nee hoor, gewoon de zijkant van de stok mee pakkenquote:
Ik scheer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:31 schreef HotSummerNight het volgende:
waarom kunnen kerels niet gewoon kaal?
bah, nu zit ik weer de hele dag te flossen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Niet zeuren meid, je krijgt er geld voor.
dan krijg ik een spermban, dacht het niet dusquote:
Trollielollielol.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:41 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
dan krijg ik een spermban, dacht het niet dus
Vast niet, anders neem ik die 48/72 uur wel voor je over.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:41 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Voor een foto van jou flossen zul je niet zo snel gebanned wordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:41 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
heel erg diep denk ik, of de parter is errg kort..quote:
wel het hele topic lezen he?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:48 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
heel erg diep denk ik, of de parter is errg kort..
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef snakelady het volgende:
kaal hoeft niet perse maar trimmen is echt een must.
quote:
hahaha jouw anus in niet ingedaaldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zei baft..
gp-gp-gp--
ik snap wat je bedoeld maar ... afpepen?quote:
af en toe de kaasrandjes eraf .... is belangrijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:07 schreef Pharkus het volgende:
Zou je voortaan wat minder je tanden willen gebruiken en wat meer je lippen?
gr gr
een geschaafde pener.
dat voorkom je door het eerst eraf te likken (rimjob he), leuker voor de ontvangende partij ook, is mijn ervaring tenminste.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:24 schreef smitjew het volgende:
Ik heb altijd stront aan mijn kin na het beffen.
Waarom niet deep throaten dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon de zijkant van de stok mee pakken
Ah , wees niet bang, ik doe dat heel voorzichtig hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die wil ik niet in de buurt van mijn euromast..
Ik heb stront aan mn neus na een standje 69.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:24 schreef smitjew het volgende:
Ik heb altijd stront aan mijn kin na het beffen.
Dat is nog eens met je neus in de boter vallen zeggen we dan maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Ik heb stront aan mn neus na een standje 69.
Waarom deepthroat je niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon de zijkant van de stok mee pakken
niet bij jou in iedergevalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom deepthroat je niet?. Je slikt zeker ook niet?
.
Ik had het dan ook niet over mezelf en jij hoeft het ook niet te doen bij mij.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef snakelady het volgende:
kaal hoeft niet perse maar trimmen is echt een must.
je moet dat kunstgebit van je piemel halen.quote:
Ik heb een tijdje stage gelopen bij een bejaardenopvang.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:27 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
je moet dat kunstgebit van je piemel halen.
Alsof jouw vriend nooit een haartje in zijn keel krijgt tijdens het beffen.quote:
De optical inch heeft een gemiddelde fokker niet nodig tenzij je aan de onderkant zit met 25cm, dan jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:05 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
Dan lijkt je penis ook een stuk groter!
Wat heeft je van gedachten doen veranderen (of wie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:01 schreef Sinosappel het volgende:
Mwahh vroeger vond ik kaal een must, nu vind ik wat haar wel sexy eigenlijk.
Haha ben wel erg doorzichtig hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:04 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat heeft je van gedachten doen veranderen (of wie?)
Tofquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ben wel erg doorzichtig he
Nieuw vriendje
Tot over m'n orenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
TofVerliefd?
![]()
Gefeliciteerd ermee.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Heb je een black book met telefoonnummers?
Awhhh wat leukquote:
ervaring mee?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:24 schreef haan33 het volgende:
Beter pijpen, of je krijgt stront aan de knikker.
O wacht.
deepthroat dan niet gore hoer!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:31 schreef HotSummerNight het volgende:
iedereen hier is kinderliefhebber dus je hoeft geen codetaal te gebruiken!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:17 schreef ericosman het volgende:
ik ben 12 en wat is pijpen? en schaamhaar is ieellllll
-wie is ook van mijn leeftijd en wilt afspreken?-
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
iedereen hier is kinderliefhebber dus je hoeft geen codetaal te gebruiken!
Ik ben kaal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:31 schreef HotSummerNight het volgende:
alsof zo'n plukje een woudreus kan overschaduwenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef Mark94 het volgende:
Als je het struikgewas wegsnoeit lijkt de boom een stuk groter.
lees dan het heletopic baardaapquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
deepthroat dan niet gore hoer!
ik niet ... vroeger was je wel knapquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:17 schreef ericosman het volgende:
ik ben 12 en wat is pijpen? en schaamhaar is ieellllll
-wie is ook van mijn leeftijd en wilt afspreken?-
g verjaardagquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
ik niet ... vroeger was je wel knap
Sexy Aukje.quote:
Ja en? Geschoren is een pedo-trekje dat betekend dat Aukje een echte vrouw is die niet op kleine jongetjes valt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:27 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Aukje vindt schaamhaar blijkbaar nogal sexy
Jawel, met dr username.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja en? Geschoren is een pedo-trekje dat betekend dat Aukje een echte vrouw is die niet op kleine jongetjes valt.
Als wat jij zegt waar is. Want ze heeft het zelf niet bevestigd.
een beetje is ook niet erg, zelfs een kleinbeetje geil.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:27 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Aukje vindt schaamhaar blijkbaar nogal sexy
ligt er nogal aan hoe groot 'het' isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
een beetje is ook niet erg, zelfs een kleinbeetje geil.
bossen, dat is onverantwoord
Ik dacht al dat ik de enige was die er een beetje geil van werd.quote:
Op Fok! gemiddeld zo'n 33 cm (in geladen modus).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ligt er nogal aan hoe groot 'het' is
mooi, voor minder dan 27 kom ik mijn bed niet uit... of eigenlijk ga ik het bed niet in... of de keuken tafel/whatever.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:11 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Op Fok! gemiddeld zo'n 33 cm (in geladen modus).
Jij wilt een 100-delig topic?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:25 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
mooi, voor minder dan 27 kom ik mijn bed niet uit... of eigenlijk ga ik het bed niet in... of de keuken tafel/whatever.
heren met meer dan 27, post hier, maak uzelf bekend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |