Ik heb er ook totaal geen zin inquote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef leeell het volgende:
wordt niks.
MMO met TES-thema, ik trap er niet meer in
sowieso instanced werelden
yes bittequote:
Zolang ze het om en om blijven doen, nu weer Bethesda, dan weer Obsidian, mogen ze F4 zo snel mogelijk laten komen.quote:
Eensch.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Filmpje even gezien, dit gaat gewoon kut worden.
-enorm dikke terechte rant-
groet,
Correct.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Filmpje even gezien, dit gaat gewoon kut worden.
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Correct.![]()
Ik huilde een beetje van binnen (wel mannelijke tranen), toen ik dit filmpje zag. Het is WoW met een Elderscrolls sausje. Het ziet er leuk uit, maar als je zoals jij al deed, inhoudelijk gaat kijken, janken.
Elderscrolls wil ik niet delen met vreemden, het is mijn verhaal. Maximaal 3 vrienden uit kunnen nodigen is meer dan zat.
Ik vind het er best leuk uitzien, het is voor het eerst sinds Lineage dat ik weer eens een MMORPG ga spelen, iig even proberen als loyaal TES fanquote:Op donderdag 8 november 2012 17:00 schreef Vault-Boy het volgende:
Best grappig, maar ik wil zulke spellen juist lekker in m'n eentje spelen. Of met echte vrienden die je kent
Dit was al genoeg ipv dat hele verhaalquote:Op donderdag 8 november 2012 19:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een Elder Scrolls game die je niet kunt modden![]()
![]()
![]()
Die Argonians zien er niet uit, manquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
TES online ziet er vet uit, gewoon Oblivion/Skyrim maar dan online en 3rd person.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
TES online ziet er vet uit, gewoon Oblivion/Skyrim maar dan online en 3rd person.
Die zaten in Skyrim ook. En niet te zuinig. Ik heb god weet hoeveel quests voor dat dooie wijf gedaan in de hoop dat de quests zouden verdwijnen uit mn journal, maar telkens kwamen er nieuwequote:TES met repetitieve quests (staat niks over in, zal wel gebeuren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]TES 3rd person
TES multiplayer
TES in een instance based game
TES met Guildwars/WoW-gameplay
TES waarin je samen bosses doodmaakt
TES met graphics en modellen van Oblivion anno 2012/13
TES zonder uitgebreide keuzes en legio variaties qua spelwijze
TES met repetitieve quests (staat niks over in, zal wel gebeuren)
TES waarin er straks duizend mages met vuurballen gooien (viel in het filmpje al op)
Alle landen en gebieden in één game gepropt waardoor ze niet de aandacht krijgen die ze verdienen
TES met ruime dungeons zodat grote groepen lekker rond kunnen lopen i.p.v. smalle gangen en ravijnen
Drie Factions waar je bij hoort op basis van ras/afstamming, waardoor je niet gewoon overloper/verrader kunt worden
Casualsquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Casuals![]()
Stoppen met ademen dat volk. Dankzij hun krijg ik nu in ELKE game al een achievement als een ruft laat. Niet te vergeten dat ik een tutorial krijg hoe ik moet lopen en springen
QFTquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Casuals![]()
Stoppen met ademen dat volk. Dankzij hun krijg ik nu in ELKE game al een achievement als een ruft laat. Niet te vergeten dat ik een tutorial krijg hoe ik moet lopen en springen
Deze manquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Casuals![]()
Vroeg me al af waar Dr. Sexy was gebleven.quote:
Verrassendquote:
Toevalquote:
Vergeleken bij een breton*quote:Op zondag 11 november 2012 14:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nah die vrouwtjesKlein maar fijn.
I'd hit thatquote:Op zondag 11 november 2012 14:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vergeleken bij een breton*
Bretons zijn zo schattig
Pixelfapper!quote:
Skyrim is toch alweer bijna een jaar oud, tering wat vliegt de tijdquote:Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Skyrim was voor mij het eerste half jaar super, maar merk toch dat ik weer terug val op Fallout.
Klopt ja het is nu 1 jaar oud. 11-11-12quote:Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Skyrim is toch alweer bijna een jaar oud, tering wat vliegt de tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |