SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicvoorwerp
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Dan is het wel normaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Om vier uur begint het. Ik werk 38 uur de week en doe er dinsdagavonds een opleiding bij.
Ja xD lekker chille xD kom je bij ons bij de deen lkkr golde powr drinke xD lkkr frinakdelbrodje ete xDquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Hey Aldie, vanaf 9 december kunnen we lekker vaak bij elkaar op bezoek zonder een kutbus te nemen.
Beatrix opent Hanzelijn met koninklijke trein
Alleen dinsdagavond (avond) en dinsdagsavonds ('s avonds) kan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
dinsdagsavonds
dinsdagavonds
dinsdagsavond
wtf?
IK WEET HETquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fouter. Denk jaren negentig obscuur forumspel waarbij iedereen een character bedenkt en tekstregels a la ./mhe en naar jezelf refereren in de derde persoon
Basic RPG
Wat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:10 schreef drumstickNL het volgende:
wil het wel eens bekijken met een paar van jullie als jullie zin hebben that is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
hihihih fint jij piem0ls ook zo garpig hihihi ik heb er geen1 dussuh magik die van jouw sien hihihi!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:14 schreef bobbernaut het volgende:
HAHAHAHAHA ER STAAT PENIS IN DE TT HAHAHAHAHAHAH PENIS SNAP JE PIEM0L PEN15 HAHAHAHAHA OMG GRAPPIG!!!
Pinautomaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:17 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
hihihih fint jij piem0ls ook zo garpig hihihi ik heb er geen1 dussuh magik die van jouw sien hihihi!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:13 schreef Lorrelies het volgende:
AlDie, hoe dik ben jij wel niet als je een XXL jas nodig hebt![]()
anders past zijn ego nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
anders past zijn ego nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:17 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
hihihih fint jij piem0ls ook zo garpig hihihi ik heb er geen1 dussuh magik die van jouw sien hihihi!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
anders past zijn ego nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:13 schreef Lorrelies het volgende:
AlDie, hoe dik ben jij wel niet als je een XXL jas nodig hebt![]()
JONGE LEES DAN DIE JAS VALT TWEE MATEN KLEINERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat vanzelf over; gewoon telkens met de angst confronteren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:40 schreef Lorrelies het volgende:
Dus, heeft iemand nog wat interessants geleerd of gedaan?
Ik niet zo. Moest in mijn werkgroep een interventieprogramma verzinnen voor kinderen met een risicofactor voor een angststoornis en mijn hoorcollege ging over de item-responstheorie.
Serieus, krijg jeuk aan je ballen ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Ben om 1 uur opgestaan, heb ontbeten, toen even de nieuwe HIMYM gekeken en dat was mijn dag tot nu toe.
http://www.amazon.com/Bla(...)ker/sim/B002QB8B6G/2quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik Val telkens bijna in slaap
Overigens, waarom zoek jij daar naar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Overigens, waarom verkoopt Amazon.com dat
Niet van onderwerp veranderenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Overigens, waarom zoek jij daar naar?
Mag ik ook meedoen?quote:
DAAROM ZEI IK HET JUIST DOMME TRUTquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:25 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen?
Alleen ben ik wel later klaar. Ga nu eten maken, over halfuurtje klaar. Dan nog opeten = nog eens een halfuur of zo. Dus 7 uur kan ik wel
Ja beetje lief doen zeg, kan toch ook dat je het alleen tegen Huib had jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DAAROM ZEI IK HET JUIST DOMME TRUT
DOE HET VRIND, DAN KUNNE WE SPEEELUHquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Aldie ram jij die aZeroth map es op de movie map plaats.
Gewoon je eigen server griefen jwzquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Ame_thyst het volgende:
next up, griefing with Mender
sowieso een filmpje op youtube zetten met Minecraft en Griefing in de naam is instant 1mil+ views
ot: Heb je al een LoL account Mender?
ligt er aan wat er in die tijd gedaan moet wordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:39 schreef vogelkooi het volgende:
Hoe lang kunnen jullie zonder slaap? En dan nog normaal functioneren?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe lang duren jullie potjes meestal?
20-45 minquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe lang duren jullie potjes meestal?
Mensen lees deze post nou eens danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:29 schreef maurisioo het volgende:
Heb al een keer eerder gevraagd. Ik heb een tijd lang op een server gespeeld met zombie mode als bij CS en CoD2. Nu is deze server offline gegaan. De admin daarvan had zelf de plugins gemaakt.
Weet iemand of het mogelijk is om dit met bv. plugins met Bukkit te doen? Lijkt me heel mooi om zo'n server te starten, maar heb niet veel verstand van dit soort dingen.
Na wat zoeken op google vond ik trouwens dit. Weet niet of ik hier iets mee zou kunnen maar dit is ongeveer wat ik ook bedoelde.
http://www.planetminecraf(...)p-infection-plugin//
http://dev.bukkit.org/server-mods/tag/
Tr gemaakt. Gewoon een kutfilmpje plaatsen terwijl je had moeten reageren op mijn post.quote:
alleen lastig met updates enzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mensen lees deze post nou eens dan
Ja klopt, maar dat vind ik niet het grootste probleem. Eigenlijk moet ik weten of hier plugins voor zijn en of die plugin die ik erbij gepost heb misschien wat is.quote:
Hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het zal je maar gezegd worden..
Nee ik ben net klaar met alles (eten afwas). Zal zo es kijken. Kan ik nog meedoen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Ame_thyst het volgende:
next up, griefing with Mender
sowieso een filmpje op youtube zetten met Minecraft en Griefing in de naam is instant 1mil+ views
ot: Heb je al een LoL account Mender?
ja, nu online komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:30 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee ik ben net klaar met alles (eten afwas). Zal zo es kijken. Kan ik nog meedoen?
Niet gelezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mensen lees deze post nou eens dan
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja, nu online komen
Moet hem nog downloaden en alles. Ga ik nu doenquote:
HIJ IS NU AAN HET DOWNLOADEN.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
JONGE POST JE LOL INGAME EN KOM ONLINE
Wachten. Nah, zal wel zo klaar zijn met je 100/100 toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Mender het volgende:
[..]
HIJ IS NU AAN HET DOWNLOADEN.
Hij is wel rete traag :S kan ik daar wat aan doen?
Hij begon even traag. Maar nu gaat ie wel lekker snel jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wachten. Nah, zal wel zo klaar zijn met je 100/100 toch?
bijna klaar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef Mender het volgende:
[..]
Hij begon even traag. Maar nu gaat ie wel lekker snel ja
nee, goede serie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef MineraalWater het volgende:
Iemand die hier Revolution kijkt?
oh mooiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:55 schreef Lorrelies het volgende:
Mendeeeeeeeeeeer.
LoL is niet zo moeilijk, zelfs ik kan het
jamaar dan krijg je niet me emailadres te zien he? Dalijk weet bobbernaut me achternaamquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
wat is je ingamename?
Nee, de naam waarmee je registreerdequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef Mender het volgende:
[..]
jamaar dan krijg je niet me emailadres te zien he? Dalijk weet bobbernaut me achternaam
En hoelang nog?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef Mender het volgende:
[..]
jamaar dan krijg je niet me emailadres te zien he? Dalijk weet bobbernaut me achternaam
ja snap t. Maar je weet maar nooit he dus vroeg t maar ff.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, de naam waarmee je registreerde
hoelang nog?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef Mender het volgende:
[..]
ja snap t. Maar je weet maar nooit he dus vroeg t maar ff.
MenderV
Je kiest straks een hero (de rest noemt wel een makkelijke of zo die je kunt zijnquote:
Overstroming?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef Flodder450 het volgende:
Bluescreen tijdens OpenTTD wat is dezen
Hehwat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef Flodder450 het volgende:
Je wordt wakker in New York city, de datum is 10 september 2001, wat doe je?
>Dress up as a magician.
>Scream in NYC attracting people to see my amazing magic trick.
>Gather largest crowd possible.
>Wait until 8:45 and say WITH MY AWESOME MAGIC POWER I WILL MAKE THIS BUILDING DISAPPEAR!
>People watch in horror as plane hit building and start running.
>"WAIT IT'S NOT OVER, I WILL MAKE THE SECOND BUILDING DISAPPEAR TOO"
>Second building eventually gets hit.
>Forever remembered.
>PROFFIITTT???
2equote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:46 schreef Mordecai het volgende:
Wat bekt lekkerder?
Horigen en Heloten
of
Heloten en Horigen
treintje mag niet op de weg rijden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
nee, echt gewoon een bluescreen als in fatal error
Ik weet ook niet wat er gebeurde, was bezig een een baan aan te sluiten op mijn 2 baans netwerk (2 verschillende kolenmijnen naar 1 kolencentralequote:
Ah ik weet het al. De kolen waren op, dus kon niet genoeg stroom opgewekt worden om je pc te laten draaien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat er gebeurde, was bezig een een baan aan te sluiten op mijn 2 baans netwerk (2 verschillende kolenmijnen naar 1 kolencentrale
Ik was aan het kloten met seinen entzo, niets baanbrekends oid....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:57 schreef maurisioo het volgende:
Je had toch wel een reserve energiecentrale?
Hoelang doen mensen er gemiddeld over? aangezien ik 9 jaar best veel vind, als jij je studie dan nog niet af hebt, dan zit mijn aankomende neefje/nichtje net in groep 6 ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef Mordecai het volgende:
Saldo schuld
¤6.594,62
Vanaf begin vorig studiejaar studeren =]
Mocht ik nu stoppen met mijn studie en niet binnen nog 9 jaar een diploma halen, moet ik dat dus terugbetalen XD Ik leen btw niet eens
Wattan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef TJV het volgende:
Dat zit er dik in ja.
Waarom wordt er hier nog geen feest gevierd omtrent het sociaal leenstelsel alles?
Zodra je aan je master begint wel ja. Telt als andere opleiding en dan ben je nieuw. Het zal me in elk geval niet verbazen als ze men op zo'n manier naait.quote:
Dat zou wel echt zwaar naaiend zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zodra je aan je master begint wel ja. Telt als andere opleiding en dan ben je nieuw. Het zal me in elk geval niet verbazen als ze men op zo'n manier naait.
Logisch toch? Verdien veel te veelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:07 schreef Lorrelies het volgende:
Dafuq, is dat echt zo? Wist ik niet...
Zij mogen reiskosten van de belasting aftrekken volgens mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Tis erger dat al die mbo volkeren geen OV krijgen
Nee voor zover ik weet de reiskosten niet, andere studiegerelateerde kosten wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zij mogen reiskosten van de belasting aftrekken volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zijn dit 150 woorden?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik smokkel ook altijd stiekem extra woordjes als ik moeite heb met het aantal woordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik zou keihard worden afgestraft als ik 150 woorden in 4 zinnen propte en dan nog het lef had om het in te leveren. Ze houden hier niet zo van overbodige zaken in essays, daarom soms nog verdomd lastig om het pagina aantal te halen
Ja, bij geschiedenis is niets overbodigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik zou keihard worden afgestraft als ik 150 woorden in 4 zinnen propte en dan nog het lef had om het in te leveren. Ze houden hier niet zo van overbodige zaken in essays, daarom soms nog verdomd lastig om het pagina aantal te halen
quote:
Lolwut haha ik sliep toen al hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zat nog even op Skype met Asy, en zie Bobber ineens nog online. Dus ik zeg: GA JIJ EENS EVEN SNEL JE BED IN JONGEMAN, potverdrie". Drie seconden later gaat ie offline. Ik zeg dat tegen Asy, die ziet hem nog wel online, dus die zegt op zijn beurt tegen Bobbert: "GA SLAPEN JONGE SESAMSTRAAT IS ALLANG VOORBIJ", ook nu gaat Bobber na een aantal seconden offline. Vertel ik dat tegen Mor, waar Bobber nog wel online is, en zegt: "Hey man. Ga eens slapen joh. Kinderbedtijd"
En weg was Bobber ook daar
Was garpig.
quote:Reptiel-achtigen (ook vaak met de Engelse naam reptilians aangeduid), zijn een oeroud buitenaards ras dat oorspronkelijk afkomstig is uit een ander universum. Door de samenvoeging van twee universums kwamen ze ook in het onze terecht. De God van ons universum noemt dit in zijn gesprekken met Suzanne Ward (1) "achteraf een fout" omdat hij niet voorzien had hoe dit ras zou gaan huishouden in zijn universum. Voor veel mensen zal het idee dat God fouten kan maken misschien moeilijk te bevatten zijn, maar zoals gezegd, het hele idee achter de Schepping was om te ervaren. Dus ook God en de Schepper weten van tevoren niet precies hoe dingen zich zullen ontwikkelen.
Hoewel er ook positieve reptielachtige volken zijn die zich spiritueel ontwikkelen, zijn de negatieve berucht om hun kwaadaardigheid en agressie. Deze soort is uit-ontwikkeld. Je kunt ze vergelijken met de witte haai in onze oceanen, die zich ook al honderdduizenden jaren niet meer ontwikkelt. Het dier is af. En het resultaat is indrukwekkend. Een volwassen reptielachtige is een vier meter lang, fysiek en mentaal ijzersterk, compleet telepatisch, ongelofelijk snel en intelligent wezen. Ze kunnen duizenden jaren oud worden.
"De ultieme krijgers," noemt de Andromedaanse contactee Alex Collier ze (2). "Als je er ooit eentje tegenkomt, kun je maar één ding doen: wegwezen."
Mijn jarenlange ervaring met het kijken van star trek series zegt mij dat er hier een addertje onder het gras zit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Piek hoe verklaar je dit?
[..]
Har har goeie garp.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet je waar die reptilians wonen? In repTiel
Hehe dank jequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:04 schreef Lorrelies het volgende:
En Mender je deed het goed hoor
alleen konden we, en ik blijf het zeggen, beter tegen bots eerst
Jou dit zien posten. Je bent echt goed boos of niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:54 schreef Lorrelies het volgende:
Oh godverredomme ik lees het nu.
Teringlijers.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat stukje dat hij op het einde van de tweede game zijn eerste skill gebruikte was het leukst
Ja ik wilde net zeggen/post editen. Maar idd, dit ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zou de tutorial spelen om te leren om je skills te gebruiken, daar is het wel goed voor. Verder kun je ervaring opdoen in de botgames (vs AI), als je tegen de easy bots speelt leer je het vanzelf wel.
okquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar voor de rest invite ik je gewoon als ik je online zie hoor, maakt verder allemaal niks uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |