddels niet missen, hè? Branson is iemand voor wie de baard is uitgevonden.
Is dat die mop van die mevrouw die naar Oslo ging?quote:
Als ze in/op Cuba verder gaan praten komt ze wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat die mop van die mevrouw die naar Oslo ging?
Ik hield de mogelijkheid open dat de gesprekken onder de grond, in een kelder of zo, plaats zullen gaan vinden.quote:
Zelfs in kelders kunnen bommen worden geplaatst.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hield de mogelijkheid open dat de gesprekken onder de grond, in een kelder of zo, plaats zullen gaan vinden.
Door die boodschap aan Nederland werd weer eens duidelijk hoe in de war ze is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben het medelijden wel voorbij.
Als je zo druk bent kun je vast ook wel een plaatje zoeken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben dan wel heeeeeeeel druk, maar ik ben niet dronken.
Mijn eerdere post niet gezien?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Door die boodschap aan Nederland werd weer eens duidelijk hoe in de war ze is.
Zeker wel, ik ben niet dronken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn eerdere post niet gezien?
quote:
Dat wordt vast een succesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Help, mijn man is een klusser.
wandje doorbreken
Best mooi wat hij maakt. Maar als je het dan hebt over mensen die in de war zijn...quote:
Hij heeft een hele hoge productie. Heel veel dingen van zijn hand lijken nergens naar, maar er zitten inderdaad ook hele mooie werken tussen.quote:
Echt knetter.quote:Maar als je het dan hebt over mensen die in de war zijn...
Nee, ze zijn geniaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
OMG, wat een typesOrganiseren ze dansfeesten
Heeft een vrij algemeen gezicht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Meneer rechts komt me heel bekend voor.
Ze verdienen vast wel goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ze zijn geniaal. Ze verdienen ook veel geld? Met een onderneming of een patent?
Shit je bent te goedquote:
Rob Reinerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik kan nog steeds niet op z'n echte naam komen.
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit al te kijken naar de baas.
Schitterende voetballer. Gebroken in de knop.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker. Ik wist wel dat je 'm niet vergeten was.
Mooie foto van hem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker. Ik wist wel dat je 'm niet vergeten was.
Het is Edu Nandlal. Overlevende van de SLM-ramp. Speelde later samen met Robbie de Wit in de zaal, als bewegingstherapie.quote:
Dat had ik natuurlijk moeten weten. Het monument staat hier aan het eind van de straat. Het stamcafé, De Draver, dat hier ook in de straat was, is niet meer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Edu Nandlal. Overlevende van de SLM-ramp. Speelde later samen met Robbie de Wit in de zaal, als bewegingstherapie.
Goeiemorgen.
Ik dacht ik geef het antwoord maar, waarschijnlijk te moeilijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat had ik natuurlijk moeten weten. Het monument staat hier aan het eind van de straat. Het stamcafé, De Draver, dat hier ook in de straat was, is niet meer.
Dat dacht ik alquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, de naam zegt me wel wat maar ik had het nooit geraden.
Ik kom niet op de naam. Ze deed het toch met Gerrit Braks ?quote:
Braks?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom niet op de naam. Ze deed het toch met Gerrit Braks ?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Braks?
Nee, ze was getrouwd met Maarten van Traa.
Beter van wel, denk ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:57 schreef tong80 het volgende:
Er komt een hele slechte grap in me op. Over de pijp aan Maarten geven.
Zal ik hem voor me houden ?
Is zo vreemd soms. Je weet wie het is maar....da's zo frustrerend.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het geheugen doet het nog goed, ouwe!
Ik noem haar moeke.quote:
Jaquote:
Ines ?quote:
Dan kan ik er verder niks van brouwen.quote:
Ik denk niet dat hij het met wie dan ook deed.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef pyl het volgende:
Da's Jo Ritzen - en ik weet liever niet met wie hij ...
Bij zo'n gezicht verlang ik terug naar Koot en Biequote:
Mevrouw Braks?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:34 schreef pyl het volgende:
Zij hieronder weer wel (als ik me dat goed herinner ...):
[ afbeelding ]
Ik heb geen ideequote:
Het zal wel een oh-jaatje zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef pos het volgende:
Ze komt me wel heel bekent voor. Was ze van de Vara?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |