abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 8 november 2012 @ 18:39:05 #251
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_118987377
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef leeell het volgende:
wordt niks.

MMO met TES-thema, ik trap er niet meer in

sowieso instanced werelden :r
Ik heb er ook totaal geen zin in :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_118987421
ik ook niet echt, zolang het niet subscription based is zou ik het wel een gokje willen wagen maar anders echt niet
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 8 november 2012 @ 18:54:03 #253
256666 leeell
I know you're lonely
pi_118987885
Fallout 4
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_118987899
TESOnline is een fucking copypasta van skyrim :')! hier ga je toch geen fucking geld aan uit geven,
ja je kiest en klas blabla en daar zit je aanvast :')!
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118987923
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef leeell het volgende:
Fallout 4
Als dit uitkomt dan dan....
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118987980
Ik vind het er wel leuk uit zien. Maar het zou ingame er wel niet uit zien :')
pi_118987991
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef leeell het volgende:
Fallout 4
yes bitte
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_118988104
Fallout is zowiezo beter dan TES
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118988106
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef leeell het volgende:
Fallout 4
Die mag van mij morgen al komen :P
pi_118988649
Filmpje even gezien, dit gaat gewoon kut worden.

"You can combine classes to play a sneaky guy who heals everybody or a mage using a two handed sword." =>> Dat riedeltje kennen we inmiddels wel, uiteindelijk gaan de mensen die geen dedicated class nemen het afleggen t.o.v. mensen die dat wél doen.

"perks allow you to become a werewolf or even a vampire" =>> godsamme man, lees die lore eens en pak de andere varianten (wereboars, werebears etc. etc.) er ook bij. Oh en regel dat niet middels perks. Oh en dat gaan dus waarschijnlijk maar een paar bonusskills worden i.p.v. gamechanging keuzes (hoi ik ben vampier en loop in de brandende zon rond gr gr oh en zilveren wapens doen mij geen bonusdamage van 150%)

Combat bekeken, ik mag hopen dat dat godsamme geen afspiegeling van het eindproduct is. I.p.v. van wat in de eerdere delen voorkwam (vijanden die zich proberen aan te passen) krijg je dan gewoon telkens dezelfde tegenstanders die tel-kens dezelfde bewegingen maken, telkens dezelfde standaardaanvallen uitvoeren en voor repetitieve kutvijanden zorgen.

Ohja en die siege; het vallen van de muren zag eruit als Medieval: Total War. Deeltje 1 wel te verstaan.

Die leuke "puzzles" (lees: de speren uit de grond) zullen waarschijnlijk altijd uit dezelfde plek(ken) komen waardoor je dat na 1 a 2 keer de dungeon doorlopen ook weer weet.

OH EN LEUK DAT JE BLIJ BENT DAT JE DE COMBAT VAN DE VOORGAANDE DELEN HEBT OVERGENOMEN EN ORIGINEEL HOUDT. HET ZOU GODVERDOMME GODGEKLAAGD ZIJN ALS JE ER OP ACHTERUIT GING, DENK JE NIET?

Ohja, die "social options" die zo goed mogelijk gaan zijn, wat gaat dat worden? Komt dat uiteindelijk neer op drieduizend friendshipinvites van goldsellers per dag?

Dat gaat dus gewoon een combinatie van WoW- en Guild Warselementen met een Elder Scrolls-sausje worden :r

Een Elder Scrolls game die je niet kunt modden :') :') :')

Bonusklacht: die lippen van de vertellers zijn niet gesynced, dat is ghey.

Bottomline: stop met dit spel en ontwikkel Fall Out 4

groet,
pi_118988669
De muziek was wel okay
  donderdag 8 november 2012 @ 19:10:06 #262
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_118988691
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef leeell het volgende:
Fallout 4
Zolang ze het om en om blijven doen, nu weer Bethesda, dan weer Obsidian, mogen ze F4 zo snel mogelijk laten komen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator donderdag 8 november 2012 @ 20:43:49 #263
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_118993699
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Filmpje even gezien, dit gaat gewoon kut worden.

-enorm dikke terechte rant-

groet,
Eensch.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 8 november 2012 @ 23:03:34 #264
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_119001058
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Filmpje even gezien, dit gaat gewoon kut worden.
Correct. :7

Ik huilde een beetje van binnen (wel mannelijke tranen), toen ik dit filmpje zag. Het is WoW met een Elderscrolls sausje. Het ziet er leuk uit, maar als je zoals jij al deed, inhoudelijk gaat kijken, janken.

Elderscrolls wil ik niet delen met vreemden, het is mijn verhaal. Maximaal 3 vrienden uit kunnen nodigen is meer dan zat.
  Moderator donderdag 8 november 2012 @ 23:06:02 #265
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_119001168
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:03 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Correct. :7

Ik huilde een beetje van binnen (wel mannelijke tranen), toen ik dit filmpje zag. Het is WoW met een Elderscrolls sausje. Het ziet er leuk uit, maar als je zoals jij al deed, inhoudelijk gaat kijken, janken.

Elderscrolls wil ik niet delen met vreemden, het is mijn verhaal. Maximaal 3 vrienden uit kunnen nodigen is meer dan zat.
_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 8 november 2012 @ 23:17:31 #266
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_119001577
Oh en als echte Nord(-deling) , laat ik nu mijn baard staan i.v.m. Bro-vember en Movember!

Nou nog een draak om in de knoop te leggen.

Bloed voor de bloedgod!
pi_119001612
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:00 schreef Vault-Boy het volgende:

Best grappig, maar ik wil zulke spellen juist lekker in m'n eentje spelen. Of met echte vrienden die je kent ;)
Ik vind het er best leuk uitzien, het is voor het eerst sinds Lineage dat ik weer eens een MMORPG ga spelen, iig even proberen als loyaal TES fan :Y

Maar je hebt wel helemaal gelijk, liever gewoon een coop TES game zonder al die lui om je heen die net zo goed NPC's kunnen zijn :P

In Lineage zat ik ook 95% van de tijd in m'n eentje te spelen O+ Lineage O+
pi_119001848
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

Een Elder Scrolls game die je niet kunt modden :') :') :')
Dit was al genoeg ipv dat hele verhaal :P
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  vrijdag 9 november 2012 @ 00:39:53 #269
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_119003919
TES online ziet er vet uit, gewoon Oblivion/Skyrim maar dan online en 3rd person.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 11:47:25 #270
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_119011149
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
TES online ziet er vet uit, gewoon Oblivion/Skyrim maar dan online en 3rd person.
Die Argonians zien er niet uit, man ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_119011710
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
TES online ziet er vet uit, gewoon Oblivion/Skyrim maar dan online en 3rd person.
:') TES 3rd person
:') TES multiplayer
:') TES in een instance based game
:') TES met Guildwars/WoW-gameplay
:') TES waarin je samen bosses doodmaakt
:') TES met graphics en modellen van Oblivion anno 2012/13
:') TES zonder uitgebreide keuzes en legio variaties qua spelwijze
:') TES met repetitieve quests (staat niks over in, zal wel gebeuren)
:') TES waarin er straks duizend mages met vuurballen gooien (viel in het filmpje al op)
:') Alle landen en gebieden in één game gepropt waardoor ze niet de aandacht krijgen die ze verdienen
:') TES met ruime dungeons zodat grote groepen lekker rond kunnen lopen i.p.v. smalle gangen en ravijnen
:') Drie Factions waar je bij hoort op basis van ras/afstamming, waardoor je niet gewoon overloper/verrader kunt worden
pi_119011843
quote:
:') TES met repetitieve quests (staat niks over in, zal wel gebeuren)
Die zaten in Skyrim ook. En niet te zuinig. Ik heb god weet hoeveel quests voor dat dooie wijf gedaan in de hoop dat de quests zouden verdwijnen uit mn journal, maar telkens kwamen er nieuwe :'(

Anyway, ik heb hem een paar weken geleden uitgespeeld, mainquest en alle grote sidequests volgens mij.

Ik denk dat ik binnenkort eens mn Skyrimguide erbij ga pakken om te kijken wat ik nog meer kan doen.

Blijft een mooi dik boekwerk :9 :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_119011849
Als je het spel op de goede schaal maakt (lees: Skyrim heeft de grootte van TES: Skyrim, Cyrodiil de grootte van TES: Oblivion of vergelijkbare schalen etc. etc.), dan heeft het nog een poot om op te staan. Maar dat zal niet gaan gebeuren, dat weet je nu al. En helemaal niet op die manier :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 9 november 2012 @ 13:26:54 #274
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_119014436
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

:') TES 3rd person
:') TES multiplayer
:') TES in een instance based game
:') TES met Guildwars/WoW-gameplay
:') TES waarin je samen bosses doodmaakt
:') TES met graphics en modellen van Oblivion anno 2012/13
:') TES zonder uitgebreide keuzes en legio variaties qua spelwijze
:') TES met repetitieve quests (staat niks over in, zal wel gebeuren)
:') TES waarin er straks duizend mages met vuurballen gooien (viel in het filmpje al op)
:') Alle landen en gebieden in één game gepropt waardoor ze niet de aandacht krijgen die ze verdienen
:') TES met ruime dungeons zodat grote groepen lekker rond kunnen lopen i.p.v. smalle gangen en ravijnen
:') Drie Factions waar je bij hoort op basis van ras/afstamming, waardoor je niet gewoon overloper/verrader kunt worden
:')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:10:30 #275
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119022691
Dat ontkennen :')

Casuals
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')