Zou gewoon met de fiets gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Maar de auto interesseert me echt geen hol
ik dacht aan lopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou gewoon met de fiets gaanZo ver is het niet.
Vind ik beter bij ze passen dan een auto tbhquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou gewoon met de fiets gaanZo ver is het niet.
pehehe, maar die mogen we niet aanrakenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef bleiblei het volgende:
Mijn ouders hebben een mooie auto voor de foto's. Voor de rest boeit het niet.
Wat voor otoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef bleiblei het volgende:
Mijn ouders hebben een mooie auto voor de foto's. Voor de rest boeit het niet.
dan hebben we alvast enen backfiets voor als we kindjes gaan bakkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee jonguh jij in de bak van een bakfiets en bleiblei fietsen
bij ons is het belangrijkste dat het bier niet op kanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef Incantrix het volgende:
Oh, haha, ok , logisch welHoewel ik de auto en de taart het enige écht belangrijke vond
Ik zie Skjoe hier wel in aankomen hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vind ik beter bij ze passen dan een auto tbh
Prioriteiten moeten gesteld worden jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
bij ons is het belangrijkste dat het bier niet op kan. Maar waveur auto hadden jullie?
Ja erg leuk; maar daar pas je niet in met je jurkquote:
Mustangquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zie Skjoe hier wel in aankomen hoor
[ afbeelding ]
klopt, en we mogen er niet in rijden, dus het maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja erg leuk; maar daar pas je niet in met je jurk
Ik heb nog een twingo uit 94 in de aanbiedingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef Lindytje het volgende:
Mijn papa heeft ook wel een mooie, misschien doen we die wel
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, en we mogen er niet in rijden, dus het maakt toch niet uit
In je trouwjurk van 2000 ekkies achterop een fiets?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jamaar dat is zo romantisch, jij dan achterop
Corvettequote:
Ja dat dacht ik daarna ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In je trouwjurk van 2000 ekkies achterop een fiets?
Accident waiting to happen
ja, ach, voor mij hoeft het ook niet zo maar mannen schijnen dat leuk te vinden ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom zou je trouwens mooie foto's gaan maken bij een auto die niet van jezelf is en waar je toch niet in mag rijden?
Mijn papa heeft echt een mooiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog een twingo uit 94 in de aanbieding
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
CorvetteMaar ik ben meer van de C3. Maar een tweezitter is moeilijk te regelen voor je bruiloft. Anders had ik een C3 gehad
Nu hadden we dit:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
CorvetteMaar ik ben meer van de C3. Maar een tweezitter is moeilijk te regelen voor je bruiloft. Anders had ik een C3 gehad
Nu hadden we dit:
[ afbeelding ]
Omdat auto'squote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom zou je trouwens mooie foto's gaan maken bij een auto die niet van jezelf is en waar je toch niet in mag rijden?
Behalve de mijnequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ach, voor mij hoeft het ook niet zo maar mannen schijnen dat leuk te vinden ofzo
Mijn zus is een kamperquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godverdomme nee, ik ben toch geen kamper
kijk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn broer reed ons in mijn priemmobiel naar de fotolocatieGoed zat
EEN GOUDEN PAUSKOETS !!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godverdomme nee, ik ben toch geen kamper
dan gaan wij met waxinelichthouders gooienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
EEN GOUDEN PAUSKOETS !!!
Y U NO like my ideas
Ja voor dat stukje... 10min. door en 10 min. terug ga ik toch echt geen aparte auto regelenquote:
Perfectquote:
quote:
nee gelijk heb jequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja voor dat stukje... 10min. door en 10 min. terug ga ik toch echt geen aparte auto regelen
+ onze bus was ons belangrijkste (luxe) vervoer
Corvette is wel altijd tweezits. Ik had 2 exemplaren gevonden die te huur waren, maar die moesten allemaal dezelfde dag terug (logisch) en die zaten meer als 150 km van ons af. Dat was niet echt handigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nice!
Hoeft toch geen tweezitter te zijn?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, dat mag bb lekker bepalen, het vervoer
nou de muziek wil ik toch wel inspraak inquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef megamandy het volgende:
[..]Was bij mijn tante ook. Haar man had alleen de muziek + auto geregeld.
Moest nog ik voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat moet niet al te moeilijk zijn
leuk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik denk dat wij deze hebben, van vaders:
[ afbeelding ]
Zeer tofquote:
Die is mooiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:50 schreef Incantrix het volgende:
Sorry, maar ik schoot hardop in de lach van die antenne![]()
Thehehehehhehequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het mag geen bak heten
Auto vonden wij allebei niet belangrijk, we zijn gewoon met onze eigen auto gereden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef Incantrix het volgende:
Oh, haha, ok , logisch welHoewel ik de auto en de taart het enige écht belangrijke vond
Noem je mij nu ook een oldtimer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef Incantrix het volgende:
Als mijn papa ons had gereden hadden we ook al bijna een oldtimer gehad:
[ afbeelding ]
Een '89-er
Ook al zo een mooien autoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Een '89-er
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Een '89-er
De man van een goede vriendin is banketbakker, die heeft onze taart helemaal custom gemaakt (meestal bestellen ze de versiersels gewoon bij een toko die ze maakt)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Auto vonden wij allebei niet belangrijk, we zijn gewoon met onze eigen auto gereden.
De taart was echt subliem![]()
Gemaakt door zwager die banketbakker is, een laag slagroom, een chocolade, een aarbeien en een marsepijn![]()
![]()
![]()
Voor als zijn kinderen trouwen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef Lindytje het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom vaders dat ding heeft, staat alleen in de garage, hij rijdt er denk ik 3x per jaar een rodnje mee
Iedere avond even voor het slapen gaan in de auto zittenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voor als zijn kinderen trouwen natuurlijk![]()
En om naar te kijken
Ouwe Mazda 323 ofzo? Dies leuk! Of een Volvo 480!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
z'n vorige auto was wel cult geweest
Dat is gaaf jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De man van een goede vriendin is banketbakker, die heeft onze taart helemaal custom gemaakt (meestal bestellen ze de versiersels gewoon bij een toko die ze maakt)En hij kostte een fractie van een normale bruidstaart.. En LEKKER! Een vriend van ons is nadat we weggingen bij de trouw/taartlocatie nog terug naar binnen gesneakt om nog wat overgebleven stukjes te jatten
nee een mercedes 190D. Daarvoor een mazda 626 en een opel rekordquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ouwe Mazda 323 ofzo? Dies leuk! Of een Volvo 480!
Opel Rekord, die hebben wij ook nog gehadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee een mercedes 190D. Daarvoor een mazda 626 en een opel rekord
Die kwamen weer na de citroen BX en de oranje Golf
Ohja!! Tuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voor als zijn kinderen trouwen natuurlijk![]()
En om naar te kijken
Citroen BX met ingebouwde luxaflexquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee een mercedes 190D. Daarvoor een mazda 626 en een opel rekord
Die kwamen weer na de citroen BX en de oranje Golf
Precies dat model hadden mijn ouders ook, wat een enorm ding was datquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
deze kleur:
[ afbeelding ]
wat een epische schijtbak was dat
die zich eerst moest oppompenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Citroen BX met ingebouwde luxaflex
Hmmpppffff, das die van mijn pa ook.quote:
Die kan ik qua merk niet thuisbrengen, excuusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hmmpppffff, das die van mijn pa ook.
En het zou best kunnen dat we voor the occasion er toch in mogen rijden, ik weet alleen niet of ik het aandurf, en vind het zo suf om voor 1 dag zoiets te regelen als je toch niet hard kan rijden met het dak open.
dus we gaan fietsen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hmmpppffff, das die van mijn pa ook.
En het zou best kunnen dat we voor the occasion er toch in mogen rijden, ik weet alleen niet of ik het aandurf, en vind het zo suf om voor 1 dag zoiets te regelen als je toch niet hard kan rijden met het dak open.
aston martinquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die kan ik qua merk niet thuisbrengen, excuus
watquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die kan ik qua merk niet thuisbrengen, excuus
SCOOTERRRRRquote:
Omdat ik meer van de amerikanen benquote:
jij kijkt vast noooooit topgearquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Omdat ik meer van de amerikanen benouwe MG's zie ik er meestal nog wel in, maar beyond dat..
D'áawwwwwquote:
Nicequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik denk waar de fuck is mn haaknaald. Zit ie tussen mn tieten.
![]()
![]()
quote:
Laten we samen op onzen scooters gaan rijdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'áawwwww
Maar hij is leuk wit ! Past zo mooi bij je drek jurk
MET DE SCOOTER NAAR SKJOES BRUILOFT !!1!!11quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Laten we samen op onzen scooters gaan rijden
jeremy nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jawel, daarom twijfelde ik ook over eenachter de zin 'ik ben meer van de amerikanen'
jamaar hoe kom je dan thuisquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
MET DE SCOOTER NAAR SKJOES BRUILOFT !!1!!11
DRONKEN OP DE SCOOTER NAAR euh... hmm...quote:
WAT. ZEG. JIJ. DAAR?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
romana staat niet op de gastenlijst
in het park waar het feest is wonen wel wat zwervers, misschien mag je crashen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DRONKEN OP DE SCOOTER NAAR euh... hmm...
Oeh logeerpartij met de lokale zwerversquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het park waar het feest is wonen wel wat zwervers, misschien mag je crashen?
Ja sorry, ik heb je zus pas 1 keer ontmoet, om d'r nu al meteen voor de bruiloft uit te nodigen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb je zus pas 1 keer ontmoet, om d'r nu al meteen voor de bruiloft uit te nodigen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zolang niemand 'm aanraaktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lopen.
En ik laat mijn pa dat kreng wel op het stadhuisplein zetten voor de foto's.
Ja zekers, die heeft al een outfit gekocht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef Mss het volgende:
Spees der zus is er ook wel zoeen die zichzelf uitnodigt hoor! Nog meer wedding crashers!
gezellig, kan ze met bambi liftenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef Mss het volgende:
Spees der zus is er ook wel zoeen die zichzelf uitnodigt hoor! Nog meer wedding crashers!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezellig, kan ze met bambi liften
FESTIVALBANDJE !!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
alle gasten met een uitnodiging krijgen een bandje, de rest moet zijn eigen drank betalen
Goeden deal wel!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezellig, kan ze met bambi liften
Wit bandje it isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
leuke vrienden krijgen een goudkleurig bandje, die mogen alles bestellen, saaie vrienden een wit bandje, die krijgen alleen aanmaakcola en festivalbier
loop voorzichtig!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga even mijn ogen dichtdoen, later!
Of iedereen gewoon entree laten betalenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
alle gasten met een uitnodiging krijgen een bandje, de rest moet zijn eigen drank betalen
Zeg, je doet nu wel drama, maar die vriendin van je heeft er ook op gelegen in der trouwjurkquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zeg, je doet nu wel drama, maar die vriendin van je heeft er ook op gelegen in der trouwjurk.
Valt allemaal best mee dus.
Straks komen ze in de verkeerde volgorde!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn spullen uit china zijn er nog niet en ik heb ze zaterdag al besteld
ik zit maar te plagen, gij humorlozequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zeg, je doet nu wel drama, maar die vriendin van je heeft er ook op gelegen in der trouwjurk.
En Witte bandjes krijgen consumptiebonnetjes.
3 per persoon
NEEEEquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Straks komen ze in de verkeerde volgorde!.
factuur sturen van hun drankjes na de bruiloftquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe... gewoon doen en dan kijken hoe mensen reageren als ze hun drie drankmuntjes krijgen
en dan de zaal binnen rennen met een TROLOLOLOL masker op![]()
goeien!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
factuur sturen van hun drankjes na de bruiloft
Jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
oh wacht, dat was al bedacht, lindy ging in de vogelkooi toch?
En dan kun je de weddingcrashers stempels laten uitdelen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaaa, 50 cent per keer of drie euro voor een stempel
stempels kunnen ze frauderen door te kopiëren met spuug. 50 cent per keer is beterquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaaa, 50 cent per keer of drie euro voor een stempel
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
stempels kunnen ze frauderen door te kopiëren met spuug. 50 cent per keer is beter
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met Koninginnedag was het 2 euro
Jahquote:
Nee 5euro voor een wijntje vragenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moeten betalen om te mogen pissen
gaat beter als je man bentquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
eigenlijk zou je gewoon de ballen moeten hebben om te zeggen "ik heb geen geld" en dan middenin de zaal je broek naar beneden te trekken en op de vloer te pissen
valt erg mee, zo gargantuar is het niet hoor...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar skjoe, dat beursgebouw is toch wel groter dan de ruimte waar dat feest was of niet?
Oh ik dacht dat t groter wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt erg mee, zo gargantuar is het niet hoor...
Neuh, wij hadden daar altijd onze VGT'squote:
Omnomnomnomnomnomquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neuh, wij hadden daar altijd onze VGT's
[ afbeelding ]En ipv glazuur (
dat mondgevoel) heb ik er zelf vanillesaus bij gemaakt
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil naar die boekenbeurs, is in november toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het lijkt groter als er een beurs is, dan wordt de ruimte beter benut
zie ik er uit alsof ik het jaarprogramma van het beursgebouw uit mijn hoofd ken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil naar die boekenbeurs, is in november toch?
[..]
3 !!! Daar word ik toch heul niet dronken vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En Witte bandjes krijgen consumptiebonnetjes.
3 per persoon
zijn ze ook lekker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
Mijn eerst bakding zonder een pakje of wat dan ookBen best trots mhehe
neeeeequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik wil hierheen![]()
http://www.kreadoe.nl/nl-NL/Bezoeker.aspx
Neuh maar wel alsof je boeken leestquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zie ik er uit alsof ik het jaarprogramma van het beursgebouw uit mijn hoofd ken?
die koop ik toch online gekkiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh maar wel alsof je boeken leest
[..]
Jaquote:
Datquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
beurs vol pittige huisvrouwen die scrapbooken en dakpannen beschilderen
En mensen van de Grote Beekquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
beurs vol pittige huisvrouwen die scrapbooken en dakpannen beschilderen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:40 schreef Mss het volgende:
Of van die vrouwen die figuurtjes uit servetten knippen en die ergens anders op lijmen![]()
.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat deed mijn moeder vroegah. Die heeft velen dienbladen en dakpannen zo gemaakt.
Maar dat kan wel soms echt vet zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
47 scrapbook-stands op die beurs!!!!
Dat heb ik alle 3 gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
vroeger, toen je nog geen scrapbooking had, deden mensen origami en filigraan
En embossing
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
ik ken iemand van 23 die dat doet !! Servetten op bloempotten endezulks![]()
47!!!!!!!!!!!!11111111111quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar dat kan wel soms echt vet zijn
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
ik ken iemand van 23 die dat doet !! Servetten op bloempotten endezulks![]()
Wacht ik ga voorbeelden zoeken; want ze zet ze op haar fbquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnn![]()
Ik liep gister in de supermarkt langs zo'n aanbieding diepvriesbak. Zat er een scherpe rand aan de zijkant blijkbaar, DIKKE SCHEUR IN MIJN BROEK JONGEUHquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook leren naaien op een naaimachine![]()
</goedehuisvrouw>
Kopeuh??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
overigens is dit wel heel lui, ze knipt het niet eens uit, ze plakt zo die hele servet op een potjequote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
DIGI SCRAPjeetje wat heb ik daar menig nutteloze uurtjes ingestopt
damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
DIGI SCRAPjeetje wat heb ik daar menig nutteloze uurtjes ingestopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
http://www.jorihobby.com/(...)c5d2ff64c2fa9caf8a63 Flower Ferries ermahgerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.jorihobby.com/(...)cb50f12ac3f49c61cf0d
Godsamme
bloemetjesveerbotenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://www.jorihobby.com/(...)c5d2ff64c2fa9caf8a63 Flower Ferries ermahgerd
Ik denk wat moet je nou met veerbotenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://www.jorihobby.com/(...)c5d2ff64c2fa9caf8a63 Flower Ferries ermahgerd
Ja op een bloempot plakken jonge!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk wat moet je nou met veerboten
ik vind net iets fraaisquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef Mss het volgende:
Of van die mensen die kaarten maken met theezakjes.
Niet in HD te krijgen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind net iets fraais
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"pixelhobby" heet het
Ken ik ook alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind net iets fraais
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"pixelhobby" heet het
dat heette ministeck toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ken ik ook alHeb het niet zo extreem gedaan; maar ik had ook een soort van pixelpuzzle iets achtigs
maar dat is zeker al 10 a 15 jaar geleden
Wa een huiselijk vrouwke ben ik eik
JAAA !111!! dat was emquote:
Eerst alles van 1 kleurtje afmaken en er bij het volgende kleurtje achterkomen dat je nergens meer bij kan zonder over je vorige schilderwerk heen te vegenquote:
Oh kut, dat heb ik ook nog gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
en deze hype
[ afbeelding ]
je had ze ook met pailletten
[ afbeelding ]
En dit ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind net iets fraais
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"pixelhobby" heet het
Mijn moeder deed dat bovenste ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik deed dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:25 schreef Mss het volgende:
Van die grote rubber haarspelden die je dan droeg met van die papegaaioorbellen.
check, beidequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:25 schreef Mss het volgende:
Van die grote rubber haarspelden die je dan droeg met van die papegaaioorbellen.
uiteraard, iedereen had diequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
fuck die had ik ook,maar dan zonder hoedje
Ernstigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De vriendin van mijn vader heeft precies zo'n kuif serieus nog steeds
De Tina, daar had ik nog een abonnement op. Met zo'n rubriek met vragen over hoe je moest muilen enzoquote:
Ik had zoeen en toen ging ik ogen erin lijmen met verkeerde lijm en loste de piepschuim opquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
en deze hype
[ afbeelding ]
je had ze ook met pailletten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |