Er schiet me daarover niets te binnen, maar het zou me zeer verbazen, gezien de aard van zijn schrijfsels. Meneer heeft wel enkele gedenkwaardige woorden gewijd aan de Nederlandse natuur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Schreef hij over het leven op het platteland?
Nou dan zitten we mooi met een TT die nergens op slaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Er schiet me daarover niets te binnen, maar het zou me zeer verbazen, gezien de aard van zijn schrijfsels. Meneer heeft wel enkele gedenkwaardige woorden gewijd aan de Nederlandse natuur.
En dit is RJP voor Dummies?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Er schiet me daarover niets te binnen, maar het zou me zeer verbazen, gezien de aard van zijn schrijfsels. Meneer heeft wel enkele gedenkwaardige woorden gewijd aan de Nederlandse natuur.
Het is duidelijk een Saksische boerderij. Steenwijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:15 schreef pyl het volgende:
Wel zo'n beetje om de hoek bij Giethoorn, goed gezien hoor Scrutinizer. Was het het type rieten dak dat het 'm deed?
Die twijfel is terecht. Geen Adriaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:30 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm ...... gokje op Adriaan Roland Holst, maar ik twijfel.
Ik zou het bijna goed rekenen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:34 schreef pos het volgende:
Wat een saaie plaatjes!...nahja zal wel komen omdat ik ze niet ken
Deze heren, Pyl? Nee liever nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:34 schreef pyl het volgende:
Jij ziet deze heren liever in hun slip, pos???
Vast wel, hij is in kleur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:38 schreef pyl het volgende:
Ik weet niet of dit nu wel een plaatje is dat aan de verwachtingen van pos voldoet ....![]()
Yep, die iemand heb ik even onopvallend weggeshopt.quote:Maar goed, het zijn de ouders van iemand die we kennen?
quote:
Geen Nederlanders.quote:
Nu schiet je door.quote:
Een portret van de hele familie, een aantal jaar eerder.quote:Zag die paarse balk trouwens pas later. Keek meer naar het schilderij aan de muur.
Yep, de familie Zappa.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:20 schreef tong80 het volgende:
Het is trouwens de vader van Dweezil nu ik goed kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |