SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flippiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is ditWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik doe niet aan vrouwen.quote:
Heb je een console? Meestal zijn ze daar eerder op uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De specificaties van mijn pc en de release date
Heb ook PS3 maar geen geld voor spellenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je een console? Meestal zijn ze daar eerder op uit.
Mijn PC heeft ook geen geweldige specs meer dus game eigenlijk alleen maar op de PS3 wat ik nu weer opgepakt hebt.
Krengen zijn duur ja, eigenlijk moet je gewoon standaard 6 tot 12 maanden wachten met een spel kopen dan is hij al de helft van de prijs.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb ook PS3 maar geen geld voor spellen
Ik heb toen skyrim 2 maanden na release met fikse korting op de kop getiktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krengen zijn duur ja, eigenlijk moet je gewoon standaard 6 tot 12 maanden wachten met een spel kopen dan is hij al de helft van de prijs.
Naam ken ik wel, spel niet.. soort WoW?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb toen skyrim 2 maanden na release met fikse korting op de kop getikt
Oh shit je hebt mij door.quote:
Ik heb wel een leuke link voor je. Helaas niet voor een PC.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De specificaties van mijn pc en de release date
Inprincipe wel ja, alleen dan zonder het online en zonder instances enzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naam ken ik wel, spel niet.. soort WoW?
Het is eenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naam ken ik wel, spel niet.. soort WoW?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:
Maar nee, zowel liefde voor mannen als vrouwen. Iets meer voor mannen wel.quote:
Je hebt wel genoeg keus jij kan zo wel verliefd worden op mannen en vrouwenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar nee, zowel liefde voor mannen als vrouwen. Iets meer voor mannen wel.
Ja maar uiteindelijk heb je er maar 1 nodig hehquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je hebt wel genoeg keus jij kan zo wel verliefd worden op mannen en vrouwen
Hahaha ja dat is waarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk heb je er maar 1 nodig hehtenzij je in het rond gaat neuken dan is het wel handig ja
#retweetquote:
Sorryquote:
quote:
Ik kijk alleen Continuum van alle nieuwe series. Ik twijfel aan welke series tof zijn. Als ik dat topic in TV zie, dan zie ik dat de meeste users veel series tegen vonden vallen die net begonnen zijn.quote:
flips kom ts3quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Continuum van alle nieuwe series. Ik twijfel aan welke series tof zijn. Als ik dat topic in TV zie, dan zie ik dat de meeste users veel series tegen vonden vallen die net begonnen zijn.En ik haat het als een serie na een seizoen afloopt. Ik wacht hem dus nog even af. Hoezo is ie tof?
flippieeeequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit op school in mediatheek, dus zou vrij awkward zijn nu.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:54 schreef Amoeba het volgende:
Wietparkiet: 'Zo grappig, dat ventje dat Amoeba heet.'
http://www.teamspeak.com/?page=downloadsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb jij een link voor me welke ik moet installeren?
flipselsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://www.teamspeak.com/?page=downloads
Welke moet je dan aanklikken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://www.teamspeak.com/?page=downloads
Verschil tussen 32 en 64 bit heb ik geen weet van alleen dat ik 32 heb geloof ik. En dan 3.08.1 gekozen omdat nieuwste versie neem ik aan en dan maakte het geen fuck uit of je via die game!de of net4players doet.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
Amoeba kap eens met mij uit kamers te kicken kutjong
Heb je 'm geinstalleerd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:20 schreef Ro-ald het volgende:
Ik snap geen reet van die Teamspeak![]()
Moet je nu op Teamspeak3 client klikken?
Ja dat heb ik gedaan en dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
linksboven connections -> connect -> serveradres + pass + nick en connect.
okquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:55 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef Amoeba het volgende:
Hieronder dan mijn uitwerking:
De driehoek is 2/3 keer zo groot als het vierkant met oppervlakte 1. Dat houdt in dat we een rechthoekige driehoek ABC hebben met een hypotenusa
Goed, nu hebben we:
a2 + b2 = 2/3
a + b = 1
dus a = 1-b
substitutie levert op:
(1-b)2 + b2 = 2/3
1 + b2 -2b + b2 = 2/3
6b2 -6b + 1 = 0
De ABC formule:
[D = b2 -4ac]
D = 36 - 24 = 12
dus b =
a =
b = 1/2 + 1/6√3
a = 1/2 - 1/6√3
Nu is dus onze hoek x dus gelijk aan:
tan x = b/a = 6b/6a
tan x = (3+√3)/(3-√3)
Vermenigvuldigen met 3+3√3:
(9+6√3 +3) / ( 9 - 3)
= (12+6√3 )/ 6
= 2+√3
Nu geldt dat:
tan(2x) = 2tan(x) / (1 - tan2(x))
tan(x) = 2+√3
Vul in:
Vermenigvuldigen met
Aangezien 0 < x < 90° en dus 0 < 2x < 180° is dan 2x = 150° en dus x = 75°.
Met dank aan Riparius voor het laatste stukje.
Alles goed?quote:
Beetje moe maar verder goedquote:
Bendoe baasquote:
quote:
Daarna zondag en daarna weer maandagquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En daarna donderdag. Daarna vrijdag.
DAARNA ZATERDAG
Na woensdag gaat de week altijd snelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
DAARNA ZATERDAG
Ik heb 3 tussenurenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Morgen is echt een nutteloze dag op school3 vakken, 4 uur les maar 2 tussenuren tussendoor.
awwwquote:
vrijdag _Oquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
DAARNA ZATERDAG
maar ik ga het regelen dat ik in 1 tussenuur 1 les volg dan vervallen er 2 tussenuren voor mijquote:
Doe je goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar ik ga het regelen dat ik in 1 tussenuur 1 les volg dan vervallen er 2 tussenuren voor mij
Hoeist?quote:
Ook goedquote:
Waarom niet?quote:
Sorryquote:
Wat een kut vertaling heeft googlequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:59 schreef Bendoe het volgende:
[..]
zaterdag baas maatregel komt er uit de vertaling
ohquote:
Het is maar een kleine vijver hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:05 schreef wietparkiet het volgende:
Ja want ik ga P_z in de vijver pleuren
dat is wat zij zeiquote:
jij weet, jij heb gezienquote:
okquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een echte baas doet niet aan excuses aanvaarden.
Want excuses aanbieden is voor de zwakken
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik ben kawz dat is het tegenovergestelde van zwak
kawz lijkt op kaasquote:
quote:
ditquote:
doe jij dat maarquote:
Daarom heb ik dus zo'n harig bed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:37 schreef HappyBob het volgende:
OV en ik slapen allebei graag links in bed, daarom liggen wij altijd op elkander. Dit heeft verder niets met homoseksuele gevoelens te maken.
Niet weer..quote:
Sexy.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus zo'n harig bed.
Hoiquote:
Dan? =$ =$quote:
Betraptquote:
Liefje schatje prinsesje op het witte paardquote:
Zou ik je meenemen naar een K3 concert. Had ik eindelijk een goed excuus gehad.quote:
Mag nog steeds hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Betrapt
[..]
Liefje schatje prinsesje op het witte paardZonnig en genoten. Werd depressief toen ik weer in Nederland kwam met al die regen. Hoe gaat het met jou?
[..]
Zou ik je meenemen naar een K3 concert. Had ik eindelijk een goed excuus gehad.
ohmygod wat was het?quote:
Dibs op Josje dan welquote:
Preciesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ohmygod wat was het?
[..]
Dibs op Josje dan welEn we gaan wel vooraan staan. Fuck al die kinderen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Liefje schatje prinsesje op het witte paardZonnig en genoten. Werd depressief toen ik weer in Nederland kwam met al die regen. Hoe gaat het met jou?
En dan hou ik de bewaking wel bezig en spring jij het podium op om hun topjes naar beneden te trekkenquote:
Heb wel wat kunnen surfen jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed dat je genoten hebt. Alleen jammer dat Nederland dat gevoel verminderde.Veel kunnen surfen ook?
Met mij wel goed eigenlijk. Alleen moe omdat ik nog niet zo goed kan plannen.
P_z gquote:
Ik ga begin december het weer hier ontvluchten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb wel wat kunnen surfen jaEn met nieuwjaar gewoon weer lekker naar het zuiden om dit weer te ontvluchten
Komt allemaal wel weer goed.
Plannen van je studie? Het jaar is pas net begonnen
Waar ga je heen? En voor hoe lang?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga begin december het weer hier ontvluchten.Nu al zin in.
Waar ga jij dan heen rond nieuwjaar?
Het studiejaar is al 5 weken begonnen. Mijn agenda staat gewoon vol met deadlines en afspraken.
Voornamelijk dingen als bochten en rijlijn. Maar nu neem ik tot januari even pauze omdat ik er op dit moment geen tijd meer voor heb ivm school/werk/stage.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waar moet je je dan nog op verbeteren?
Hoe gaat het met de grootse meet?quote:
Heb 'm al een tijdje opstaan, maar hele tijd uitgesteldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Dientje12 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)g-aller-tijden.dhtml
livestream
5 dagen of naar de Algarve of naar een Canarisch eiland. Ik denk dat het een Canarisch eiland wordt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar ga je heen? En voor hoe lang?
Nog niet helemaal zeker waar we heengaan, in ieder geval iets meer richting de evenaar.
5 weken is niet zo lang toch? Nog aardig wat weekjes te gaan dacht ik zo.
Hij durft niet hihiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb 'm al een tijdje opstaan, maar hele tijd uitgesteld![]()
Ahoiquote:
O lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
5 dagen of naar de Algarve of naar een Canarisch eiland. Ik denk dat het een Canarisch eiland wordt.
Richting de evenaar is wel verstandig voor zonuren.
Nouu we zijn alweer bijna op de helft hoor.Het gaat echt snel.
HappyBobquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ahoi
[..]
O lekkerDat wordt waarschijnlijk dichter bij de evenaar dan ik ga. Met wie ga je daarheen?
Bijna op de helft?
In mijn eentje, gezien niemand die periode kan en het verstandiger is als ik even zonuurtjes pak.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ahoi
[..]
O lekkerDat wordt waarschijnlijk dichter bij de evenaar dan ik ga. Met wie ga je daarheen?
Bijna op de helft?
Avontuurlijk hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In mijn eentje, gezien niemand die periode kan en het verstandiger is als ik even zonuurtjes pak.
Ja, 12 officiele lesweken. Dus bijna op de helft.
zullen we onze matrassen naast elkaar doen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:17 schreef Ro-ald het volgende:
Baas! Ik kan met mijn dronkekop zaterdag op een matras slapen
hihih ja is goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
zullen we onze matrassen naast elkaar doen?:@:@
Jij komt ook?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:18 schreef HappyBob het volgende:
Meet is aankomend weekend al?Jeetje wat gaat de tijd snel zeg.
Jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:18 schreef HappyBob het volgende:
Meet is aankomend weekend al?Jeetje wat gaat de tijd snel zeg.
Gewoon hotelletje. En zo weinig mogelijk contact aangezien ik er ook zit om rustig te leren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Avontuurlijk hoorEn ga je dan naar een hostel ofzo? Of zo weinig mogelijk contact met andere mensen en gewoon genieten van de rust?
Is dat normaal? 12 lesweken klinkt wel erg weinig namelijk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan hou ik de bewaking wel bezig en spring jij het podium op om hun topjes naar beneden te trekken
Neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
Misschien moet ik zaterdag alsnog werken.
Ik weet het nog niet. Kan sowieso niet al te lang, maar probeer wel om even langs te wippenquote:
Oh, baas.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:23 schreef Dientje12 het volgende:
Je weet toch vlakbij die mac bij de snelweg, daar reed ik langs
En dan nog niet kunnen plannen, raar meisje ben je ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon hotelletje. En zo weinig mogelijk contact aangezien ik er ook zit om rustig te leren.
Ja, op mijn school iig vrij normaal.Meestal zit er nog 1 of 2 weken vrij tussen (mei/herfst) en 2 weken tentamenweken.
Graag of niet hoor. Anders neem ik gewoon iemand anders meequote:
Ja. Misschien. Weet het vrijdag avond pas.quote:
Bij mij moeten ze geregeld huilen. Misschien komt dit door mijn zware stem en de ietwat hoge volume waarmee ik de kiekeboe uitschreeuw.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Dientje12 het volgende:
Bij de kiekeboe grap moeten kinderen altijd lachen.. waarom weet ik niet. Maar zelfs als je dit bij grote mensen doet moeten ze lachen
i feels youquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ja. Misschien. Weet het vrijdag avond pas.
Ja neem maar iemand anders meequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan nog niet kunnen plannen, raar meisje ben je ook.
Klinkt wel erg luxe hoor, op vakantie gaan om rustig te kunnen leren. Gewoon met geld gooien en alles toch.
[..]
Graag of niet hoor. Anders neem ik gewoon iemand anders mee
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bij mij moeten ze geregeld huilen. Misschien komt dit door mijn zware stem en de ietwat hoge volume waarmee ik de kiekeboe uitschreeuw.
Je moet het ook met een piepstem doen, niet met zo'n verkankerde zware gorgelende shaq-alcohol stemquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bij mij moeten ze geregeld huilen. Misschien komt dit door mijn zware stem en de ietwat hoge volume waarmee ik de kiekeboe uitschreeuw.
Ja sorryquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan nog niet kunnen plannen, raar meisje ben je ook.
Klinkt wel erg luxe hoor, op vakantie gaan om rustig te kunnen leren. Gewoon met geld gooien en alles toch.
[..]
Graag of niet hoor. Anders neem ik gewoon iemand anders mee
Oh je zei kankerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet het ook met een piepstem doen, niet met zo'n verkankerde zware gorgelende shaq-alcohol stem
Parkietjequote:
Het was pure blufquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja neem maar iemand anders mee
AH in Nuland?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga me best doen toch
dan gaan we samen ff feunen en nog bij AH toch of wat jij wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |