Zou gewoon met de fiets gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Maar de auto interesseert me echt geen hol
ik dacht aan lopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou gewoon met de fiets gaanZo ver is het niet.
Vind ik beter bij ze passen dan een auto tbhquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou gewoon met de fiets gaanZo ver is het niet.
pehehe, maar die mogen we niet aanrakenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef bleiblei het volgende:
Mijn ouders hebben een mooie auto voor de foto's. Voor de rest boeit het niet.
Wat voor otoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef bleiblei het volgende:
Mijn ouders hebben een mooie auto voor de foto's. Voor de rest boeit het niet.
dan hebben we alvast enen backfiets voor als we kindjes gaan bakkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee jonguh jij in de bak van een bakfiets en bleiblei fietsen
bij ons is het belangrijkste dat het bier niet op kanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef Incantrix het volgende:
Oh, haha, ok , logisch welHoewel ik de auto en de taart het enige écht belangrijke vond
Ik zie Skjoe hier wel in aankomen hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vind ik beter bij ze passen dan een auto tbh
Prioriteiten moeten gesteld worden jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
bij ons is het belangrijkste dat het bier niet op kan. Maar waveur auto hadden jullie?
Ja erg leuk; maar daar pas je niet in met je jurkquote:
Mustangquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zie Skjoe hier wel in aankomen hoor
[ afbeelding ]
klopt, en we mogen er niet in rijden, dus het maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja erg leuk; maar daar pas je niet in met je jurk
Ik heb nog een twingo uit 94 in de aanbiedingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef Lindytje het volgende:
Mijn papa heeft ook wel een mooie, misschien doen we die wel
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, en we mogen er niet in rijden, dus het maakt toch niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |