SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flippiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is ditWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik doe niet aan vrouwen.quote:
Heb je een console? Meestal zijn ze daar eerder op uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De specificaties van mijn pc en de release date
Heb ook PS3 maar geen geld voor spellenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je een console? Meestal zijn ze daar eerder op uit.
Mijn PC heeft ook geen geweldige specs meer dus game eigenlijk alleen maar op de PS3 wat ik nu weer opgepakt hebt.
Krengen zijn duur ja, eigenlijk moet je gewoon standaard 6 tot 12 maanden wachten met een spel kopen dan is hij al de helft van de prijs.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb ook PS3 maar geen geld voor spellen
Ik heb toen skyrim 2 maanden na release met fikse korting op de kop getiktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krengen zijn duur ja, eigenlijk moet je gewoon standaard 6 tot 12 maanden wachten met een spel kopen dan is hij al de helft van de prijs.
Naam ken ik wel, spel niet.. soort WoW?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb toen skyrim 2 maanden na release met fikse korting op de kop getikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |